Goede prijs,

Heldere site, scherp geprijsd, op tijd ontvangen.

Vaas kwam kapot aan

Was niet goed ingepakt en er stond ook niet op de doos dat het breekbaar was. Hij was kapot toen ik de doos open deed.

Mooie producten en een top service!

Voor de vakantie alles nog netjes geregeld dmv één belletje, top!

Prima 1e ervaring met Intens Wonen

Na benadeeld te zijn door een frauduleuze webshop was ik een beetje huiverig met het opnieuw bestellen van een bureau. Prima te woord gestaan door de medewerkers van Intens Wonen. Gekozen voor betalen achter af en ophalen in Oisterwijk. Aldaar trof ik vriendelijke medewerkers die ook hebben geholpen om de onderdelen in mijn auto te krijgen. Verder is het een mooie winkel in Oisterwijk. Wij komen hier zeker nog een keer terug!

Prachtige tuinset

Snelle bezorging en mooie tuinset voor een goede prijs.

Hele positieve ervaring

Artikel volgende dag geleverd en een ander artikel geannuleerd. Geld geannuleerde artikel dezelfde dag teruggestort gekregen. Super service: makkelijk contact zowel via email als telefoon. Een hele vriendelijke en begripvolle dame aan de telefoon. Ik kom zeker terug mocht ik weer een nieuw artikel wensen.

Veel mooier nog dan ik dacht!

Prachtige zware bronzen lampvoet. Een grootse aanwinst in de woonkamer.

Snelle service en contact

Mooie website en producten. Goede en snelle verzending duidelijke verzendinformatie. Snel contact via info mail.

Afwachten

Ruim twee weken geleden salontafeltjes besteld. Tot op heden niks ontvangen. Na er zelf achteraan te moeten bellen, te horen krijgen dat er iets is met de levering. Zou netjes zijn als ze daar zelf even over belden/mailden Het zou nu komende week geleverd worden, afwachten of dit zo is. Weet niet of ik wel weer bij dit bedrijf zou bestellen

Zeer slechte service

Ik moest al lang op mijn aankoop wachten, werd vervolgens bezorgd met verkeerde instructies en montage materiaal. Het werd ook nog licht beschadigd geleverd waar ik een lacherige vergoeding voor gehad heb. Inmiddels ruim 2 weken verder zit ik nog steeds op het juiste montage materiaal te wachten!!!!

Vlotte bestelling en levering Product zoals omschreven

Wat ik in gedachte had is meer dan ik verwachte

Een goeie aanschaf

Snel geleverd en correct per mail geinformeerd over de voortgang

Goede service en prima product.

Product exact zoals op de foto. Van goede kwaliteit en makkelijk te monteren.

Super te vreden! Snelle service , fijne betaalmiddel

Snelle service, fijne betaalmiddel mogelijkheden.

Bijna een 10 !

bezorging heeft iets langer geduurd dan aangegeven op site en moest hier zelf achter aan voor info, anders een dikke 10 ! Bezorging was met eigen leverancier en alles was zeer net ingepakt en met zorg afgeleverd.

Via Bol drie lampjes besteld, de volgende dag al in huis! Direct na de plaatsing van de bestelling werd al ik volledig door Intens Wonen op de hoogte gehouden van het leveringsproces. En de drie Fatboy lampjes zijn echt superleuk!

Ik heb een mooie lamp gekocht. Na een weekje wachten binnen gekregen en ik ben er erg blij mee. Zeker z’n geld waard.

Vooraf zorgen gemaakt of stalen kastje wel goed aan zou komen. Telefonisch top gereageerd extra aandacht gegeven aan vervoer en zelfs foto’s gestuurd over hoe die eruit zag voor verzending. Op mijn verzoek ook nog de pootjes anders ingepakt en overal over gecommuniceerd. Absoluut top service.

Super tevreden!

Product zoals omschreven, precies zoals afbeelding. Product compleet en chapeau voor bezorging! Dag voor levering gebeld om tijd door te geven en ook nog 15 min voor aflevering dat ze er met 15 min zouden zijn. Netjes bij de deur bezorgd. Helemaal blij met onze nieuwe tijfel.

Nog steeds niets ontvangen

Al meerdere dagen het bericht dat bestelling verzonden is met track & trace nummer, maar er gebeurt niets! Post NL heeft het nog niet eens ontvangen….!!! Ik was hierover aanvankelijk zeer teleurgesteld, totdat Intens Wonen mij hierover belde en ze open en eerlijk toegaven dat dit door een interne fout was veroorzaakt met excuses daarvoor. Zij hebben mij uitgelegd dat de bestelling te groot was voor verzending met Post NL en dat zij het zelf komen bezorgen. Lof voor eerlijke ondernemers die hun fouten durven te erkennen en het oplossen!

Zeer tevreden over het pakket

Jammer dat ik zelf heb moeten vragen wanneer het pakket verstuurd wordt Er was namelijk vertraging in de levering Het was fijn gewetens jullie dat vanuit jullie kant hadden laten weten richting ons Communicatie daaromtrent verliep wel spoedig

Erg goed, zeer tevreden

Een goeie aanbieding kunnen scoren die overal erg duur was maar hier niet. Goeie communicatie en ben erg goed op de hoogte gehouden van de zending. Goed verpakt en heelhuids aangekomen. Ben erg tevreden

Zeer snelle levering

Ik ervaar de dienstverlening als zeer goed . Goede prijs , snelle levering

Goed contact

Benoa Suar Tree Sculpture van 200 cm hoog gekocht via de webwinkel. Dit ging heel makkelijk. Werd een dag voor levering gebeld of het uitkwam en werd daarbij een tijd tussen 11 en 1 gezegd. Heel erg vriendelijk contact. De chauffeur belde 20 minuten voor 11 op dat hij er over 20 minuten zou zijn. Perfect geregeld. De boom is trouwens erg mooi en een toevoeging in ons interieur. De kat klom er direct in. Wij en de kat zijn erg tevreden.

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.