Sortuj

Correcte snelle levering

Voor mijn eerste bestelling is alles prima verlopen.

Prima product en goede ondersteuning

Eerst telefonisch advies ingewonnen bij de verkoopafdeling. Zij gaven prima adviezen ten aanzien van gebruik in privé situatie. Deze adviezen opgevolgd en besteld. Keurig op tijd geleverd met goede dienstverlening. Inmiddels twee weken met de jumbo gewerkt en ik ben erg tevreden

2 tassen besteld

2 tassen besteld maar helaas 2 verschillende gekregen

Odpowiedź właściciela firmy

Hi Patrick, Vervelend om te lezen dat u twee verschillende tassen heeft ontvangen terwijl u wel dezelfde heeft besteld. Echter heeft u niets laten weten aan ons dat dit heeft plaatsgevonden, wij vragen u om even contact op te nemen met onze klantenservice dan kunnen we kijken naar een oplossing. Wij horen graag van u! Met vriendelijk groet, Gino - Horeca.com

koken wordt een plezier

We hadden al een kleiner model (Roberta) maar deze grotere versie is toch veel handiger om ovengerechten in te bereiden. Enige verschil dat ik opmerk is dat de nieuwe (Lisa) meer lawaai maakt bij het opwarmen dan onze oude oven. Voor de rest dik tevreden, de oven is snel opgewarmd en behoudt zonder problemen zijn temperatuur. Zo gemakkelijk in gebruik, temperatuur en klokje instellen en je bent vertrokken.

Verdrietig

Een bestelling gedaan, met de belofte aan mijn vrouw, dat deze vandaag bezorgd zou worden. Helaas heeft de transporteur vandaag geen tijd en komt deze maandag, waardoor wij nu een grote koelcel aan moeten doen om een product ter waarde van tien duizend euro goed te kunnen bewaren. Dat we meer moesten betalen vonden we geen punt, maar de levertijd niet na kunnen komen stemt ons droevig...net voor kerst... Hopelijk kunnen we na het weekend erop rekenen.... De beoordeling kan ik nu nog niet op voldoende zetten, omdat we teleurgesteld zijn. En aanbevelen staat op nee. Horeca.com heeft ons prima te woord gestaan, maar het probleem vandaag bezorgen wordt niet nagekomen.

Odpowiedź właściciela firmy

Beste Frederik, Bedankt voor uw beoordeling. Vanochtend heb ik contact met u gehad omtrent de status van uw bestelling, helaas zijn er gisteren bepaalde dingen toegezegd, maar heeft onze leverancier en transporteur zich niet aan hun beloftes gehouden. Ook was er spijtig genoeg geen mogelijkheid om er een spoedlevering van te maken en wordt uw bestelling nu aanstaande maandag 28 december geleverd. Uw bestelling is al opgehaald en zal vanavond worden ingepland, maandagochtend nemen wij opnieuw contact met u op om een tijdindicatie door te kunnen geven. Wij hopen dat u dan ook bereid bent om uw beoordeling aan te passen aangezien wij als Horeca.com hier vrij weinig aan kunnen doen. Uiteraard betreuren wij dat het niet is gegaan zoals afgesproken en willen wij hiervoor onze oprechte excuses voor aanbieden. Wij vertrouwen erop u voldoende te hebben geïnformeerd en wensen u fijne feestdagen. Met vriendelijke groet, Horeca.com - Gino

kwaliteit koelkast goed, afleveren minder

chauffeur kon de oude koelkast niet mee retour nemen en niet binnenzetten. weet dat dit de policy is, maar geeft de klant wel een reden om volgende keer misschien bij een andere leverancier te bestellen

