Goede snelle levering

Vriendelijk personeel en goede levering

Nette service

Top notch

Webshops overal ten landen kom dit zien want bij multi-cases.nl loopt een aankoop als een perfect geolied machien! De beste online aankoop ervaring sinds jaren - duidelijk, snel, efficiënt en scherpe prijzen met daarbij een feilloze levering binnen de 24u van Nederland naar België. Ook klantenservice van hoogste kwaliteit en bij begeleiding een telefoon terug dat het product inderdaad snel kon geleverd worden. Wat een prettige perfecte aankoop ervaring. Ik raad jullie bij collega’s zeker aan.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Zoekterm Peli 1690 met foam in DuckDuckGo

Adequaat afgehandeld

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Had al 15 jaar zo.n koffer

Aanrader

Vlotte en behulpzame customer service voor aangepaste bestellingen, snelle levering, kwaliteit.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Prima product met prima levering

Een Peli hardcase besteld die voor een scherpe prijs werd aangeboden inclusief foam vulling. Product werd snel en goed verpakt geleverd. Zoals eerdere ervaring met producten van het merk peli bevalt ook deze prima!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via internet

Duidelijke website en vlot te bestellen

Ik kocht een grote Explorer-case en met slechts één dag tussen stond die netjes en degelijk ingepakt voor de deur. De website is duidelijk met voldoende informatie over de producten. Prima! Mijn volgende komt ook van daar :-)

betaalbaar en op tijd

Zaterdag besteld, maandag binnen - en voor een prima prijs. Niets op aan te merken.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? website

Voldoet aan al mijn verwachtingen en meer !!

Kan alleen maar lovend zijn, duidelijke website, goede producten, goede prijs, snelle reactie indien je vragen hebt, denkt mee en snelle levering.

Helemaal prima

* Prima website (goed doorzoekbaar) * Prima levering * Prima prijs

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? DuckDuckGo

Goed, een kleine opmerking.

Alles op tijd geleverd en het klopte helemaal! Alleen kreeg ik geen betaal bevestiging en geen verzend bericht. Hierdoor ging ik een beetje twijfelen of jullie mijn betaling wel hadden ontvangen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet

Procedure om ex-btw klant te worden staat nergens vermeld en kan eenvoudiger.

Tot 2 keer toe alle klantgegevens moeten invullen omdat je eerst een account moet maken alvorens je kan bestellen. Als je zonder btw wil kopen moet je wachten tot dit in orde is. Via WhatsApp was er wel snel antwoord. Op de website staat er bovenaan steeds een grote banner die steeds moet voorbij schollen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Snelle levering en goede klantenservice

Ondanks dat er iets vergeten was in de bestelling werd dit na bellen perfect opgelost. Super goede service!

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Via een collega

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? google

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? google

Parfait

Livraison parfaite et rapide, exactement comme sur le descriptif… je recommande ce site

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Parfait !

Snelle en correcte levering

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? via een collega
  • Wat vind u goed? N.v.t.

Makelijk en vlot besteld en geleverd

Mooie website met voldoende informatie. Alles verliep vlot, van bij bestelling tot en met de levering. Snel aan huis geleverd.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google

Binnen een dag geleverd..

Vlotte levering, goede naverkoopservice

Om 15:00u besteld, ‘s morgens reeds geleverd. Ook de naverkoopservice is top bij vragen.

Best case for cases

Gemakkelijk besteld snel geleverd. Ik ga meer cases bestellen.

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Google
  • Wat kunnen we verbeteren? Uitleg dat de nummers links de afmetingen aanngeven
  • Wat vind u goed? Goeie cases

Zeer goede ervaring

Perfecte en correcte levering zoals steeds. Enkel track & trace zou niet slecht zijn …

• Hoe bent u bij ons terecht gekomen? Internet
  • Wat kunnen we verbeteren? Track&trace op levering.
  • Wat vind u goed? Snelle en correcte service

Very good

We purchased a case for the transport of sensitive IT material for the European Parliament. The shop was very helpful and the services were impeccable. The case was delivered very fast.

Over Multi-cases.nl | Case Interiors

Multi-cases, de webwinkel van Case Interiors. Voor al uw heavy-duty cases van Peli Air ™, Peli™, Peli Storm™, Explorer, HPRC®, MAX® cases, GT-line, Zarges en Suprobox! Zo vervoert u uw drone, meetapparatuur of fototoestel veilig en zonder beschadigingen! Ook leveren we op maat gemaakte interieurs van foam of schuim.