zeer gemakkelijk te bestellen!

Goede service, vlotte afwerking!

Product niet in voorraad

Diepvrieskist die ik wou was niet meer in voorraad, aangeboden voor 1 met glazen schuifdeksels te krijgen met een kleine korting. Deze heb ik aangenomen en de kleine meerprijs betaald. Nu zit ik met een glazen deksel waarvan er super veel condentiewater op dit glas.

Zeer correct

Snelle communicatie en levering.

Prima vriezer geleverd met prima service

Besteld en afgeleverd zoals aangegeven. kende het type vriezer al, en die voldoet prima.

prima verlopen en voor onze toepassing een top oplossing

Als je ik een zorginstelling snel iets moet regelen waarbij ook de gebruiksvriendelijkheid van belang is dan sta je voor een uitdaging. Deze uitdaging is snel opgelost door de bestelling via horeca.com

Wij werken met een perfecte afwasmachine

Wij werken met een Rhima glazenspoelmachine DR 40 die heel goed zijn best doet. Het apparaat staat in het kerkelijkcentrum van de Prot. kerk in Boxmeer. En vele koffiezet personeel kunnen niet meer met de hand de kopjes afwassen.

goed!!

Levering binnen 2 dagen met keurig tijdstip...

snel geleverd

Met 2 dagen in huis en dat tijdens de feestdagen. Top

tup

prima, snelle en correcte levering. Ook de prijs/kwaliteit is prima!

Perfecte klimaatkast voor de wijnliefhebbers

Geweldige klimaatkast, veel ruimte, prima op temperatuur in al 3 de zones

Hetgeen geleverd, wat besteld is!

Geen op-/aanmerking. Moest wel ff nabellen over de het gemis van de eveneens bestelde plateauclips, maar deze waren niet op voorraad. Zijn drie dagen later alsnog in goede orde beleverd.

Goed en snel bezorgd

Makkelijk te bestellen en snel thuis bezorgd

Volledig naar mijn verwachtingen

Ook al was de levering niet helemaal volledig, hebben jullie er alles aan gedaan om de volgende dag toch de ontbrekende stukken te leveren. perfecte service.

alles is prima verlopen en in orde.

Meedenkend en goede service

Bedrijf dacht ,mee bij dubbele betaling. Makkelijk te monteren reinigingsset.

alles is correct verlopen van de verzending tot en met de kwaliteit van de goederen

Correct en eerlijk

Snel, eenvoudig en probleemloos bestellen en levering.

Gewoon zoals het hoort!

Bestelling prima en snel geregeld

Producten snel gevonden op website en prima en snel geleverd.

Nette communicatie en aflevering

Via de chat duidelijke antwoorden gekregen op mijn vragen. Goede communicatie over de leverdatum en tijd. Correcte aflevering op de opgegeven tijd.

Makkelijk te bestellen en product is naar verwachting

Via de website zijn de producten gemakkelijk te vinden en te bestellen. Ik ben al bekend met het product en is daarom naar verwachting

P

makkelijk bestellen en vlotte levering

Nog nooit zoiets meegemaakt!

Een dure koelwerkbank besteld via deze site. Van te voren werd ons telefonisch beloofd dat we op de hoogte gehouden zouden worden wanneer werkbank exact geleverd zou worden. Helaas ontvingen we alleen een mail met de datum rond wanneer de werkbank ongeveer geleverd zou worden. We gingen ervan uit dat de daadwerkelijke datum nog doorgeven zou worden, zoals dat bij andere leveranciers ook gaat. Opeens stond de chauffeur voor de deur. Deze heeft ons behandeld als kleuters, omdat hij niet wist of hij zijn wagen op het terrein kon keren. En waar haalde ik het lef vandaan s’ochtends vroeg mijn telefoon niet op te nemen. Dit trailer kon overigens prima het terrein op, want er is ruimte genoeg. Toen hij uiteindelijk op onze parkeerplaats stond, kregen wij te horen dat hij maar kon leveren tot aan de deur en wilde hij de werkbank twv 6599 buiten laten staan. De werkbank was veel te zwaar voor iemand alleen om deze naar binnen te sjouwen, dus ook voor ons!!!! Geen enkele medewerking is verleend aan ons. Hij heeft de werkbank weer meegenomen en de verbinding verbroken. Ik heb contact opgenomen met het hoofdkantoor en (wel een vriendelijke medewerker) de medewerker die ik sprak vertelde mij dat dit de manier is hoe zij werken. Leveren tot voor de drempel. Helaas worden de klanten dus niet van de daadwerkelijke leverdatum en de manier van leveren op de hoogte gehouden. Ook staat het nergens op de site vermeld of in de kleine lettertjes. Een zeer slechte zaak is dit. Vrijdagmiddag wordt de werkbank alsnog geleverd en moet ik personeel inzetten om de werkbank naar binnen te sjouwen. Ik hoop dat de klanten in het vervolg van te voren worden geïnformeerd over deze manier van leveren. De horeca is een drukke baan en als je op dat moment maar 1 of 2 man in dienst hebt, is het dus onmogelijk de bestelde apparatuur zelf naar binnen te sjouwen.

Antwort des Geschäftsinhabers

Beste Simone, Wij hebben samen met u deze situatie uitgebreid besproken. Deze situatie heeft ons ook zeker aan het denken gezet en dus hebben wij besloten om in het vervolg u als klant en andere klanten verschillende opties aan te bieden op het gebied van leveren met betrekking tot dergelijke producten. Dit houdt in dat u als klant in de nabije toekomst ook kunt kiezen voor een full service bezorging waarbij de producten op de plek worden gezet waar u deze wilt hebben. Wij zijn momenteel nog bezig om dit te verwerken in onze website. Zoals wij u ook hebben laten weten kunt u altijd navraag doen bij ons met betrekking tot uw bestelling en dus ook met de vraag hoe het leveren in zijn werk gaat. Dat u door ervaring bij andere leveranciers, welke wel rechtstreeks met een eigen transportdienst leveren, dacht dat dit ook bij deze bestelling zou gebeuren is jammerlijk. Wij zullen de communicatie aanpassen zodat u van te voren weet waar u aan toe bent.

Prachtige wijnklimaatkast en snelle levering. Rood, wit en bewaarwijn in 1 kast.

Vlotte afhandeling van bestelling inclusief verzending!

Duidelijke website, vlot bestellen, betalen en ontvangst van goederen

66 Atoomweg Utrecht 3542 AB

030 24 16 341