Contact was prima, vriendelijk en snel. Kadastraal beter onderzoeken als er meerdere percelen zijn zodat de aanmelding in een keer goed gaat. Bezichtigers vonden het nog wel eens een omweg om een afspraak te maken. Maar uiteindelijk lukte het wel en was het contact plezierig.

Beste Hilbert, Via deze weg willen we je hartelijk danken voor de mooie beoordeling en het vertrouwen in HuisPortaal als internetmakelaar!

Goede ondersteuning bij de verkoop van mijn woning

Huisportaal heeft altijd snel gereageerd op mijn vragen en heeft mij goede adviezen gegeven tijdens het hele verkoopproces.

Beste Gerard, Hartelijk dank voor de prachtige recensie! Wij willen je via deze weg dan ook bedanken voor de zeer prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.nl als makelaar!

Goed te bereiken. Alles zelf goed voorbereiden. Fijn om zelf de rondleidingen te kunnen doen. Buurt makelaar niet meer nodig.

Beste Simone, Namens team HuisPortaal.nl willen wij je bedanken voor deze prachtige beoordeling! We gaan zeker weer voor een goed resultaat bij de nieuwe woning!

Huisportaal kan ik zeker aanbevelen!

De medewerkers van Huisportaal werken snel. Ze reageren snel op mail en zijn altijd vriendelijk.

Beste Lianne, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. We proberen onze communicatie altijd zo snel en zorgvuldig mogelijk te doen, daarom is het extra motiverend om deze feedback te ontvangen.

Snelle reactie, goede prijs

De verkoop via huisportaal is zeer goed bevallen. Er werd snel gereageerd, ook per telefoon. De website waar je eigen gegevens kunt uploaden mag wel iets overzichtelijker, maar verder wijst het hele proces zichzelf. Het is vooral handig dat je direct een bericht krijgt wanneer iemand via Funda reageert, zodat je de potentiele koper direct kan bellen. Verder kan ik iedereen aanraden om een professionele fotograaf te zoeken. De combinatie van huisportaal met mooie foto's werkt prima, en scheelt heel veel geld tov een makelaar !

Snel, goed en adequate

Plezierig contact per telefoon, mail en persoonlijk met de makelaar. Snelle opvolging en fijn dienstverlening.

Doet wat er wordt beloofd

Duidelijke instructies, als je iets niet weet wordt je goed geholpen door de helpdesk, alle benodigde formulieren zijn verkrijgbaar, dus kortweg goede service en gemaakte afspraken worden nagekomen!

Gemakkelijk en duidelijk

Snel, gemakkelijk en duidelijk. Telefonisch goed bereikbaar, vragen worden goed en snel beantwoord

Beste Janet, Hartelijk dank voor de fantastische beoordeling! We streven ernaar dat de gehele verkoopproces zo vlot en duidelijk mogelijk verloopt. Namens team HuisPortaal dank ik je voor het vertrouwen in HuisPortaal.

Ben enorm goed geholpen!!!

Wanneer ik Huisportaal nodig had waren ze er voor mij of het nu via de mail of telefonisch contact was ik ben elke keer goed geholpen en geïnformeerd.

Beste Sander, Fijn dat de woning zo snel verkocht is! We hebben de samenwerking als zeer prettig ervaren en wensen je veel woonplezier in je nieuwe woning. Hartelijk dank voor het vertrouwen in HuisPortaal.

Prima partij als je zelf je woning wilt verkopen

Prima contact tussen makelaar en verkoper.

Beste Matthijs, Fantastisch om deze beoordeling te lezen, hier doen we het voor! Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

