...

Prima opgelost na wat problemen met de retourzending.

Geen enkele reactie!

Op 31 juli schoenen besteld maar geen orderbevestiging ontvangen. Gebeld en word beantwoord door een antwoordapparaat dan ik moet mailen of whatsappen. Op de mail en whatsapp word al meer dan een week niet gereageerd. Misschien word ik benaderd door deze review. In de bankomschrijving vind ik dit ordernummer 100076081. Kunnen jullie mij helpen het bedrag van €60 is wel afgeschreven!

Wat een leuke schoenen hebben ze hier, goed geprijsd en een goede service! Snel geholpen en snel contact kunnen krijgen.

Wel betaald, geen schoenen.

Ik wacht al ruim een maand op mijn reeds betaalde laarsjes van €150,00. Blijkbaar is er iets fout gegaan bij de bezorgdienst. De klantenservice levert zeer slechte service. Ik heb na vele beloftes van mooiesneakers.nl nog steeds geen geld terug ontvangen, maar ook geen laarsjes. Een heel slechte ervaring!!!!

Uitstekend.

Keurige website waar service hoog in het vaandel staat,

Super fijn bedrijf!

Zoekende naar leuke schoenen voor onze dochter, stuitte ik op MooieSneakers.nl Leuke schenen gekocht en zat geduldig te wachten op de track & trace. Deze is (denk ik) door een foutje net geleverd. Werd heel snel op geanticipeerd en voordat ik het nummer in mijn mailbox kreeg (had de bestelling de vorige dag gedaan) stond DHL op bij ons op de stoep. Hebben er heel blij kind hier met blitse schoenen, waar ze ontzettend trots en blij mee is. Dan voor deze fijne ervaring en het snelle schakelen. Ik kom graag nog eens snuffelen in jullie “winkel” !

Op zondag besteld cognac kleurig Skechers. Ondanks de kerst drukte dinsdag bezorgd. Mooie kwaliteit zo als altijd. Netjes op de hoogte gehouden over het verloop vd bestelling.

Super service en correcte afhandeling.

Mijn eerste bestelling is door de post kwijt geraakt, na het contactformulier te hebben ingevuld en mijn orobkeemkenbaar heb gemaakt, had ik binnen 2bwerkdsgen een bericht terug. Ik kon voor het zelfde bedrag een ander paar schoenen uitkiezen en deze zijn na 2 dagen geleverd..... De schoenen zijn van perfecte kwaliteit... Ik ben zeer tevreden en mijn vokgende paar, wordt ook weer via mooieseakers besteld. Kortom, een top bedrijf.....

Goede klantenservice

Snelle levering en zeer behulpzaam met het afhandelen van retour zending

Perfecte service!

Niet alleen een prima bestelproces en snelle levering, maar ook in de nazorg: een paar weken na de ontvangst van een paar merkschoenen bleken de zolen van de schoenen aan de zijkanten los te laten. Een email met wat foto's van de schoenen was voldoende en we kregen per omgaande een nieuw paar toegestuurd. Dit geeft mij het vertrouwen om deze webwinkel warm aan te bevelen!

super correct

Per ongeluk had ik een stel sloffen dubbel betaald. Na mijn mailtje dat ik dubbel betaald had, kreeg ik vrij snel antwoord terug dat dat al opgemerkt was EN teruggestort !!!! Hoe klantvriendelijk en correct is dit afgehandeld, super veel dank hiervoor !!

Retourvoorwaarden moeten ze aanpassen

Er staat nooit verzendkosten, maar nooit mijn verzendkosten om terug te sturen moest ik betalen.

Retourneren is helemaal gratis. Via onze website kun je zonder opgave van reden een gratis DHL retourlabel downloaden.

Super snelle levering en uitstekende service! Ik had een vraag gesteld via de mail en er werd direct werk van gemaakt! Zeer tevreden!

Snelle levering, Super Service en fijne website

Eindelijk de air max sneakers gevonden die ik wilde in mijn maat... en dan nog afgeprijsd! Volgende dag gelijk in huis! Helemaal happy!

Goede afhandeling van mijn klacht!

Na mijn klacht kreeg ik een dhl-label om de schoenen te retourneren! Er werd mij ook verteld dat ze binnenkort gratis retourneren gaan aanbieden dus niet enkel gratis ruilen! Dat is dus heel positief nieuws en zal tot minder misverstanden leiden in de toekomst!

Jammer dat mooie sneakers telefonisch niet of slecht bereikbaar is.

Door een misverstand kreeg ik schoenen opgestuurd die door iemand anders waren besteld. Door een mailadres van mij dat niet langer in gebruik was ontstonden er problemen om elkaar te bereiken. Uiteindelijk is het opgelost en kon ik de schoenen terug sturen, wanneer ik had kunnen bellen was het probleem veel eerder opgelost , dus dat vind ik erg jammer.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering!

Vrijdag avond 23.25 bestelling geplaatst voor mijn puberende kleindochter, kreeg een mail dat ze maandag geleverd zouden worden, wat een verassing .....ze kwamen zaterdagavond al!!! Mooie kwaliteit sneakers! Voor een leukere prijs!

Snelle reactie

Je word snel geholpen, via email. Mijn ervaring dat ik heb meegemaakt is, dat ik een schoen verkeerde maat heb besteld, ik moest het ruilen,en kreeg ik een retourlabel, heb ik het gedaan en kreeg ik ook mijn geld terug.

Klacht goed en snel afgehandeld.

Ben zeer tevreden over de service! 's Avonds besteld en volgende morgen al ontvangen. Ook voor problemen of info helpen ze je graag.

Goede ervaring!

Spullen snel geleverd en klantenservice erg goed bereikbaar en kwam snel tot een oplossing toen DHL de spullen was kwijtgeraakt.

Goede klantenservice!

Fijn geholpen! Veel dank!

Snelle en goede service.

Ik had een domme fout gemaakt bij het bestellen. Maar ze reageerden snel en het was snel opgelost. En de schoenen die ik voor mijn zoon had besteld, waren ook nog eens bijna 40 euro goedkoper dan bij andere website. Ik zeg, twee duimen omhoog. We bestellen er zeker weer.

Goede prijs en nog betere service

Mijn aankoop hier heeft me geleerd dat achter een anonieme webshop wel degelijk sympathieke en meedenkende mensen kunnen zitten. Probleempje met de levering was snel en goed opgelost, dus ik ben zeer te spreken.