Pluspunten

Snelle ondersteuning, goede hulp bij onderhandelingen, prijs-kwaliteit verhouding

Het mag nóg pro-actiever met slimme tips en ondersteuning, maar misschien is dit niet eerlijk om te verwachten voor deze prijs.

Pluspunten

Prima, ze hadden snel tijd en alles is goed afgehandeld. Erg tevreden dus over het contact met de makelaar en erg goede prijs.

Pluspunten

Vriendelijke service en snel! Goed bereikbaar en altijd uitgebreid antwoord op je vraag! Super!

Klein puntje, de makelaar die bij ons kwam wist niet hoe de online omgeving werkte waarin je als verkoper de gegevens invult. Zou een mooie toevoeging zijn aan de service, die verder uitstekend is!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Prijs is goed, ze kunnen snel handelen om te koop te zetten.

Communicatie na acceptatie bod mag beter, als je zegt dat je iets terug stuurt dat ook doen of even bellen. Verder helemaal top

Pluspunten

Goed bereikbaar, duidelijkheid en helderheid over wat je kan verwachten.

Pluspunten

Prima service en snelle afhandeling van zaken voor een mooie prijs. In deze tijd van een gunstige woningmarkt een goede keuze om je woning te verkopen zonder hoge makelaarskosten. Zelf de rondleidingen doen is prettig en ook de kopers gaven aan dat zij dat ook echt een pluspunt vonden.

Het zou handig zijn als de antwoorden die je krijgt op verstuurde reacties ook zichtbaar zijn in je beheeromgeving en dat deze niet doorgestuurd hoeven worden.

Pluspunten

Snelle, vakkundige aanpak. Professionele afhandeling. Kortom : een aanrader.

Pluspunten

Goede prijs, one stop shopping voor online publicatie op diverse websites.

Gebruikersvriendelijkheid en duidelijkheid beheeromgeving, zeker als je een button verhuurd hebt zou dit direct moeten leiden tot de status verhuurd.

Pluspunten

Je moet uiteraard veel zelf doen en uitzoeken voor de verkoop van je huis via een internetmakelaar maar vragen zijn door Huisportaal altijd snel en correct beantwoord en ik heb gekregen waar ik voor heb betaald, en dat voor relatief weinig geld in vergelijking met andere internetmakelaars.

Mijn ingebrachte verbeterpunt om de site te beveiligen (https) is direct door Huisportaal opgepakt en snel gerealiseerd.

Pluspunten

Een goede makelaar zonder poespas. Je weet van te voren precies wat je kwijt bent en krijgt goed advies. Tevens worden de onderhandelingen ook nog eens op een correcte en objectieve manier gevoerd. We zijn zeer tevreden over huisportaal en raden het zeker mensen aan.

Pluspunten

Positieve punten: Een verademing na een aantal contacten in de “gladde wereld van de makelaardij”… Nuchtere Brabantse mentaliteit: je koopt in wat je nodig hebt, en krijgt alle ruimte om je huis op JOUW manier te verkopen. Na het eerste telefoontje kwam Ties de dag erna op bezoek om het huis te bekijken en afspraken met ons te maken. Daarna, in de loop van het verkoopproces, werd op onze vragen om advies steeds snel en adequaat gereageerd. Kortom: zeer tevreden!

Verbetertips: zou niet weten.

Pluspunten

Goedkoop en efficient

Administratie wat chaotisch

Bedankt voor de goede beoordeling en de nuttige feedback. Inmiddels hebben wij telefonisch contact met u gehad om nader te bespreken wat er niet geheel duidelijk is geweest tijdens het verhuurproces. Uiteraard proberen wij onze website continue te verbeteren om het klanten zo gemakkelijk mogelijk te maken in het gebruik hiervan. Nogmaals gefeliciteerd met de snelle verhuur en bedankt voor de samenwerking en de feedback!

Pluspunten

Hier krijgt de klant wat de klant wil, gericht op de verkoop en aanbieder. Geen dure courtages, geen bangmakerij. gewoon verkopen via Internet zoals alle dure makelaars dat ook doen.

