Kwaliteit van de schroeven zijn slecht.

De helft van de vijzen hun schroefdraad stuk gedraaid bij monteren van de poten. Zal nieuwe vijzen moeten halen met betere kwaliteit. Kastje zag er wel uit zoals beschreven. Montage kwaliteit kan wel stukken beter.

Beste Yannick, Fijn dat u uw ervaring met ons deelt. Nadat wij uw recensie hebben ontvangen is er vanuit ons contact met u gezocht. Wanneer er iets beschadigd is of zoals nu niet gemonteerd kan worden willen wij dit graag met u oplossen. Om u hierin verder met u mee te kijken ontvangen wij graag foto's op de mail. Helaas hebben wij geen reactie ontvangen waardoor wij u de service niet hebben kunnen bieden. Wij hopen dat het kastje inmiddels in elkaar staat.

'S middags de tafel besteld, de volgende dag al geleverd. ( zonder verzendkosten) Goed contact per mail. Blij met mijn tafel. Makkelijk in elkaar te zetten. Er zat zelfs een sleutel bij om de schroeven/moeren aan te draaien. Perfecte service

Beste Wilma, Bedankt voor uw fantastisch recensie. De bestellingen worden altijd zo spoedig mogelijk geleverd. Fijn om te horen dat het in elkaar zetten van de tafel makkelijk is verlopen. Bij de meeste meubels zit een handleiding en montage sleutel. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Gewoon een aanrader

Een super winkel met vriendelijk en goede medewerkers. Onze eethoek daar gekocht. Die werd gister bezorgd. Zij hebben hem in elkaar gezet en de verpakking weer meegenomen.

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering van een teakhouten tuinbank. Wel bleek bij het monteren dat de profielen niet geheel in overeenstemming voorgeboord waren. De bijgeleverde inbussleutel was daardoor al snel verbogen, dolgedraaid en niet meer bruikbaar. Met enige forcering en wat brute kracht is het toch nog gelukt.

Alles wat het beloofd

Ik zocht een Fatboy Bolleke lamp die snel geleverd kon worden. Bij toeval had ik mijn bestelling letterlijk 20.59 geplaatst en bleek dat idd, zoals ze beloofden het nog gelijk op de post was gegaan en ik het de volgende dag al binnen had! Top en blij mee!

Goede voorlichting van bestelling tot aflevering!

Ben heel blij met mijn bestelling, was goed verpakt en prettige informatie van bestelling tot aflevering. Heel erg tevreden.

Mooie lamp

Een lamp besteld bij Intens Wonen. Op de website bij bestellen was de levertijd van 3-8 werkdagen aangegeven. Binnen week was de lamp binnen. Erg blij met de lamp en zal hier zeker weer bestellen!

Briljante service

Glas schilderij gewoon ff komen brengen en dat terwijl de afstand niet gering was. Nette communicatie voordat ze arriveerde en niet te beroerd om het product tot in de woonkamer af te leveren. Top!!

Beste Peter, Dank u wel voor uw mooie woorden. De grote of kwetsbare meubels zoals het glas schilderij worden met onze eigen bezorger bezorgd. Wanneer het begaande grond is leveren wij de artikelen indien gewenst en dit mogelijk is de meubels tot in de woonkamer. Wij wensen u nog veel plezier van het glas schilderij.

Goede service en prachtige houten display 'boom'

Fijn contact, denken mee en leveren netjes als beloofd de kwalitatief goede artikelen af. Blij mee!

vriendelijk, betaalbaar en snel geleverd

Mailtjes worden netjes en snel beantwoord. Levering binnen de afgesproken levertijd. Bezorging vriendelijk en behulpzaam.

100% blij met men aankoop !!

Meubeltje besteld bij Intens Wonen. Goed te monteren, geen scheve kanten past zeer goed of bouten te kort, nog reserve erbij! Één probleempje gehad met de betaling, dat ook deeldelijk mijn fout was, mailtje naar de klantendienst en direct opgelost. Raad Intens Wonen zeker aan !

Prima service en verzending

Product was prima verpakt en de verzending was goed. Het is een kado dus was handig geweest dat de originele doos er nog om zou zitten. Maar prima en tevreden, ga zo door!

Goede prijs,

Heldere site, scherp geprijsd, op tijd ontvangen.

Vaas kwam kapot aan

Was niet goed ingepakt en er stond ook niet op de doos dat het breekbaar was. Hij was kapot toen ik de doos open deed.

