Betrouwbaar!

Vlot een paardencamion huren voor een aangename prijs!

Alles verliep heel vlot. Het was makkelijk om de wagen te reserveren en bij vragen werd ook heel snel gereageerd. De opstap van de wagen (ready and go) was een beetje stijl, voor mijn paard was het wel geen probleem. De vloer was niet zo makkelijk te reinigen, maar voor deze prijs neem je dat er wel bij! Op- en afhalen van de wagen verliep ook probleemloos.

Slechte communicatie

Toen ik belde om te reserveren werd ik doorverwezen naar de website. Via de website gereserveerd, aangegeven de wagen zo vroeg mogelijk op te willen halen en daarvan een bevestigingsmail gekregen. Op de dag van huren waren we om 8 uur aanwezig maar niemand te zien. De deurbel deed het niet, de telefoon werd niet opgenomen dus de deurklopper maar geprobeerd. Via het wc-raampje kregen we de bovenkant van een hoofd te zien en te spreken die ons meldde dat er geen reservering was, maar hij zou de computer checken. Daarna hebben we meneer niet meer gezien. We kregen via de telefoon te horen dat de wagen er niet was, maar dat die onderweg was. Toen stonden we inmiddels al 30 minuten buiten (en het was geen zomer). Na 3 kwartier kwam een andere klant aanrijden met de wagen en we werden door de vriendin/vrouw op weg geholpen. Daar hebben we nadrukkelijk aan gevraagd hoe laat de wagen weer terug moest zijn, maar dat maakte niet veel uit. Uiteindelijk konden we ruim een uur later op weg. De wagen op zichzelf was prima en we hebben kunnen doen wat we moesten doen. De volgende dag krijg ik een sms van meneer waar we zijn, dat de wagen voor 8 uur terug moest zijn en dat we geluk hebben dat hij niet verhuurd is die dag. Toen ik aangaf dat zijn vriendin/vrouw iets anders aan had gegeven en hij voor ons ook niet bepaald om 8 uur klaar stond werd er geen antwoord meer gegeven. De wagen werd door een derde persoon in ontvangst genomen en de uiteindelijke rekening (inclusief extra kosten) werd via de app gestuurd d.m.v. enkel 3 foto's. De rekening was namens ons al ondertekend door meneer. Het restant van de borg was erg snel terug gestort. Al met al maakt de botte manier van communicatie dat ik niet snel nog een keer voor dit bedrijf zal kiezen.

Dit wagentje viel ons tegen

Slecht zicht door de spiegels van buiten en je kunt niet eens normaal met iemand praten want je hoort elkaar bijna niet zo lawaai maakt het wagentje van binnen

De veewagen zijn fijn om mee te rijden. Men is zeer klantvriendelijk. Ik zou dit bedrijf zeker aanbevelen.

Zeer goede service

Alles goed geregeld , zelfs ook ophalen buiten kantoortijden was geen probleem.

Hele goede ervaring

Hele goede ervaring en goede communicatie

Geweldig bedrijf.!!

Fijne paardenwagen super service. Klantvriendelijk.!!

Uitstekende paardenwagen, heb genoten erin te rijden!

Mijn ervaring mbt huren paardenwagen is me zeer goed bevallen. Ik weet waar ik weer zal huren wanneer ik weer vervoer voor mijn paarden nodig heb.

Ik wilde snel een wagentje kunnen huren zonder te dure borg en rare regels. Op de site van Paardenwagentje was alles heel makkelijk en snel te vinden. Goede prijs voor wat je krijgt, en de borg binnen 3 dagen weer terug!

Fijne veewagen paarden stonden heel relaxed zeer klantvriendelijkheid prima service.

Prima geregeld!

Prima geregeld, konden de wagen de avond ervoor al ophalen dat scheelde de volgende dag ook weer tijd.

Top!!

Fijne wagen, snelle service, hele aardige mensen

Goed geregeld, goed contact, mooie wagen.

Gewoon goed geregeld. Wel een hoog eigen risico, maar dat is te ondervangen door een eigen risico en borg verzekering af te sluiten ( niet via verhuurder mogelijk). Borg was een dag later al terug gestort minus de gemaakte kosten. Paarden ruimte is goed ingedeeld, goede ruwe ondergrond tegen het uitglijden. Degelijke kussens aan de zijkanten. Via het raampje kun je goed achterin kijken tijdens het vervoer. Diesel verbruik viel me ook nog mee. Kortom, als ik weer een paardenwagen nodig heb, huur ik hem hier.

fijne wagen, goed meegedacht door de verhuurder

fijne wagen, goed meegedacht door de verhuurder

👍👍👍👍👍👍

Vriendelijk en een goede service

Altijd goed geregeld en de wagen staat altijd goed en schoon klaar top.

Prima service!

Voor 1 week een paardenvrachtauto gehuurd. Hele goede service, snelle reactie en prettige afhandeling.

Goed service en top wagentje

Het wagentje wat we gehuurd hadden was echt top. Zeer vriendelijke en goede service.

Eerlijk verhaal, fijne samenwerking

Mercedes bij Maurice gekocht, alles verliep soepel en wagen is top.

Flexibel

De paardenauto s zijn goed onderhouden.Flexibele afspraken en behandeling.

Pluspunten

Keurig in orde, prima service. Vlotte afhandeling. Gewoon prima.

Pluspunten

Heerlijke wagen, rijdt geweldig, alles dik voor elkaar. Een aanrader!

Niets te verbeteren

Pluspunten

- Snel retour van de borg.

- het blijkt een ander wagentje dan je verwachting is / wat aangeboden wordt. - op laatste moment toch ergens anders ophalen dan planning. - te prijzig voor wat je mee krijgt / waren wat dingetjes niet in orde.