Supersnelle verzending!

Besteld en vrijwel direct verzonden!

Misleidende fotografie en moeilijk in elkaar te zetten

Geen product van Blokker. Blokker verkoopt alleen online etalage. Dat merk je aan de kwaliteit en de misleidende fotografie. Alleen 1 deel werd geleverd. Tuinstoel is met moeite (en veel kracht) in elkaar te zetten. moeiteloos passen de delen niet op elkaar.

Beste, Bedankt dat u ervaring met ons deelt. Wij vinden de klantervaring erg belangrijk. Het is daarom ook jammer om te horen dat uw ervaring minder is geweest. In uw recensie laat u weten dat het artikel niet van Blokker zelf is dit klopt zeker wij hebben de mogelijkheid om artikelen te verkopen via Blokker. Wij zijn hierin natuurlijk niet de enige waardoor de fotografie helaas niet door ons zelf is gekozen. Er is vanuit ons contact met u opgenomen toen wij de recensie hadden ontvangen. Om zo de recensie te onderbouwen en wij kunnen kijken wat wij hierin konden betekenen. Momenteel zijn wij nog bezig om de foto’s van de stoel op Blokker aan te laten passen. 📸 Wij hadden graag mee gekeken of er een manier was om de stoelen makkelijker in elkaar gezet kon worden. Echter was dit voor ons niet mogelijk omdat de stoelen al in elkaar stonden op het moment dat wij de recensie hadden ontvangen. Wij hopen dat u al lekker heeft kunnen genieten van de zon op de stoelen. ☀️

Snelle levering wanneer iets niet op voorraad is word je meteen gecontacteerd en je geld word direct terug gestort top zaak zal hier vaker bestellen

Snelle levering en heldere communicatie over de bezorging.

Nette verzending en mooie klok

Ik heb een mooe klok gekocht van RM en hij was snel en netjes verzonden.

Moetlijk te beordelen

Bestelling nooit ontvangen door zoek raken pakket bij bode. Daarna vrij snel mijn geld terug gekregen. Omdat het niet kon worden herleven ivm beschikbaarheid Erg jammer mijn ervaring is dus niet heel goed en daar kan Intens Wonen niet veel aan doen behalve de vervoerder aanpakken. Lees enorm veel klachten op internet over de bode dus ben niet de enigste. Aanbevelen ja ingevuld jullie hebben je best gedaan

Beste Margrietha, Bedankt dat u tijd vrij heeft gemaakt om uw ervaring te delen. Wij vinden het ook erg jammer dat de zending kwijt is geraakt en dat wij de bestelling helaas niet na konden sturen. Wij hebben dan ook zeker contact opgenomen met de vervoerder om dit te regelen maar hier hoeft u verder geen zorgen over te maken.😉 Het is vanuit ons dan fijn om te horen dat u ons aanbeveelt. Hopelijk zien wij u nog eens terug op www.intenswonen.nl

Goede en snelle service

Prima prijs -kwaliteit

Duidelijke website, aardige klantenservice. Zijn helder en duidelijk over de levering. Alles goed verpakt en netjes afgeleverd. Wij zijn tevreden

Beste Robert, Bedankt dat u tijd heeft genomen de recensie te plaatsen. Fijn om te horen dat de klantenservice aardig is en dat de website duidelijk is. Klein nieuwtje binnen kort krijgen wij een nieuwe website deze wordt nog duidelijker. Wij proberen de levering altijd zo goed mogelijk te communiceren. Het is dan ook fijn dat de artikelen netjes zijn afgeleverd mede door dat deze goed was verpakt. Hopelijk zien wij u nog eens terug bij www.intenswonen.nl. 🙂

Matig

Mijn stoelen waren op voorraad volgens de site. Helaas was er van de drie maar 1 direct leverbaar. We hebben gewacht, ongeveer 8 weken tot ze allemaal leverbaar waren. Uiteindelijk maar gaan mailen wanneer ze uitgeleverd gaan worden waren ze toevallig net binnen. Helaas kregen we er maar 2 want de derde was niet op voorraad. Het zou de week erna bezorgd worden. Een week later zelf maar weer gaan bellen, op de site stond hij uit voorraad leverbaar. Zo moeilijk hoeft het niet te zijn. Nou vertelde de dame aan de telefoon dat hij inderdaad op voorraad was maar niet gepland stond om te verzenden. Ze heeft dit gelijk voor me in gang gezet. Al met al rommelig en niet klantvriendelijk. Ik hoop dat vandaag m’n stoel via PostNL geleverd gaat worden. De klantenservice heeft mij gebeld en ter compensatie een cadeaubon aangeboden. Deze zou ik per mail direct ontvangen maar ook hier ging een aantal dagen overheen. Vriendelijke klantenservice maar je moet wel geduld hebben.

