Zeer klantvriendelijk

Doordat mijn bestelling gebarsten geleverd werd door Post NL hebben de dames van de klanten service er alles aan gedaan zodat ik meteen een gaaf exemplaar zou ontvangen. Daar de 2e lamp wederom gebarsten was, heeft men meteen opdracht gegeven mijn aankoopbedrag terug te storten. Mijn complimenten voor de mensen van de klantenservice van Intens Wonen

Mooie spullen.

Nette service

1e keer wat besteld netjes en optijd geleverd

Eerst vraag over online product gesteld via mail..had 2de dag reactie en daarna besteld. Robuuste wandplank binnen en zag eruit zoals de afbeelding online dus prima. Enigste wat ik er op aan had te merken was dat en geen pluggen en zwarte bijpassende schroeven bij zaten...maar verder prima en behulpzaam via de mail

Keurige levering

1 week langer moeten wachten Maar verder prima

Mooie winkel met goed advies en klantvriendelijkheid.

Alles is keurig afgeleverd en gemonteerd.Verder zijn wij klantvriendelijk geholpen, in de winkel en telefonisch.

Snelle levering en goede prijs

Mooi artikel aan de juiste prijs

Perfect afgeleverd!

Prima afgeleverd leuke tafeltjes

Snel en goed product

Snelle levering, mooi wijrek! Goede communicatie

Snelle levering, ruim 2 weken eerder dan gepland. Ook zeer goede klantenservice. Meubels van zeer goede kwaliteit.

Geheel volgens verwachting

Vlotte reactie op de order. Afspraken op tijd en naar volle tevredenheid afgewikkeld. Top!

Snel, correct en netjes !

Goed!

Fantastische service

Heel goede service

alles correct!

Alles correct verlopen, zeer tevreden!!

Snelle service en levering

Correcte opvolging, tevreden

Goede service en mega klantgericht

Goed advies en snelle levering

Ik had vooraf advies gevraagd over een product en daar snel en netjes antwoord op gekregen. Product is vervolgens snel geleverd!

Zeer goede service, ook bij retourneren

Product is prima, en contact via e-mail was prettig.

Vaas was niet op voorraad Ondanks dat gezorgd voor tijdige levering ivm verjaardag kado

Snelle levering.

Pakket snel geleverd. Goed verpakt. Kleur besteld vloerkleed viel tegen, maar is meer mijn probleem en niet van intens wonen.

Goed op de hoogte gehouden over de vertraging. Omzetten naar ander product, was geen probleem en binnen een dag geregeld. Verschil snel terug ontvangen

Lichtelijk teleurgesteld

Het bankje is niet echt wit. Meer White was. Het hout is gevingerlast wat duidelijk zichtbaar is.

Product verkeerd geleverd en duurt lang

Product wordt verkeerd geleverd. Nieuwe product wordt pas opgestuurd als het verkeerd geleverde product binnen is. Op maandag al melding krijgen dat de verzending is afgeleverd. Daarna pas op vrijdag na herhaaldelijkere verzoeken bericht ontvangen dat het (hopelijk) juiste product wordt opgestuurd. Ondertussen zijn we 2 weken verder. Belachelijk!! Nu nog afwachten of nu wel het juiste product wordt verstuurd....

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze winkel/showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.