Alles super netjes afgehandeld

Ik zou geen puntje van kritiek kunnen bedenken , zeker een aanrader

Goede en snelle service

Goede en snelle service

Mooie meubels en een goede service

Duidelijk in communicatie en gemakkelijk kunnen ruilen/retourneren.

Beste Mark, Wat fijn om te horen dat u een positieve ervaring heeft met het retourneren van uw bestelling. We zullen het compliment doorgeven aan de afdeling retour, zij zullen het erg fijn vinden om te horen. Geniet van uw dag!

Vertrouwd gevoel

Snelle levering. Zeer tevreden.

Snelle levering en goede service

Zeer vlot geleverd. Bij melding van een beschadiging een vlotte en voor beide partijen een goede oplossing.

Slechte informatie op website

Had een teak tafel gekocht. Deze zag er op de foto heel anders uit dan in het echt. In de beschrijving stond ook niet dat het een dingklik tafel was, dan was het al een stuk duidelijker geweest. €60,- betaald voor het ophalen waar ik chagrijnige opmerkingen kreeg. En ze zijn in verhouding erg duur. Kortom: niet voor herhaling vatbaar. Teak houten producten kun je beter kopen bij een verkoper die erin gespecialiseerd is.

Beste Iris, Bedankt voor het plaatsen van uw recensie. Wij vinden het erg belangrijk wat de klant ervaring is geweest. Voor ons is het jammer om te lezen dat u niet tevreden bent over ons. Het is voor ons begrijpelijk dat een houten tafel online kopen niet altijd gemakkelijk is aangezien hout verschillende kleur variaties heeft. Wij hebben bij de tafel online ook meerdere foto’s staan waarmee er verschillende kleuren zichtbaar zijn. De grote meubels zoals de bestelde tafel leveren wij met onze eigen bezorger. Wanneer deze meubels retour aangemeld worden, wordt dit ook met onze eigen bezorger weer opgehaald. Op het moment dat wij de retourmelding hadden ontvangen hebben wij de bezorger de tafel binnen 2 werkdagen bij u op laten halen. Wij hopen dat u inmiddels een eettafel heeft gevonden die aan uw verwachtingen voldoet.

Set van 3 salontafels besteld. Bij ontvangst op woensdag eind van de middag was de grootste salontafel beschadigd. Vrijdag gratis retour en dinsdag de nieuwe salontafel gratis in huis. Top service.

Beste Corrie, Bedankt dat u tijd heeft vrijgemaakt om een recensie te plaatsen. Jammer dat de grootste tafel beschadigd is. Wel goed om te horen dat wij u verder hebben kunnen helpen met een nieuwe tafel. Wij wensen u nog veel woonplezier van uw aankoop en hopelijk zien wij u nog eens terug bij Intens Wonen.

Bestelling met fijne service!

Via de chat kon ik in de avond vragen of een artikel binnenkort in voorraad zou komen. Er werd na de bestelling goed gecommuniceerd en levering was spoedig

Prachtig artikel en prima levering

Het bestelde artikel beantwoord perfect aan de beschrijving en ziet er prachtig uit. De communicatie rond de levering was heel goed en het bezorgen verliep vlekkeloos.

Bedankt Georges, Wat een toffe recensie! We zijn erg blij om te horen dat u verwachtingen zijn uitgekomen! Hopelijk geniet u nog elke dag van uw bestelling. Mocht u nog iets nodig hebben om de meubels mee aan te kleden. Dan bent u uiteraard altijd welkom bij Intens Wonen! Mooie dag gewenst!

superfijn dat het beschadigde onderdeel zo snel vervangen was

jammer dat het pakker zo slordig werd afgeleverd

perfect

mooi op tijd en goed ingepakt

Prima, hele mooie bank. Keurig bezorgd.

Via Fonq besteld. Zou volgende dag geleverd worden. Even achteraan moeten bellen, werd dagje later. Keurig geholpen en heel erg blij met de bank.

Mijn poef mooi op tijd ontvangen

Heel goed, een hele mooie en goed verpakte poef ontvangen Bedankt

Een voldoende voor het meedenken en uitzoeken, onvoldoende voor gebrek aan goede oplossing, helaas.

