Mooie tafel, snel geleverd.

Makkelijk bestellen, goede aflevering, op tijd. Kortom zoal het hoort.

Goede webwinkel, product wat minder.

Heb hier een tafeltje vanaf besteld, een gouden salontafeltje met metalen blad wat voor mij de ideale maten heeft. Bestelling verliep vlot, snel verzonden en goed verpakt. Helaas valt het tafeltje zelf wat tegen. Er zitten allemaal deuken in het blad op de plakken waar het vast gesoldeerd zit aan de poot, dat was op de foto op de website niet zichtbaar. Het blad leek compleet glad. En het blad is niet helemaal egaal goud, er zitten her en der vegen die niet mooi bedekt zijn. Aangezien het een redelijk duur tafeltje was viel dat helaas dus wat tegen. Ik heb echter op dit moment geen andere optie en hem laten staan, ik koop er waarschijnlijk een groot dienblad op of iets. Maar kan me voorstellen dat hij bij iemand anders retour had gegaan.

Intens Wonen………zeker aan te raden!

Al vaker gekocht bij deze winkel. Goede communicatie, snel antwoord op vragen, bereid om mee te denken en goede service. Tv meubel Toff Livorno zag er goed uit, niet afwijkend van de site. Snelle levering binnen de beloofde 3-8 werkdagen. Goede bezorging met vriendelijke behulpzame chauffeur. Dus erg tevreden, zeker aan te raden!

Super service!

Ik was een lastige klant met veel vragen en Intens Wonen bleef me helpen en super snel antwoorden. Niets dan lof!

Snelle service en mooie meubels

Bij Intens Wonen heb ik online een mooie kast besteld. Deze werd heel snel geleverd, ik werd ook gebeld van te voren om de bezorgdatum af te spreken. Het meubel is netjes geleverd en heeft een mooie afwerking. Ik ben erg tevreden over de goede service en snelle levering!

Beste Claudia, Fijn om te horen dat de kast snel is geleverd en dat deze volledig aan uw wensen voldoet. Wij bellen met de grote meubels altijd vooraf zodat wij weten dat u thuis bent en u niet verrast bent wanneer wij voor de deur staan. Wij wensen nog veel plezier van uw aankoop.

Datgene wat ik besteld had is super mooi. Ook heel netjes en stevig ingepakt zodat er tijdens transport bijna niets kan mis lopen!

De boekensteunen in de vorm van een krokodil besteld via Blokker. Snelle levering, het zat goed verpakt. Zware uitvoering, houdt de boeken goed geklemd. En hij staat geweldig!

Snel geleverd. Goed product

Tevreden met snelle levering en goede kwaliteit product

Mooi product

Mooi product besteld, mogelijkheid tot achteraf betalen, snelle verzending. Ik raad Intens Wonen zeker aan

Vriendelijk en betrouwbaar, maar niet perfect

Een dressoir besteld die op voorraad zou zijn, maar omdat ik had gewisseld tussen betaalmethoden kreeg ik eerst de melding dat ik tot maart moest wachten. Het bleek echter dat de bestelling drie keer was binnengekomen, gelukkig was dat uiteindelijk niet het geval en de reactie op mijn vraag 'of er nou wel of niet voorraad was' werd vriendelijk en vrijwel direct gereageerd. Enkele dagen later werd ik gebeld voor een afleverafspraak en dat zou tussen 12:00 en 14:00 moeten plaatsvinden, maar de bezorgdienst kwam pas na 15:30. Ik snap best dat dingen kunnen uitlopen, echter is anderhalf uur wel erg lang. Het is sowieso een nadeel dat je niet zoals bijvoorbeeld bij fonQ een volgcode krijgt om te zien wat de verwachte aankomsttijd is en hoeveel stops er nog moeten worden gemaakt. Op die manier hoef je niet de hele tijd paraat te staan. Het dressoir werd perfect afgeleverd en was goed verpakt. Webshop geeft zeker vertrouwen, maar qua functionaliteit en geautomatiseerde communicatie kan het nog wel een stuk beter.

Dank u wel voor uw gedetailleerde recensie en waardevolle feedback over uw ervaring met ons. Onze oprechte excuses voor het ongemak met betrekking tot de initiële melding van de levertijd. We begrijpen dat dit verwarrend was en we hebben intern de nodige stappen ondernomen om dit soort situaties in de toekomst te verbeteren. We zijn blij dat we snel en vriendelijk hebben kunnen reageren op uw vraag over de voorraadstatus. Wat betreft de aflevering, we begrijpen uw frustratie over de vertraging. We streven er altijd naar om tijdige en accurate leveringen te verzorgen. We nemen uw suggestie ter harte, zodat onze klanten beter op de hoogte kunnen zijn van de verwachte aankomsttijd. Desondanks zijn we verheugd te horen dat het dressoir netjes is afgeleverd en goed verpakt was. Uw positieve feedback over ons vertrouwen in de webshop wordt zeer gewaardeerd.

