Super goed en professioneel geholpen!

Voor het eerst een appartement verkocht via Huisportaal en ontzettend tevreden over hoe ik ben geholpen en begeleid door Daan. Bezichtigingen zelf gedaan en appartement in 1 week verkocht. Ik kan dit iedereen aanraden!

Een topclub!

Ook nu weer prima geholpen door Daan cs. Ze hebben de zaak op orde en de prijs is in overeenstemming met het gebodene! Dank.

In 2021 de goedkoopste internet-makelaar in nederland

Huisportaal werd mij geadviseerd door een bedrijf dat handelt in woonhuizen en woonhuizen verhuurt. Ze vertelden tegen mij dat Huisportaal de goedkoopste is, en dat ze zelf ook af en toe gebruik maken van hun diensten. Verder is de verkoop via Huisportaal zeer vlotjes en zonder problemen verlopen. Ik zag wel dat ze hun tarieven voor 2022 iets naar boven hadden aangepast, dus voor de zekerheid controleren of ze nog steeds de goedkoopste zijn.

Een professionele partner in advisering en ontzorging

Afgelopen week is ons appartement verkocht tegen een hele goede prijs. We hebben zelf de afspraken kunnen maken met onze makelaar (Roy) voor de waardebepaling en het bespreken van de verkoopstrategie. Een professionele woningfotograaf heeft (360 graden) foto's en een video gemaakt. Tevens hebben we een plattegrond met een tekstvoorstel t.b.v. Funda ontvangen. De bezichtigingen hebben we zelf gedaan en was een mooie ervaring. Door de grote belangstelling en het aantal biedingen hebben we tussentijds het verkoopproces aangepast en zijn overgegaan naar de verkorte inschrijving zodat iedere potentiële koper een bod kon uitbrengen. Daarna is gegund. Roy bedankt voor je begeleiding en adviezen en Daan bedankt voor je accuraatheid en snelle terugkoppeling! Roy en Daan, jullie waren top!

Goede en betrouwbare Partij om je huis te verkopen

Onlangs ons huis verkocht via Huisportaal. De online makelaar om je huis op Funda te krijgen. Eerste contact was zeer goed, snel afspraak gemaakt met hun makelaar die ons huis heeft bekeken en advies gegeven over verkoopprijs en aantal m2. Binnen een week stond ons huis op Funda en een week later was het verkocht! Vervolgens hebben zij voor ons het verkoop contract opgesteld. Al met al een goede communicatie en een betrouwbare partij voor een gunstig tarief! Een aanrader.

Verliep super snel en handig

Mijn appartement te huur aangeboden via HuisPortaal en dat verliep erg soepel. Zelf teksten en foto's gemaakt en via hun portal geüpload. Samen door de teksten gegaan voor de publicatie. Zelf de bezichtigingen geregeld en een potentiële huurder geselecteerd. Vervolgens via Huisportaal de huurderscheck en huurovereenkomst gecontroleerd. Alles prima gegaan.

Je houdt zelf de controle over de verkoop en krijgt zeer professionele hulp bij het hele proces.

We hebben voor Huisportaal gekozen om zelf de regie te houden in het verkoopproces en niet mee te gaan in de verkoop-gekte die door de klassieke makelaars wordt gevoerd. Onze verkoop werd begeleid door één van de makelaar van Huisportaal, Roy, die ons in het hele proces heel betrokken heeft begeleid. Na het krijgen van een bod heeft hij, heel professioneel de onderhandelingen naar volle tevredenheid afgerond. De begeleiding is laagdrempelig en professioneel. Wij raden aspirant verkopers Huisportaal van harte aan, zelf de regie houden is wel de sleutel voor een prettig verkoopproces.

Zeer tevreden over de service en diensten van huisportaal.nl . Ze hebben mij prima begeleidt, ondersteund en geadviseerd in het gehele traject van de huisverkoop.

Snelle service - goede communicatie

Ik was sceptisch over het nut van een makelaar ("zo'n advertentie op Funda zetten kan ik zelf ook wel"), maar Huisportaal betaalde zich dubbel en dwars terug. Ze hielpen me alle vereiste documentatie rondom mijn huis te verzamelen, en gaven zeer snel en helder antwoord op al mijn vragen via e-mail én telefoon. Heel veel heb ik nog zelf gedaan, maar ook het basispakket neemt je meer uit handen dan je verwacht. Aanrader!

Flexibel en klantgericht. Ik verhuur al jaren via Huisportaal. Superclub!

Ik verhuur al jaren mijn woningen in Amsterdam via Huisportaal. Ze leveren een no nonsens dienstverlening en zijn zeer aanspreekbaar. De backoffice is voldoende op orde. De prijs is in overeenstemming met het gebodene. Een voorbeeld voor de verfoeide Amsterdamse scooterbrigade.

Meteen op alle platformen en ook nog een snelle service

Top, nu 3 keer gebruikt en zeer tevreden. ook altijd fijn dat als je belt ze je snel kunnen helpen.

Super service, erg snel en volledig.

