Snel online perfecte respons

Door de advertentie bij huisportaal is mijn woning binnen de week verhuurd. Snel makkelijk goedkoop

Snel accuraat en effectief proces met behulpzaam team

Zeer tevreden. Value for money

Zeer plezierig en deskundig samengewerkt met Huisportaal

Wij zijn zeer tevreden over Huisportaal. Natuurlijk moet je wat meer dingen zelf doen, maar dat weet je van te voren. Daar staat tegenover dat je de provisie van een tradionele makelaar bespaart. Bovendien werd alles heel helder uiteengezet. Dat Huisportaal niet altijd mail leest, herkennen wij helemaal niet. We kregen vlot en deskundig antwoord op onze vragen. Gewoon prima, zonder poespas.

Goede ondersteuning, overzichtelijke site. Wordt direct geholpen bij vragen

Ik was de uitdaging aangegaan zelf mijn huis in deze tijd van krappe markt. Buiten de uitsparing van provisie ken ik zelf mijn woning het beste en daarnaast was ik er ook nieuwsgierig naar of dit zo ging lukken. Ik kwam toen uit bij verkopen met de ondersteuning via huisportaal.nl. Dit is mij goed bevallen, het is wel wat werk maar dat heb je ook bij een persoonlijke makelaar, hier werd ik goed en meteen geholpen op afstand wanneer ik vragen had. Er wordt gechecked of alles volgens regelgeving staat voordat hij in de verkoop beland en dat geeft je net dat stukje zekerheid die je zoekt als leek zijnde. De afhandeling bij het opmaken van de koopovereenkomst ging ook perfect en snel. Buitengewoon tevreden over huisportaal. Bedankt.

Matig

Wij zijn minder tevreden over Huisportaal omdat we erg vaak hebben moeten bellen dat er afspraken niet uitgevoerd waren zoals beloofd. Of dat ze onze reactie via de mail maar half gelezen hadden. Ook meerde keren kreeg we dan een geïrriteerde reactie. Ook de communicatie via Funda heeft huisportaal geen weet van. Wel is het een makkelijke en goedkope manier om je huis te verkopen en fijn dat jezelf de rondleidingen kan doen.

Traditionele makelaar afgetroefd

Communicatie is zeer goed. Je merkt wel dat de fotograaf met een bepaald doel de opdracht heeft gekregen. Weinig ruimte voor aanpassingen. Maar ja de prijs is er wel na. Overall: kosten-baten afweging is helemaal top!!

zeer goed

Foto`s en video uitstekend. Meten woning was wat minder er moesten nog wat correcties doorgevoerd worden. Alles werd snel geleverd en telefonish goed bereikbaar en er word snel terug gebeld

Als je naar ze belt of je stuurt een e-mail, alles wordt meteen, en naar volle tevredenheid geregeld. Bovendien altijd zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Heel tevreden over dit bedrijf en hun werkwijze.

Beste Leon, Namens team HuisPortaal.nl willen wij jou hartelijk bedanken voor deze geweldige beoordeling! We willen je dan ook veel woonplezier wensen in de nieuwe woning en bedanken voor de prettige samenwerking!

Uiteindelijk verkoop je zelf je huis

Online omgeving werkt goed en de telefonische ondersteuning is goed bevallen. Hierover geen klachten. De makelaar in het pakket kon pas over 3,5e week, daar hebben we niet op gewacht het lijkt erop dat er maar één makelaar is voor het hele land. Het V bord en de raamposters hebben wij nooit ontvangen ondanks 3x contact hierover ook de beloofde tegemoetkoming hiervoor is uitgebleven. Zijn toch zaken waar je voor betaald dus dat zijn minpunten. Score daardoor een dikke 7. Een traditionele makelaar in de huidige markt is zonde van je geld ga dan gewoon voor huisportaal.

Beste Richard, Hartelijk dank voor het beoordelen van HuisPortaal.nl! Wij betreuren de miscommunicatie die is ontstaan over het bord, dit had ook mede te maken door externe partijen. Gelukkig hebben we een goede tussen oplossing kunnen vinden voor het vervangen van de desbetreffende makelaar, die niet op het korte termijn op dat moment kon komen. Onlangs wat hindernissen in de samenwerking willen we je hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Contact was prima, vriendelijk en snel. Kadastraal beter onderzoeken als er meerdere percelen zijn zodat de aanmelding in een keer goed gaat. Bezichtigers vonden het nog wel eens een omweg om een afspraak te maken. Maar uiteindelijk lukte het wel en was het contact plezierig.

Beste Hilbert, Via deze weg willen we je hartelijk danken voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in HuisPortaal als internetmakelaar!

Goede ondersteuning bij de verkoop van mijn woning

Huisportaal heeft altijd snel gereageerd op mijn vragen en heeft mij goede adviezen gegeven tijdens het hele verkoopproces.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de prachtige recensie! Wij willen je via deze weg dan ook bedanken voor de zeer prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl als makelaar!

Goed te bereiken. Alles zelf goed voorbereiden. Fijn om zelf de rondleidingen te kunnen doen. Buurt makelaar niet meer nodig.

Beste Simone, Namens team HuisPortaal.nl willen wij je bedanken voor deze prachtige beoordeling! We gaan zeker weer voor een goed resultaat bij de nieuwe woning!

Huisportaal kan ik zeker aanbevelen!

De medewerkers van Huisportaal werken snel. Ze reageren snel op mail en zijn altijd vriendelijk.

Beste Lianne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We proberen onze communicatie altijd zo snel en zorgvuldig mogelijk te doen, daarom is het extra motiverend om deze feedback te ontvangen.

