Always available and quick actions

This is the 5th time I rent out apartments via HuisPortaal. And 10+ times via all different makelaars. Best I can recommend and no need to look further.

Goede snelle service

Prima om je huis te verkopen in deze markt, kennis en kunde is aanwezig en in deze verkopers markt is dat meer dan voldoende om het maximale er zelf uit te halen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ze doen wat ze moeten doen. Snel en correct.

Helemaal top. Als je belt wordt je gelijk netjes geholpen. Goede service en afhandeling! Zeer tevreden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Paar kleine puntjes qua communicatie maar verder erg goed bevallen tot nu toe! En zeker voor deze prijs.

Meer communicatie met de klant en beter info verstrekken hoe het in ze werk gaat

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Aanrader!! Zal dit (hopelijk niet snel) de volgende keer zeker weer doen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, klantvriendelijk. Goede prijs- kwaliteit verhouding.

Iets betere uitleg tevoren over de benodigde documenten om je huis online te krijgen was prettig geweest

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prijs, aanlevering documentatie, Funda plaatsing

Communicatie kan af en toe beter

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De website is overzichtelijk, duidelijke informatie vooraf. What you see is what you get! Prijs kwaliteit is prima! Telefonisch je vragen stellen werkt het snelst, je wordt vriendelijk en snel te woord gestaan. Als je een courante woning hebt, een prima en goedkope manier om je huis te verkopen

Communicatie met potientele kopers via de beheerpagina loopt niet lekker, documenten worden niet doorgestuurd, en er zit een vertraging in.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prijs klopt, contact goed, sfeer uitmuntend. Dit is de zoveelste keer dat ik verhuur via Huisportaal. Ze zijn flexibel en voldoende vlot en responsief. Een verademing in vergelijk met als die luie arrogante te dure amsterdamse makelaars. Volgende keer weer Huisportaal!

- Ik zou het fijn vinden als ik kan zien hoeveel tijd er zit tussen de ontvangst door Huisportaal van een reactie en het moment van doorsturen aan mij. - Daarnaast zou een optie moeten zijn om via een ticketbox oid te kunnen aangeven dat je een sms wilt krijgen zodra een reactie is doorgezonden aan de mailbox. Ik kan dan als verhuurder supersnel reageren en dat maakt een top indruk op de kandidaat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- prima hulp bij het gehele proces - vragen worden snel beantwoord

- opstellen van de koopovereenkomst mag iets sneller.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Direct persoonlijk en zeer informatief. Korte communicatie lijn, bezoek voor de verkoop van jullie makelaar leverde aandachtspunten voor een positieve presentatie. Bij verkoop adequaat en zorgvuldig de koopaktes opgesteld. Niets dan lof en een aanrader, per slot een gedegen en vriendelijke ondersteuning bij de verkoop van je huis is onontbeerlijk. Immers dit doe je slechts een paar keer in een life time

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wie wil er nog een dure makelaar betalen voor de verhuur? Niet alleen is dit goedkoper, je hebt zelf veel beter inzicht in het proces. Er is geen sprake van handjeklap tussen makelaars onderling. Ben veel gebeld door makelaars die mij wilden helpen (lees commissie vangen) heb steeds geantwoord dat zij met een huurder mogen komen. Geen van die makelaars is dat gelukt. Gewoon verhuurd via Funda en Pararius dankzij huisportaal. Dit is mijn 5e positieve ervaring met huisportaal

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Tweede maal dat wij onze woning via huisportaal hebben verkocht. Zeer tevreden, goede prijs en leuk om zelf ook de bezichtigingen uit te voeren

Wellicht ook de dienst aankoop makelaar aanbieden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Twee maanden geleden mijn appartement verhuurd met www.huisportaal.nl. Dit is soepel verlopen en ik heb goede hulp gehad van Ties met het opstellen van de huurverkeenkomst.

Weet ik zo niet, alles was na tevredenheid verlopen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Snel contact gehad en opname gepland - Fijne makelaar op bezoek gehad - Paar dagen erna op Funda - Onze woning verkocht binnen 1 maand!!

- Geen

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Voordelig tarief

Veel moeite en vele emails en telefoontjes heeft het gekost om mijn appartement juist op Funda en Pararius vermeld te krijgen (met parkeergarage). Waardoor mijn appartement een maand lang niet in de zoekresultaten terecht kwam, als naar een appartement met parkeergarage werd gezocht. Het heeft me onnodig een maand leegstand gekost. Goedkoop werd aldus (peper)duurkoop. Meerdere beloftes dat het de volgende dag zou zijn opgelost, werden niet nagekomen. Klachten werden afgedaan met: "wij kunnen er niets aan doen". En: 'het is niet onze schuld, het is een software probleem bij externe partijen". Er wordt geen verantwoordelijkheid en eigendom genomen over problemen. Schuld werd doorgeschoven en een verzoek om tegemoetkoming weggewuifd. Uiteindelijk mijn appartement verhuurd via een expat broker. Een zeer slechte ervaring.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Gunstige prijs en snelle opname van de woning

Telefonische bereikbaarheid en verwerkingstijd van wijzigingen en/of bestelde extra producten kan sneller

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede duidelijke heldere opzet en duidelijke afspraken. Je weet van tevoren wat je kwijt bent en hebt opties die je aan en uit kan zetten voor een x bedrag. Uitgebreid pakket gekozen en geen moment spijt van gehad. Als je in deze tijd een courante woning hebt kan je hem gezien de markt jet beste zelf verkopen. Ondanks dat er voor de 3e keer een koopcontract moest worden opgemaakt was dit geen enkel probleem. Top service Daan en Ties!

Had een verschrijving gedaan in het aanbieden van de woning en kon moeilijk van funda afgehaald worden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goedkoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, goed tarief en doen echt wat ze beloven

Over HuisPortaal.nl

Filter op Taal