prima duidelijke website.

Wij hadden iets besteld wat we de daarvoor nooit besteld hebben en werden door een medewerker gebeld of de bestelling wel klopte? Heel erg attent want de bestelling klopte inderdaad niet, de bestelling is voor ons aangepast en zo ontvingen wij de goede bestelling.

Top produkt

Precies zoals omschreven, installeren erg eenvoudig, alle aansluitingen meegeleverd. Super apparaat.

Alles Top !!

Top stuff - top delivery - top service !!

Duidelijke site

Bestellen ging makkelijk. Levering was ook snel (binnen 4 dagen) alleen moest ik zelf bellen wanneer de vriezer geleverd zou worden. De vriezer zou geleverd worden op een bepaalde dag maar het tijdstip heb ik nooit ontvangen. In de ochtend stond dus de vervoerder voor de deur zonder dat wij wisten dat hij dan zou komen. De track en trace voor de vriezer werkte dus niet zo goed

topprodukt

werkt prima

Uitstekend produkt met dito service

Mijn Liebheer wijnbewaarkast werd snel geleverd. De full service aflevering was het geld zeker waard: de kast werd keurig op de eerste verdieping (trap op dus) geinstalleerd. De kast is al volop in gebruik en voldoet uitstekend.

Het was prettig om als particulier bij u een bestelling te kunnen plaatsen.

keurige service

Keurig snelle en zelfs in corona tijd accurate levertijd!

Het afleveren duurde even, maar het apparaat is ideaal,

De communicatie bij het afleveren was niet ideaal. Op de afleverbon stond bij bestemming ook de contactpersoon van Gastronoble, Robin Hoogendorp. Bij de adressering stond 5133AB Riel Utrecht. Misschien ‘n extra software cursus?

Altijd super snelle leveringen !!!

Snelle levering en goede service

In de webshop bestelden snel geleverd

Pructen op tijd ontvangen

We hebben de producten keurig op tijd ontvangen, Onze dank daarvoor

Besteld en volgens afspraak geleverd.

Zoals het hoort!!

Prima geregeld

Voorbereidende communicatie verliep correct, levering volgens afspraak en op tijd, (eerste) indruk product ook goed

Supersnelle correcte levering tegen scherpe prijs.

Supersnelle, correcte levering tegen scherpe prijs.

prima geregeld

Alles volgens het boekje " hoe moet een goede webshop zijn"

Keurig en klopte gewoon

Adequaat en alles conform afspraak

Mooie koelkast snelle levering ... netjes verpakt

Wat ik zocht.

Snelle bezorging

Bestellen en snel bezorgd

Product is nog niet geleverd na bijna n maand

Net voor de kerstdagen bestelling gedaan. Nu 4 weken later nog niets binnen. Niet Heel blij mee

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Eveline, Wij betreuren het ten zeerste dat uw bestelling na vier weken nog niet is gearriveerd. Helaas is het zo dat bij de vervoerder welke het pakket bij u aanbied, DPD, er geen voorkeurstijd kan worden doorgegeven. Aangezien het feit dat er op de locatie waar het pakket geleverd dient te worden pas iemand aanwezig is vanaf 14:00, wat tot vorige week helaas niet bekend was bij ons of DPD, is DPD u al een paar keer misgelopen. Wij hebben gisteren deze en aanvullende informatie naar u toegestuurd en hopen dat u de bestelling nu wel snel in ontvangst kunt nemen.

Super service!!

Zij hebben uitstekende service. Klanttevredenheid is bij dit bedrijf prioriteit op nummer 1. Al meerdere malen met hun telefonisch contact gehad, m.b.t. product informatie , offerte, levering. In een woord UITSTEKEND!. Alles verliep ook zoals het vermeld staat bij hun op de site. Zeer behulpzame medewerkers. Sommigen bedrijven mogen hier echt van voorbeeld nemen. Wij blijven voorlopig zaken doen met dit bedrijf. Afz. Sena

Eenvoudige bestelwijze snelle levering

De juiste middelen voor onze machine zijn eenvoudig te vinden, levering de volgende dag.

Zeer goede service

De bestelling is heel rap geleverd met een goede service!

zeer gemakkelijk te bestellen!

Goede service, vlotte afwerking!

Kiyoh Bewertungen