Schoenen besteld en kwamen snel binnen. Maat was niet goed. Contact gehad met klantenservice en dit is heel goed opgepakt en uitgezocht. Anne heeft mij uitstekend geholpen. Je krijgt meteen reactie per mail, is elders wel heel anders. Ik ben een zeer tevreden klant!

Mijn vragen per e-mail werden snel beantwoord. Schoenen snel geleverd voor een goede prijs.

zeer tevreden met de aankoop bij MooieSneakers.nl, uitstekende service en betrouwbaar

De aankoop bij MooieSneakers.nl is zeer naar tevredenheid verlopen, uitstekende service

Snel, goedkoop en een prima retoursysteem. Bedankt !!

Slechte Service

14 dagen termijn gepasseerd met 2 dagen, je vergeet wel eens wat met 3 kinderen, onverbiddelijk in het niet kunnen retourneren van een product wat niet naar wens is. Zeker geen aanrader, beetje menselijkheid wordt zeker gewaardeerd maar helaas niet te vinden bij dit bedrijf!

perfect

Bedankt voor de goede en snelle afhandeling. Erg tevreden !

Snelle communicatie en mooie sneakers te koop.

Schoenen waren niet leverbaar netjes geld terug

Helaas was er een fabrieksfout bij de bestelde schoenen. Netjes geld terug gekregen. Had alleen gevraagd per mail mijn geld terug maar kreeg in eerste instantie geen reactie. Maar goed geld was dus direct wel teruggestort.

Goeie service, mooie schoenen.

Nadat er een pribleem ontstond bij de adlevering, is dit prettig, snel en op een vriendelijke manier opgelost. Mooie schoenen ook!

super

Heel erg tevreden met alles.

Snelle service.

Snel.antwoord en een hele goede prijs.

Mijn laarsjes waren snel binnen. Ik had ze in twee maten besteld. Mijn dr Martens zitten goed. Tijdens het retouneerproces is er ergens iets mis gegaan, maar de webwinkel heeft het super opgelost en daar ben ik heel blij mee. Al met al super goede service! Ik zou hier snel weer nieuwe schoenen bestellen.

Goede aftersales en goede prijzen

Hier sneakers besteld. Echter kwam ik er na mijn bestelling achter dat ik de verkeerde maat had besteld. Direct even gemaild en helaas was de juiste maat niet meer voorradig. Zonder problemen kon ik de bestelling annuleren. Jammer van de schoenen,maar wel een top service

Goede service, snelle verzending

Goede service, snelle verzending, mooie sneakers

Pluspunten

Goede en snelle klantenservice!

Pluspunten

Ik heb het product gisteren besteld en het wordt vanavond al geleverd. Toen ik navraag deed per mail betreft de levering van mijn bestelling, kreeg ik vrijwel direct een reactie van Anouk met een passend antwoord.

Ik zou jullie de tip willen geven om jullie site net zo professioneel te maken (qua vormgeving) als jullie klantenservice en ordermanagement.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Perfect. Ik ga hier vaker bestellen.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goed in overleg

Het sisteem is en beetje krom

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel en betrouwbaar. Goede klantenservice.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levertijd en vriendelijke bezorger. Ivm een dubbele levering er toch samen met het bedrijf eruit gekomen om 1 paar gratis te retourneren.

Wanneer er iets niet goed beschreven wordt in de bestelling en er geen orderbevestiging is gestuurd naar de klant, dan ook het artikel niet opsturen als bedrijf.

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snel, goedkoop en betrouwbaar

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

ALLES HELEMAAL PERFECT !!!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Website is heel duidelijk waardoor ik snel mijn bestelling kon doen en het werd heel snel geleverd!

Geen, ik hou van de snelheid en de goede levering!

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Snelle levering en mooie prijzen

Optie met achteraf betalen

• Betrouwbaarheid

Pluspunten

Goede bezorging, heel snel en goede trace code! Fijn dat hij na 17:00 bezorgd werd!