Dank voor de lovende woorden en beoordeling. Wij, als HuisPortaal, vinden het belangrijk dat er transparantie is in de gang van zaken. De prijs is van essentieel belang, waarbij de klant absoluut geen bijkomende kosten hoeft te verwachten! Wij vinden het dan ook fijn om terug te horen dat dit opgemerkt door onze klanten! Graag willen we u bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal.

Pluspunten

Goede verkoop begeleiding, zonder dure courtage's, met goed persoonlijk advies.

Beste Rubert, Wat een geweldige beoordeling! Persoonlijke betrokkenheid betekend voor ons alles. De werkelijke afstand is misschien groot, maar moet geen hinder vormen voor de samenwerking! Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Huisportaal is een online makelaar waarbij je veel zelf moet doen, zoals de bezichtigingen. We kregen wel hele goede begeleiding. De onderhandelingen waren al begonnen in het weekend; op maandagochtend - toen het echt spannend werd - heeft Huisportaal in goed overleg met ons de knoop doorgehakt en gecommuniceerd naar alle bieders. We hadden alleen telefonisch en per email contact, maar hadden meestal per ommegaande een reactie. (Gebrek aan) lokale marktkennis was geen belemmering. Huisportaal hielp ook bij opstellen voorlopig koopcontract. Kortom, zeer goed bevallen.

Een optimale begeleiding en korte communicatie lijnen zijn van essentieel belang voor ons als internetmakelaar. We proberen u als klant op een prettige en vakkundige manier bij te staan in de verkoop/verhuur van de woning. Het is dan ook geweldig om van u te horen dat het proces zo vloeiend en vol vertrouwen is verlopen. Dit geeft ons de kracht om dagelijks de volle 100 procent te geven om een resultaat te boeken: uiteraard samen met u als klant!

Pluspunten

Prettige service, goede communicatie, duidelijke uitleg en een perfecte prijs-kwaliteit verhouding! Ik zou iedereen aanraden op deze manier zijn/haar huis te verkopen

Tip: ga zo door!

Beste Marielle, Geweldig om te horen dat de samenwerking zo goed is bevallen! Wij vinden het zeer van belang dat de kwaliteit van ons product van dergelijk niveau is en proberen deze ook dagelijks te optimaliseren, zodat wij onze klanten, net als u, tevreden kunnen houden en deels kunnen ontzorgen! Dank voor de fijne samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Goede prijs

Op Funda kom je relatief laag, waarschijnlijk doordat het niet via een makelaar gaat. Je merkt dat er nog wel wat kinderziektes inzitten.

Beste Cindy, Allereerst willen wij jou bedanken voor de beoordeling en de nuttige feedback. Graag zou ik even kort willen terugkomen op deze feedback. De positie op Funda wordt bepaald op de inhoudelijke kwaliteit van de advertentie. Om een voorbeeld te noemen: Stel dat er 3-D plattegronden, 360 graden foto's en veel technische kenmerken toegevoegd zijn aan de advertentie. Dan ziet Funda deze advertentie als 'compleet en kwalitatief hoogstaand', hierdoor worden deze objecten hoog in de rangorde geplaatst. Tevens zijn deze (extra) opties ook mogelijk bij HuisPortaal. Nogmaals bedanken wij jou voor de nuttige feedback en het vertrouwen in HuisPortaal.

Pluspunten

Snelle communicatie en doen wat ze beloven! Klantvriendelijke site die biedt wat je nodig hebt.

