Super fijne makelaar!

Zeer snel en goed geholpen door Huisportaal. Voor mij de eerste verkoop via een internet makelaar. Zeker de prijs i.v.m. een lokale makelaar is top! Ga zo door!!

Beste Stacey, Hartelijk dank voor je mooie review en wat fijn om te horen dat je tevreden bent over ons als internetmakelaar. Graag willen we je bedanken voor het vertrouwen in Huisportaal.nl!

Goede dienstverlening maar wel zelf vinger aan de pols houden.

Ik doe al jaren zaken met Huisportaal en ben in principe tevreden omdat het product dat men aan mij al verhuurder biedt passend is. Maar de laatste tijd loopt de automatisering niet lekker. Er gaat teveel fout en dat maakt dat je constant zelf moet controleren. Het ligt niet aan de kantoormedewerkers merk ik (die zijn TOP), het ligt aan de automatiserings-backoffice ofzo.

Aanrader! Huisportaal biedt een geweldige service voor een prima prijs

Huisportaal bestaat uit een klein deskundig en enthousiast team. Ze zijn zeer goed bereikbaar en reageren direct. Vooral Daan en Karlijn hebben fantastisch geholpen bij de verkoop van de woning. Absolute aanrader !!!

Prima begeleiding en snelle reacties.

Prima begeleiding en snelle reacties.

Erg handig en goede ondersteuning

Het lukte goed om alles op het internet te krijgen. Vooral de ondersteuning van templates voor verhuur contracten is erg handig met alle ondersteunende algemene voorwaarden. Enige verbeterpuntje was de snelheid waarmee e.e.a. na pararius op funda kwam, dat ging niet automatisch en pas na een mailverzoek.

Snelle reactie helpdesk bij vragen

Belangrijk is dat je als klant helder hebt wat je vragen zijn, dan wordt er adequaat en accuraat gereageerd! Enig initiatief van de klant is vereist. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.

Met behulp van HuisPortaal kan iedereen zijn woning verkopen.

Gezien mijn ervaring in het ver leden met makelaars, is het zeer prettig om zelf je huis te verkopen. Je weet alles van je huis en bent altijd gemotiveerd. er worden geen spelletjes gespeeld of onderhands afspraken gemaakt waar je als verkoper niets van weet. Ik kan het iedereen aanraden. Daarnaast zorgt HuisPortaal voor ondersteuning indien dit nodig is.

behulpzaam als iets niet duidelijk is.

Ik beveel het aan, zeker voor verhuur is het fijn als je weet met wie je te maken hebt.

goede en snelle service

wat is het toch ontzettend leuk om je eigen huis te mogen verkopen. Jezelf weet toch het meeste van het huis en zelf rondleidingen geven en uitleg is echt leuk om te doen. Bovendien erg gemakkelijk. Ik begrijp niet waarom mensen nog met een traditionele makelaar samen werken. Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Huisportaal is veel transparanter en eerlijker.

Wij hadden onze studio binnen paar dagen verhuurd

Systeem van Huisportaal werkt handig en wijst zichzelf. Wat ik een minpunt vind is dat van informatie-aanvragen vanaf Pararius niet via de berichten van Huisportaal loopt. Voor de rest prima en is Huisportaal makkelijk telefonisch te bereiken als je vragen hebt.

Altijd goed bereikbaar voor vragen, snelle en prima service, vriendelijk. Fijn dat ze een eigen portal hebben waarin alle informatie toegankelijk is.

Fijne makelaar

Voor ons de eerste keer dat we een woning hebben verkocht. Getwijfeld om dit via een internetmakelaar te doen, geen spijt!! Eigenlijk alleen foto's gemaakt en de rondleidingen gedaan, de rest door huisportaal. Groeten Frank

Waardeloos

Schande dat Margot zich makelaar mag noemen. Fout na fout, na fout, na fout. Het heeft ons veel geld gekost. Waardeloos bedrijf.

