Mooie spullen te bestellen

Veel keus en gemakkelijk te bestellen

Beste Christina, Wat vervelend zeg, wij hebben u gemaild over uw bestelling. U heeft artikelen besteld die niet voorradig zijn daarvan is de levertijd helaas wat langer dan bij uit voorraad leverbaar artikelen. Wij hebben u inmiddels nogmaals gemaild. Wij houden via de mail graag contact. mvg Danitia Team PretaPret

Oud & nieuw feest was goed

Oudjaars feest was een mooi feest. Bedankt voor het meedenken.

Hele leuke producten

Ik heb een leuk feest gehad. Jammer van de lockdown, maar verder alles prima

Leuke lampionnen pakket samengesteld

Leuke lampionnen, niet alles was op voorraad maar door contact te houden hebben wij de juiste kleursamenstelling kunnen vinden. Het aankoopbedrag was wel hoog maar we zijn er uiteindelijk uitgekomen.

Voor mijn droom feest

Mijn feest was een droom ik heb de leukste versiering kunnen vinden om de locatie mooi te kunnen versieren. Het was een succes

Ik kon de artikelen niet de volgende dag ontvangen maar men dacht wel mee aan andere oplossingen. Uiteindelijk alternatieve producten ontvangen die heel goed in smaak vielen.

Bestelling nooit geleverd en bedrijf beantwoord mails en telefoontjes niet

Mijn bestelling zou 6 weken langer duren en toen kreeg ik aangeboden om de bestelling te annuleren en mijn geld terug te krijgen. Geannulleerd en vervolgens was het bedrijf niet meer bereikbaar per mail en per telefoon. Niet hier bestellen. Geld kreeg ik na zo'n 10 maanden pas terug. Oplichters.

Beste Simone, Uiteraard vervelend om dit zo te mogen lezen, u hebt van ons een mail ontvangen met daarin de reden wat er mis is gegaan ook in de communicatie. Helaas waren de feestartikelen uitverkocht en door de corona situatie was het ook niet meer leverbaar. U hebt door 'technische fout (bij Sisow)' de retourbetaling later ontvangen dan normaal. Nogmaals excuses. mvg, Team PretaPret

Ondanks Corona toch goed geholpen

Ik heb hele leuke feestartikelen voor Valentijn weten te scoren voor al mijn klanten. Leuk shoppen als ondernemer

Super slecht ervaring

Some articles were out of stock so it took them 1 month and 1 week to send the order. We emailed them to ask where the order was and did not get an answer. Even after such a long time the articles were still missing and without asking they sent some very poor alternatives (not same quantity, not same color or theme and not the same quality). We tried to call and no one answered. We finally got a reimbursement after sending 2 emails. Not happy at all!!

Sorry for your experience. Maybe after this Corona situation everything could go better for all businesses.

Het contact kwam wat lastig op gang, maar het eindproduct was heel gaaf en met zorg gemaakt!!!

In het begin kreeg ik niet altijd even snel een reactie, maar dat kwam goed en wij waren heel erg blij met hoe het product geworden is.

Alles is prima geleverd, voor herhaling vatbaar.

Helemaal tevreden!

Duurde erg lang voordat de bestelling binnen was.

Oké er stond op de site dat wanneer een product uitverkocht was dit een aantal weken duren. 2maanden vind ik wel erg lang. Vooral omdat je op de site ziet staan dat mijn bestelde product alweer voorradig is. Gelukkig heb ik mijn producten ( honey combs) heel vroeg besteld.

Slecht

Mijn bestelling ontvangen na 3 maanden pas!

Beste mevrouw Loswijk, het heeft inderdaad wat langer geduurd dan verwacht door diverse omstandigheden (denk aan Corona, fabrikant etc). Maar gelukkig is de folie ballon in orde. mvg, Team PretaPret

Goede service ondanks corona

Vandaag alle producen gekregen. Mooie kwaliteit. Ik ben er erg blij mee. Ondanks de huidige corona crisis heeft het langer geduurd dan aangegeven, maar ben goed op de hoogte gehouden. Levering volgens afspraak. Mooi!

Zoals afgesproken de babyshower spullen op tijd ontvangen.

Op laatste moment heb ik een aantal babyshower artikelen besteld en heb deze keurig op tijd ontvangen. Super blij ook met de kwaliteit!

Verzending duurde veel te lang

Het heeft twee maanden geduurd voor de bestelling werd verstuurd. Erg jammer. Spullen verder wel in orde.

Beste Maria, het heeft inderdaad wat langer geduurd dan verwacht door diverse omstandigheden (denk aan Corona). Maar gelukkig zijn de spullen in orde. mvg, Team PretaPret

Tevreden klant.

Mijn bestelling liet wat op zich wachten, niet meer voorradig. Regelmatig werd ik op de hoogte gehouden via mail. In de laatste mail schreef men dat als ze eind maart er niet waren mijn geld teruggestort zou worden. Eind goed al goed ze zijn bezorgd.

Zeer behulpzaam!

Super service!

Leuke artikelen

👍

Mooie Kerstspullen

Mooie en luxe Kerstspullen

Ik heb mijn ogen uitgekeken in de shop

Heel veel leuke items in de shop, maar ik kwam voor de Roarsome kinderfeestje artikelen. Mijn zoon heeft genoten van zijn verjaardag en ik ook als moeder. Ik heb gebruik gemaakt van de korting wat van pas kwam.

Super service!

Op de website stonden de gewenste producten op uitverkocht, een mail gestuurd dat we de producten heel graag wilden hebben voor de aankleding van een bruiloft en gevraagd of er iets mogelijk was. Er kwam gelijk reactie en alle producten zijn speciaal voor ons besteld bij de leverancier. Het bruidspaar was dolblij met het eindresultaat!

TOP

Ik heb een fijne babyshower gehad. En als leuke toevoeging de heerlijke lolly die bij de bestelling meegeleverd was. Hij stond leuk op de taart.

Lange wachttijd

Artikelen besteld die ik nodig had voor mijn zoon zijn communie. Stond dat ik een week moest wachten. Uiteindelijk véél langer moeten wachten. Dus pas gekregen als de communie al een week voorbij was.

Vervelend om te lezen Isabelle, levertijd is inderdaad tussen de 7 a 20 (werk)dagen. Voor het te laat leveren van de artikelen kunnen wij jou tegemoetkomen en jou direct 20 % korting geven op de eerstvolgende bestelling. Neem hiervoor contact met ons op via [email protected]. -xoxo- team Pretapret

Pluspunten

Ik heb leuke honeycombs slingers en feestertikelen van het merk Ginger Ray besteld. Alles paste prima binnen het thema en het budget.

Meer direct op voorraad feestartikelen. Ik had het feest ruim van te voren gepland dus had ruim de tijd om te wachten op de feestartikelen.

Over PretaPret

Wij maken het vieren van Verjaardagen, Kinderfeestjes, Babyshowers, Bruiloften, Feestdagen thema feestjes, High Tea/BBQ gemakkelijk. Dit doen wij door hippe, trendy en originele feestartikelen zorgvuldig te selecteren voor jou, zoals slingers, ballonnen en prachtige traktaties. Op het gebied van feestjes volgen wij de laatste trends en ontwikkelingen om je zo te kunnen voorzien van de hedendaags nieuwe trends feestartikelen en accessoires (zoals ook in USA, Engeland). Onze unieke en trendy collectie feestdecoraties en accessoires zorgt ervoor dat je feest zal slagen en je een prachtige indruk zal achterlaten bij je gasten. Je kunt gemakkelijk online alle producten vinden voor jouw uniek en stylish feest.