Filters

9

Prachtige tuinset

Snelle bezorging en mooie tuinset voor een goede prijs.

  • Aanbevelen? Ja
8

Hele positieve ervaring

Artikel volgende dag geleverd en een ander artikel geannuleerd. Geld geannuleerde artikel dezelfde dag teruggestort gekregen. Super service: makkelijk contact zowel via email als telefoon. Een hele vriendelijke en begripvolle dame aan de telefoon. Ik kom zeker terug mocht ik weer een nieuw artikel wensen.

  • Aanbevelen? Ja
10

Veel mooier nog dan ik dacht!

Prachtige zware bronzen lampvoet. Een grootse aanwinst in de woonkamer.

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en contact

Mooie website en producten. Goede en snelle verzending duidelijke verzendinformatie. Snel contact via info mail.

  • Aanbevelen? Ja
4

Afwachten

Ruim twee weken geleden salontafeltjes besteld. Tot op heden niks ontvangen. Na er zelf achteraan te moeten bellen, te horen krijgen dat er iets is met de levering. Zou netjes zijn als ze daar zelf even over belden/mailden Het zou nu komende week geleverd worden, afwachten of dit zo is. Weet niet of ik wel weer bij dit bedrijf zou bestellen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Graag willen we met u communiceren over uw recente bestelling van de salontafeltjes. Allereerst, onze oprechte excuses voor de vertraging en het ongemak dat u heeft ervaren bij de levering. We begrijpen dat tijdige ontvangst van uw bestelling van groot belang is en we betreuren het ten zeerste dat dit niet vlekkeloos is verlopen. Zodra we op de hoogte werden gebracht van de situatie, hebben we direct actie ondernomen om de levering te versnellen. Als het goed is zijn uw salontafels ondertussen succesvol bij u afgeleverd. We willen u verzekeren dat we uw feedback ter harte nemen. Deze beoordelingen nemen we mee om ervoor te zorgen dat we in de toekomst meer duidelijkheid en proactieve communicatie bieden over de voortgang van onze bestellingen. We begrijpen dat uw vertrouwen in ons enigszins is geschonden, maar we hopen dat u ons een tweede kans wilt geven om te bewijzen dat we uw tevredenheid hoog in het vaandel dragen. Als blijk van waardering voor uw geduld en begrip, bieden we u graag een korting van 10% aan op uw volgende aankoop bij ons. Mocht u verdere vragen hebben of ergens bij geholpen willen worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

1

Zeer slechte service

Ik moest al lang op mijn aankoop wachten, werd vervolgens bezorgd met verkeerde instructies en montage materiaal. Het werd ook nog licht beschadigd geleverd waar ik een lacherige vergoeding voor gehad heb. Inmiddels ruim 2 weken verder zit ik nog steeds op het juiste montage materiaal te wachten!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw reactie. Allereerst willen we onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij uw bestelling van 2 juli. We begrijpen dat het teleurstellend was dat de bevestigingsmaterialen niet bij de bezorging waren inbegrepen. Wij hebben direct actie ondernomen en deze materialen zijn inmiddels naar u verzonden. Daarnaast hebben we als blijk van waardering voor uw geduld en begrip een compensatie aangeboden voor het ongemak. We beseffen dat we in dit geval niet meteen aan de verwachtingen hebben kunnen voldoen, maar we hopen dat we het probleem nu naar tevredenheid hebben opgelost. We hopen dat u veel plezier zult hebben van het 'Benoa Britt 2 Drawer Cabinet Black 80 cm' tv-meubel. Mocht u nog verdere vragen hebben of ergens mee geholpen willen worden, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

10

Super

Vlotte bestelling en levering Product zoals omschreven

  • Aanbevelen? Ja
10

Wat ik in gedachte had is meer dan ik verwachte

Een goeie aanschaf

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle levering

Snel geleverd en correct per mail geinformeerd over de voortgang

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en prima product.

Product exact zoals op de foto. Van goede kwaliteit en makkelijk te monteren.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super te vreden! Snelle service , fijne betaalmiddel

Snelle service, fijne betaalmiddel mogelijkheden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor uw positieve recensie! We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Veel plezier van de `Starfurn Eetkamertafel Denver Black` !

9

Bijna een 10 !

bezorging heeft iets langer geduurd dan aangegeven op site en moest hier zelf achter aan voor info, anders een dikke 10 ! Bezorging was met eigen leverancier en alles was zeer net ingepakt en met zorg afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor uw recensie en uw waardevolle feedback. Onze excuses voor de vertraging in de bezorging. We zijn blij dat alles netjes en met zorg is afgeleverd. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te zijn.

10

Top!

