Handig en makkelijk

We hebben ons huis snel en makkelijk verkocht via Huisportaal. De communicatie via de telefoon is prima, via mail duurt soms wat langer. De site is niet helemaal goed mobiel-proof maar werkt goed op pc.

Wauw, wat een geweldig cijfer en beoordeling,m maar ook zeker dank voor de nuttige feedback! We willen je graag bedanken voor de prettige samenwerking en vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Snel verkocht

Snel mijn appartement verkocht via huis portaal. Prettige makelaar gesproken.

Wat een prachtig cijfer hebben wij mogen ontvangen! Wij danken je namens ons team hartelijk voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Fijne makelaar

Onze ervaring was heel fijn en goed! Binnen 2 weken onze woning boven de vraagprijs verkocht. En dat voor een schappelijk bedrag.

Namens team HuisPortaal.nl willen wij jou zeer hartelijk bedanken voor deze geweldige beoordeling, een 10 dat is altijd fijn om te lezen! We willen je dan ook veel woonplezier wensen in de nieuwe woning en bedanken voor de zeer prettige en voorspoedige samenwerking!

Handig voor marketing

Fijn om een dienst te kunnen gebruiken om je woning op Funda te krijgen zonder een makelaar courtage verschuldigd te zijn. Systeem is alleen niet erg gebruikersvriendelijk en heeft wel wat verbeterpunten. Helaas ook geen posters ontvangen na extra telefonisch contact zoals toegezegd. De service geef ik daarom een voldoende met ruimte voor verbetering.

Dank voor de beoordeling en de feedback. Wij proberen ons systeem zo optimaal mogelijk te houden en horen graag wat de verbeterpunten dan ook zijn. Wij hopen dat dit dan ook meehelpt aan het optimaliseren van de dienstverlening. Mocht je deze verbeterpunten willen doorgeven, dan kan dat uiteraard naar onze mail of met een belletje!

Geweldige steun gehad.

Ik heb van Daan van Hout een zeer goede ondersteuning ontvangen. Bij problemen stond hij heel snel klaar om deze op te lossen. Hij was altijd bereikbaar. Voor het bedrag dat je moet betalen is Huisportaal zeker de moeite waard. Alles werd uitstekend geregeld.

Wij zijn zeer blij en trots om deze feedback te ontvangen! Wij ervaren de samenwerking dan ook als een groot succes en hebben deze altijd met groot plezier gedaan. Nogmaals dank voor het vertrouwen in HuisPortaal en wellicht tot in de toekomst!

Zeer tevreden!

Snelle en professionele begeleiding. Ook in het natraject altijd snel reactie en goed advies.

Wij zijn zeer blij om deze fantastische beoordeling te ontvangen! Het samenwerkingstraject hebben wij dan ook als zeer prettig ervaren en dit heeft dan ook tot een mooi resultaat geleid. Nogmaals dank voor deze prettige ervaring en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Veel sneller dan de traditionele weg.

Wat kan je verwachten voor 395 euro? Blijkbaar heel veel! Na aanmelden kwam de makelaar binnen 2 dagen langs om te meten en 2 dagen later stond het object op Funda. De tekst op Funda veranderen na plaatsing duurt 15 minuten via de site van Huisportaal. Voor open dagen en andere speciale dingen moet je bellen, en meestal neemt iemand op zonder wachttijd en helpt je meteen. Daarnaast is een huis verkopen ook echt leuk, daar dat is persoonlijk natuurlijk.

Prachtige beoordeling en mooie woorden! Je hebt zelf ook een mooie presentatie neergezet met daarbij het juiste verkoopproces. Wij vonden het plezierig om met je te mogen werken. Bedankt voor de beoordeling en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

De meest ideale, professionele, snelle en goedkope internetmakelaar

De ideale makelaar om in deze tijd je huis te verkopen. Vakkundige in take en waardebepaling van je huis. Makkelijk om alle gegevens, foto's en andere documentent te uploaden naar je persoonlijke pagina. Snelle doorvoer van reacties van potentiele kopers. Professionele onderhandelingen en juridische afwikkeling van de koopovereenkomst. De oplossing om al snel duizenden euro's te besparen aan makelaarskosten.

Beste Wim, Namens team HuisPortaal.nl willen wij jou hartelijk bedanken voor deze geweldige beoordeling! We willen je dan ook veel woonplezier wensen in de nieuwe woning en bedanken voor de zeer prettige en voorspoedige samenwerking!

