Met behulp van HuisPortaal kan iedereen zijn woning verkopen.

Gezien mijn ervaring in het ver leden met makelaars, is het zeer prettig om zelf je huis te verkopen. Je weet alles van je huis en bent altijd gemotiveerd. er worden geen spelletjes gespeeld of onderhands afspraken gemaakt waar je als verkoper niets van weet. Ik kan het iedereen aanraden. Daarnaast zorgt HuisPortaal voor ondersteuning indien dit nodig is.

behulpzaam als iets niet duidelijk is.

Ik beveel het aan, zeker voor verhuur is het fijn als je weet met wie je te maken hebt.

goede en snelle service

wat is het toch ontzettend leuk om je eigen huis te mogen verkopen. Jezelf weet toch het meeste van het huis en zelf rondleidingen geven en uitleg is echt leuk om te doen. Bovendien erg gemakkelijk. Ik begrijp niet waarom mensen nog met een traditionele makelaar samen werken. Daar heb ik zeer slechte ervaringen mee. Huisportaal is veel transparanter en eerlijker.

Wij hadden onze studio binnen paar dagen verhuurd

Systeem van Huisportaal werkt handig en wijst zichzelf. Wat ik een minpunt vind is dat van informatie-aanvragen vanaf Pararius niet via de berichten van Huisportaal loopt. Voor de rest prima en is Huisportaal makkelijk telefonisch te bereiken als je vragen hebt.

Altijd goed bereikbaar voor vragen, snelle en prima service, vriendelijk. Fijn dat ze een eigen portal hebben waarin alle informatie toegankelijk is.

Fijne makelaar

Voor ons de eerste keer dat we een woning hebben verkocht. Getwijfeld om dit via een internetmakelaar te doen, geen spijt!! Eigenlijk alleen foto's gemaakt en de rondleidingen gedaan, de rest door huisportaal. Groeten Frank

Waardeloos

Schande dat Margot zich makelaar mag noemen. Fout na fout, na fout, na fout. Het heeft ons veel geld gekost. Waardeloos bedrijf.

Beste Ivon, Wij betreuren ten zeerste dat onze dienstverlening niet is bevallen en hierdoor deze beoordeling te moeten vernemen. Helaas gaf je weinig ruimte in het telefonisch gesprek om beide kanten van het verhaal nog eens door te nemen. Daarbij moeten wij wel zeggen dat de verkoop van de woning succesvol is geweest en deze vlot en ruim boven de vraagprijs is verkocht. Desalniettemin hebben wij uiteraard het hoofddoel om onze dienstverlening voor iedereen naar wens te maken en vinden wij het (nogmaals) zeer spijtig dat het zo moet verlopen. We wensen je alle goeds voor in de toekomst.

Fijne samenwerking

Onze woning via huisportaal aangeboden op funda. Zelf de bezichtigingen gedaan en uiteindelijk binnen 3 weken onze woning voor een mooie prijs verkocht. Bedankt huisportaal!!

Beste Simone, Wat super om deze feedback te lezen! Wij dank jou ook voor de zeer prettige samenwerking en vertrouwen in HuisPortaal.nl! We wensen je alle goeds voor in de toekomst!

Alles verliep vlot en goed.

Communicatie verliep soepel en ondanks dat een aantal stappen in het proces wat tijd kosten, heeft HuisPortaal er alles aan gedaan om ons vlot te helpen. Dat vond ik zeer goed.

Beste Anna, Namens team HuisPortaal.nl wil ik je zeer bedanken voor het geven van deze fantastische beoordeling! Heel veel woonplezier gewenst in je nieuwe woning!

Goede service en fijn contact

Heel veel contact gehad met Daan Ellen en Vooral met Margo zeer te spreken over de manier van werken van dit prima Team , zeer snel ons huis verkocht.

Makkelijke digitale dienstverlening

Prima doe-het-zelf-makelaar. Je kunt het hele proces van reacties goed volgen en verder moet je wel alles zelf regelen: de bezichtiging, de bieding, de onderhandeling en het opstellen van de koopovereenkomst. Dat laatste kan HuisPortaal ook voor je doen. Als je een beetje handig bent, spaar je op deze wijze behoorlijk wat makelaarskosten uit. Ik heb zo al twee recreatiewoningen met goed resultaat verkocht.

Gemakkelijk, digitaal, prijs,

Alles digitaal afgehandeld bij verhuur. Handig zijn de docs ter ondersteuning in het proces. De presentatie op media sites is een grote plus.

Goede service, lage prijs

Prettige mensen om.mee samen te werken. Snelle reacties en goede service. Heb al meerdere huizen via huisportaal verkocht, en zal het vaker via hun doen. Zeker aan te raden.

Professionele service.

