Pluspunten

Goedkoop

Beste Anton, Dank voor de prachtige beoordeling! Wij willen je dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

Snelle reactie, goed tarief en doen echt wat ze beloven

Geen

Beste Jantonio, Hartelijk dank voor het beoordelen van uw ervaring met HuisPortaal. Wij als team vinden het zeer prettig om te vernemen dat de samenwerking vlekkeloos is verlopen en dat wij u spoedig bij hebben kunnen staan in het verkoopproces. Wij danken u dan ook hartelijk voor het vertrouwen in HuisPortaal als uw internetmakelaar!

Pluspunten

Zeer efficient, flexibel en aantrekkelijk geprijsd

Beste Hans, Allereerst willen wij u hartelijk danken voor de uitmuntende beoordeling! We proberen tegen het scherpste tarief de beste diensten aan onze klanten te leveren en dan is het uiteraard goed om te horen dat de samenwerking goed is verlopen! Wij willen u daarom graag bedanken voor het kiezen van HuisPortaal als internetmakelaar!

Pluspunten

We hebben ons huis naar veel wikken en wegen verkocht via een internet makelaar i.v.m. kosten. We hebben er geen spijt van gehad, goed verlopen en fijn dat Huis Portaal toch de onderhandelingen voor je voert. Dikke 10, voor de service!

Kan ik zo niet bedenken.

Dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij, als HuisPortaal.nl, vinden het belangrijk dat er transparantie is in de gang van zaken. De service is van essentieel belang, waarbij de klant altijd wordt bijgestaan door de persoonlijke makelaar waar het nodig is! Wij vinden het dan ook fijn om terug te horen dat dit opgemerkt is door onze klanten!Graag willen we u bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Service voor een laag tarief. Telefonische bereikbaarheid is goed. Vriendelijk aan de telefoon.

Alert op waar het huis verkocht wordt. Door nalatigheid van de makelaar heb ik een heel voorlopig koopcontract opgesteld wat achteraf helemaal niet nodig bleek te zijn. In Amsterdam blijkt dat altijd de notaris dit doet. Dat zijn nou precies de dingen wat je als leek niet weet maar een makelaar wel. Dus alertheid op de informatie verstrekking voor klanten.

Beste Dennis, Dank voor het schrijven van deze review. Om het misverstand in de toekomst te voorkomen hebben wij direct aanpassingen doorgevoerd op de website. Buiten dat wij hierop alerter zullen zijn en de klant erop attenderen, kan men dit terug vinden op onze website bij de rubriek 'veel gestelde vragen'. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

Vriendelijk, behulpzaam en vakkundig.

Hartelijk dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij willen u dan ook via deze weg graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

- Very easy to reach by phone - quick action - low cost - After using normal makelaars for many rental tasks, I will never go back to them. Online makelaar is 1000 times better. I have the total control. I met the candidates. I tell the story about my apartment. And signing a contract is within 1 day. I pay 1/6 the money to have everything done quicker and better. And more importantly I keep the experience and I can do it better next time. Thanks Huisportaal!!

- More guidance to clients with limited experiences - Up front briefing to clients by a call

Dear client, Thank you for describing your experiences with HuisPortaal. Very nice to hear that it is good and that you have pleasant experience with the cooperation. We also find it important that the communication with our customer and buyer(s) is as transparent as possible. We will certainly take the feedback with you to achieve a smooth cooperation. We would like to thank you this for the pleasant HuisPortaal as a broker!

Pluspunten

- Snelle service, duidelijke website en goede begeleiding

- Kan ze zo snel niet bedenken

Beste heer Vermeulen, Allereerst dank voor het beschrijven van uw ervaringen met HuisPortaal. Het is altijd goed om te horen dat het van beide kanten vlekkeloos is verlopen en daardoor tot een snelle verkoop heeft geleid. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

- Ideale manier om je huis op Funda te krijgen, absolute aanrader! - De medewerkers van Huisportaal zijn klantvriendelijk, je merkt dat ze er alles aan willen doen om de verkoop van je huis in goede banen te leiden. - Zeker doen wanneer het je leuk lijkt om zelf de verkoop van je huis te regelen (zorg wel dat je er tijd voor hebt). Het is een mooie ervaring! Huisportaal laat je hierin vrij, maar je kunt wel rekenen op hun steun.

