Niets op aan te merken prima .

Alles ging zosls beloofd.

snel en correct

snel en correct

Je wordt goed op de hoogte gehouden over je bestelling.

toppie

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Het onderstel van de grootste tafel was beschadigd en de middelste zag eruit alsof een waslaagje koper overheen is gedaan bij het onderstel. Erg jammer gezien hoeveel er voor gevraagd werd.

Beste Julia, Bedankt dat u tijd heeft gemaakt om een recensie te plaatsen. Wij vinden het belangrijk wat de ervaring van de klant is. Uit de recensie blijkt dat u niet tevreden bent over de ontvangen set tafels. Wij hebben contact met u opgenomen nadat wij berichtgeven hadden ontvangen over uw teleurstelling. Zodat wij samen met u naar een gewenste oplossing konden zoeken. Wij hebben verschillende oplossingen aangeboden waar een keuze ingemaakt kon worden. Op het moment dat wij de gewenste oplossing van u hadden ontvangen Hebben wij dit samen met u opgelost. Wij hopen dat u inmiddels kunt genieten van de salontafel set. Met vriendelijke groet, Intens Wonen

Top service!!!

Ze verzenden heel snel je pakket en is dan ook nog is heel goed ingepakt!

Beste Manon, Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn om te horen dat het pakket goed ingepakt is ontvangen. Hopelijk zien we u nog eens terug bij www.intenswonen.nl

Mooie asscoires

Mooie asscoires En snelle service

Keurige levering

Nette levering, op tijd en goed verpakt. Inzou zeker opnieuw bestellen bij Intens Wonen

Zeer tevreden met mijn wasmand

zeer snelle levering en wasmand is super mooi voldoet aan al onze verwachtingen, een heel tevreden klant

Snelle levering, heel goed verpakt. En ondanks dat je de geuren niet kunt ruiken (online besteld) vind ik het fantastische geuren.

Beste Sjaakje, Bedankt voor de mooie recensie. Goed om te lezen dat de levering in goede staat is ontvangen en dat de geuren naar wens zijn ondanks dat deze online niet te ruiken zijn. Wij wensen u veel woonplezier met de ontvangen geuren. Met vriendelijke groet, Intens Wonen

Super goed

Super snelle levering! En erg mooi windlicht!

Vriendelijk, duidelijk en enorm goede service

Vriendelijk, duidelijk en enorm goede service! Ieder contact was prettig en in het geheel klantvriendelijk!

Top ingepakt .en snel

Klantvriendelijk en servicegericht

Na 2 eerdere nare ervaringen in de weken voor de levering van mijn nieuwe bank, met andere leveranciers, was ik blij verrast. De chauffeur die hem kwam brengen, heeft de bank zelfs voor mij in elkaar gezet, zodat ik eindelijk kon zitten, na heel lang met mijn verhuizing bezig te zijn geweest. De bank is mooi, zit heerlijk en ik ben er superblij mee!!

Beste Monique, Bedankt voor uw prachtige recensie. Het mooie compliment wordt doorgegeven aan de chauffeur. Wij vinden het fijn om te horen dat de bank lekker zit. Wij wensen u veel woonplezier met uw meubel.

Snel

Om 17.00u besteld andere dag al binnen! Super!

goede ervaring, leuke woonartikelen en klantvriendelijk

goede ervaring, leuke woonartikelen, klantvriendelijk en snelle verzending

Mooie bijzondere winkel

Fijne winkel met mooie meubels. Medewerkers denken mee en zijn zeer vriendelijk. De communicatie verliep snel en goed. Bij onverwacht langere levertijd mocht ik de aankoop annuleren, maar dat heb ik niet gedaan. Uiteindelijk kwam het meubel toch nog eerder binnen en werd door Intens Wonen direct geleverd.

Beste Ciska, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Goed om te horen dat communicatie goed is verlopen En wij u op een vriendelijke manier verder hebben kunnen helpen. Fijn dat het meubel eerder binnen is gekomen dan verwacht. Hopelijk zien we u nog eens terug op www.intenswonen.nl.

Snelle levering prachtige tafel, Voldere aan mijn verwachting

Perfect.

Correcte priis, snelle verzending

Snelle levering, goede communicatie, prima dienstverlening

Beste Rene, Bedankt voor de mooie beoordeling Goed om te lezen dat de levering op tijd was. En dat de communicatie goed is verlopen. Wie weet zien we u ooit terug op www.intenswonen.nl

Fijne webshop. Ten zeerste aan te bevelen

Bijzonder positief over het geleverde product. Ambachtelijk gemaakt, en een verassend hele mooie kwaliteit hout. Supersnelle levering!! Binnen 15 uur.

Beste Frank, Bedankt voor deze prachtige beoordeling! Goed om te horen dat u bijzonder positief bent over het artikel Fijn dat de levering zo snel binnen is gekomen. Ik hoop dat u veel woonplezier heeft van uw artikel.

Verzending niet op gekozen moment

Ik bestel bij Fonq en kies voor verzending op dinsdag, omdat we nog op vakantie zijn. Heeft Fonq geen koppeling met Intens Wonen en wordt het de volgende dag geleverd. Dit gaf bij mij irritatie. Postbode rijdt voor niks. Salonttafel onnodig lang bij Readshop-postnl punt. En ik moet zelf mijn tafel ophalen. Ik baal van deze slechte service, wat andere mensen ook een hoop tijd en kilometers kost.

Snelle levering, mooie producten

Ik had 't product op de.campi g laten verzorgen. Helemaal prima

Communicatief sterk, en zeer snelle levering!

Via Fonq.nl een bestelling mogen plaatsen. Daarna van stap tot stap op de hoogte gehouden van de bestelling en levering. Zowel vanuit Fonq als vanuit Intens Wonen. Top! Niets op aan te merken!

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze winkel/showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.