Fijne samenwerking met gewenst resultaat

Na enkele weken zonder makelaar via facebook ons huis te koop gezet zonder resultaat de stap gezet naar huisportaal. Naast de goedkoopste internetmakelaar ook nog goede reviews! Na de opdracht snel een afspraak gemaakt voor bezichtiging en prijs betaald en daarna zelf de funda info gemaakt. Een 9 ipv een 10 omdat de uitbesteedde plattegronden 3 versies nodig hadden voordat ze exact overeenkwamen met het huis, maar toen klaar om online te gaan. Tijdens de bezichtigingen en eerste reacties was het fijn om af en toe te kunnen sparren met Daan. Ook tijdens de onderhandelingen hebben we af en toe gebeld met het gewenste resultaat tot gevolg. De koopakte was in 3 dagen klaar. Vanaf op funda te staan tot en met tekenen koopakte in 3 weken. Wij zijn dan ook erg tevreden over onze samenwerking met huisportaal. We hebben vaak terug gekregen dat de mensen onze eigen rondleidingen en de extra info als erg prettig ervaren wordt ten opzichte van de “standaard” makelaar die vaak ervaren worden als niet inhoudelijk voorbereid tijdens een bezichtiging. Je moet het wel leuk vinden om vaak hetzelfde verhaal te vertellen! en hou er rekening mee dat iedere bezichtiging toch snel 45-60 minuten duurt met voor- en nagesprek. Al snel was mij duidelijk dat je voor het plannen van de bezichtiging al sommige “onvoorbereide” kijkers kon schiften van de echt geinteresseerden. Vraag door tijdens het eerste contact. Dus prima prijs / kwaliteit verhouding als je zelf commercieel ingesteld bent. Daan en test van het team, bedankt.

Beste Ivo, Dank voor de prachtige beoordeling! Wij willen je dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar! Wellicht dat we elkaar in de toekomst weer treffen, wij staan je graag weer bij in het verkoop of verhuurproces!

Goed geholpen!

Goed en snel geholpen door het team van Huisportaal. In de huidige markt is de werkwijze van Huisportaal ideaal en prijstechnisch ook top. Wij hadden voor het Funda Plus pakket gekozen.

Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling. Erg leuk om deze feedback te lezen! Geheel wederzijds. Bedankt voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!

Ik ben zeer tevreden over huisportaal. Wanneer je het niet erg vindt om zelf de funda advertentie te maken en rondleidingen te geven, is Huisportaal zeer aan te bevelen. Veel is duidelijk en bij vragen wordt er snel en vriendelijk gereageerd. In een tijd waarin je huis eigenlijk zichzelf al verkoopt zou ik de dure makelaarskosten besparen en je huis via Huisportaal verkopen.

Beste Ellen, wat een super mooie beoordeling waar we enorm trots op zijn! We hebben de samenwerking met jullie dan ook als heel prettig ervaren en willen je daarvoor dan ook bedanken. Veel woonplezier in jullie nieuwe woning!

Goed, maar intensief

Het zelf verkopen van je woning kun je met hulp van Huisportaal zelf prima doen. De makelaar bezoekt je vooraf en is deskundig en adviseert je over de vraagprijs en geeft je tips. De selectie van kandidaten doe jezelf en daarvoor heb ik onder andere sociale media (bijv. Facebook. LinkedInn) voor gebruikt. Ook de rondleiding verzorg jezelf en dat kan prima, maar stel je er wel op in dat je met allerlei typen van geïnteresseerden te maken krijgt en dat je daarmee kunt omgaan. Ook de onderhandelingen doe jezelf per mail. Dat werkt op zich goed en je kunt voor advies bij Huisportaal terecht. Ik wil verder een ieder adviseren om gebruik te maken van de professioneel fotograaf n Huisportaal, kost iets meer, maar dat verdien je absoluut terug omdat je woning subliem in de etage (funda) wordt gezet. Als ik een puntje van kritiek heb dan heb ik het idee dat de front-office bij Huisportaal wat dun bezet is in verhouding tot de vele vragen die zij binnen krijgen. Je wordt altijd snel te woord gestaan, maar ik heb een enkele keren ervaren dat ze het lastig vonden dat ik vragen stelde. Daar reageerden ze dan wat geïrriteerd op. Resume: ben je niet bang om zelf veel werk te verzetten en heb je enig zicht hoe het spel van verkopen werkt en kun je dat toepassen dan is een digitale makelaar zoals Huisportaal zeker geschikt. Bij mij heeft dat een prima prijs voor mijn woning opgeleverd ten lage kosten.

Beste Cees, dank voor de beoordeling en feedback! We proberen ondanks de drukte altijd men vriendelijk en zo duidelijk mogelijk te woord te staan. Met de biedingen hebben wij het NextBid systeem voor onze klanten en komt dit inderdaad via de makelaar per mail binnen. Fijn om te horen dat dit goed heeft gewerkt en wij willen je dan ook bedanken voor de prettige samenwerking!

fijn en snel mijn appartement verhuurd

de eerste keer dat ik mijn appartement via huisportaal heb verhuurd. goed en snel verlopen, voor een eerlijke prijs!