Communicatie per email nog meer optimaliseren; bijvoorbeeld wanneer Huisportaal een telefoongesprek heeft gehad met een potentiële koper van het huis, dit gesprek in email samenvatten naar koper en vooral naar klant. Klant moet op de hoogte blijven van wat er gecommuniceerd wordt over zijn/haar huis om zo het overzicht te kunnen behouden. Ik heb gemerkt dat Huisportaal dit wel wil doen, maar de puntjes mogen nog op de i gezet worden.

Hartelijk dank voor het beschrijven van uw ervaringen met HuisPortaal. Zeer fijn om te horen dat het goed is bevallen en dat u prettige ervaring heeft overgehouden aan de samenwerking. Wij vinden daarnaast ook zeer belangrijk dat de communicatie met onze klant en de potentiële koper(s) zo transparant mogelijk verloopt. Wij zullen de feedback dan ook zeker meenemen om zo tot een gesmeerde samenwerking te komen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

Eenvoudig, snel, goed, goedkoop

Eigenlijk geen

Hartelijk dank voor deze prachtige beoordeling. Het doet ons goed om te vernemen dat uw ervaringen met HuisPortaal aangenaam waren. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

Makkelijk in omgang en gebruik

Zeer prettig om te vernemen dat uw ervaring met HuisPortaal aangenaam was. Wij proberen ons systeem zo gebruiksvriendelijk mogelijk te maken voor onze klanten. Uiteindelijk is de verkoop van een huis al intensief genoeg en dat proberen wij te verlichten door een duidelijk systeem te hanteren en daarbij de juiste ondersteuning te bieden. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Vriendelijke medewerkers, goed bereikbaar.

Één aanspreekpunt per zaak, door met veel verschillende medewerkers contact te hebben ontstonden er misverstanden. Dit kwam de professionaliteit van Huisportaal niet ten goede.

Allereerst dank voor het beschrijven van uw ervaring met HuisPortaal. Onze medewerkers proberen er dagelijks alles aan te doen om u te ondersteunen in het verkoopproces. Wij danken u daarom ook zeer voor het omschreven verbeteringspunt m.b.t. de communicatie. We willen de lijntjes zo kort mogelijk houden en zo proberen om eventuele misverstanden te voorkomen, dit nemen we dan ook intern mee om hier nog meer de focus op te leggen. Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

Pluspunten

Huisportaal doet precies wat ze beloven. Steeds kon ik ze bereiken en de vragen werden adequaat beantwoord. De communicatie verliep vlot. De doormelding naar andere site zoals Pararius en Jaap etc. is goed voor elkaar. Woning was snel verhuurd.

Pluspunten

Wij hebben 2 maanden geleden ons huis geplaatst op Huisportaal en daarmee ook op Funda. Snel kwam de makelaar langs en stond alles online. We kregen snel bezichtigingen en vonden het erg leuk om dit zelf te doen. We namen ongeveer 1 uur per bezichtiging de tijd. Daarna hebben we 3 biedingen gekregen en zijn we snel akkoord gegaan. Hele fijne snelle makelaar en wat ons betreft zouden we het een volgende keer weer doen via Huisportaal, scheelt een boel geld wat je weer kunt gebruiken om je nieuwe huis in te richten ;)

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Klacht over foutieve plaatsing op funda is correct opgepakt. Snelle reactie.

Foutieve plaatsing op funda (bijv: door fotowijziging stond er slechts 1 foto op funda, geen overleg bij doorvoeren wijzigingen over bijv oppervlakte en hoeveelheid slaapkamers, terwijl wij het correct hadden weergegeven)

Pluspunten

* goedkoop * snel op funda * snel reactie via mailing

* n.v.t.

Pluspunten

Het ging mij om de Fundaplaatsing voor verhuur. De samenwerking was wel heel prettig en er werd altijd snel gereageerd.

Pluspunten

Snel, klantgericht, betrouwbaar, duidelijk goed bereik in de markt. Een zegen tussen alle haaien in de vastgoedmarkt

Geen verbeterpunten, zo is het goed

Wat een uitmuntende beoordeling! Het is zeer mooi om de woorden terug te lezen die wij als bedrijf willen uitstralen naar zowel onze klanten als de gehele markt! Wij willen u dan ook graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Ik kan de verkoop zelf regelen. Alleen makelaar voor Funda-plaatsing nodig.