Odpowiedź właściciela firmy

Hi Erik, Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet helemaal naar wens is verlopen, echter geven wij middels de volgende link aan hoe uw bestelling wordt aangeboden polar-webshop.nl/nl/klantenservice/item/hoe-wordt-mijn-bestelling-aangeboden/55 Bij business to business wat wij voornamelijk doen is dit namelijk niet standaard in tegenstelling tot een bedrijf als Coolblue of Bol.com waar uw product wel binnen wordt neergezet. Daarnaast wordt het oude apparaat ook niet standaard retour terug genomen, wellicht is het handig als u de volgende keer van te voren contact met ons opneemt zodat wij met u meekunnen denken aan een oplossing. Desondanks hopen wij dat u veel plezier zal hebben van uw aanschaf en wensen wij u een goede jaarwisseling. Met vriendelijke groet, Horeca.com - Gino

Je moet het niet moeilijker maken dan dat het is

fijn bedrijf

alles was goed geregeld

goed en zeer netjes en duidelijk te woord gestaan

Fijne zaak, waar ze je goed voorlichten en duidelijk antwoord geven op je vragen. Product 1 dag eerder geleverd..super

perfect

vlot kunnen bestellen en is vlot geleverd

Professioneller Anbieter und guter Service

Die Beratung im Chat war sehr gut und zuvorkommmend. Vorbildlich ist auch, dass Transportkosten nach Deutschland im System hinerlegt sind und nicht separat nachgefragt werden müssen. Die Lieferung hat einwandfrei geklappt und das Gerät ist wie beschrieben und funktioniert bestens. Herzlichen Dank.

Prima ervaring!

Snelle levering! Goed, duidelijk en persoonlijke contact.

Professionele bedrijf

Goed geregeld, veel aandacht voor klanten, aardig medewerkers, altijd goed bereikbaar.

Goed product, snelle levering en prima administratie. Aanbevolen!

TOP!

Makkelijke bestelwijze, vlotte en correcte bezorging en top product.

Schitterend

Een snelle en correcte levering.

Van aanbod tot keuze tot levering tot ingebruikname alles prima verlopen

Online makkelijk te hanteren tool, levering conform afspraak, vriendelijke man trouwens.

Supersnel

Gister een bar koeling gekocht, vandaag geleverd. Vriendelijke transporteur die het geen probleem vond om de grote doos even in de garage te manoeuvreren. Top geregeld.

Es un descubrimiento, 100% recomendable

ha sido una experiencia muy positiva, he encontrado los productos a un precio mejor que en españa y me he ahorado el iva. Lo recomiendo

• ¿Nos recomendarías?

Goede service, goed product

De bestelling is op tijd en in goede staat geleverd.

erg behulpzaam

Bij mijn 2 bestellingen was er telkens een probleem. Desondanks ben ik toch zeer tevreden omwille van de manier waarop hier mee omgegaan werd. De klantendienst is erg begaan en zoekt mee naar oplossingen. Ze volgen de verdere afhandeling nauwlettend op. Hartelijk bedankt!

Zeer deskundige en betrouwbare service

De door mij bestelde Liebherr Wijnklimaatkast is door 2 deskundige en vriendelijke medewerkers perfect geplaatst in de speciaal hiervoor gecreëerde nis in de keuken. Apparaat ziet er schitterend uit en integreert mooi met ander apparatuur. Kast functioneert vrijwel geruisloos en is snel op gewenste temperatuur. Enige 'verbeterpunt' welk ik kan bedenken is het uitbreiden van de kast met een additionele led-lichtlijst aan onderkant zodat ook hier de wijnen mooi uitbelicht worden.

Betrouwbaar en snelle levering

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst en is mij goed bevallen, Op tijd geleverd en goed verpakt.

Top service en communicatie

Uitstekende persoonlijke service met dank aan Victor

uitstekende service alles zoals afgesproken !

ik kende het bedrijf al van vorige bestellingen,nooit heb ik een probleem gehad!

Kiyoh Recenzje

• Każdy może opublikować recenzję, o ile spełnione są warunki i polityka prywatności
• Przeprowadzamy automatyczne i ręczne kontrole, aby w jak największym stopniu zapobiegać fałszywym recenzjom.
• Recenzje napisane z własnej inicjatywy są natychmiast wyświetlane online i weryfikowane w ciągu 72 godzin.