Professionele service, aardig personeels met beste kwaliteit.

Geweldig.

Alles is goed gegaan. Beloftes worden waargemaakt. Aanvragen bezichtigingen via mail. Duidelijk.

Perfecte ondersteuning bij verkoop woning

Afspraken worden nagekomen . Goede bereikbaarheid. Goede prijs kwaliteitsverhouding van dienstverlening. Modulaire opbouw diensten pakket

Snel online perfecte respons

Door de advertentie bij huisportaal is mijn woning binnen de week verhuurd. Snel makkelijk goedkoop

Snel accuraat en effectief proces met behulpzaam team

Zeer tevreden. Value for money

Zeer plezierig en deskundig samengewerkt met Huisportaal

Wij zijn zeer tevreden over Huisportaal. Natuurlijk moet je wat meer dingen zelf doen, maar dat weet je van te voren. Daar staat tegenover dat je de provisie van een tradionele makelaar bespaart. Bovendien werd alles heel helder uiteengezet. Dat Huisportaal niet altijd mail leest, herkennen wij helemaal niet. We kregen vlot en deskundig antwoord op onze vragen. Gewoon prima, zonder poespas.

Goede ondersteuning, overzichtelijke site. Wordt direct geholpen bij vragen

Ik was de uitdaging aangegaan zelf mijn huis in deze tijd van krappe markt. Buiten de uitsparing van provisie ken ik zelf mijn woning het beste en daarnaast was ik er ook nieuwsgierig naar of dit zo ging lukken. Ik kwam toen uit bij verkopen met de ondersteuning via huisportaal.nl. Dit is mij goed bevallen, het is wel wat werk maar dat heb je ook bij een persoonlijke makelaar, hier werd ik goed en meteen geholpen op afstand wanneer ik vragen had. Er wordt gechecked of alles volgens regelgeving staat voordat hij in de verkoop beland en dat geeft je net dat stukje zekerheid die je zoekt als leek zijnde. De afhandeling bij het opmaken van de koopovereenkomst ging ook perfect en snel. Buitengewoon tevreden over huisportaal. Bedankt.

Matig

Wij zijn minder tevreden over Huisportaal omdat we erg vaak hebben moeten bellen dat er afspraken niet uitgevoerd waren zoals beloofd. Of dat ze onze reactie via de mail maar half gelezen hadden. Ook meerde keren kreeg we dan een geïrriteerde reactie. Ook de communicatie via Funda heeft huisportaal geen weet van. Wel is het een makkelijke en goedkope manier om je huis te verkopen en fijn dat jezelf de rondleidingen kan doen.

Traditionele makelaar afgetroefd

Communicatie is zeer goed. Je merkt wel dat de fotograaf met een bepaald doel de opdracht heeft gekregen. Weinig ruimte voor aanpassingen. Maar ja de prijs is er wel na. Overall: kosten-baten afweging is helemaal top!!

zeer goed

Foto`s en video uitstekend. Meten woning was wat minder er moesten nog wat correcties doorgevoerd worden. Alles werd snel geleverd en telefonish goed bereikbaar en er word snel terug gebeld

Als je naar ze belt of je stuurt een e-mail, alles wordt meteen, en naar volle tevredenheid geregeld. Bovendien altijd zeer klantvriendelijk te woord gestaan. Heel tevreden over dit bedrijf en hun werkwijze.

Beste Leon, Namens team HuisPortaal.nl willen wij jou hartelijk bedanken voor deze geweldige beoordeling! We willen je dan ook veel woonplezier wensen in de nieuwe woning en bedanken voor de prettige samenwerking!

Uiteindelijk verkoop je zelf je huis

Online omgeving werkt goed en de telefonische ondersteuning is goed bevallen. Hierover geen klachten. De makelaar in het pakket kon pas over 3,5e week, daar hebben we niet op gewacht het lijkt erop dat er maar één makelaar is voor het hele land. Het V bord en de raamposters hebben wij nooit ontvangen ondanks 3x contact hierover ook de beloofde tegemoetkoming hiervoor is uitgebleven. Zijn toch zaken waar je voor betaald dus dat zijn minpunten. Score daardoor een dikke 7. Een traditionele makelaar in de huidige markt is zonde van je geld ga dan gewoon voor huisportaal.

Beste Richard, Hartelijk dank voor het beoordelen van HuisPortaal.nl! Wij betreuren de miscommunicatie die is ontstaan over het bord, dit had ook mede te maken door externe partijen. Gelukkig hebben we een goede tussen oplossing kunnen vinden voor het vervangen van de desbetreffende makelaar, die niet op het korte termijn op dat moment kon komen. Onlangs wat hindernissen in de samenwerking willen we je hartelijk bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl!