Niet altijd gratis retourneren mogelijk

Let op; retourneren is voor eigen rekening als ruilen niet mogelijk is omdat de gewenste maat niet op voorraad is! Persoonlijk vond ik dit niet duidelijk in de voorwaarden staan. Snelle reactie klantenservice. Er is wel geprobeerd om tegemoet te komen; - gemaakte retourkosten konden bij de volgende bestelling als korting gegeven worden of - wachten tot het gewenste artikel op voorraad komt, maar volgens de klantenservice is het onduidelijk wanneer dat is. Voor mij waren dit helaas beide geen wenselijke opties, gezien ik geen ander artikel nodig heb en ook niet onbekende tijd wil wachten op mijn gewenste artikel.

super

kan niet beter. alles dik in orde.

Slechte service

De eigenaren van mooiesneakers.nl weten waarom mijn beoordeling zo is.

Fijn dat we het probleem toch nog netjes hebben kunnen oplossen.

uitstekende webshop

alles dik in orde. ook op vragen wordt snel en netjes gereageerd. mijn schoenen bevielen niet en zonder veel gedoe mocht ik ze vervolgens retourneren. aanrader

Zeer nette webshop. Alles dik in orde. Ga zo door, wij komen iig weer terug.

Ik had een kortingscode en die was niet meer geldig maar zeer netjes opgelost. Reageren snel op mail. Bedankt voor de goede service!

Zeer snelle levering en fijne klantvriendelijkheid

Nu al 2x iets besteld bij MooieSneakers en erg te spreken over de snelle levering en vooral over de service die het bedrijf verleent. Ik ga het bedrijf zeker aanbevelen bij mijn klanten

beste webshop van NL

alles helemaal perfect. aanrader !

Geweldige schoenenbaas! Echt top service en kwaliteit!!!

Zeer professionele en snelle service

Ik ben erg professioneel geholpen door de klantenservice. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop!

Super goede en betrouwbare shop!

Snelle levering, klantenservice vriendelijk! Mooiesneakers is een aanrader

Snel geleverd voor goede prijs maar klachtenafhandeling ondermaats

Een paar Nike 720's voor mijn zoon gekocht die al na 4 dagen lek waren bij gewoon gebruik. Niet aantoonbaar een fabrieksfout, maar een coulance regeling wordt niet aan gedaan terwijl ik van andere zaken hoor dat een gelijke kwestie wordt opgelost met een nieuw paar schoenen. Wel een toezegging dat een korting gegeven kan worden op een volgende aankoop maar toelichting over hoe die regeling er dan precies uitziet wordt niet gegeven. Gewoon pech dat je maar 4 dagen met een paar schoenen doet... Ik weet dat ik geen recht op een coulance regeling heb, maar mijn volgende aankoop is ergens anders.

Beste Harm, vervelend dat je dit zo ziet.. Ondanks dat wij (of de fabriek) niets aan de lekke airzool kunnen doen (spijker) hebben we jou uit coulance toch een heel erg mooi voorstel gedaan. Mocht je je bedenken dan horen we dat graag.

fantastisch

super fijne shop. snel en betaalbaar en de problemen die ik had met mijn bestelling zijn spoedig verholpen. aanrader !

NICE !

Very nice shop with a very sweet customer service,.

zeer goede klachten afhandeling

Ik had een probleem met mijn aangeschafte schoenen. Mooiesneakers heeft mijn klacht onderzocht en heeft mij vervolgens nieuwe schoenen opgestuurd. Ik ben zeer netjes geholpen door de klantenservice. Een dikke pluim.

Geweldig!!!

Deze site maakte mijn dag weer goed, al weken keek ik naar het par schoenen wat ik wilde online, echter altijd overprised dus nooit gekocht bij andere shops. Bij deze site dus wel mijn maat en een veel aantrekkelijkere prijs dan anderen.een dag later je vette nike’s binnen is ook nog eens echt zo! echt een aanrader dus!!

Uitstekende klantenservice

Helaas de verkeerde schoenen besteld voor de vriendin. Hierna contact gehad met de klantenservice over een retourzending daar ik zelden wat retour stuur. Het streven is om binnen 24 uur te antwoorden maar deze klantenservice is bizar snel. Contact gehad met ''Anne'' welke soms gewoon binnen 2 minuten terug mailt. Ik heb vele malen slechter meegemaakt over mail laat staan telefonisch. 5 sterren!

Geleverd op afgesproken tijd👍 Geen mail bevestiging met track en trace, wel zichtbaar bij inloggen. Dat was even zoeken. Na whatsapp bericht, direct reactie..netjes.

Goed!

Iets onduidelijk mbt leveren, maar gewoon goed gekomen. Helaas niet de schoen die ik verwachtte , maar dat zegt niks over het bedrijf!

Een hele goede service !

Had me uggs al binne 2 dagen 😊

Gisteravond heb ik een mail gestuurd naar mooie sneakers. Ik was verbaasd over de snelle reactietijd. Ik had namelijk de ochtend daarna al reactie. Verder heeft de medewerkerer van mooie sneakers mij goed geholpen. De uiterlijke ruildatum bracht voor mij een probleem met zich mee. De medewerker heeft voor mij de ruildatum een paar weken later gezet. Erg fijn.

Schoenen besteld en kwamen snel binnen. Maat was niet goed. Contact gehad met klantenservice en dit is heel goed opgepakt en uitgezocht. Anne heeft mij uitstekend geholpen. Je krijgt meteen reactie per mail, is elders wel heel anders. Ik ben een zeer tevreden klant!

Mijn vragen per e-mail werden snel beantwoord. Schoenen snel geleverd voor een goede prijs.

zeer tevreden met de aankoop bij MooieSneakers.nl, uitstekende service en betrouwbaar

De aankoop bij MooieSneakers.nl is zeer naar tevredenheid verlopen, uitstekende service

Snel, goedkoop en een prima retoursysteem. Bedankt !!