Filters

8

Zeer tevreden over het pakket

Jammer dat ik zelf heb moeten vragen wanneer het pakket verstuurd wordt Er was namelijk vertraging in de levering Het was fijn gewetens jullie dat vanuit jullie kant hadden laten weten richting ons Communicatie daaromtrent verliep wel spoedig

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg goed, zeer tevreden

Een goeie aanbieding kunnen scoren die overal erg duur was maar hier niet. Goeie communicatie en ben erg goed op de hoogte gehouden van de zending. Goed verpakt en heelhuids aangekomen. Ben erg tevreden

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer snelle levering

Ik ervaar de dienstverlening als zeer goed . Goede prijs , snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Goed contact

Benoa Suar Tree Sculpture van 200 cm hoog gekocht via de webwinkel. Dit ging heel makkelijk. Werd een dag voor levering gebeld of het uitkwam en werd daarbij een tijd tussen 11 en 1 gezegd. Heel erg vriendelijk contact. De chauffeur belde 20 minuten voor 11 op dat hij er over 20 minuten zou zijn. Perfect geregeld. De boom is trouwens erg mooi en een toevoeging in ons interieur. De kat klom er direct in. Wij en de kat zijn erg tevreden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Ellen, Dank u wel dat u tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen. Fijn om te horen dat de Sculpture bevalt door zowel jullie als de kat. Wij wensen u nog veel plezier van Sculpture. Hopelijk zien u nog eens bij ons op www.intenswonen.nl

8

Goede service

Dure picknickbank gekocht die door een fout in de constructie niet in elkaar te zetten is. Daar kwamen we achter terwijl we de bank in elkaar wilden zetten en de oude picknicktafel al hadden weggegeven. Na een melding hiervan bij Intens Wonen kregen we de keuze tussen de bank weer gratis op laten halen of de bank omruilen. Gekozen voor dit laatste. Tweede exemplaar was helemaal in orde en we zitten weer met veel plezier in de tuin!

  • Aanbevelen? Ja
10

Positieve ervaring!!

Goede telefonische bereikbaarheid. Wordt zeer vriendelijk te woord gestaan. Snelle verzending van de bestelling. Vriendelijke bezorger. Vooralsnog zeer tevreden over Intens Wonen.

  • Aanbevelen? Ja
1

Komen beloftes niet na

Op de website wordt aangegeven dat zij garantie geven van goedkoopste website. Mocht je ergens anders dezelfde product vinden, dan krijg je het verschil terug van intens wonen. Ik stuurde een link waar ik een tafel goedkoper had gevonden dan op de website, maar er werd geen verschil terugbetaald, omdat er korting was verleend. Hier staat er niets over. Nergens kun je vinden ‘niet in combinatie met sale’.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Aniqah, Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Hierbij heb ik ook even terug gekeken naar de prijs welke u heeft betaald voor de AnLi Style Eetkamertafel, aangezien wij achter onze laagste prijsgarantie staan. De prijs die u betaald heeft voor deze tafel was zelfs een stukje goedkoper dan bij onze collega, zoals wij ook via de mail hebben laten weten aan u. Als u hier toch nog een vraag over heeft hoor ik het graag. Wij wensen u nog veel plezier van uw eetkamertafel welke inmiddels door onze bezorger is geleverd en graag tot een volgende keer.

10

Snel en keurig afgeleverd

De lamp was goed verpakt. En verder snel afgeleverd.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekend!

De stoel die ik online bestelde is zoals op de afbeelding en conform beschrijving. De prijs is scherp en verzending vlot en keurig verzorgd.

  • Aanbevelen? Ja
8

Mooi product. Levering iets vertraagd maar goed opgelost

Positief

  • Aanbevelen? Ja
10

Efficiënt en plezierig contact

Efficiënt en plezierig contact gehad via telefoon en e-mail met het verkoopteam, wat tot een order geleid heeft. In de stenen winkel ben ik niet geweest, aankoop via de webwinkel gedaan. Via PostNL werd mijn aankoop van 23 kilo verzonden. Geheel was goed verpakt en zonder schade aangekomen. Met een gerust hart kan er gekocht worden bij Intens Wonen, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
6

de wijze van bezorging was prima, het product jammer genoeg niet van goede kwaliteit

De wijze van bezorging was prima. Niets op aan te merken. Ook de wijze waarop jullie mij op de hoogte houden van de bestelling was goed. Het ornament dat ik besteld heb, zat alleen niet goed vast. Het kon ook niet goed vastgezet worden. Mijn man zet er een ander moertje en boutje in en dan gaat het goed. Dit doen we omdat ik dit ornament graag wel wilde houden en ook omdat we het anders terug moesten sturen en een nieuwe zouden bestellen. (Dit kost tijd en geld en is niet erg duurzaam) Ik zou jullie wel willen adviseren deze ornamenten goed te bekijken voordat ze opgestuurd worden. De andere die ik bij jullie besteld heb (een kleinere versie) zat ook niet goed vast. Misschien dat jullie daarover kunnen reclameren bij Light & Living?