Meer een administratiekantoor dan makelaar

Klantvriendelijk bedrijf, maar als makelaar schieten ze in hun service naar de klant toe tekort. We hebben naast Huisportaal.nl ook ervaring met enkele andere internetmakelaars en konden daardoor goed vergelijken. De volgende punten scoorden wat ons betreft ondermaats: - Advies vraagprijs: Huisportaal.nl geeft geen advies over de vraagprijs. Je dient zelf zeer gedegen onderzoek te doen en bent zelf verantwoordelijk om de juiste vraagprijs in te schatten. Andere internetmakelaars gaven mondeling feedback en advies of maakten een uitgebreid rapport met vergelijkbare woningen waarop zij een aanbevolen vraagprijs baseerden. - Begeleiding kijkers/potentiële kopers: bezichtigingsaanvragen die per mail binnenkwamen, werden netjes en snel aan ons doorgestuurd, maar aanvragen per telefoon kwamen niet door. We hebben hier diverse klachten over binnengekregen, met één stel dat zelfs helemaal geen contact met Huisportaal.nl kreeg en toen viavia op zoek is gegaan naar iemand in de buurt die ons met hen in contact kon brengen voor een bezichtiging. Dit maakte uiteraard een erg onprofessionele indruk. - Ondersteuning/advies onderhandelingen: er is geen advies of ondersteuning in het onderhandelingsproces. Biedingen worden per mail doorgestuurd, maar er wordt geen advies gegeven. Andere internetmakelaars waren juist erg betrokken bij het onderhandelingsproces en adviseerden ook over de juiste verkoopstrategie. Al met al zijn wij tevreden over de klantvriendelijkheid van Huisportaal.nl, maar zullen niet nog een keer voor deze partij kiezen omdat ze in vergelijking met andere internetmakelaars te weinig betrokken zijn bij het hele verkoopproces.

Beste Donna, Allereerst dank voor het schrijven van de beoordeling. Wij betreuren dat de samenwerking niet optimaal is verlopen en hierdoor het gevoel is gewekt dat wij niet direct betrokken zijn bij het verkoopproces. Uiteraard staan wij ervoor, buiten het feit dat wij internetmakelaar zijn, altijd onze klant optimaal bij te staan in het biedingsproces. Met betrekking tot de telefonische bezichtigingsaanvragen worden de woningzoekers altijd geinformeerd dat dit via de website verloopt en zij digitaal hun verzoek bij de advertentie kunnen indienen, dit komt dan direct bij jou uit als verkoper zijnde. Nogmaals dank voor de feedback en zullen dit zeker meenemen om miscommunicatie te voorkomen in de toekomst.

Prima, reageren ook snel

Aan te raden

Beste Martijn, Hartelijk dank voor de beoordeling van je ervaring met HuisPortaal!

Goed geholpen bij verhuur woning

Erg attente medewerkers. Goed en snel geholpen met plaatsing funda etc. Enige verbeterpunt; telefonische bereikbaarheid tijdens vakantieperiode kan beter

Beste Henri, Wat een prachtige beoordeling! Het was inderdaad zeer druk in de vakantieperiode en daardoor probeerde we toch alles zo snel mogelijk te beantwoorden. Namens team HuisPortaal hartelijk dank voor het vertrouwen.

Snelle en zeer klantvriendelijke service!

Huisportaal heeft onze woning zeer snel online geplaatst en er mede voor gezorgd dat ons huis binnen 1,5 week verkocht is. De klantenservice is zeer vriendelijk (Daan: bedankt voor alle hulp!) en reageert snel op e-mails. Dank je wel Huisportaal!

Beste Kelly, Fantastisch om de beoordeling te lezen voor ons team! We willen je graag bedanken voor de zeer prettige en succesvolle samenwerking. Heel veel woonplezier in jullie nieuwe woning gewenst!

Snel op funda geplaatst

Na de afspraak met de makelaar is de woning snel op funda.nl geplaatst. Vervolgens binnen 4,5 week onze woning verkocht, snelle top service voor een nette prijs.

Voor relatief een beperkt bedrag, ons huis verkocht.

Betaalbaar, goed alternatief.

Super allemaal! Duidelijk, goed bereikbaar per telefoon. Prima! Zelf foto's, tekst en rondleiden. De rest door huisportaal. NVM makelaar checkte opgegeven info. Huis binnen 1 dag verkocht.

best wel goed maar wel zelf ook opletten op foutjes in de papieren

best wel goed samen gewerkt

Geweldig goed

Zeer goed opgezet, klantvriendelijk en behulpzaam. De documenten zijn duidelijk en overzichtelijk en de toetsing van de documenten en de kredietwaardigheid van de huurder gaat snel. Afspraken worden nagekomen en tips gelijk opgepakt.

Bedankt voor deze prachtige beoordeling!