Precies wat ik zocht en als het dan ook 100% aan je verwachtingen voldoet, dan wordt je daar blij van.

Voorbeeld webshop

Duidelijke website - veel info (PTMD heeft geen afmetingen) - perfecte communicatie - zeer snelle levering - alles prima

Perfect opgelost

Had een kapstok besteld maar daar zat een fabricage fout in. Na een korte mailwisseling met de klantenservice is de kapstok omgeruild met een ander exemplaar en bezorgd met hun eigen bezorgdienst. De chauffeur was top en de spullen worden netjes vervoerd. Snel en goed geregeld. Ouderwetse service zoals het hoort.

Fauteuil goed afgeleverd. Goed verpakt. En een degelijke stoel.

Goede persoonlijke service

Snellere levering dan verwacht tot op de plek waar het meubel moest staan!

Mooi product

Mooie nachtkastjes besteld, goede kwaliteit. Levering was wat verlaat vanwege de leverancier. Hier hadden ze zelf wat pro-actiever in kunnen zijn.

top bedrijf met snelle bezorging

eenvoudig een hele mooie hangende tv meubel besteld online en deze werd binnen twee weken al bezorgd. super.

Ondanks verkeerde bestelling bezorgd, snelle reactie en goed herstel van Intens wonen.

Ik kreeg in eerste instantie een verkeerde bestelling. Daar werd door Intens wonen goed op gereageerd. Na 1 belletje was alles goed geregeld en binnen een week was alles hersteld.

Zeer goede service

Het duurde erg lang voordat we onze bestelling ontvingen. Na een telefoontje was alles zo geregeld. Complimenten voor de goede service!

Al meerdere keren besteld via deze site en zeer tevreden. Alles netjes verpakt en geleverd binnen de aangegeven tijd.ik zal zeker nog vaker hier bestellen! Ze hebben prachtige accessoires!

Levering slecht

Ik had netjes een mail gestuurd of ik het alsjeblieft binnen 4 dagen binnen kon krijgen. Levertijd was 3-8 werkdagen dus ze kon niks beloven. Kom ik zelf achter dat ze in de buurt zitten en zijn we het zelf gaan ophalen Het is een woonwinkel waar het niet altijd druk is, had even een extra service gegeven om ervoor te zorgen dat het op tijd verstuurd werd of had desnoods voorgesteld dat we het op konden halen oftewel service is slecht voor een woonwinkel

Jammer om te horen dat de levering rond om uw bestelling slecht is. Wij vinden de klant tevredenheid belangrijk. Wij proberen bestelling zo spoedig mogelijk te leveren. Soms is het zo dat een artikel een levertijd heeft van 3-8 werkdagen zoals u dit ook al benoemd. Wanneer een artikel deze levertijd heeft bestellen wij het artikel bij de leverancier. Op het moment dat het artikel binnen is wordt deze zo snel mogelijk verzonden of ingepland voor levering. Hierbij is het voor ons niet mogelijk dezelfde dag nog te leveren aangezien onze bezorger in de ochtend vertrekken op een route. Op het moment dat u een artikel bij ons wenst op te halen is dit zeker mogelijk als deze ook al bij ons binnen is. Uw artikel is op de dag binnen gekomen toen u ons belde. Hierdoor is het dan ook mogelijk geweest het pakket op te halen. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Positief

Snelle service Kwaliteit super mooi design

Uitstekende service en vlotte levering

Bij Intenswonen een bankstel gekocht. Snelle levering en goede service.

ik ben heel tevreden

is vroeger geleverd en correct geleverd. mooi design en geeft veel licht,en is groot zoals het beschreven is. ik raad iedereen aan;

Wijzers klok deden het niet

Klik besteld, eerst een week mogen wachten en toen de klok er eindelijk was zaten de wijzers los dus deed het niet en ook het kastje aan de achterzijde waar dd batterijen in zitten miste het klepje im het af te sluiten. Al met al dus retour en weer ergens een nieuwe bestellen, zonde vd tijd.

Goed verpakt, leuk product, snel geleverd.

Goed verpakt, leuk product, snel geleverd.

Prachtige lamp

Mooie halve maanlamp die aan alle verwachtingen voldoet en snelle levering

Snel geleverd, goede prijs en een mooi product!

Snel geleverd, goede prijs en een mooi product! 2 mooie barkrukken in No-time geleverd voor een mooie prijs!

Snelle levering en goed product.

Goede en snelle service

Product zoals verwacht. Goede service, snel geleverd, goed op de hoogte gehouden

Ze hebben toch de mogelijkheid gevonden om m’n eetkamer stoelen eerder te leveren dan eigenlijk kon. André heeft zich er super goed voor ingezet en kan nu met Kerst op lekkere stoel zitten, bedankt André

Goede ervaring gehad bij mijn bestelling

De dag dat mijn pakje aankwam was 1 waar ik naar uit heb gekeken.. toen het pak er was zag ik dat de doos beschadigd was, maar gelukkig was de bijzettafel echt goed ingepakt! Ik heb dan heel voorzichtig ze eruit gehaald. En ze staat hier fantastisch. Mooi groene glazen bijzettafel staat perfect bij mijn eerder neutrale interieur.. echt mooi design. Als tip om ze mooi te houden gebruik ik onderzetters. Dus super blij met deze!

Supersnelle levering

4e werkdag werden de eetkamerstoelen algeleverd, en dat in de drukke december maand. Keurig verpakt ook en netjes geleverd door PostNL.

Mooie webshop met uitgebreid aanbod en snelle levering

Onderstaande salontafel set besteld. Mooie aanbieding en binnen 1 week geleverd mbv erg vriendelijke klantenservice. AnLi Style Salontafel set/2 X cross metallic

Advertentie bij bol.com

Via bol.com Richmond tafel set van 2 besteld en volgens intens wone maar 1 en geen goede oplossing

Dank voor het delen van uw ervaring. De klant ervaring vinden wij erg belangrijk. Waardoor wij het dan ook jammer vinden dat uw ervaring niet positief is. De informatie die wij bij artikelen noteren komen vanuit onze leverancier. Op kanalen waar wij verkopen zoals Bol zijn meerdere verkopers. Hierin kan elke verkoper veranderen wat hij wil zonder dat hier melding gemaakt wordt. De door u bestelde tafel wordt door ons los verkocht en niet als set. Vanuit ons hebben wij geprobeerd een oplossing met u te zoeken. Helaas voldoen deze niet aan uw verwachtingen. Wij wensen u alsnog veel plezier van u aankoop.

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.