Beste Shari, Goed dat u uw ervaring deelt met ons. Wij vinden de klantervaring erg belangrijk. Voor ons is het dan ook jammer om te lezen dat u niet tevreden bent. Er is door ons contact met u gezocht nadat de recencie binnen is gekomen. Wij hebben namelijk geen eerdere melding gehad over de kapotte vaas. Vanuit ons wordt er altijd graag meegekeken naar een oplossing voor een kapott of beschadigd artikel. Helaas hebben wij u geen oplossing kunnen bieden doordat er geen reactie op onze mail is gekomen. De vaas is inmiddels retour gekomen bij ons en verwerkt. Hopelijk heeft u inmiddels een vaas staan.

Mooie producten en een top service!

Voor de vakantie alles nog netjes geregeld dmv één belletje, top!

Prima 1e ervaring met Intens Wonen

Na benadeeld te zijn door een frauduleuze webshop was ik een beetje huiverig met het opnieuw bestellen van een bureau. Prima te woord gestaan door de medewerkers van Intens Wonen. Gekozen voor betalen achter af en ophalen in Oisterwijk. Aldaar trof ik vriendelijke medewerkers die ook hebben geholpen om de onderdelen in mijn auto te krijgen. Verder is het een mooie winkel in Oisterwijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Beste Rogier, Dank u wel voor de mooie woorden. Fijn om te horen dat wij u een betere ervaring hebben kunnen bieden dan het voorgaande bedrijf. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Hopelijk zien wij u nog eens terug op www.intenswonen.nl

Prachtige tuinset

Snelle bezorging en mooie tuinset voor een goede prijs.

Hele positieve ervaring

Artikel volgende dag geleverd en een ander artikel geannuleerd. Geld geannuleerde artikel dezelfde dag teruggestort gekregen. Super service: makkelijk contact zowel via email als telefoon. Een hele vriendelijke en begripvolle dame aan de telefoon. Ik kom zeker terug mocht ik weer een nieuw artikel wensen.

Veel mooier nog dan ik dacht!

Prachtige zware bronzen lampvoet. Een grootse aanwinst in de woonkamer.

Snelle service en contact

Mooie website en producten. Goede en snelle verzending duidelijke verzendinformatie. Snel contact via info mail.

Afwachten

Ruim twee weken geleden salontafeltjes besteld. Tot op heden niks ontvangen. Na er zelf achteraan te moeten bellen, te horen krijgen dat er iets is met de levering. Zou netjes zijn als ze daar zelf even over belden/mailden Het zou nu komende week geleverd worden, afwachten of dit zo is. Weet niet of ik wel weer bij dit bedrijf zou bestellen

Graag willen we met u communiceren over uw recente bestelling van de salontafeltjes. Allereerst, onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering. We begrijpen dat tijdige ontvangst van uw bestelling van groot belang is en we betreuren het ten zeerste dat dit niet vlekkeloos is verlopen. Zodra we op de hoogte werden gebracht van de situatie, hebben we direct actie ondernomen om de levering te versnellen. Als het goed is zijn uw salontafels ondertussen succesvol bij u afgeleverd. We willen u verzekeren dat we uw feedback ter harte nemen. Deze beoordelingen nemen we mee om ervoor te zorgen dat we in de toekomst meer duidelijkheid en proactieve communicatie bieden over de voortgang van onze bestellingen. We begrijpen dat uw vertrouwen in ons enigszins is geschonden, maar we hopen dat u ons een tweede kans wilt geven om te bewijzen dat we uw tevredenheid hoog in het vaandel dragen. Als blijk van waardering voor uw geduld en begrip, bieden we u graag een korting van 10% aan op uw volgende aankoop bij ons. Mocht u verdere vragen hebben of ergens bij geholpen willen worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Zeer slechte service

Ik moest al lang op mijn aankoop wachten, werd vervolgens bezorgd met verkeerde instructies en montage materiaal. Het werd ook nog licht beschadigd geleverd waar ik een lacherige vergoeding voor gehad heb. Inmiddels ruim 2 weken verder zit ik nog steeds op het juiste montage materiaal te wachten!!!!

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij uw bestelling van 2 juli. We begrijpen dat het teleurstellend was dat de bevestigingsmaterialen niet bij de bezorging waren inbegrepen. Wij hebben direct actie ondernomen en deze materialen zijn inmiddels naar u verzonden. Daarnaast hebben we als blijk van waardering voor uw geduld en begrip een compensatie aangeboden voor het ongemak. We beseffen dat we in dit geval niet meteen aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen, maar we hopen dat we het probleem nu naar tevredenheid hebben opgelost. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het 'Benoa Britt 2 Drawer Cabinet Black 80 cm' tv-meubel. Mocht u nog verdere vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

Vlotte bestelling en levering Product zoals omschreven

Wat ik in gedachte had is meer dan ik verwachte

Een goeie aanschaf

Snel geleverd en correct per mail geinformeerd over de voortgang

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.