Beste Ivon, Wij betreuren ten zeerste dat onze dienstverlening niet is bevallen en hierdoor deze beoordeling te moeten vernemen. Helaas gaf je weinig ruimte in het telefonisch gesprek om beide kanten van het verhaal nog eens door te nemen. Daarbij moeten wij wel zeggen dat de verkoop van de woning succesvol is geweest en deze vlot en ruim boven de vraagprijs is verkocht. Desalniettemin hebben wij uiteraard het hoofddoel om onze dienstverlening voor iedereen naar wens te maken en vinden wij het (nogmaals) zeer spijtig dat het zo moet verlopen. We wensen je alle goeds voor in de toekomst.

Fijne samenwerking

Onze woning via huisportaal aangeboden op funda. Zelf de bezichtigingen gedaan en uiteindelijk binnen 3 weken onze woning voor een mooie prijs verkocht. Bedankt huisportaal!!

Beste Simone, Wat super om deze feedback te lezen! Wij dank jou ook voor de zeer prettige samenwerking en vertrouwen in HuisPortaal.nl! We wensen je alle goeds voor in de toekomst!

Alles verliep vlot en goed.

Communicatie verliep soepel en ondanks dat een aantal stappen in het proces wat tijd kosten, heeft HuisPortaal er alles aan gedaan om ons vlot te helpen. Dat vond ik zeer goed.

Beste Anna, Namens team HuisPortaal.nl wil ik je zeer bedanken voor het geven van deze fantastische beoordeling! Heel veel woonplezier gewenst in je nieuwe woning!

Goede service en fijn contact

Heel veel contact gehad met Daan Ellen en Vooral met Margo zeer te spreken over de manier van werken van dit prima Team , zeer snel ons huis verkocht.

Makkelijke digitale dienstverlening

Prima doe-het-zelf-makelaar. Je kunt het hele proces van reacties goed volgen en verder moet je wel alles zelf regelen: de bezichtiging, de bieding, de onderhandeling en het opstellen van de koopovereenkomst. Dat laatste kan HuisPortaal ook voor je doen. Als je een beetje handig bent, spaar je op deze wijze behoorlijk wat makelaarskosten uit. Ik heb zo al twee recreatiewoningen met goed resultaat verkocht.

Gemakkelijk, digitaal, prijs,

Alles digitaal afgehandeld bij verhuur. Handig zijn de docs ter ondersteuning in het proces. De presentatie op media sites is een grote plus.

Goede service, lage prijs

Prettige mensen om.mee samen te werken. Snelle reacties en goede service. Heb al meerdere huizen via huisportaal verkocht, en zal het vaker via hun doen. Zeker aan te raden.

Professionele service.

Professionele service, aardig personeels met beste kwaliteit.

Geweldig.

Alles is goed gegaan. Beloftes worden waargemaakt. Aanvragen bezichtigingen via mail. Duidelijk.

Perfecte ondersteuning bij verkoop woning

Afspraken worden nagekomen . Goede bereikbaarheid. Goede prijs kwaliteitsverhouding van dienstverlening. Modulaire opbouw diensten pakket

Snel online perfecte respons

Door de advertentie bij huisportaal is mijn woning binnen de week verhuurd. Snel makkelijk goedkoop

Snel accuraat en effectief proces met behulpzaam team

Zeer tevreden. Value for money

Zeer plezierig en deskundig samengewerkt met Huisportaal

Wij zijn zeer tevreden over Huisportaal. Natuurlijk moet je wat meer dingen zelf doen, maar dat weet je van te voren. Daar staat tegenover dat je de provisie van een tradionele makelaar bespaart. Bovendien werd alles heel helder uiteengezet. Dat Huisportaal niet altijd mail leest, herkennen wij helemaal niet. We kregen vlot en deskundig antwoord op onze vragen. Gewoon prima, zonder poespas.