Ben super geholpen, heb een top paardenwagentje !

Vriendelijk geholpen. Alles snel geregeld zodat we op korte termijn gebruik konden maken van een geweldig paardenwagentje!

Hele goede en duidelijke service. Heel aardige en zeer kundige eigenaar. Grote keuze aan prachtige veewagens. Een aanrader!

Uitstekende service.

MVV Horsetrucks biedt een zeer uitnodigende ruime keus en werkt met hele aardige vakkundige mensen.

Gewoon eerlijk en goed

top

Top geregeld

Fijne wagen gekocht. Alles netje geregeld

Klantvriendelijk.

Klantvriendelijk. Niet opdringerig. Goede service. Goed afgeleverd. Een fijn adres om een mooi paarden wagentje te kopen.

Professioneel en betrouwbaar

We zijn prima geholpen, zowel voor tijdens als na de aankoop

Prima adres

Mooie paardenvrachtauto(tjes) Prijs-kwaliteit lijken in orde. Vlotte vriendelijke verkoper. Is wel van snel handelen. Op afspraak ook buiten kantoor uren. Wel prettig want ligt niet echt centraal in Nederland. Kom vast nog eens terug voor een ‘upgrade’

Zeer fijne ervaring, duidelijke communicatie en klantvriendelijkheid!

Wij zijn zeer tevreden over onze aankoop. Wij zijn fijn ontvangen geweest en hebben alle nodige info gekregen. Zeer zeker aan te raden, voor ieder wat wils!

Leuk zaken doen

Vlotte verkoop. What you see is what you get. Proefrit geen probleem Mankementjes worden verrekend met de aankoop prijs. Jammer dat het (voor ons iig) wel een eind rijden is. Maar we komen vast nog eens terug voor een ‘upgrade’

TOP!!!

Maurice staat altijd klaar om uw vragen te beantwoorden. Goeie service!

Goed contact ,Maurice reageert vlot wanneer hij niet direct bereikbaar is. Goede service , dik te vrede .

Herr Maurice hat ein guten Angebot gemacht!

Faire Preise und Fahrzeug ist ok!!!!

Vriendelijk, reageert snel en duidelijk je vragen, fijne aankoop gedaan.

Wat je koopt is wat je ziet, geen opdringerige verkoop praatjes. Alle tijd om te kijken en 2x proefrit gedaan. Auto netjes afgeleverd zoals besproken. Prima aankoop gedaan, snelle handel geen commentaar.

Prima ervaring!

Ook op zondag was het geen probleem om een paardenwagentje te komen bekijken , en ook snel beantwoorden van vragen over WhatsApp en goede Service bij de afhandeling en een presentje, dus van mij een echte aanrader voor iedereen die een paardenwagentje zoekt

Very helpful and good service!

No complaints! Everything went well and Maurice was so helpful and understanding.

Een goed bedrijf!

Complimenten voor Maurice, Slim hoe hij het aanpakt met z'n verkoop via WhatsApp! Echt een compliment! Klantvriendelijk en erg rustig, geen verkoop druk. Ik kan hem iedereen aanbevelen.

Eerlijke verkoop, niet opdringerig

Nogmaals eerlijke verkoop, geen praatjes.

Vorig jaar al een eerste goede ervaring gehad bij de huur van een paardenwagentje en daardoor de beslissing genomen om er zelf één te kopen bij Van Vliet. Zeer goede begeleiding, geen enkele vraag is te veel, kortom een echte aanrader.

Goed en snel geholpen en afgehandeld

Super fijn geholpen fantastiche wagen

Na lang zoeken hebben wij de vrachtwagen van mijn dromen gevonden,super leuk ontvangen snelle afhandeling en leuk een grote roze strik op de auto als je hem komt halen.Prachtige deken gekregen en op de foto natuurlijk voor de site. Bedankt Maurice groetjes uit Friesland

Goede en snelle service

Goede en snelle service. Niet alles is direct geleverd maar de afspraak is dat de beschermhoes per post wordt nagestuurd.

In de wolken!

Mijn grote droom was, ooit een 2-paards paardenwagen te bezitten. Ik had me nooit verdiept in deze categorie wagens. Ik kwam via advertenties terecht bij Maurice. Hij had er verschillende staan, in uiteenlopende prijsklassen. Ik ging direct voor heel mooi. Superblij ging ik met de wagen naar huis. In de praktijk bleek deze wagen niet helemaal geschikt voor mijn doelstellingen. Maurice begreep mijn dilemma en kwam met een geweldig alternatief. Meteen omgeruild, maar ook nu net iets te snel (ze zijn heel erg gewild) een keuze gemaakt. En toen... kwam mijn huidige wagen voorbij. Helemaal passend in mijn "droomplaatje" en wat denk je... Maurice begreep het ook deze keer en nu rijd ik rond met een superfijne, exact op mijn wensen afgestemde, wagen. Ik ben een gelukkig mens. Dankjewel Maurice voor het geduld en het vertrouwen!