Nette service

Top notch

Webshops overal ten landen kom dit zien want bij multi-cases.nl loopt een aankoop als een perfect geolied machien! De beste online aankoop ervaring sinds jaren - duidelijk, snel, efficiënt en scherpe prijzen met daarbij een feilloze levering binnen de 24u van Nederland naar België. Ook klantenservice van hoogste kwaliteit en bij begeleiding een telefoon terug dat het product inderdaad snel kon geleverd worden. Wat een prettige perfecte aankoop ervaring. Ik raad jullie bij collega’s zeker aan.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Zoekterm Peli 1690 met foam in DuckDuckGo

Adequaat afgehandeld

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Had al 15 jaar zo.n koffer

Aanrader

Vlotte en behulpzame customer service voor aangepaste bestellingen, snelle levering, kwaliteit.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Prima product met prima levering

Een Peli hardcase besteld die voor een scherpe prijs werd aangeboden inclusief foam vulling. Product werd snel en goed verpakt geleverd. Zoals eerdere ervaring met producten van het merk peli bevalt ook deze prima!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via internet

Duidelijke website en vlot te bestellen

Ik kocht een grote Explorer-case en met slechts één dag tussen stond die netjes en degelijk ingepakt voor de deur. De website is duidelijk met voldoende informatie over de producten. Prima! Mijn volgende komt ook van daar :-)

betaalbaar en op tijd

Zaterdag besteld, maandag binnen - en voor een prima prijs. Niets op aan te merken.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? website

Voldoet aan al mijn verwachtingen en meer !!

Kan alleen maar lovend zijn, duidelijke website, goede producten, goede prijs, snelle reactie indien je vragen hebt, denkt mee en snelle levering.

Helemaal prima

* Prima website (goed doorzoekbaar) * Prima levering * Prima prijs

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? DuckDuckGo

Goed, een kleine opmerking.

Alles op tijd geleverd en het klopte helemaal! Alleen kreeg ik geen betaal bevestiging en geen verzend bericht. Hierdoor ging ik een beetje twijfelen of jullie mijn betaling wel hadden ontvangen.

Parfait

Livraison parfaite et rapide, exactement comme sur le descriptif… je recommande ce site

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Parfait !

Snelle en correcte levering

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? via een collega
  • Wat vind u goed? N.v.t.

Makelijk en vlot besteld en geleverd

Mooie website met voldoende informatie. Alles verliep vlot, van bij bestelling tot en met de levering. Snel aan huis geleverd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Binnen een dag geleverd..

Vlotte levering, goede naverkoopservice

Om 15:00u besteld, ‘s morgens reeds geleverd. Ook de naverkoopservice is top bij vragen.

Best case for cases

Gemakkelijk besteld snel geleverd. Ik ga meer cases bestellen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google
  • Wat kunnen we verbeteren? Uitleg dat de nummers links de afmetingen aanngeven
  • Wat vind u goed? Goeie cases

Zeer goede ervaring

Perfecte en correcte levering zoals steeds. Enkel track & trace zou niet slecht zijn …

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet
  • Wat kunnen we verbeteren? Track&trace op levering.
  • Wat vind u goed? Snelle en correcte service

Very good

We purchased a case for the transport of sensitive IT material for the European Parliament. The shop was very helpful and the services were impeccable. The case was delivered very fast.

Snelle en correcte levering

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? N.v.t.

Duidelijk & professioneel antwoord op een vraag over een product

Specifieke vraag over een product. Ik heb een duidelijk & professioneel antwoord bekomen binnen de korst mogelijke tijd.

• Wat vind u goed? N.v.t.

snelle levering, ruime keuze.

Ruime keuze, vlotte levering. Wel spijtig dat de correcte prijs niet vermeld is bij het product.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? google
  • Wat kunnen we verbeteren? complete prijs vermelden
  • Wat vind u goed? aanbod

Lekker vlot en een goed product

Artikel we nog op de dag van bestelling verzonden en was erg goed verpakt.

• Wat vind u goed? Prima site , vlotte levering en een goed product

Expédié rapidement , conforme à la description

J'ai reçu ma commande le lendemain. Service impeccable.

Top product

Paar problemen met de track en trace, Hier werdt snel op gereageerd via mail. Toch redelijk snel binnen. Tevreden over het product, goede kwaliteit.

• Wat kunnen we verbeteren? Track en trace
  • Wat vind u goed? Kwaliteit

Zeer gedetailleerde omschrijving op de website

Met de xeer gedetailleerde omschrijving op de website kun je precies uitzoeken wat je nodig hebt.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google
  • Wat kunnen we verbeteren? Verpakking bij verzenden veel te groot
  • Wat vind u goed? Website details mbt maten

Over Multi-cases.nl | Case Interiors

Multi-cases, de webwinkel van Case Interiors. Voor al uw heavy-duty cases van Peli Air ™, Peli™, Peli Storm™, Explorer, HPRC®, MAX® cases, GT-line, Zarges en Suprobox! Zo vervoert u uw drone, meetapparatuur of fototoestel veilig en zonder beschadigingen! Ook leveren we op maat gemaakte interieurs van foam of schuim.