Gewoon heel goed.

Fijne mensen en alles snel geregeld!

Alles makkelijk en snel te regelen & het wagentje zelfs nog eerder opgehaald. Fijne service!

Fijne, stabiele wagen,

Prima wagen om mee op pad te gaan. Wel even wennen aan de hoge instap. Super fijn dat hij ook in Papendrecht te reserveren is.

Super geholpen en goede service

Heel goede ervaring met dit bedrijf zeker aan te raden

Zeer nette wagen, Vriendelijke mensen

Alles goed geregeld denkt met je mee.

Topwagentje

Mooi en veilig vervoer voor uw paard Vriendelijke dame in schipluiden echt een aanrader

Vriendelijke mensen goede service. Zeker voor herhaling.

Fijne ervaring hiermee, goed contact, duidelijke uitleg.

Fijn wagentje Echt een uitkomst als je geen trekhaak hebt.

1 minpuntje er zijn geen zadelsteunen aanwezig.

Heel tevreden.

Fijne huurwagen!

Op app wordt snel gereageerd en het is makkelijk af te spreken wanneer ophalen. Wagen wordt eens in de 2 / 3 weken grondig gereinigd met hoge druk dus zag eruit als nieuw. Hij rijdt ook erg prettig (zit veel kracht in).

Zeer vriendelijk, duidelijk ,efficient en snelle reactie

Ik ben goed en vriendelijk geholpen. Snelle reactie en meedenken. Top!

De wagen rijd top

De wagen rijd goed vind het alleen waardeloos dat er geen haak of zadel steun achterin zit alles komt achter onder het hooi, en er had een pony geplast dus alles loopt naar achter bij je spullen.

Zeer vriendelijk

Ik heb een fijne ervaring gehad. Toen ik de wagen kwam ophalen werd ik door een vriendelijke dame geholpen, ze heeft me een duidelijke uitleg geven. De wagen was schoon en van gemakken voorzien. Ik ga hier zeker nog meer gebruok van maken. Een aanrader!!

Super fijn!

Hele fijne ervaring! Snel geregeld en goede service! De wagen was schoon en fijn om mee te rijden!

Super wagentje

Fijne wagen om in te rijden en alles goed geregeld

Top geregeld

Eerste maal wagentje gehuurd en alles top geregeld! Ga hier zeker nog gebruik van maken.

Top! Net wagentje!

Al meerdere keren het wagentje gehuurd altijd zonder problemen! Paarden lopen er zo op en staan rustig!

Goede stevige wagen, vriendelijke verhuurder.

Het is gemakkelijk om de wagen te reserveren. De verhuurder is vriendelijk en reageert snel en gemakkelijk, appen is geen probleem. Fijne stevige wagen waar ik echt het gevoel heb dat we veilig de weg op kunnen. Volgende reservering al geplaatst dus super tevreden.

Goede service fijne veewagens altijd meedenken om het voor de huurder zo makkelijk mogelijk te maken.

Goede kwaliteit paardenwagen, wij zijn zeer tevreden.

Fijne auto , prima communicatie met verhuurder!

Wij hebben een heerlijk uitstapje naar het strand gemaakt met deze auto. Misschien is het een aanrader om ook de mogelijkheid te hebben om deze auto voor alleen de avond te huren. Het was enorm fijn dat we door (snelle) telefonische communicatie heerlijk last minute op pad zijn geweest ,dankjewel!

Keurig

Voor de tweede keer het wagentje gehuurd en het was weer top! Borg netjes terug gekregen na het schoon afleveren van de het vrachtwagentje.

Volgende keer huur ik hier weer!

Wagen rijdt goed. Goede uitleg bij het ophalen, en fijn dat de wagen de avond ervoor opgehaald kon worden.

Weduwestraat 12 4884 MV Wernhout