Super service en correcte afhandeling.

Mijn eerste bestelling is door de post kwijt geraakt, na het contactformulier te hebben ingevuld en mijn orobkeemkenbaar heb gemaakt, had ik binnen 2bwerkdsgen een bericht terug. Ik kon voor het zelfde bedrag een ander paar schoenen uitkiezen en deze zijn na 2 dagen geleverd..... De schoenen zijn van perfecte kwaliteit... Ik ben zeer tevreden en mijn vokgende paar, wordt ook weer via mooieseakers besteld. Kortom, een top bedrijf.....

Goede klantenservice

Snelle levering en zeer behulpzaam met het afhandelen van retour zending

Perfecte service!

Niet alleen een prima bestelproces en snelle levering, maar ook in de nazorg: een paar weken na de ontvangst van een paar merkschoenen bleken de zolen van de schoenen aan de zijkanten los te laten. Een email met wat foto's van de schoenen was voldoende en we kregen per omgaande een nieuw paar toegestuurd. Dit geeft mij het vertrouwen om deze webwinkel warm aan te bevelen!

super correct

Per ongeluk had ik een stel sloffen dubbel betaald. Na mijn mailtje dat ik dubbel betaald had, kreeg ik vrij snel antwoord terug dat dat al opgemerkt was EN teruggestort !!!! Hoe klantvriendelijk en correct is dit afgehandeld, super veel dank hiervoor !!

Retourvoorwaarden moeten ze aanpassen

Er staat nooit verzendkosten, maar nooit mijn verzendkosten om terug te sturen moest ik betalen.

Retourneren is helemaal gratis. Via onze website kun je zonder opgave van reden een gratis DHL retourlabel downloaden.

Super snelle levering en uitstekende service! Ik had een vraag gesteld via de mail en er werd direct werk van gemaakt! Zeer tevreden!

Snelle levering, Super Service en fijne website

Eindelijk de air max sneakers gevonden die ik wilde in mijn maat... en dan nog afgeprijsd! Volgende dag gelijk in huis! Helemaal happy!

Goede afhandeling van mijn klacht!

Na mijn klacht kreeg ik een dhl-label om de schoenen te retourneren! Er werd mij ook verteld dat ze binnenkort gratis retourneren gaan aanbieden dus niet enkel gratis ruilen! Dat is dus heel positief nieuws en zal tot minder misverstanden leiden in de toekomst!

Jammer dat mooie sneakers telefonisch niet of slecht bereikbaar is.

Door een misverstand kreeg ik schoenen opgestuurd die door iemand anders waren besteld. Door een mailadres van mij dat niet langer in gebruik was ontstonden er problemen om elkaar te bereiken. Uiteindelijk is het opgelost en kon ik de schoenen terug sturen, wanneer ik had kunnen bellen was het probleem veel eerder opgelost , dus dat vind ik erg jammer.

Zeer goede kwaliteit en snelle levering!

Vrijdag avond 23.25 bestelling geplaatst voor mijn puberende kleindochter, kreeg een mail dat ze maandag geleverd zouden worden, wat een verassing .....ze kwamen zaterdagavond al!!! Mooie kwaliteit sneakers! Voor een leukere prijs!

Snelle reactie

Je word snel geholpen, via email. Mijn ervaring dat ik heb meegemaakt is, dat ik een schoen verkeerde maat heb besteld, ik moest het ruilen,en kreeg ik een retourlabel, heb ik het gedaan en kreeg ik ook mijn geld terug.

Klacht goed en snel afgehandeld.

Ben zeer tevreden over de service! 's Avonds besteld en volgende morgen al ontvangen. Ook voor problemen of info helpen ze je graag.

Goede ervaring!

Spullen snel geleverd en klantenservice erg goed bereikbaar en kwam snel tot een oplossing toen DHL de spullen was kwijtgeraakt.

Goede klantenservice!

Fijn geholpen! Veel dank!

Snelle en goede service.

Ik had een domme fout gemaakt bij het bestellen. Maar ze reageerden snel en het was snel opgelost. En de schoenen die ik voor mijn zoon had besteld, waren ook nog eens bijna 40 euro goedkoper dan bij andere website. Ik zeg, twee duimen omhoog. We bestellen er zeker weer.

Goede prijs en nog betere service

Mijn aankoop hier heeft me geleerd dat achter een anonieme webshop wel degelijk sympathieke en meedenkende mensen kunnen zitten. Probleempje met de levering was snel en goed opgelost, dus ik ben zeer te spreken.

Niet altijd gratis retourneren mogelijk

Let op; retourneren is voor eigen rekening als ruilen niet mogelijk is omdat de gewenste maat niet op voorraad is! Persoonlijk vond ik dit niet duidelijk in de voorwaarden staan. Snelle reactie klantenservice. Er is wel geprobeerd om tegemoet te komen; - gemaakte retourkosten konden bij de volgende bestelling als korting gegeven worden of - wachten tot het gewenste artikel op voorraad komt, maar volgens de klantenservice is het onduidelijk wanneer dat is. Voor mij waren dit helaas beide geen wenselijke opties, gezien ik geen ander artikel nodig heb en ook niet onbekende tijd wil wachten op mijn gewenste artikel.

super

kan niet beter. alles dik in orde.

Slechte service

De eigenaren van mooiesneakers.nl weten waarom mijn beoordeling zo is.

Fijn dat we het probleem toch nog netjes hebben kunnen oplossen.

uitstekende webshop

alles dik in orde. ook op vragen wordt snel en netjes gereageerd. mijn schoenen bevielen niet en zonder veel gedoe mocht ik ze vervolgens retourneren. aanrader

Zeer nette webshop. Alles dik in orde. Ga zo door, wij komen iig weer terug.

Ik had een kortingscode en die was niet meer geldig maar zeer netjes opgelost. Reageren snel op mail. Bedankt voor de goede service!

Zeer snelle levering en fijne klantvriendelijkheid

Nu al 2x iets besteld bij MooieSneakers en erg te spreken over de snelle levering en vooral over de service die het bedrijf verleent. Ik ga het bedrijf zeker aanbevelen bij mijn klanten