Prima shop

Onlangs via Bol.com bij Intens Wonen een loungeset gekocht. Werd keurig gebeld voor de afleverafspraak welke de volgende dag al was. Levering was vlot en netjes. Prima shop dus.

Geleverd

Bijzettafels besteld, waren wel wat laat aangekomen ( post nl) maar ze zijn binnen en we vinden ze erg leuk.

Fatboy poef nooit aangekomen.

Ik heb een fatboy poef besteld die nooit is aangekomen. Het ‘verzenden’ duurde eeuwig en daarbij is hij nooit aangekomen.

Afspraken worden nagekomen

Ik had een pakket nodig waar je als klant vaker ziet staan “voor 17:00 gekocht” volgende dag geleverd. Contact gehad en het belang aangegeven vriendelijk correct en zeer behulpzaam (het was er op tijd en werd continue op de hoogte gehouden) Prijzen zijn zo scherp als kan tegenwoordig in de zee van aanbieders Net als service, ondersteuning etc… Aanrader, ik bestel hier zeker opnieuw

In één woord geweldig

Snelle levering in veilige verpakking. Wellicht nog aandacht om verpakking nog iets milieuvriendelijker te maken.

super-geweldig

mooie merken, goede acties en snelle verzending, tot weerziens

Heel erg tevreden!

Snelle levering, vaas was heel goed en netjes verpakt. Vaas identiek aan afbeelding website.

Klantvriendelijke service

Probleem serieus genomen, heel blij met onze lampenkap.

Fantastische snelle service!

Fantastische snelle service!

Prima aankoop en service

Snel geleverd, geen problemen

Mooie spullen en snelle levering

Prachtige lampenkap besteld welke snel werd geleverd. In een lampenzaak zou levering 6 à 8 weken duren, hier was het binnen 1 week binnen! Zeker aan te raden!

Super mooi!

Hele mooie vaas gekocht, ik had voor 22:00 besteld en het de volgende dag in huis! De aankoop is een eye catcher in mijn interieur, ik ga er nog een kopen bij jullie binnenkort :)

Incomplete bestelling 2x

Ik heb 3 dure lampen besteld. 1x was de lampset compleet 2e en 3e lamp waren incompleet. Er mist een trekontlasting van de elektriciteit draad. 2 kleine dingen wat je wel uiteindelijk nodig hebt om de lamp op te kunnen hangen. Gebeld met de klantenservice, netjes te woord gestaan. De klantenservice keek mee en wist na uitleg wat er ontbrak. Ik moest nog maar een x een mail sturen met een foto en dan hoopte de betreffende medewerker dat de leverancier dit op voorraad had en zin had om op te sturen. Dure lampen van €300 per stuk en dan deze afhandeling. Ik ga hier mijn andere meubels niet kopen!

Dank u wel voor het delen van uw ervaring. De klantervaring vinden wij erg belangrijk daarom vinden wij het dan ook jammer om te lezen dat deze niet goed is geweest. Wij hebben telefonisch contact gehad voor dat de recensie bij ons binnen is gekomen. Hierin hebben wij gevraagd om een foto op mail te sturen. Dit doen wij zodat wij mee kunnen kijken en zodat wij dit ook door kunnen zetten naar de leverancier. De mail hebben wij helaas nooit mogen ontvangen. Om deze reden hebben wij na ontvangst van uw recensie contact met u gezocht. Aangezien wij u graag verder willen helpen. Samen hebben wij naar een gewenste oplossing gezocht. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Top levering

De gekozen lamp is in het echt nog mooier dan op de afbeelding van af het moment van bestellen via Bol.Com tot aan de aflevering van Intens Wonen was alles perfect snelle levering en zeer goed op de hoogte gehouden door Intens Wonen. Intens Wonen jullie verdienen een groot compliment.

Topervaring

Zeer bevredigende ervaring bij deze webshop. Enorme keuze, overzichtelijk zoeken en vergelijken. Prijs/kwaliteit is goed in elke prijsklasse. Speciale dank voor het zéér zorgvuldig verpakken van de (soms kwetsbare) goederen. Op deze wijze is er geen enkel risico op transportschade. Aanbevelenswaardig.

Een meer dan tevreden klant !

Twee mooie spiegels gekocht, welke afzonderlijk zo goed zijn verpakt dat ze de reis meer dan veilig hebben kunnen maken. Vriendelijke benadering, mooie webwinkel. Hoorde dit via een leverancier van mijn werk in Brabant.

Snel geleverd!

Leuk design de cielo spiegel. Goede service, spiegel had een deukje, maar goed opgelost.

Precies wat ik zocht en als het dan ook 100% aan je verwachtingen voldoet, dan wordt je daar blij van.

Voorbeeld webshop

Duidelijke website - veel info (PTMD heeft geen afmetingen) - perfecte communicatie - zeer snelle levering - alles prima

Perfect opgelost

Had een kapstok besteld maar daar zat een fabricage fout in. Na een korte mailwisseling met de klantenservice is de kapstok omgeruild met een ander exemplaar en bezorgd met hun eigen bezorgdienst. De chauffeur was top en de spullen worden netjes vervoerd. Snel en goed geregeld. Ouderwetse service zoals het hoort.

Fauteuil goed afgeleverd. Goed verpakt. En een degelijke stoel.

Goede persoonlijke service

Snellere levering dan verwacht tot op de plek waar het meubel moest staan!

Mooi product

Mooie nachtkastjes besteld, goede kwaliteit. Levering was wat verlaat vanwege de leverancier. Hier hadden ze zelf wat pro-actiever in kunnen zijn.

top bedrijf met snelle bezorging

eenvoudig een hele mooie hangende tv meubel besteld online en deze werd binnen twee weken al bezorgd. super.

Ondanks verkeerde bestelling bezorgd, snelle reactie en goed herstel van Intens wonen.

Ik kreeg in eerste instantie een verkeerde bestelling. Daar werd door Intens wonen goed op gereageerd. Na 1 belletje was alles goed geregeld en binnen een week was alles hersteld.

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.