Beste Lia, hartelijk dank voor deze schitterende beoordeling. Ik heb de samenwerking ook als zeer prettig ervaren en ook op verhuur gebied helpen we je altijd graag verder. Je weet ons te vinden ;)

Prettig

Ze zijn altijd bereikbaar, zeker per mail heb je altijd snel profesioneel antwoord.

Beste Sanne, Wat super om deze feedback te lezen! Wij dank jou ook voor de zeer prettige samenwerking en vertrouwen in HuisPortaal.nl! Wellicht spreken we elkaar nog in de toekomst.

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

We hebben gekozen voor een internet makelaar omdat we zelf graag de bezichtigingen wilden doen. We hadden gekozen voor het Funda Plus pakket. Wat fijn is dat er ook een klantenservice is die goed bereikbaar is en snel reageert op onze vragen. Als de klantenservice iets niets wist, was er ook een ervaren Makelaar die ons te woord stond. We zijn erg tevreden over dit traject en zouden de volgende keer het op dezelfde manier doen.

Beste Dirk Jan, Wat super om deze fantastische review te lezen. Wij zijn ook zeer blij dat het verkoopproces voorspoedig is verlopen met het uiterste resultaat. We hopen je graag in de toekomst weer te verwelkomen en tot dienst te zijn. Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in Huisportaal.

Onze ervaring met huisportaal was heel fijn, goede terugkoppeling, fijne mensen om mee te overleggen

Wij hebben gebruik gemaakt van Huisportaal voor de verkoop van ons huis. Zijn blij met de gang van zaken, de manier van aanpak en bereikbaarheid! Fijn om wel met de makelaar te kunnen sparren en advies te krijgen en veel regel je zelf! Prettige ervaring! Zal jullie zeker aanraden.

Beste Bianca, Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent over het verloop van de verkoop. Wij willen jou ook graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in Huisportaal.nl!

Boven verwachting

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Als je het niet vervelend vind om zelf de bezichtigingen te doen, is Huisportaal een uitstekend alternatief voor een traditionele makelaar.

Beste Sander, Namens team HuisPortaal.nl wil ik je zeer bedanken voor het geven van deze fantastische beoordeling! Heel veel woonplezier gewenst in je nieuwe woning!

Makkelijk kosten besparen mits je bekwaam bent

Hoewel het proces niet super duidelijk is werd ik goed en snel geholpen met mijn vragen. Als je vertrouwen hebt in je eigen kunnen om je huis te verkopen laat huisportaal zien dat een 'traditionele' makelaar niet altijd meer nodig is.

Beste Joop Hartelijk dank voor de prachtige recensie! Wij willen je via deze weg dan ook bedanken voor de zeer prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl als makelaar!

Uitstekend!

Doen wat ze beloven, wij zijn heel tevreden.

Beste Rudy, Wat fijn om deze positieve review te mogen ontvangen! We zijn erg blij om je tevredenheid hier terug te lezen. We willen je graag bedanken voor de samenwerking en het vertrouwen in Huisportaal.nl!

Super fijne makelaar!

Zeer snel en goed geholpen door Huisportaal. Voor mij de eerste verkoop via een internet makelaar. Zeker de prijs i.v.m. een lokale makelaar is top! Ga zo door!!

Beste Stacey, Hartelijk dank voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons als internetmakelaar. Graag willen we je bedanken voor het vertrouwen in Huisportaal.nl!

Goede dienstverlening maar wel zelf vinger aan de pols houden.

Ik doe al jaren zaken met Huisportaal en ben in principe tevreden omdat het product dat men aan mij al verhuurder biedt passend is. Maar de laatste tijd loopt de automatisering niet lekker. Er gaat teveel fout en dat maakt dat je constant zelf moet controleren. Het ligt niet aan de kantoormedewerkers merk ik (die zijn TOP), het ligt aan de automatiserings-backoffice ofzo.

Aanrader! Huisportaal biedt een geweldige service voor een prima prijs

Huisportaal bestaat uit een klein deskundig en enthousiast team. Ze zijn zeer goed bereikbaar en reageren direct. Vooral Daan en Karlijn hebben fantastisch geholpen bij de verkoop van de woning. Absolute aanrader !!!

Prima begeleiding en snelle reacties.

Prima begeleiding en snelle reacties.

Erg handig en goede ondersteuning

Het lukte goed om alles op het internet te krijgen. Vooral de ondersteuning van templates voor verhuur contracten is erg handig met alle ondersteunende algemene voorwaarden. Enige verbeterpuntje was de snelheid waarmee e.e.a. na pararius op funda kwam, dat ging niet automatisch en pas na een mailverzoek.

Snelle reactie helpdesk bij vragen

Belangrijk is dat je als klant helder hebt wat je vragen zijn, dan wordt er adequaat en accuraat gereageerd! Enig initiatief van de klant is vereist. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.