Fijne webshop, goede persoonlijke service

Fijne overzichtelijke webshop. Artikel werd snel geleverd voor een eerlijke prijs. Een deel van de bestelling had een lange levertijd, hierover werd ik keurig gebeld en de mogelijkheden werden doorgenomen. Op basis van deze goede ervaring vandaag weer een nieuwe bestelling gedaan.

perfecte organisatie

Alles prima gelopen mooie tafel.

Prachtige kap

Mooie lampenkap. Kwaliteit is conform de prijs. Kleur is zoals op het plaatje. Vlot geleverd (op verzoek wat later). Keurig verpakt.

teleurgesteld

Ik heb na een aantal jaren nu allemaal nieuwe meubels kunnen kopen. Maar ik maakte de bestelling open en dacht echt dat dit een B keuze meubel is. Helemaal voor het geld wat ik ervoor betaald heb. Ik heb reeds foto's gestuurd naar jullie, en kijken wat jullie er van vinden. Met vriendelijke groet, Shirley Nagtegaal

Mooi meubel, thuis bezorgd, vriendelijk en duidelijk telefonisch contact.

Meubel besteld Keurig afgeleverd, na een telefonische vraag over aflevering datum. Vriendelijk te woord gestaan tijdens telefonisch gesprek. Afspraken goed nagekomen. Aardige chauffeur. Maar een tip, doe even een mail, na dat je de bestelling hebt geplaatst en betaald. Meldt dan even dat de bestelling en betaling is ontvangen en vertel even wat de vermoedelijke levertijd zal zijn.

Mindere kwaliteit glazen

De lampglazen zijn van mindere kwaliteit , zit vervorming in een glas en alle 3 zitten div. Witte putjes in. De vraag is nu hoe lossen we dit op

Helemaal tevreden met mijn eetkamerstoelen

Zeer mooie eetkamerstoelen van Oist besteld in Fusion Cream en zeer snelle, correcte levering. Helemaal zoals beschreven op de foto's en in de info. Ze passen perfect in de eetkamer. Enkel jammer dat ze enkele dagen nadien zoveel afgeprijsd waren tov wat ik ervoor had betaald...

sehr schnelle Lieferung, Ware wie beschrieben

Der Lampenfuß ist wie beschrieben, die Lieferung erfolgte extrem schnell und die Kommunikation ist perfekt, vielen Dank !

mooie woonaccessoires

mooie woonaccessoires bij een website waar klanttevredenheid hoog in het vaandel staat!!

Slechte service

Beschadigd tafeltje geleverd gekregen en heb daar foto van opgestuurd. Vervolgens krijg ik dag later vraag om foto's aan te leveren voor de leverancier?? En dan opnieuw! wachten op antwoord..... Slechte langzame service.

Veel te lange levertijd

4 september besteld en 17 september geleverd.

Mooie stoelen snelle levering

Ik was al een tijdje op zoek naar deze prachtige stoelen voor achter het bureau van mijn kinderen. Draait goed maar dan hoeft de stoel niet te schuiven. Snel geleverd en goed verpakt door Intenswonen. Bedankt.

Altijd tevreden met bestelling

Ik heb nu een aantal keer meubels en accessoires gekocht bij Intens Wonen. Altijd snel verzonden en goed verpakt. De klantenservice is ook zeer vriendelijk!

Had een fauteuil besteld via Bol.com volgens de bevestiging van de bestelling zou deze op zijn laatst 9 september bezorgd worden, niets gehoord dus zelf gebeld naar Intens wonen. Bleek iets fout te zijn gegaan werd ik na een uurtje terug gebeld, kreeg ik de stoel de dag erna, waar het fout is gegaan weet ik niet maar wel keurig opgelost, zeer goede klantenservice daar kan menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. De fauteuil is mooi, zat snel in elkaar, dus alles bij elkaar zeer tevreden

Mooie lamp besteld. Snel geleverd. Helemaal blij dus! :)

Echt geweldig…

Ik kwam per toeval op deze site en hoop dat mijn review de toeval vergroot.. Ik had een Fatboy nodig en Intens wonen had degene die ik wilde op voorraad. Ik had hem de volgende dag nodig en bij deze order stond “ voor 23:59 besteld de volgende in huis”. Altijd een beetje huiverig omdat die belofte er vaak bij staat maar eigenlijk komt dit “zeer weinig voor” Nette bevestiging, netjes op de hoogte gehouden per mail, en de volgende dag was zoals gezegd maar ook zoals gehoopt mijn Fatboy.. nette email, met dank voor u bestelling, echt keuzes voor betalingen zijn er meer 1.. Ik was zo tevreden dat ik direct een review heb ingevuld.. (doe ik bijna nooit, maar dit is een winkel die mijn dag had gemaakt.. en nog doet!) ik heb de review verstuurd en voor het eerst was ik de maand winnaar voor het plaatsen van de review van de maand?! Nog nooit eerder iets gewonnen en nu bij toeval dit leuke extraatje bovenop de super ervaring.. ik kan niet anders zeggen! Dit is een idd een Intense ervaring en ik voel me ook echt een klant… met alle overtreffende klantervaringen erbij.. niet twijfelen maar het is niet alleen intens wonen maar een intense ervaring en ik ben blij om er klant te mogen zijn.. Ik hoop dat ik enige twijfel heb kunnen wegnemen want bij Intens wonen is echt klant meeer dan Koning..

Beschadigde cielo spiegel

Na een week over en weer mailtjes te hebben gestuurd is er uiteindelijk een passende oplossing geboden. Wij konden rustig wachten op de levering van een nieuwe spiegel en zodra die in goede staat binnen was de beschikbaarheid terug sturen.

De klantenservice is makkelijk bereikbaar en ter zake kundig. Leveringstermijnen worden nagekomen

Om 16u stoelen besteld en dezelfde dag verzonden.

Alles was goed beschermd ingepakt. Heel snel verzonden. Om 16u besteld en om 16:30u al een mail dat het pakket verzonden was. Heel blij met de nieuwe stoelen. Nu nog even geduld tot de volgende 4 stoelen binnen komen, deze waren in nabestelling.

Heel Tevreden

Perfecte levering, op voorhand opgebeld hierover, fijne man. Ook heel tevreden met de aankoop zelf, een mooie loungeset die makkelijk te monteren was en prijs/kwaliteit lijkt zeer goed.

Prima shop

Onlangs via Bol.com bij Intens Wonen een loungeset gekocht. Werd keurig gebeld voor de afleverafspraak welke de volgende dag al was. Levering was vlot en netjes. Prima shop dus.

Geleverd

Bijzettafels besteld, waren wel wat laat aangekomen ( post nl) maar ze zijn binnen en we vinden ze erg leuk.

Fatboy poef nooit aangekomen.

Ik heb een fatboy poef besteld die nooit is aangekomen. Het ‘verzenden’ duurde eeuwig en daarbij is hij nooit aangekomen.

Afspraken worden nagekomen

Ik had een pakket nodig waar je als klant vaker ziet staan “voor 17:00 gekocht” volgende dag geleverd. Contact gehad en het belang aangegeven vriendelijk correct en zeer behulpzaam (het was er op tijd en werd continue op de hoogte gehouden) Prijzen zijn zo scherp als kan tegenwoordig in de zee van aanbieders Net als service, ondersteuning etc… Aanrader, ik bestel hier zeker opnieuw

In één woord geweldig

Snelle levering in veilige verpakking. Wellicht nog aandacht om verpakking nog iets milieuvriendelijker te maken.

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.