Snelle levering en prima service

Snelle levering, prima webshop. Al 2x goede ervaring mee.

TOP

Goed spul

Goede info, netjes bezorgd en wordt netjes afgeleverd

Mooi snel geleverd

Is prima gegaan

Alles tot in de puntjes geregeld

Zijn tevreden over deze zaak en geen op of aanmerkingen Grt Nick's Grillhuis

Levering oke installation Moët anders

Levering oke maar iemand die er verstand van heeft Hoort het te plaatsen wand je heat codes nodig dus kan eigenlijk niet zo verkocht worden.

beetje weinig ondersteuning

met de producten aan zich is niets mis, top kwaliteit. Enkel het feit levering zonder voorafgaand contact geleverd werd op de dijk van oostende, ik snap wel dat de man het niet alleen naar beneden kon dragen maar, een telefoontje naar mezelf en we hadden samen de oven op zijn plaats kunnen zetten. installatie van het product is te weinig gedocumenteerd enkel een echte specialist iemand die dit nog heeft gedaan kan dit, mits enkele eenvoudige videotutorials moet dit een amateur klusser ook lukken, alleen daar ontbreekt het aan.

Een goede afstemming tav de leveringsdatum. Echter de toegezegde mail, waarin het dagdeel van levering zou worden vermeld heb ik niet ontvangen. Daarom vroeg uit bed, want ze kunnen al vroeg voor de deur staan. Om 8:00 uur de planning gebeld die aangaf dat de levering eind van de ochtend zal komen, en dat de mail niet was verzonden omdat het systeem er uit lag. Vijf minuten later reed de vrachtauto voor..., de chauffeur had zijn planning aangepast. Levering keurig in de garage (op mijn verzoek). Wijnbewaarkast ben ik heel tevreden over.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Peter, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Spijtig om te lezen dat de levering niet helemaal vlekkeloos is gegaan. Wij zijn helaas afhankelijk van externe transportbedrijven wie voor ons het transport uitvoeren en zij stemmen direct met u af wanneer er geleverd gaat worden. Gelukkig is het uiteindelijk goed afgelopen en wensen wij u veel plezier van de aanschaf. Met vriendelijke groet! Horeca.com

top service!

Top medewerkers en service! Was gebeld en ze waren netjes aan de telefoon.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Morad, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Horeca.com

Super snel geregeld 👍

Ik heb maandag mijn magnetron besteld en dinsdag was hij al binnen. Keurig snel geregeld.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Mascha, Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service, bedankt voor deze mooie beoordeling! Met vriendelijke groet, Horeca.com

Zeer snelle levering

prachtige klimaatkast, maar zeer slechte levering !

Via webshop besteld en gelijk betaald. Kast zou binnen 2-4 dagen geleverd worden. Op 4e dag tel. contact gezocht. Medewerker vertelt dat er niet aan particulieren wordt verkocht ??!!! Ging toch maar even in systeem kijken: oh ja, het stond er toch in. Hij ging het regelen: volgende dag tussen 8-12 uur zou hij geleverd worden door de fa. Vonk. Volgende dag, vrijdag, om 12.15 wederom contact met fa. Vonk. Oh, foutje, stond verkeerd in computer !! Maar nu kwam het in orde: maandagmiddag. Maandagochtend voor de zekerheid even gebeld omdat we pas om 12 uur thuis zouden zijn. Nee, dat hadden wij niet goed begrepen volgens de ronduit onbeschofte medewerker van de fa. Vonk. De kast komt tussen 10-12 uur. Hij is uiteindelijk geleverd en de kast bevalt gelukkig prima. Maar over de fa. Vonk zijn wij uiteraard helemaal niet te spreken !! P.S. Na deze recensie heeft Horeca.com mij gebeld. Zij zijn erg geschrokken en hebben uitgebreid excuses aangeboden. Zij konden er in feite niets aan doen. De fout lag bij de transporteur, die inmiddels ook zijn excuses heeft gemaakt.

Je ontvangt wat je besteld in een normale fatsoenlijke tijd.

Antwort des Geschäftsinhabers

Hallo Peter, Fijn om te lezen dat u tevreden bent! Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijk groet, Horeca.com

Zoals besproken via chat en email kregen wij de bestelde diepvriezer netjes op tijd geleverd.

Prima product, snelle leveringservice

Goed product waarmee de afwas eigenlijk altijd schoon is..

Echt een super ding

Niks op aan te merken echt een top apparaat, super mooi en werkt super goed.

Eenvoudig via mail te bestellen, goed en snel afgeleverd.

Goede service al vele jaren.

Goed toegankelijke site met overzichtelijke bestelprocedure

Voor de eerste keer direct via de site onze bestelling doorgegeven (i.p.v. de groothandel ), sneller geleverd en dezelfde prijs.

Snelle levering van prima apparaat

Ik heb een Polar besteld om de witte en rose wijnen koud tehouden. Het apparaat werd snel geleverd en werkt perfect. Staat ook nog eens chic in de bijkeuken.

Precies wat ik zocht

Goede levering. In de ochtend geleverd, niet de hele dag gewacht. Product goed verpakt.

Goed advies & snelle levering.

We contacteerden Horeca.com voor de aankoop van een horeca koelkast van 1200L. Na advies werd gekozen voor een iets zwaarder model dat ook in ruimtes boven de 30°c goed werkt. Maar goed ook want de week erop hadden we prompt een eerste klas hittegolf met temperaturen ruim boven de 30°c. Finaal kochten we nog meerdere toestellen, aan een goede prijs / kwaliteitsverhouding, en zijn er zeer tevreden mee.

Was erg blij met de snelle levering zoals afgesproken volgende dag de ijsblokjes machine geleverd.

TOP service

TOP service en TOP medewerkers !!! doe zo voort