netjes en snel

Ze belde netjes op wanneer het bureau gebracht kon worden! Nette chauffeur en op tijd.

Mooie ovale tafel in mangohout gekocht

De tafel is zeer goed verpakt bij ons thuis geleverd. Ik ben heel tevreden over de aankoop bij Intens Wonen.

Betere communicatie

Lamp besteld op 21/11 met levertijd 3-8 werkdagen. Tijdens de laatste dagen contact gehad en werd eerst gemeld dat het kwam door de Black Friday drukte, daarna was artikel niet op voorraad en levering vertraagd. Kan natuurlijk gebeuren maar even communiceren met de klant is een kleine moeite. Zo voorkom je ergenis en klanten die de volgende keer ergens anders gaan bestellen. Ik sla Intens Wonen de volgende keer wel over.

Beste Robert, Fijn dat u uw ervaring met ons deelt. De klantervaring vinden wij erg belangrijk. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat uw ervaring niet de beste is geweest. Bij ons zijn niet altijd alle artikelen op voorraad deze artikelen kunnen een levertijd hebben van 3-8 werkdagen. De artikelen worden besteld bij de leverancier. Met Black Friday is het erg druk geweest waardoor wij helaas uw bestelling niet op tijd hebben kunnen leveren. De communicatie over uw bestelling kan zoals wij zien ook beter. Wij hebben dit dan ook intern opgepakt zodat wij onze communicatie nog beter te kunnen maken. Vanuit ons wensen wij u veel plezier van uw aankoop.

Super mooie vaas, heel blij mee

Kandelaar beschadig ontvangen

De kandelaar heb ik beschadigd ontvangen. Er was een poot afgebroken. Dat is niet gebeurd tijdens het verzenden aangezien de afgebroken poot niet in de doos zat.

Beste Tessa, De klant ervaring vinden wij altijd erg belangrijk. Goed dat u uw ervaring met ons deelt. De recensie komt voor ons onverwachts. Aangezien hier voorafgaande geen melding is gemaakt van de kapotte kandelaar. Wij vinden het dan ook jammer dat de kandelaar kapot is ontvangen. Op het moment dat een artikel of meubel beschadigd is bij ontvangst ontvangen wij hier graag altijd foto’s van. Zodat wij samen met u opzoek kunnen gaan naar een oplossing die een uitkomst biedt. De kandelaar hebben wij bij ontvangst meteen verstuurd waardoor wij verwachten dat de kandelaar kapot in de doos is gestopt bij de leverancier. Wij hopen dat u inmiddels een kandelaar heeft staan.

Goeie srevice

Artikel precies zoals beschreven. Bezorging was keurig gedaan, de winkel en chauffeur hadden gebeld voor details van de levering. Ik raad deze winkel aan!

Top kwaliteit

De bestelling kwam binnen de gestelde tijd en was zorgvuldig verpakt. De kwaliteit van de kapstok is heel goed en ziet er stoer uit.

Ik heb goed ervaring tot nu.

Mooi tafel goed lak op tijd ingeleverd. Stevig dat wij zijn niet verwacht . Wij hebben slicht ervaring met mango tafel ik heb bij mango meubels. Maar bij deze eettafel wij zijn treden.

Goede service en snel geleverd!

Twee mooie salontafels besteld.

Heel tevreden met de bestelling..

Mooie fauteuils ,goede kwaliteit..

Super netjes! Snelle levering! Super mooie spiegel

Fantastische messing lampenkappen

Mooie kwaliteit en het staat fantastisch

Dikke pluim voor deze winkel

Wij hebben een complete serie van lampen gekocht met een mooie aanbieding. Klantenservice communiceerde uitstekend daar mag menig bedrijf een voorbeeld aan nemen. De lampen waren heel goed verpakt. Jammer dat post.nl weer later bezorgde door drukte maar desondanks was het wachten het waard. Wij zijn dik tevreden en voor ons een dikke 10