Een prachtige beoordeling, waar wij dan ook zeer trots op zijn! Wij proberen dagelijks de lijntjes kort te houden met de klant, waardoor we hen optimaal proberen bij te staan in (soms) een complex proces! Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Ondanks dat wij achteraf een moeizaam verkooptraject doorlopen hebben, waarbij tot tweemaal toe de kopers hun financiering niet voor elkaar kregen. Bleef HuisPortaal ons zonder mokken of meerprijs gewoon bijstaan en heeft ook het derde verkoopcontract keurig geregeld. HuisPortaal voorziet ook buiten kantoortijden om van advies en beantwoord vragen over de mail. HuisPortaal biedt u een zeer voordelige manier aan om uw woning via een NVM-makelaar te koop aan te bieden, plaatsing op Funda en voor een zeer gering bedrag. In deze tijd van veel vraag naar koopwoningen een goed alternatief om snel, vakkundig en tegen een laag bedrag uw woning zelf aan de man te brengen. Een tevreden klant!

Ten eerste willen wij jullie bedanken voor de lovende woorden. Voor ons als organisatie is het van belang dat we met de klant meedenken in voor- en tegenspoed. Snel kunnen schakelen samen met de klant is essentieel in het verkoopproces en dat is bij deze perfect gelukt! Wij willen jullie graag bedanken voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in HuisPortaal!

Pluspunten

Zeer snel, eenvoudig en relatief goedkoop proces. Aanmelden via de website, betalen, documenten en foto's aanleveren, de makelaar komt langs voor het inmeten en advies omtrent vraagprijs, alles word snel verwerkt en op Funda geplaatst en binnen 4 weken hadden we ons huis verkocht. Ik kan huisportaal aan iedereen aanbevelen, een locale makelaar had ons een lagere vraagprijs geadviseerd en zou ons circa 10 keer zoveel factureren!! Uiteindelijk bleek de vraagprijs van Huisportaal realistischer en heeft had de woning een geweldige opbrengst.

Dank voor de geweldige complimenten en de transparanten samenwerking! Wij proberen dan ook de continuïteit van service te behouden en optimaliseren!

Pluspunten

1 dag na de overeenkomst kwam er al iemand langs om alles uit te leggen en om de plattegronden te maken. Daarnaast meerdere male contact gehad met de makelaar. Altijd goed, netjes en snel geholpen. Prijs / kwaliteit is dus perfect. Waar je bij een normale makelaar al snel een paar € 1000,- kwijt bent betaal je hier een stuk minder.

Snelheid en kwaliteit staan bij ons hoog in het vaandel. De klant dient zo snel mogelijk en efficiënt geholpen te worden! Dank voor de prachtige rating!

Pluspunten

Aardige makelaar. De potentiele kopers vonden het leuker om zaken te doen met de verkoper dan met een tussenmakelaar. Dat maakte de sfeer gemoedelijk en prettig. Uiteindelijk veel meer gekregen dan een 'full-service' makelaar had gezegd dat ik zou kunnen krijgen!

Iets meer automatiseren zou fijn zijn. Alle documenten zijn in microsoft word. Ze zouden dit webforms of PDF kunnen maken, iets dat ook op een Apple werkt iig.

Het voordeel van een internetmakelaar is inderdaad dat het persoonlijke contact tussen verkoper en koper hoog is. Zeer fijn om te horen dat het proces soepel is verlopen! Wij proberen daarnaast steeds meer mee te gaan in de huidige technologie en mogelijkheden er zijn. Dit nemen wij zeker mee in de toekomst! Dank voor de complimenten en verbeter tips!

Pluspunten

We hebben met veel plezier ons huis verkocht via Huisportaal.nl. Een huis verkopen kan je makkelijk zelf zonder traditionele makelaar. We kregen erg veel positieve reacties over de bezichtigingen die we hebben gedaan. Als bewoner kan je alle vragen beantwoorden veel gedetailleerde informatie geven. Daarnaast is het ook erg leuk om de nieuwe bewoners te leren kennen.

De zelfstandigheid en verantwoordelijkheid die gepaard gaan als de woning te koop gaat bij een internetmakelaar wordt vaak als zwaarste factor ervaren. Fijn om te horen dat jullie dit zo goed hebben opgepakt en uiteindelijk een prachtig resultaat heeft opgeleverd. Dank voor de prettige samenwerking en het vertrouwen in Huisportaal!

Vestdijk 180

5611 CZ Eindhoven