Snelle reactie, goede prijs

De verkoop via huisportaal is zeer goed bevallen. Er werd snel gereageerd, ook per telefoon. De website waar je eigen gegevens kunt uploaden mag wel iets overzichtelijker, maar verder wijst het hele proces zichzelf. Het is vooral handig dat je direct een bericht krijgt wanneer iemand via Funda reageert, zodat je de potentiele koper direct kan bellen. Verder kan ik iedereen aanraden om een professionele fotograaf te zoeken. De combinatie van huisportaal met mooie foto's werkt prima, en scheelt heel veel geld tov een makelaar !

Snel, goed en adequate

Plezierig contact per telefoon, mail en persoonlijk met de makelaar. Snelle opvolging en fijn dienstverlening.

Doet wat er wordt beloofd

Duidelijke instructies, als je iets niet weet wordt je goed geholpen door de helpdesk, alle benodigde formulieren zijn verkrijgbaar, dus kortweg goede service en gemaakte afspraken worden nagekomen!

Gemakkelijk en duidelijk

Snel, gemakkelijk en duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar, vragen worden goed en snel beantwoord

Beste Janet, Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling! We streven ernaar dat de gehele verkoopproces zo vlot en duidelijk mogelijk verloopt. Namens team HuisPortaal dank ik je voor het vertrouwen in HuisPortaal.

Ben enorm goed geholpen!!!

Wanneer ik Huisportaal nodig had waren ze er voor mij of het nu via de mail of telefonisch contact was ik ben elke keer goed geholpen en geïnformeerd.

Beste Sander, Fijn dat de woning zo snel verkocht is! We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning. Hartelijk dank voor het vertrouwen in HuisPortaal.

Prima partij als je zelf je woning wilt verkopen

Prima contact tussen makelaar en verkoper.

Beste Matthijs, Fantastisch om deze beoordeling te lezen, hier doen we het voor! Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

Meer een administratiekantoor dan makelaar

Klantvriendelijk bedrijf, maar als makelaar schieten ze in hun service naar de klant toe tekort. We hebben naast Huisportaal.nl ook ervaring met enkele andere internetmakelaars en konden daardoor goed vergelijken. De volgende punten scoorden wat ons betreft ondermaats: - Advies vraagprijs: Huisportaal.nl geeft geen advies over de vraagprijs. Je dient zelf zeer gedegen onderzoek te doen en bent zelf verantwoordelijk om de juiste vraagprijs in te schatten. Andere internetmakelaars gaven mondeling feedback en advies of maakten een uitgebreid rapport met vergelijkbare woningen waarop zij een aanbevolen vraagprijs baseerden. - Begeleiding kijkers/potentiële kopers: bezichtigingsaanvragen die per mail binnenkwamen, werden netjes en snel aan ons doorgestuurd, maar aanvragen per telefoon kwamen niet door. We hebben hier diverse klachten over binnengekregen, met één stel dat zelfs helemaal geen contact met Huisportaal.nl kreeg en toen viavia op zoek is gegaan naar iemand in de buurt die ons met hen in contact kon brengen voor een bezichtiging. Dit maakte uiteraard een erg onprofessionele indruk. - Ondersteuning/advies onderhandelingen: er is geen advies of ondersteuning in het onderhandelingsproces. Biedingen worden per mail doorgestuurd, maar er wordt geen advies gegeven. Andere internetmakelaars waren juist erg betrokken bij het onderhandelingsproces en adviseerden ook over de juiste verkoopstrategie. Al met al zijn wij tevreden over de klantvriendelijkheid van Huisportaal.nl, maar zullen niet nog een keer voor deze partij kiezen omdat ze in vergelijking met andere internetmakelaars te weinig betrokken zijn bij het hele verkoopproces.

Beste Donna, Allereerst dank voor het schrijven van de beoordeling. Wij betreuren dat de samenwerking niet optimaal is verlopen en hierdoor het gevoel is gewekt dat wij niet direct betrokken zijn bij het verkoopproces. Uiteraard staan wij ervoor, buiten het feit dat wij internetmakelaar zijn, altijd onze klant optimaal bij te staan in het biedingsproces. Met betrekking tot de telefonische bezichtigingsaanvragen worden de woningzoekers altijd geinformeerd dat dit via de website verloopt en zij digitaal hun verzoek bij de advertentie kunnen indienen, dit komt dan direct bij jou uit als verkoper zijnde. Nogmaals dank voor de feedback en zullen dit zeker meenemen om miscommunicatie te voorkomen in de toekomst.

Prima, reageren ook snel

Aan te raden

Beste Martijn, Hartelijk dank voor de beoordeling van je ervaring met HuisPortaal!

Goed geholpen bij verhuur woning

Erg attente medewerkers. Goed en snel geholpen met plaatsing funda etc. Enige verbeterpunt; telefonische bereikbaarheid tijdens vakantieperiode kan beter

Beste Henri, Wat een prachtige beoordeling! Het was inderdaad zeer druk in de vakantieperiode en daardoor probeerde we toch alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Namens team HuisPortaal hartelijk dank voor het vertrouwen.

Snelle en zeer klantvriendelijke service!

Huisportaal heeft onze woning zeer snel online geplaatst en er mede voor gezorgd dat ons huis binnen 1,5 week verkocht is. De klantenservice is zeer vriendelijk (Daan: bedankt voor alle hulp!) en reageert snel op e-mails. Dank je wel Huisportaal!

Beste Kelly, Fantastisch om de beoordeling te lezen voor ons team! We willen je graag bedanken voor de zeer prettige en succesvolle samenwerking. Heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning gewenst!

Snel op funda geplaatst

Na de afspraak met de makelaar is de woning snel op funda.nl geplaatst. Vervolgens binnen 4,5 week onze woning verkocht, snelle top service voor een nette prijs.

Voor relatief een beperkt bedrag, ons huis verkocht.

Betaalbaar, goed alternatief.