Ik heb elke keer snel reactie van Daan mogen ontvangen. Soms was het stappenplan en wanneer welke documenten worden verstuurd niet helemaal duidelijk op de website, maar dit werd op de mail snel beantwoord.

Ideaal om voordelig en goed je huis te verkopen of verhuren

Deze site biedt het voordeel van adverteren op Funda en Pararius zonder valkuilen. Heerlijk transparant. Deze makelaar handelt in het belang van de klant en houdt daar een bescheiden beloning aan over.

Werkt prima voor verhuren zonder te hoge kosten

Erg tevreden!

Uitstekende ondersteuning ook toen er een probleem was.

Prima als je zelf alles kan regelen

Aangezien ik ervaring heb met onroerend goed en verhuur kon ik zelf makkelijk alles regelen dus de € 350 die ik betaalde voor de advertentie op funda en pararius vond ik prima

Reageren zeer snel en vriendelijk.

Na aanmelding ging alles supersnel, contact gehad met Daan en Roy, allervriendelijkste medewerkers. Zeer tevreden, zeker aan te raden.

Hartelijk dank voor de prachtige recensie! Wij willen je via deze weg dan ook bedanken voor de zeer prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl als makelaar!

Hele goede service en zeer klantvriendelijk!

Als je een vraag of een wens hebt wordt er snel en goed geantwoord en ze denken mee voor een oplossing. Zeer betrouwbaar en professioneel.

Geweldig om de recensie te lezen en willen je dan ook hartelijk danken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Top! Reeds vele woningen verhuurd via Huisportaal. Een aanrader.

Ik verhuur inmiddels een aantal jaren met Huisportaal, de ervaring is heel goed. Weliswaar zijn er wat verbeterpuntjes als het gaat om het dashboard maar goed er valt altijd overal wat te wensen. Huisportaal is betrouwbaar en betaalbaar.

Wat een prachtige beoordeling! Wij proberen zo goed mogelijk te luisteren naar de feedback van onze klanten en tips zijn dan ook altijd van harte welkom om ons systeem de optimaliseren. Dank voor deze beoordeling en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Efficiente en betaalbare manier om je woning te huur aan te bieden

Snelle manier om je apartement te verhuren. Dashboard kan duidelijker. En er moet een goed onderscheid worden gemaakt tussen verkopen en verhuren.

Dank voor de mooie beoordeling en de feedback. Wij nemen de tips van onze klanten zeer serieus en hopen dat wij zo samen een zo gebruiksvriendelijk systeem kunnen leveren. Nogmaals dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Handig en makkelijk

We hebben ons huis snel en makkelijk verkocht via Huisportaal. De communicatie via de telefoon is prima, via mail duurt soms wat langer. De site is niet helemaal goed mobiel-proof maar werkt goed op pc.

Wauw, wat een geweldig cijfer en beoordeling,m maar ook zeker dank voor de nuttige feedback! We willen je graag bedanken voor de prettige samenwerking en vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Snel verkocht

Snel mijn appartement verkocht via huis portaal. Prettige makelaar gesproken.

Wat een prachtig cijfer hebben wij mogen ontvangen! Wij danken je namens ons team hartelijk voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Fijne makelaar

Onze ervaring was heel fijn en goed! Binnen 2 weken onze woning boven de vraagprijs verkocht. En dat voor een schappelijk bedrag.

Namens team HuisPortaal.nl willen wij jou zeer hartelijk bedanken voor deze geweldige beoordeling, een 10 dat is altijd fijn om te lezen! We willen je dan ook veel woonplezier wensen in de nieuwe woning en bedanken voor de zeer prettige en voorspoedige samenwerking!

Handig voor marketing

Fijn om een dienst te kunnen gebruiken om je woning op Funda te krijgen zonder een makelaar courtage verschuldigd te zijn. Systeem is alleen niet erg gebruikersvriendelijk en heeft wel wat verbeterpunten. Helaas ook geen posters ontvangen na extra telefonisch contact zoals toegezegd. De service geef ik daarom een voldoende met ruimte voor verbetering.

Dank voor de beoordeling en de feedback. Wij proberen ons systeem zo optimaal mogelijk te houden en horen graag wat de verbeterpunten dan ook zijn. Wij hopen dat dit dan ook meehelpt aan het optimaliseren van de dienstverlening. Mocht je deze verbeterpunten willen doorgeven, dan kan dat uiteraard naar onze mail of met een belletje!

Geweldige steun gehad.

Ik heb van Daan van Hout een zeer goede ondersteuning ontvangen. Bij problemen stond hij heel snel klaar om deze op te lossen. Hij was altijd bereikbaar. Voor het bedrag dat je moet betalen is Huisportaal zeker de moeite waard. Alles werd uitstekend geregeld.

Wij zijn zeer blij en trots om deze feedback te ontvangen! Wij ervaren de samenwerking dan ook als een groot succes en hebben deze altijd met groot plezier gedaan. Nogmaals dank voor het vertrouwen in HuisPortaal en wellicht tot in de toekomst!