Goede, fijne en stabiele paardenwagen

De paardenwagen zag er netjes en schoon uit. De wagen was stabiel en was fijn te rijden. Ons paard stond er ontspannen in. Het contact met de verhuurder was prima en flexibel. Het adres en contact in Vlaardingen (Den Haag) was helemaal super. Goede uitleg en zeer vriendelijk persoon.

Keurige nette wagen van alle gemakken voorzien

Een fijne ervaring met een fijne wagen. Absoluut een aanrader!

Paard is er niet op gegaan

1e poging stootte paard het hoofd, veewagen is erg laag. 2e poging kwam paard tussen klep en wagen met hoef. Paard had ernstige blessure kunnen oplopen. Daarna gestopt: te gevaarlijk om paard in te vervoeren. Daadwerkelijke veewagen duidelijk anders als op foto's. Jammer! 1 ster omdat de borg snel terug gestort was, de betaalde 90 euro had ik ook in de sloot kunnen gooien, had niet zoveel tijd gekost.

Super relaxt

Ik ben een trailer gewend. Dit was voor mij de eerste keer dat ik de wagen huurde. Maar het rijden ermee was super relaxt, ondanks dat het een ouder model was.

Super vriendelijke en snelle service!

Zondag avond geboekt en maandag morgen Opgehaald! Alles was netjes vlot en vol getankt.... Heb dankzij paardenwagentje een geweldig dagje gehad (Trouwens zijn zeker NIET duur) Ik verander niet !!

Really good

Really nice truck, super service

Goede service.!!

Vlotte afhandeling.!!

Goede communicatie en snel antwoord

Als ik paardenwagen nodig zou ik zeker terug gaan

Zeker aanrader voor nog een tripje

Goede ervaring, nette uitleg bij het ophalen ervan, groot pluspunt dat t avond van tevoren al kan standaard. Afspraak voor ophalen is wel omslachtig, als je het nummer belt van de mail krijg je te horen dat je appje moet sturen met naam en waar je m gehuurd hebt, dan krijg je t nummer van de persoon waar je m ophaalt, hier valt misschien nog wat winst te behalen. Enige puntje van wagentje (papendrecht) is dat er wel achteruitrijdcamera aanwezig is maar die is niet goed afgesteld

Top geregeld!

Top service voor een goede prijs. Ik kan iedereen aanbevelen om hier een paardenvrachtwagentje te huren.

Als de afhandeling borg net eender gaat als alles wat er aan voor ging, in één woord geweldig!!!

Ideaal! Goede service, wagen stond al klaar, schoon en vol getankt. Tijd was geen issue, wagen zelf reed top en erg handig in gebruik. Zeker een aanrader

Mooie wagen

Fijne paarden wagen en super schoon. Rijd heerlijk stabiel. Voor mij de eerste keer met mijn jonge paard op pad voelde heel veilig. Alleen jammer dat je zolang op je borg moet wachten. 2 weken vind ik best lang.

Makkelijker dan een trailer

Omdat we eenmalig een paard moesten vervoeren van Limburg naar Zeeland hebben we bij Paardenwagentje een paardenwagen gehuurd. Het ophalen en inleveren ging heel vlot en ook de rit viel alles mee.

prima wagentje, voldoende ruimte

prima wagentje, rijdt goed.

Prima wagen, goede service

Ophalen en terugbrengen kon op afspraak. Dit veewagentje had er al aardig wat km's op zitten maar reed als nieuw. Erg fijn om te huren.

Nette wagen, goed geholpen

Wel van te voren even de wagen nalopen, deze was niet helemaal schoon, camera deed het niet en er zat een deuk binnenin. Dit even doorgegeven zodat er achteraf geen problemen over ontstaan.

Vriendelijke mensen, alles was goed geregeld.

Goede informatie via de site. Makkelijk te reserveren, verder goed geregeld.

Nette wagens voor nette prijs en goede service

We huren af en toe een wagen als we ruimte te kort komen . Voor de wedstrijden. Altijd staat t netjes klaar. N praatje ideeen advies kan altijd bij maurice.

Steeds vriendelijk en correct

Prima en snel geregeld

Snel vriendelijk en volgens afspraak geholpen, wat later terugbrengen was ook geen probleem.

Wij hebben hier voor de 1e keer een paardenwagentje gehuurd en wij zijn hier heel tevreden over. De volgende datum staat ook al ingepland 😀

Heel fijn geholpen

Vriendelijke mensen Goede uitleg Fijne veewagen Zeker voor herhaling vatbaar

Nette paardenwagen

goede prijs/ kwaliteit Nette paardewagen om paard/ pony te vervoeren naar dierenarts of affair wedstrijd Verhuurder is een vriendelijke man

Top genoten!

4 dagen op pad geweest met de paarden en super fijne vrachtwagen kunnen huren! Paarden liepen er zo op en we konden alle spullen mooi meenemen in de vrachtwagen!

Weduwestraat 12

4884 MV Wernhout