Sortuj

Alles is vlot verlopen

Het volledige proces is goed verlopen. Van bestelling tot levering. Zelfs customerservice na verkoop was dik in orde. Ik kreeg snel en oplossingsgerichte antwoorden.

Product is zoals omschreven

Mooie vergiet, wilde een grote, nou .. deze is groot, perfect dus en mooi afgewerkt met twee handgrepen.

Entreprise sérieuse et efficace !!

Merci à Horeca pour le service client disponible et sérieux, marchandise reçue rapidement et très emballée, nous sommes ravis de notre nouvelle machine chauffe tasses. Entreprise sérieuse, à recommander.

Tout est parfait.

Matériel à prix très intéressant. Livraison rapide et très bien protégée. Suivi par mail parfait et communication parfaite également. Je vous recommande Horeca.com

Perfect!

Very quick and professional delivery.

No problems occurred

My order was successful, and the oven works great. Ordering and delivery were hassle-free.

Bestelling werd snel geleverd kregen zelfs nog een telefoontje dat de bestelling bij de buren bezorgd was omdat wij zelf niet thuis waren

Prima, ik heb de produkten in goede staat en snel ontvangen.

Eenvoudige en perfecte afwikkeling. Goede produktinformatie op de site.

Slechte communicatie na bestelling

Bevestiging van bestelling ontvangen met de boodschap dat track&trace zou volgen maar niets ontvangen. Vijf dagen later krijg ik een email met een factuur terwijl ik de bestelde producten nog niet had ontvangen. Naar aanleiding daarvan contact opgenomen en heb ik 2 dagen later pas antwoord op gekregen. In het antwoord ook weer geen track&trace maar een vage "in de loop van de week". UIteindelijk 10 dagen na de bestelbevestiging de producten ontvangen. Dat het leveringstermijn wat langer is (zacht uitgedrukt want 10 dagen is niet meer van deze tijd) tot daaraan toe maar dat er zo slecht over gecommuniceerd wordt is vervelend. Nog twee sterren gegeven omdat ik de webshop wel overzicht en gemakkelijk in gebruik vind.

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Job, Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zijn dit niet de beoordelingen waar wij op hopen natuurlijk. Allereerst daarom ook onze excuses voor dit ongemak. U heeft van ons inderdaad een orderbevestiging ontvangen waarin wij aangeven dat, wanneer een track en trace link beschikbaar komt, dat wij deze versturen. Nu geldt voor zendingen als deze helaas dat daar geen track en trace links voor beschikbaar komen. De door u bestelde Rational artikelen worden rechtstreeks vanuit Rational met een vervoerder geleverd die daar geen gebruik van maakt. Dat vinden wijzelf ook heel spijtig, omdat wij er dan net als u ook geen zicht op hebben. Wij gaan daarom uit van de verwachtte leverdatum zoals gecommuniceerd wordt vanuit Rational. Deze bleek dus in uw geval niet correct. U heeft ons op zaterdag een bericht gestuurd en inderdaad 2 dagen later een reactie ontvangen aangezien wij in de weekenden niet geopend zijn. De reactie "in de loop van de week" welke onderdeel was van het bericht is hetgeen wat wij vanuit Rational doorkregen. Dat u de goederen te laat heeft ontvangen is heel spijtig en ook in onze ogen volledig onnodig. Doordat de informatie voor ons ook niet voorhanden is bij zendingen als dit, loopt de informatiestroom inderdaad niet altijd even soepel. Veel leveringen vinden gelukkig wel plaats op verwachtte leverdatum, maar helaas soms ook niet. Wij proberen altijd zo volledig als mogelijk te zijn en werken er ook hard aan om dit nog beter voor elkaar te krijgen, maar helaas lukt het nog niet altijd. Wij zijn wel blij om te lezen dat u over onze webshop wel tevreden bent. Wij hopen dat u ons nog een kans geeft zodat wij kunnen laten zien hoe het normaal gesproken wel verloopt.

perfect product en levering geheel volgens afspraak

Horeca.com is prima telefonisch te bereiken en hun verkkopmedewerkrs geven een goed en duidelijk advies. Tevens leveren ze het product geheel volgens afspraak .

Prima geholpen

Prima geholpen door de klantenservice, het product is perfect besteld,alleen vanuit Frankrijk is het een beetje misgegaan met het tijdstip van levering. Daar ging 10 dagen overheen met wat hun hebben aangegeven wat de leveringsdatum zou zijn en de echte datum van levering. Daardoor moet je de klant aan het lijntje houden. Dat is wat er is misgegaan. Voor de rest alles perfect vanuit de klantenservice uit Utrecht.

Positieve ervaring

Vlotte en correcte service!

Niet als verwacht

Om de artikelen te bestellen was het geen probleem. Ik kreeg een email wanneer ik de bestelling mocht verwachten geleverd aan huis ´ vermoedelijk´ en 2 dagen later kreeg ik mijn bestelling ( 1doos). We hadden 3 isolatieboxen besteld dus we hadden al een vermoeden dat onze bestelling niet volledig was. We kregen geen melding dus hebben we zelf contact opgenomen met jullie. Een hele vriendelijke man stond ons tot dienst , zocht het voor ons uit en belde ons terug met meer info. Zo werden we gerust gesteld. Jammer hiervan nog op de hoogte te zijn qua levering. Had ze ook dringend nodig!

Dik tevreden

Nieuwe glazenwasmachine gekocht. Telefonisch advies ingewonnen en daarna gelijk besteld. Volgende dag geleverd en geïnstalleerd. Dik tevreden met jullie service.

Excellent service!

Good prices, prompt informations and fast delivery

Goed voor elkaar

Duidelijke website, prettige communicatie en op tijd bezorgd

Makkelijk besteld en op tijd geleverd

Top service en top kwaliteit! Bar koeling besteld en ook op tijd zoals afgesproken geleverd gekregen

Top top

very good experience

the chat team was eager to help me find the right product with the best lead time. delivery took one week to barcelona, spain

Aanbevolen

Goede website en communicatie, snelle levering

Goed geholpen

Keurig op weg geholpen via de chat functie. Bestelling is op de aangegeven dag bezorgd.

good service and prices

sales team is trained well and very helpful

Uistekend

Wederom prima,maar erg raar dat mijn bestelling van 4 onderdelen in 3x bezorgd werd,waarvan 2x op 1 dag,door 2 verschillende bedrijven.Misschien iets om over na te denken,kosten en milieu technisch.

Goede ervaring

Vlot contact, snelle levering, goed verlopen

Goede prijs, snelle verzending. Dik tevreden

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym recenzjom.
• Recenzje napisane z własnej inicjatywy są natychmiast wyświetlane online i weryfikowane w ciągu 72 godzin.