Via Bol drie lampjes besteld, de volgende dag al in huis! Direct na de plaatsing van de bestelling werd al ik volledig door Intens Wonen op de hoogte gehouden van het leveringsproces. En de drie Fatboy lampjes zijn echt superleuk!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service

Ik heb een mooie lamp gekocht. Na een weekje wachten binnen gekregen en ik ben er erg blij mee. Zeker z’n geld waard.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Vooraf zorgen gemaakt of stalen kastje wel goed aan zou komen. Telefonisch top gereageerd extra aandacht gegeven aan vervoer en zelfs foto’s gestuurd over hoe die eruit zag voor verzending. Op mijn verzoek ook nog de pootjes anders ingepakt en overal over gecommuniceerd. Absoluut top service.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Bea, Fijn om te zien dat uw ervaring met ons positief is. Er wordt vanuit ons altijd meegekeken naar wat wij kunnen betekenen. Hiervoor is het soms mogelijk artikelen vooraf te controleren zeker als hiernaar gevraagd wordt. Zeker als er eerder al een andere ervaring is geweest met artikelen. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop en hopelijk zien wij u nog eens terug op www.intenswonen.nl

10

Super tevreden!

Product zoals omschreven, precies zoals afbeelding. Product compleet en chapeau voor bezorging! Dag voor levering gebeld om tijd door te geven en ook nog 15 min voor aflevering dat ze er met 15 min zouden zijn. Netjes bij de deur bezorgd. Helemaal blij met onze nieuwe tijfel.

  • Aanbevelen? Ja
9

Nog steeds niets ontvangen

Al meerdere dagen het bericht dat bestelling verzonden is met track & trace nummer, maar er gebeurt niets! Post NL heeft het nog niet eens ontvangen….!!! Ik was hierover aanvankelijk zeer teleurgesteld, totdat Intens Wonen mij hierover belde en ze open en eerlijk toegaven dat dit door een interne fout was veroorzaakt met excuses daarvoor. Zij hebben mij uitgelegd dat de bestelling te groot was voor verzending met Post NL en dat zij het zelf komen bezorgen. Lof voor eerlijke ondernemers die hun fouten durven te erkennen en het oplossen!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank u wel voor uw recensie. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met de verzending van uw bestelling en het bijbehorende track & trace nummer. We zijn blij dat we contact met u hebben kunnen opnemen om de situatie uit te leggen en onze fout eerlijk hebben kunnen toegeven. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we waarderen uw begrip. Als u nog vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.

8

Zeer tevreden over het pakket

Jammer dat ik zelf heb moeten vragen wanneer het pakket verstuurd wordt Er was namelijk vertraging in de levering Het was fijn gewetens jullie dat vanuit jullie kant hadden laten weten richting ons Communicatie daaromtrent verliep wel spoedig

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed, zeer tevreden

Een goeie aanbieding kunnen scoren die overal erg duur was maar hier niet. Goeie communicatie en ben erg goed op de hoogte gehouden van de zending. Goed verpakt en heelhuids aangekomen. Ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Ik ervaar de dienstverlening als zeer goed . Goede prijs , snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact

Benoa Suar Tree Sculpture van 200 cm hoog gekocht via de webwinkel. Dit ging heel makkelijk. Werd een dag voor levering gebeld of het uitkwam en werd daarbij een tijd tussen 11 en 1 gezegd. Heel erg vriendelijk contact. De chauffeur belde 20 minuten voor 11 op dat hij er over 20 minuten zou zijn. Perfect geregeld. De boom is trouwens erg mooi en een toevoeging in ons interieur. De kat klom er direct in. Wij en de kat zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ellen, Dank u wel dat u tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen. Fijn om te horen dat de Sculpture bevalt door zowel jullie als de kat. Wij wensen u nog veel plezier van Sculpture. Hopelijk zien u nog eens bij ons op www.intenswonen.nl

8

Goede service

Dure picknickbank gekocht die door een fout in de constructie niet in elkaar te zetten is. Daar kwamen we achter terwijl we de bank in elkaar wilden zetten en de oude picknicktafel al hadden weggegeven. Na een melding hiervan bij Intens Wonen kregen we de keuze tussen de bank weer gratis op laten halen of de bank omruilen. Gekozen voor dit laatste. Tweede exemplaar was helemaal in orde en we zitten weer met veel plezier in de tuin!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring!!

Goede telefonische bereikbaarheid. Wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle verzending van de bestelling. Vriendelijke bezorger. Vooralsnog zeer tevreden over Intens Wonen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Komen beloftes niet na

Op de website wordt aangegeven dat zij garantie geven van goedkoopste website. Mocht je ergens anders dezelfde product vinden, dan krijg je het verschil terug van intens wonen. Ik stuurde een link waar ik een tafel goedkoper had gevonden dan op de website, maar er werd geen verschil terugbetaald, omdat er korting was verleend. Hier staat er niets over. Nergens kun je vinden ‘niet in combinatie met sale’.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Aniqah, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Hierbij heb ik ook even terug gekeken naar de prijs welke u heeft betaald voor de AnLi Style Eetkamertafel, aangezien wij achter onze laagste prijsgarantie staan. De prijs die u betaald heeft voor deze tafel was zelfs een stukje goedkoper dan bij onze collega, zoals wij ook via de mail hebben laten weten aan u. Als u hier toch nog een vraag over heeft hoor ik het graag. Wij wensen u nog veel plezier van uw eetkamertafel welke inmiddels door onze bezorger is geleverd en graag tot een volgende keer.

10

Snel en keurig afgeleverd

De lamp was goed verpakt. En verder snel afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

085 201 0242

[email protected]

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.