Maurice is een fijne kerel die meedenkt wat je nodig hebt!

Nu 2x paardenwagen gekocht en altijd naar wens geholpen. Reageert snel en is flexibel met zijn bezoektijden. Lost problemen professioneel op. Heel tevreden dus.

snel

Binnen een week was ons wagentje klaar om weg te rijden, dat was heel fijn en snel. Het zag er allemaal prima uit. Het schakelen ging wel wat moeilijk, maar hé het is een wagentje van 20 jaar oud. Echter, binnen 150 km was het pookje net een pollepel in de soep, je kon niet meer schakelen. Vervolgens heeft een garage een reparatie uitgevoerd, paardenwagentje heeft de factuur netjes betaald. Gelukkig was het geen groot bedrag. Al met al toch tevreden!

prachtige paardenwagens voor een goede prijs

altijd prettig zaken doen met Maurice. eerlijk en vertrouwd

Perfecte service en afhandeling

Zie boven

Goed!

Snelle levering en een mooi product!

Correct en snelle service

Fantastische service.

Dikke 10

In de middag om 16:00 uur gebeld en om 10 uur de volgende dag werd onze concours zadelkast geleverd. Super bedankt voor de snelle levering!

Vlot en goed gebeurd

Maurice heeft mij heel goed verder geholpen

Top service en hele snelle levering!!

Begin deze week de kast besteld. Twee dagen later al binnen. Super geleverd en heel fijn geholpen!

Prima ervaring zou daar weer een wagentje kopen.

Veel keus en goede service

Snelle en vlotte levering van een mooi product

De levering verliep snel en vlot. Het product oogt robuust en functioneel, gebruik zal ons leren of dit bevestigd wordt maar daar ziet het er in elk geval naar uit. Minpuntje is de communicatie via mail en de onduidelijkheid op de site. Wat meer informatie en duiding op de site zou veel kennis meegeven die veel mailverkeer overbodig maakt.

Goede service, prettig in de omgang en tevreden met het product

Zie hiervoor

Goede indruk

Wij zijn goed goed geïnformeerd, en koop afspraken gemaakt, voor zover is dit correct. Snelle levering.

Super service !

Aankoop paardenwagentje perfect verlopen Bedankt Maurice !

Netjes geregeld

Meedenkend en alles snel geregeld.

Wat een top bedrijf en service.

Wat een super ervaring, en wat een verstand van zijn producten. Alles is mogelijk en super flexibel waar andere bedrijven nog van kunnen leren.

Vriendelijk, behulpzaam. Super snelle en goede levering! Perfect !

Super snelle en goede afhandeling, levering!

TOP

Een snelle levering voor een hele goede prijs!

Super fijne en snelle samenwerking

Ik heb nu twee wagens bij Maurice gekocht en heb het twee keer als super aardig en professioneel ervaren, hij controleert de wagens zelf dus vervoer mijn paard met de grootste vertrouwen in zijn wagens.

Prettige afhandeling met perfecte service

De wagen was bij afhalen in perfecte staat, er heerste een vriendelijke sfeer tijdens de uitleg van de werking. Het contact was informeel, flexibel maar toch professioneel en daarmee erg prettig. De wagen is van goede kwaliteit en rijdt als een zonnetje.

fantastisch

prima service.

Fijn vrachtwagentje om mee te rijden als je vervoer voor je pony nodig hebt.