Rits gaat niet meer dicht

Bij ontvangst zag de kussenhoes er prima uit. Toen we een aantal dagen later een passende vulling hadden gekocht en deze in de hoes plaatsten, bleek de rits niet meer dicht te gaan.

Beste Nele, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. Uit uw recensie komt naar voren dat uw ervaring met ons minder goed is geweest. Dit vinden wij jammer om te lezen aangezien wij de klant ervaring erg belangrijk vinden. De door uw beschreven situatie over het kussenhoes heeft u eerder met ons gedeeld. Hierin hebben wij samen met u geprobeerd te zoeken naar een oplossing omtrent de kussensloop. Echter bleek een reactie uit wat voor u de beste oplossing was waardoor wij u helaas niet verder hebben kunnen helpen. Indien wij nog een bericht terug ontvangen kijken wij nog graag mee naar de mogelijkheden. Hopelijk heeft u inmiddels een kussensloop gevonden voor de vulling.

Uitstekend!

Snel antwoord op een vraag via chat en mijn bestelling was de volgende dag al in huis.

Uitstekend en veilig verpakt

Ik zou deze winkel ten zeerste aan bevelen. Top.

prima geholpen, goede service

De bestelling liep soepel en ik werd heel keurig op de hoogte gehouden van de stappen voor verzending tot ontvangst. De pakketbezorger belde zelf om aan te geven dat hij er was!

Beste Karin, Bedankt dat u tijd heeft gemaakt om een recensie te plaatsen. Fijn om te horen dat de levering en de communicatie hierin prettig is ervaren. Onze eigen bezorger belt inderdaad altijd nog van te voren wanneer hij er bijna is zodat u op de hoogte bent en niet hoeft te schrikken wanneer de bel gaat. 😉 Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop en hopelijk zien wij u nog eens terug bij ons op www.intenswonen.nl.

Nvt

Nvt

Snel en goede service

Snelle levering en goed product

Snelle levering en goed product

(toch) snel geleverd

Overzichtelijke site, eenvoudig bestelling plaatsen. Eerst onduidelijkheid over voorraad van artikel. Levertijd zou 1 tot 2 weken duren, maar uiteindelijk toch zeer snel geleverd.. veel status informatie via email. Artikel zeer goed verpakt ontvangen.

Fijne service goed contact

Helemaal top

Super snelle levering. Helemaal top

No nonsense en vooral erg goed

Van te voren even contact gehad of de webvoorraad ook echt op voorraad was. En dat was zo en er kon snel geleverd worden. Dus buiten het digitale ook goed en snel menselijk contact. Top!

Super snelle levering

Je kunt je bestelling plaatsen en het wordt direct verwerkt. Net zo als mijn eerste bestellin waarvan ik dacht dat komt pas na het weekend en tot mijn verbazing had ik het zaterdag al. Super.

Beste Thea, Bedankt voor uw prachtige recensie. Bestellingen proberen wij altijd zo snel mogelijk te versturen zodat u van uw aankoop kunt genieten. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop.

Ottomo aankoop, stipte levering, ik ben overal tevreden over.

Supersnelle verzending!

Besteld en vrijwel direct verzonden!

Misleidende fotografie en moeilijk in elkaar te zetten

Geen product van Blokker. Blokker verkoopt alleen online etalage. Dat merk je aan de kwaliteit en de misleidende fotografie. Alleen 1 deel werd geleverd. Tuinstoel is met moeite (en veel kracht) in elkaar te zetten. moeiteloos passen de delen niet op elkaar.

Beste, Bedankt dat u ervaring met ons deelt. Wij vinden de klantervaring erg belangrijk. Het is daarom ook jammer om te horen dat uw ervaring minder is geweest. In uw recensie laat u weten dat het artikel niet van Blokker zelf is dit klopt zeker wij hebben de mogelijkheid om artikelen te verkopen via Blokker. Wij zijn hierin natuurlijk niet de enige waardoor de fotografie helaas niet door ons zelf is gekozen. Er is vanuit ons contact met u opgenomen toen wij de recensie hadden ontvangen. Om zo de recensie te onderbouwen en wij kunnen kijken wat wij hierin konden betekenen. Momenteel zijn wij nog bezig om de foto’s van de stoel op Blokker aan te laten passen. 📸 Wij hadden graag mee gekeken of er een manier was om de stoelen makkelijker in elkaar gezet kon worden. Echter was dit voor ons niet mogelijk omdat de stoelen al in elkaar stonden op het moment dat wij de recensie hadden ontvangen. Wij hopen dat u al lekker heeft kunnen genieten van de zon op de stoelen. ☀️

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.