Zeer snelle levering en goed advies

Telefonisch goed geadviseerd over de keuze van de case. Direct besteld en de volgende dag geleverd. Zeer tevreden over de dienstverlening en natuurlijk de kwaliteit van de peli case.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? google
  • Wat kunnen we verbeteren? N.v.t.
  • Wat vind u goed? advies en levertijd

Duidelijke site, snelle levering

Ik vond op de site snel wat ik zocht, voor een scherpe prijs. Een zeer overzichtelijke website, je kan snel vinden wat je zoekt en de prijzen zijn echt scherp.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via Google
  • Wat kunnen we verbeteren? Het heel vaak opkomen van de chat mogelijkheid
  • Wat vind u goed? duidelijke site, scherpe prijzen

Breed assortiment peli producten

Een goede ervaring met bestellen. Duidelijk alles per type te vinden.

• Wat kunnen we verbeteren? Lever snelheid
  • Wat vind u goed? Assortiment en Website

service hyper rapide

service hyper rapide et très grand choix.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? recherche Peli
  • Wat vind u goed? le choix

maar ik had graag een bericht ontvangen van zodra de goederen verzonden waren

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? internet
  • Wat kunnen we verbeteren? N.v.t.
  • Wat vind u goed? aanbod

Ik heb een Explorer besteld voor mijn prof spiegelreflex de levering ging snel en perfect het enigste wat ontbrak was de eventuele track & trace. Voor de rest prima top product!

• Wat vind u goed? Zie omschrijving

Zeer goed, snelle levering en scherpe prijs!

Kwaliteitsproduct, goed verpakt en bestel zeker nog eens.

• Wat kunnen we verbeteren? BTW nummer check en Leveringsvoorwaarden
  • Wat vind u goed? Overzichtelijke website

Simpel en goed

Duidelijke omschrijvingen en bematingen. Bestellen en het komt!

Mooie koffer

Product duidelijk gepresenteerd in webwinkel. Ruime keuze. Vlot afgeleverd. Voldoet aan verwachtingen.

Prima levering en snel.

Fijn om zaken mee te doen. Doen ook iets extra.

snelle levering goede service

Al meerdere malen besteld. goede prijs en snelle levering. ook vragen worden snel beantwoord

Prima levering

Goede kwaliteit en netjes afgeleverd

Goede communicatie, alles goed verpakt en op tijd geleverd.

Alles was goed verpakt en op tijd geleverd. Een duidelijke web page met veel informatie.

Prima service en product

Snelle levering en prima product

Compleet en makkelijk

Makkelijk besteld, en snel in huis!

Leverancier die weet waar hij over praat, kwaliteit levert en beloftes nakomt

Is tegenwoordig natuurlijk simpel om iets via internet te bestellen en dat kan natuurlijk ook bij Multi Cases. Maar ik vindt het ook prettig om over bepaalde dingen met iemand te praten, zodat ik voor mijn gevoel de juiste keuze/beslissing kan maken. Die iemand heb ik gevonden in Bert Hendriks (Multi Cases). Contact ging eerst via de mail en daarna telefonisch en uiteindelijk stond Bert bij mij voor de deur. Waardeer vooral zijn eerlijkheid, hij was erg behulpzaam in het maken van de voor mij juiste keuze !! Dus absoluut geen dozenschuiver die er alleen maar op gefocust is om je zo snel mogelijk iets te verdienen en je probeert iets te verkopen wat je eigenlijk niet nodig hebt. Dus niets dan lof en wat mij betreft zeker een aanrader.

Wat je ziet is wat je koopt

Goeie service te n opvolging Vriendelijk aan telefoon Rappe levering! Deftige kwaliteit van producten Prijs is zeker ok

Uitstekende service!

Ik heb een Pelicase koffer besteld bij Multi Cases en deze in no-time ontvangen. Na opening van de verpakking zag ik dat de koffer een kleine beschadiging had opgelopen. Dit moet gebeurd zijn bij de fabrikant, de originele verpakking liet immers geen beschadiging zien aan de buitenkant. Hierover heb ik per mail contact opgenomen met Multi Cases. Multi cases beantwoorde direct mijn mail en stuurde zonder problemen een nieuwe koffer naar me op. De beschadigde koffer heb ik op hun kosten retour gestuurd. Een webwinkel is pas echt op zijn kwaliteit te beoordelen wanneer door overmacht de klant de dupe kan worden. Mijn ervaring met Multi Cases is super, ze nemen mijn zorg over de eerste levering acuut weg door direct het product te leveren waarom ik gevraagd heb!

snel en correct :)

de bestelling was zo geplaatst. enkel vond ik de verzendkosten wel wat veel. ik vraag me af waarom die zo hoog zijn

Snelle levering, goed product

Het past perfect bij onze producten met kleur en maat. Super tevreden. Bedankt

onduidelijke en niet zo'n professionele site maar verder geen problemen en ben blij met de case.

Mooie kwaliteit koffers, goede prijs en vlotte levering

2 Max koffers gekocht. Mooie kwaliteit voor mijn doeleinde. Mooie prijs. Gewoon vlotte levering, niets op aan te merken.

Prima toko

Snel geleverd en makkelijk te bestellen. Voldeed precies aan de verwachtingen! Zou wel helpen als ze weer beginnen met het verzenden van verzendbevestigingen

Prettig

Het artikel voldoet aan mijn verwachting, de bezorgtijd is buiten gewoon snel. Prima!

professional outfit

website was easy to negotiate. Order was simple. Email communication clear. Package delivery prompt.

Over Multi-cases.nl | Case Interiors

Multi-cases, de webwinkel van Case Interiors. Voor al uw heavy-duty cases van Peli, HPRC, Peli-stormcases, Explorer, Max Cases en GT-line! Zo vervoert u uw drone, meetapparatuur of fototoestel veilig en zonder beschadigingen! Ook leveren we op maat gemaakte interieurs van foam of schuim.