perfect

mooi op tijd en goed ingepakt

Prima, hele mooie bank. Keurig bezorgd.

Via Fonq besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Even achteraan moeten bellen, werd dagje later. Keurig geholpen en heel erg blij met de bank.

Mijn poef mooi op tijd ontvangen

Heel goed, een hele mooie en goed verpakte poef ontvangen Bedankt

Een voldoende voor het meedenken en uitzoeken, onvoldoende voor gebrek aan goede oplossing, helaas.

Beste Franneke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uit uw recensie komt naar voren dat u niet volledig tevreden bent. Op het moment dat wij bericht ontvangen kijken wij graag mee naar wat wij kunnen betekenen. In uw situatie kregen wij bericht dat de stoelpoten te veel over de vloer kraste. Hierin zijn wij meteen opzoek gegaan naar de mogelijkheid om dit te verminderen. Om de juiste informatie te kunnen geven nemen wij vaak contact op met de leverancier, zodat zij met ons kunnen kijken naar een oplossing. Vanuit ons wordt er ook verder gekeken naar wat wij hierin als beste oplossing kunnen geven. Voor u hebben wij verschillende informatie uitgezocht en naar u gecommuniceerd wat een oplossing kan bieden. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat dit voor u niet de gewenste oplossing is geweest. Hopelijk heeft u inmiddels een oplossing gevonden voor de stoelen.

Netjes

Netjes en heel vlot

Super service, prettig contact, fijne bank.

Wordt totaal niet meegedacht/meegewerkt aan een oplossing

Na enkele bezichtigingen in de winkel en na wat mailcontact hebben wij via de webshop meubels aangeschaft bij Intens Wonen. In eerste instantie hadden wij er een goed gevoel over en kwam het over tot een zeer net bedrijf. Echter nu er complicaties optreden geven ze helaas totaal niet thuis. Nadat de spullen geleverd waren bleken we niet geheel tevreden over de meubels. Bij de kast kwam aan de zijkant een beetje hout los en de tafel leek wat af te geven. Dit alles is/was nog niet zo erg en hier hebben we wel antwoord op gekregen per mail. Echter blijkt dat er ook een deuk in het staal van de tv meubel zit! Per mail hebben we weer contact gezocht met het bedrijf en de mederwerkster gaf niet thuis. Op sommige vragen in verschillende mails werd niet gereageerd en op vragen over de tv meubel waarop gereageerd werd kregen we enkel als antwoord dat de leverancier hier niks aan kon doen, omdat dit productietechnisch mogelijk zou zijn. Echter is naar ons schriftelijk en ook persoonlijk in de winkel gecommuniceerd dat er enkel oneffenheden in het hout kunnen zitten. Natuurlijk logisch door de bewerkbaarheid van het hout en hier hebben wij dan ook alle begrip voor. Echter voelen wij ons wel vals voorgelicht omdat nu ineens ook deuken in staal mogen zitten. Absurd natuurlijk dat er deuken in staal horen te zitten, maar Intens Wonen lijkt dit naar onze mening normaal te vinden en te accepteren wat de leverancier daarin aangeeft. Het mail verkeer gaat momenteel nog op en neer en we hopen dat het bedrijf nog met een passende oplossing komt om de issue te verhelpen. Echter zijn we op dit moment al het vertrouwen in het bedrijf, mede door het minder passend te woord staan van de medewerkster, kwijt!

Beste Leon, Bedankt voor uw recensie. Goed om te lezen dat u uw aankoop verhaal wilt delen. Uiteraard jammer om te zien dat de ervaring van positief verschuift naar een negatieve ervaring. Zoals u hier zelf ook al benoemd zijn we samen nog steeds opzoek naar een positieve oplossing. We werken er daarom hard aan om samen met u te kijken naar de mogelijkheden voor een juiste oplossing. Het doel is uiteraard dat u met blijdschap van uw nieuwe meubels kan genieten. We zijn daarvoor nog steeds met elkaar in contact om dit voor u op te lossen.

Mooie stevige barkrukken. Foto komt overeen met de werkelijkheid. Bevestiging van de order via mail. De levertijd was langer dan normaal,doch hier is over gecommuniceerd. Wij zijn tevreden

Klantvriendelijk

Ik had een vraag over de Sjimmie wandplanken hoe de achterkant van het ophangsysteem was. Ze hebben ze een foto gemaakt en het gemaild. Dat noem ik klantvriendelijkheid. Daarnaast goede levering.

Beste Sandra, Bedankt voor uw vriendelijke recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat uw ervaring positief is. Uiteraard helpen wij u graag verder en als dit doormiddel van foto's is, is dit voor ons een geen moeite. 📸 Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Hopelijk zien wij u nog een terug bij www.intenswonen.nl

Duidelijk en snel

Duidelijke communicatie en supersnelle en nette levering!

Gebruiksaanwijzing om kast in elkaar te zetten kan duidelijker maar het is gelukt en de kast is prachtig en goed stevig!

slechte verpakking

Snel verzonden maar verpakking had veel beter gemogen!!