Het opmaken van een leverde wat problemen op.

Wij vinden het altijd fijn om te horen dat het verkoopproces goed is bevallen! Daarnaast staan we zeker als internetmakelaar ook altijd klaar om de klant bij te staan in het proces. We willen u graag bedanken voor de keuze voor HuisPortaal!

Pluspunten

Zowel telefonisch, chat en via de mail prima contact en ondersteuning gehad. Onderhandelingen hebben ze goed uitgevoerd. wij zijn helemaal tevreden!

Het doet ons deugd dat u zeer tevreden bent over de service die HuisPortaal haar klanten biedt! Graag willen wij u via deze weg bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal als makelaar!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

-Behulpzame, vriendelijke medewerkers die vlot werken. -De makelaar kon snel langskomen. - Snelle plaatsing op huisportaal en Funda.

- de bereikbaarheid vonden twee verschillende kijkers niet goed - review formulier sturen aan de kijkers nadat er een bezichtiging heeft plaats gevonden. - een vaste makelaar die op kantoor aanwezig is voor de onderhandelingen - in de koopovereenkomst stond een heel ander adres van een andere woning, dat is wat slordig

Beste Laura, Allereerst dank voor de feedback! We proberen alle woningen zo goed en snel mogelijk te plaatsen op Funda en daarbij de optimale service te bieden. Helaas is het nu vakantieperiode en was de toegewezen makelaar niet te allen tijden bereikbaar. Uiteraard proberen we normaliter dit te voorkomen door zeer transparant en direct te werk te gaan. Echter nemen we de punten zeker mee voor de optimalisatie in de toekomst! We willen je graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Snelle inzet en ze werken echt met de klant mee. Communiceren duidelijk. Vriendelijk personeel, werken hard en zijn zeer behulpzaam. Het bedrijf heeft een goed concept in de huidige markt!!

Beste Danielle, Wat een prachtige beoordeling! We proberen met het team dagelijks de klant zo goed mogelijk te helpen in het proces van de verkoop van de woning. Graag willen wij je via deze weg bedanken voor de keuze en vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Pluspunten

Prima verlopen met de hulp van Huisportaal. Dit was het 2e huis, welke mbv Huisportaal werd verkocht. Mijn aanbevelingen binnen mijn familie en kennissenkring hebben ook tot diverse geslaagde verkopen geleid. Iedereen is uitermate tevreden en blij met Huisportaal.

Pluspunten

! Kies je voor deze dienst; zorg dan dat je zakelijk bent ingesteld, stevig in je schoenen staat en bewust bent van wat je wel en niet mag, kunt of moet zeggen tijdens bezichtigingen en gesprekken met potentiële kopers/ aankoopmakelaars..! Verkoopmakelaars en potentiële kopers doen er alles aan om voorkennis te ontfutselen. Eén van de aankoopmakelaars beweerde zelfs dat het normaal was om voorkennis te delen.. Nou, ik dacht het dus mooi niet. Als communicatieadviseur heb ik ervoor gekozen om zelf de tekst te schrijven en een eigen fotograaf te zoeken (via www.fundawoningfotograaf.nl = aanrader). Ook het communiceren met potentiële kopers en de rondleidingen heb ik zelf gedaan. Ik vond het eerlijk gezegd vooral erg leerzaam en zou het zo weer doen. Ik heb het middelste pakket gekozen van Huisportaal omdat het in Amsterdam gebruikelijk is dat de kopende partij het koopcontract laat opmaken door de notaris. De medewerkers van Huisportaal zijn goed telefonisch bereikbaar, servicegericht en denken met je mee.

Een uniek of tijdelijk e-mail adres via huisportaal zou enorm helpen bij het communiceren met potentiële kopers. Het via het berichtenportaal regelen is niet echt een optie omdat documenten niet (goed) meekomen en je niet duidelijk kunt zien wat je wel/ niet beantwoord hebt. Dit zie je pas nadat je op de berichten hebt geklikt, niet zo handig. Communiceren doe je het beste via je eigen e-mail adres, maar dit had ik liever voorkomen. Hoe dan ook hebben de (potentiële) kopers er geen hinder van ondervonden.

Vestdijk 180 5611 CZ Eindhoven

085-7820000