Beste Rianne, Bedankt voor het delen van uw ervaring in de recensie. Wij vinden de klantervaring erg belangrijk. Het is voor ons dan ook jammer om te lezen dat uw ons minder goed heeft ervaren. Vanuit ons wordt er altijd contact opgenomen wanneer een bestelling niet of niet volledig op voorraad is. De communicatie hierin is eerlijk zodat u weet waar u aan toe bent. De bestelling wordt zo spoedig mogelijk geleverd wanneer de bestelde artikelen weer op voorraad zijn bij ons. De bestelde artikelen reserveren wij dan voor u zodat de artikelen in de tussentijd niet verkocht worden. De door u bestelde stoelen hadden wij hiermee voor u gereserveerd. De laatste stoel hebben wij dezelfde dag dat u ons contacteerde nog verstuurd naar u. De stoelen zijn de volgende dag bij u geleverd. Hopelijk hebben ze een mooi plekje gekregen. Wij wensen u nog veel plezier van de stoelen.

Bestelling werd snel geleverd. Informatie naar de klant duidelijk

Kwaliteit van de tuinbank is niet zoals verwacht.

De gaten dienen de bank waren voorgeboord voor gemakkelijke montage klopte op veel punten niet waardoor het in elkaar zetten niet gemakkelijk ging en er zelfs delen zijn gescheurd.

Beste Sebastiaan, Bedankt dat u uw ervaring met ons wilt delen. Voor ons is de klantervaring erg belangrijk. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat uw ervaring minder positief is. Nadat wij uw recensie hebben ontvangen is er vanuit ons contact met u gezocht. Wij kijken altijd graag mee wanneer er iets mis is met een artikel om vervolgens samen met u te kijken naar een oplossing. Dit hebben wij dan ook gedaan nadat wij uw recensie hadden ontvangen. Wij hebben voor u gezocht naar oplossingen en deze hebben wij met u gecommuniceerd. Helaas hebben wij hier geen reactie ontvangen wat voor u de beste oplossing biedt. De oplossing hadden wij graag verder met u verder afgerond. Hopelijk heeft u al kunnen genieten van het mooie weer op het bankje. ☀️

Product precies wat ik zocht

Mooie kwaliteit, nette verzending

Heel snelle levering.

Goede service! Er werd na het plaatsen van de bestelling gelijk gevraagd of we het i.v.m. lange levertijd wilde annuleren of toch door wilde laten gaan! Toen het geleverd werd netjes geïnformeerd!

Ik had een set van 3 tafeltjes besteld, deze werden snel geleverd en uiterst netjes ingepakt! Helaas vond ik het blad te bobbelig (mangohout) en had hierover contact gehad met de klantenservice. Daar ben ik zeer vriendelijk te woord gestaan, ze denken met je mee, maar er kon niets aan gedaan worden omdat het hout nu eenmaal zo is. Ik kon dit zonder problemen retourneren en ben hierover steeds goed geïnformeerd. Ondanks dat het product retour is gegaan, zou ik hier zeker weer producten kopen en zal ik iedereen Intens Wonen aanbevelen!

Beste Chantal, Bedankt dat u tijd heeft genomen om een recensie te plaatsen. Fijn om te horen dat ondanks dat de tafeltjes niet naar wens waren het contact met ons goed is verlopen. Wij denken altijd graag mee naar mogelijke opties indien een artikel niet naar wens is. Hopelijk heeft u inmiddels een salontafel set gevonden. 😃

Super in 1 woord

Go ede service ...je word heel goed op de hoogte gehouden van je bestelling nog niet eerder meegemaakt. Erg tevreden! Snelle levering van je bestelling

Beste Michelle, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat u goed op de hoogte bent gehouden van uw bestelling. En dat u de zending snel heeft ontvangen. Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Hopelijk zien wij u nog eens terug bij ons op www.intenswonen.nl

Van de tafeltjes die ik graag wilde waren online niet voldoende op voorraad. Gemaild en dit werd direct geregeld. Ben super blij met mijn mooie zwarte Milan tafeltjes.

Netjes telefonisch mij bereikt over tijd van levering , en kwartier voor aflevering nog een keer , heel fijn om niet te hoeven wachten

Soepel

Fijn verloop. Snel bezorgt. Goed verpakt. Vriendelijke bezorging.

Snel en voor een nette prijs!

Heel tevreden over Intens Wonen

Voor de eerste keer kennis gemaakt met Intenswonen en uitstekend bevallen. Producten snel geleverd en goed verpakt en ook berichtgeving van Intenswonen is correct. Dus een aanrader deze firma.

heel vriendelijk en correct

heel tevreden

Snel en goed verpakt geleverd !!

Snel en goed verpakt geleverd !!

Fijne winkel,aardig personeel

Mooie zaak,netjes geholpen

Hallo Fred, Want een prachtig compliment! 😊 Wij werken er hard voor om de winkel zo mooi mogelijk aan u te presenteren. Mogelijk zien we u nog eens terug! Fijne dag gewenst.

Alles super netjes afgehandeld

Ik zou geen puntje van kritiek kunnen bedenken , zeker een aanrader

Sprendlingenstraat 9 5061 KM Oisterwijk

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.