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Miriam, Wij vinden uw ervaring erg belangrijk. Het is voor ons dan ook jammer om te lezen dat de ornamenten niet volledig aan uw wensen voldoen. Er is eerder nog geen melding gemaakt over de ornamenten. Vanuit ons wordt er altijd graag meegekeken naar wat wij voor u kunnen betekenen. Hierin zoeken wij dan samen met u naar een gewenste oplossing. Wij hebben bij Light & Living melding gemaakt van de ornamenten. Het team Intens Wonen wenst u nog veel plezier van uw aankoop.

10

Correcte prijs, op tijd en gratis geleverd, vriendelijk contact

TOFF Corona ladenkast, geleverd binnen de vermelde termijn. Product netjes ingepakt en in perfecte staat. Op voorhand gecontacteerd om leveringsmoment af te spreken tussen 12-14u en werd ook gerespecteerd. Perfecte service.

  • Aanbevelen? Ja
9

Super leuk

Assortiment is erg leuk, staat duidelijke levertijd bij, die ook klopt, prijs/kwaliteit verhouding is goed.

  • Aanbevelen? Ja
4

het pakket is aangekomen, maar het bestelde object is aangekomen met een gebroken stuk

het pakket is aangekomen, maar het bestelde object is aangekomen met een gebroken stuk

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Stéphane Dank uw wel dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. Voor ons is de klantbeleving erg belangrijk. Wij vinden het dan ook jammer om dat uw ervaring met ons niet goed is. Op het moment dat wij uw recensie hebben ontvangen is er vanuit ons contact met u gezocht. Het was bij ons namelijk nog niet bekend dat er een stuk van het object is afgebroken. Vanuit ons wordt er altijd graag mee gekeken naar een oplossing. Dit hebben wij ook gedaan nadat de recensie van u door ons is ontvangen. Wij hebben in ons contact samen gezocht naar een oplossing. De oplossing die voor u gewenst is hebben wij naar tevredenheid met u afgerond. Hopelijk heeft de wandlamp een mooie plek gekregen.

8

Na contact met klantenservice geef ik mijn ervaring een 8

Update: contact gehad met klantenservice die uit hebben gezocht hoe het kon dat mijn bestelling zo lang onderweg was. Uiteindelijk bestelling ontvangen en vandaar deze aangepaste review. Zondag 22/1 bestelling geplaatst, vandaag, 4-2 nog steeds niets ontvangen!

  • Aanbevelen? Nee
10

Mooie tafel, snel geleverd.

Makkelijk bestellen, goede aflevering, op tijd. Kortom zoal het hoort.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goede webwinkel, product wat minder.

Heb hier een tafeltje vanaf besteld, een gouden salontafeltje met metalen blad wat voor mij de ideale maten heeft. Bestelling verliep vlot, snel verzonden en goed verpakt. Helaas valt het tafeltje zelf wat tegen. Er zitten allemaal deuken in het blad op de plakken waar het vast gesoldeerd zit aan de poot, dat was op de foto op de website niet zichtbaar. Het blad leek compleet glad. En het blad is niet helemaal egaal goud, er zitten her en der vegen die niet mooi bedekt zijn. Aangezien het een redelijk duur tafeltje was viel dat helaas dus wat tegen. Ik heb echter op dit moment geen andere optie en hem laten staan, ik koop er waarschijnlijk een groot dienblad op of iets. Maar kan me voorstellen dat hij bij iemand anders retour had gegaan.

  • Aanbevelen? Ja
10

Intens Wonen………zeker aan te raden!

Al vaker gekocht bij deze winkel. Goede communicatie, snel antwoord op vragen, bereid om mee te denken en goede service. Tv meubel Toff Livorno zag er goed uit, niet afwijkend van de site. Snelle levering binnen de beloofde 3-8 werkdagen. Goede bezorging met vriendelijke behulpzame chauffeur. Dus erg tevreden, zeker aan te raden!

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service!

Ik was een lastige klant met veel vragen en Intens Wonen bleef me helpen en super snel antwoorden. Niets dan lof!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snelle service en mooie meubels

Bij Intens Wonen heb ik online een mooie kast besteld. Deze werd heel snel geleverd, ik werd ook gebeld van te voren om de bezorgdatum af te spreken. Het meubel is netjes geleverd en heeft een mooie afwerking. Ik ben erg tevreden over de goede service en snelle levering!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Beste Claudia, Fijn om te horen dat de kast snel is geleverd en dat deze volledig aan uw wensen voldoet. Wij bellen met de grote meubels altijd vooraf zodat wij weten dat u thuis bent en u niet verrast bent wanneer wij voor de deur staan. Wij wensen nog veel plezier van uw aankoop.

10

Geweldig

Datgene wat ik besteld had is super mooi. Ook heel netjes en stevig ingepakt zodat er tijdens transport bijna niets kan mis lopen!

  • Aanbevelen? Ja
10

Top!

De boekensteunen in de vorm van een krokodil besteld via Blokker. Snelle levering, het zat goed verpakt. Zware uitvoering, houdt de boeken goed geklemd. En hij staat geweldig!

  • Aanbevelen? Ja
10

Snel geleverd. Goed product

Tevreden met snelle levering en goede kwaliteit product

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi product

Mooi product besteld, mogelijkheid tot achteraf betalen, snelle verzending. Ik raad Intens Wonen zeker aan

  • Aanbevelen? Ja

Bedrijfsgegevens

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

085 201 0242

[email protected]

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.