Beste, Bedankt voor het plaatsen van uw bestelling. Voor ons is het belangrijk wat de klant ervaring is geweest. Uit uw bericht komt naar voren dat de verpakking beter had gemogen. De bestellingen die wij binnen krijgen worden zorgvuldig ingepakt, waar nodig wordt er opvulling gebruikt om eventueel breuk te voorkomen. Wij hebben daarom ook contact opgenomen nadat wij de recensie hadden ontvangen, om meer duidelijkheid te krijgen over de verpakking. Door de feedback kunnen wij kijken naar hoe wij onze service nog beter kunnen maken. U heeft ons aangegeven dat het zorgvuldiger is wanneer de artikelen in een papiertje waren gewikkeld. Wij begrijpen uw feedback en hebben dit dan ook besproken met het magazijn. Uit uw bericht terug naar ons gaf u aan dat de artikelen onbeschadigd aan zijn gekomen. Dit vinden wij uiteraard fijn om te horen, hopelijk heeft uw aankoop al een mooi plekje gekregen.

Prima levering, netjes geïnteresseerd over de levertijd, artikel was er veel eerder dan was aangegeven.

Prima service, mooie producten

Had 3 lampenkappen besteld. Was echter maar 1 op voorraad. Hiervan snel op de hoogte gebracht. Prima contact gehad met het bedrijf, 2 overige kappen werden snel nageleverd. Prima service, mooie producten Aanrader!!!

Beste Miranda, Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn om te horen dat het contact prima is verlopen en dat u de lampenkappen snel nageleverd hebt gekregen. Wij wensen u veel woonplezier van de lampenkappen. :)

Snelle levering, ook de klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Mooie spullen

Was niet op voorraad kon kiezen geld terug of wachten. Mijn keus was wachten en werd netjes zelfs iets eerder geleverd dan verwacht. Voldoet aan alle wensen.

Heel tevreden

Echt heel goed en vriendelijk geholpen

prima en snel binnen

mijn pakket is nog steeds niet geleverd

pakket nooit geleverd.

Beste Daan, Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij vinden het erg belangrijk om te weten wat de klant ervaring is geweest. Wanneer er melding wordt gemaakt dat een pakketje niet is ontvangen nemen wij dit serieus! Wij bekijken eerst de trackinglink om er op die manier achter te komen waar het pakketje zicht bevindt. In sommige gevallen komt het voor dat pakketjes retour gestuurd worden omdat deze niet afgeleverd kon worden. In uw situatie werd het pakketje retour gestuurd naar ons doordat het pakketje niet afgeleverd kon worden. Hierover hebben wij dan ook nog contact met u opgenomen zodat wij hierin samen met u konden kijken of de zending nog gewenst was. Uit het telefoongesprek is naar voren gekomen dat u liever het geld terug wenste. Wij hebben dan ook de terugbetaling gedaan op het moment dat het pakketje bij ons terug was gekomen.

Betrouwbaar en goede service.

Mooie sidetable besteld, werd goed geïnformeerd over de levertijd. Netjes thuis bezorgd. De producten zijn scherp geprijsd.

Efficiėnte en snelle oranisatie

Mijn bestelling bestond uit 2 geweldig leuke beeldjes . Jammer genoeg eentje stuk gegaan , vermoedelijk transport. Een mailtje met foto nr klantendienst , een nieuw exemplaar ontving al 2 d later , en het kapotte item diende niet geretourneerd te worden . Eenvoudiger had het niet gekunnen ☺️

Beste An, Bedankt voor uw mooie recensie. Jammer dat één van de beeldje kapot is ontvangen. Dit kan zoals u al benoemd zijn gebeurd tijdens de levering. Het is voor ons soms eenvoudig op te lossen door een nieuwe exemplaar op te sturen wanneer wij dit uitvoorraad leverbaar hebben. Gelukkig is het tweede beeldje goed aangekomen. Wij wensen u nog veel woonplezier van uw aankoop.🙂

betrouwbaar

De kapstok die ik had besteld, bleek niet op voorraad en omdat het enkele maanden zou duren, kreeg ik een mail met de vraag of ik wilde wachten of liever mijn geld teruggestort kreeg. Ik besloot om te wachten en exact 2.5 maanden later kreeg ik bericht dat de kapstok binnen was waarop de levering snel volgde. Knappe service!

Vlugge levering.

Alles was veilig ingepakt.

fijne winkel zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden. Ik had 3 glazen besteld en die werden nog dezelfde dag geleverd. Helaas was er eentje kapot gegaan tijdens het transport Dit werd ook snel opgelost en er werd een nieuwe toegestuurd. Heel fijn allemaal en zeer tevreden.

Beste Marion, Bedankt dat u tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen. Vervelend dat een van de glazen kapot is ontvangen. Goed om te horen dat dit is opgelost door een nieuwe op te sturen. Hopelijk worden de glazen al volop gebruikt. Met vriendelijke groet, Intens Wonen

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.