Prachtig product

Mooie site, snelle levering en prachtig product

Prachtige kast

Wij hebben afgelopen vrijdag onze bestelde kast mogen ontvangen en zijn er erg blij mee. De kast ziet er exact zo uit als op de foto en dat kan met mangohout nog wel eens verkeerd uitpakken weet ik uit ervaring. De vier sterren is niet vanwege het product maar is voor intens wonen een verbeterpuntje. Als ze dit voor een volgende bestelling verbeteren krijgen ze van ons 5 sterren. De levertijd was iets langer dan dat er op de site staat, dat is niet zo erg als ze dit maar goed communiceren met de klant en dat liet in onze situatie te wensen over. Uiteindelijk na zelf contact met ze op te nemen is het in onze situatie gelukkig nog op tijd geleverd. Wat erg attent was, was het presentje wat wij ontvingen van intens wonen omdat het even anders gelopen was dan dat de bedoeling was. Hierdoor hebben wij een goed gevoel bij Intens wonen gekregen en zullen wij in de toekomst zeker nogmaals bestellen.

Het wachten meer dan waard!

We zijn tegenwoordig erg verwend met 24 uurs leveringen. Ik moest even wachten op mijn tafeltjes, maar dat was het echt waard! Fantastisch leuke tafeltjes die perfect in mijn interieur passen.

Matige ervaring helaas

Ik heb hier middels twee losse bestellingen twee Fatboy lampen gekocht. De eerste, de Edison petit werd verzonden zonder de originele doos, wat ik vreemd vond. De tweede bestelling, een Edison Medium, was duidelijk een retour, de adressticker van de vorige klant zat er nog half op en de doos was al een keer geopend. De lamp had bovendien een losse schroef, wat ik erg vreemd vind. Controleer dat dan tenminste bij een retour en geef ook duidelijk aan op de website dat het om een retour gaat. De lampen doen het verder prima, en zijn in nieuwstaat maar dit is niet echt de klantervaring die ik verwacht als ik dure spullen koop, dit lijkt meer op een outlet.

Mooi tafel

Mooi Tafel zoals op de foto

Ben erg blij en tevreden met mijn aankoop

Ik hoefde gelukkig niet lang zonder eetkamerstoelen te zitten. De stoelen die ik had besteld werden zoals gezegd binnen 8 dagen geleverd. Ze waren goed verpakt en werden netjes thuis afgeleverd. Het is een prima produkt en ik ben erg blij met mijn aankoop.

Goede service en prijs

Levering binnen vooraf aangegeven termijn. Er werd keurig vooraf gebeld of bezorgtijdstip uit kwam. Absoluut een pluspunt om zo te voorkomen dat bezorger voor niets rijdt bij niet thuis.

Een goede website met nadien prima service

Een fatboy surprise gekocht via internet. Bleek kleiner dan gewenst en wil omruilen naar fatboy mini. Via telefoon prima adviezen hoe te realiseren. Zowel retour als nieuwe konden kosteloos verzonden worden. Enige opmerking: bij aangeven verzending naar servicepunt wordt artikel toch naar huisadres gestuurd.

Het is gewoon goed

Bestellen: fantastisch! Levering: fantastisch! Het is gewoon heel plezierig om te bestellen bij Intens Wonen!?

Nachtkastjes en tv meubel precies zoals op foto’s

Snelle levering, netjes een dag voor levering gebeld en op de dag van bezorging een kwartier van te voren gebeld. Meubels zijn precies als beschreven en op de foto’s.

Prima bestelproces

Het bestelproces is prima verlopen. Van bestelling tot en met de levering wordt je op de hoogte gehouden. Ik heb op 23-09 mijn item besteld en deze is geleverd op 29-09. Ik had geen haast met mijn bestelling, dus in deze 'snelle' tijd had ik er geen probleem meer dat dit bij elkaar een weekje duurde. Als je haast hebt, zou ik anders voor de zekerheid, de levertijd bij de klantenservice navragen.

Beste Anita Wij vinden het fijn om te horen dat u tevreden ben over ons. Sommige artikelen zijn bij ons niet uit voorraad leverbaar. De levertijd staat bij het artikel altijd vernoemd. Wanneer er vragen zijn over de levertijd neem dan contact met ons op. Dit kan telefonisch, per mail of via de chat. Een medewerker van de klantenservice kijkt graag met u mee. Hopelijk zien wij u nog een terug op www.intenswonen.nl.

Ziet er mooi afgewerkt uit. Voldoet aan mn verwachting

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.