Beste Franneke, Bedankt dat u tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Uit uw recensie komt naar voren dat u niet volledig tevreden bent. Op het moment dat wij bericht ontvangen kijken wij graag mee naar wat wij kunnen betekenen. In uw situatie kregen wij bericht dat de stoelpoten te veel over de vloer kraste. Hierin zijn wij meteen opzoek gegaan naar de mogelijkheid om dit te verminderen. Om de juiste informatie te kunnen geven nemen wij vaak contact op met de leverancier, zodat zij met ons kunnen kijken naar een oplossing. Vanuit ons wordt er ook verder gekeken naar wat wij hierin als beste oplossing kunnen geven. Voor u hebben wij verschillende informatie uitgezocht en naar u gecommuniceerd wat een oplossing kan bieden. Wij vinden het dan ook jammer om te lezen dat dit voor u niet de gewenste oplossing is geweest. Hopelijk heeft u inmiddels een oplossing gevonden voor de stoelen.

Netjes

Netjes en heel vlot

Super service, prettig contact, fijne bank.

Wordt totaal niet meegedacht/meegewerkt aan een oplossing

Na enkele bezichtigingen in de winkel en na wat mailcontact hebben wij via de webshop meubels aangeschaft bij Intens Wonen. In eerste instantie hadden wij er een goed gevoel over en kwam het over tot een zeer net bedrijf. Echter nu er complicaties optreden geven ze helaas totaal niet thuis. Nadat de spullen geleverd waren bleken we niet geheel tevreden over de meubels. Bij de kast kwam aan de zijkant een beetje hout los en de tafel leek wat af te geven. Dit alles is/was nog niet zo erg en hier hebben we wel antwoord op gekregen per mail. Echter blijkt dat er ook een deuk in het staal van de tv meubel zit! Per mail hebben we weer contact gezocht met het bedrijf en de mederwerkster gaf niet thuis. Op sommige vragen in verschillende mails werd niet gereageerd en op vragen over de tv meubel waarop gereageerd werd kregen we enkel als antwoord dat de leverancier hier niks aan kon doen, omdat dit productietechnisch mogelijk zou zijn. Echter is naar ons schriftelijk en ook persoonlijk in de winkel gecommuniceerd dat er enkel oneffenheden in het hout kunnen zitten. Natuurlijk logisch door de bewerkbaarheid van het hout en hier hebben wij dan ook alle begrip voor. Echter voelen wij ons wel vals voorgelicht omdat nu ineens ook deuken in staal mogen zitten. Absurd natuurlijk dat er deuken in staal horen te zitten, maar Intens Wonen lijkt dit naar onze mening normaal te vinden en te accepteren wat de leverancier daarin aangeeft. Het mail verkeer gaat momenteel nog op en neer en we hopen dat het bedrijf nog met een passende oplossing komt om de issue te verhelpen. Echter zijn we op dit moment al het vertrouwen in het bedrijf, mede door het minder passend te woord staan van de medewerkster, kwijt!

Beste Leon, Bedankt voor uw recensie. Goed om te lezen dat u uw aankoop verhaal wilt delen. Uiteraard jammer om te zien dat de ervaring van positief verschuift naar een negatieve ervaring. Zoals u hier zelf ook al benoemd zijn we samen nog steeds opzoek naar een positieve oplossing. We werken er daarom hard aan om samen met u te kijken naar de mogelijkheden voor een juiste oplossing. Het doel is uiteraard dat u met blijdschap van uw nieuwe meubels kan genieten. We zijn daarvoor nog steeds met elkaar in contact om dit voor u op te lossen.

Mooie stevige barkrukken. Foto komt overeen met de werkelijkheid. Bevestiging van de order via mail. De levertijd was langer dan normaal,doch hier is over gecommuniceerd. Wij zijn tevreden

Klantvriendelijk

Ik had een vraag over de Sjimmie wandplanken hoe de achterkant van het ophangsysteem was. Ze hebben ze een foto gemaakt en het gemaild. Dat noem ik klantvriendelijkheid. Daarnaast goede levering.

Beste Sandra, Bedankt voor uw vriendelijke recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat uw ervaring positief is. Uiteraard helpen wij u graag verder en als dit doormiddel van foto's is, is dit voor ons een geen moeite. 📸 Wij wensen u nog veel plezier van uw aankoop. Hopelijk zien wij u nog een terug bij www.intenswonen.nl

Duidelijk en snel

Duidelijke communicatie en supersnelle en nette levering!

Gebruiksaanwijzing om kast in elkaar te zetten kan duidelijker maar het is gelukt en de kast is prachtig en goed stevig!

slechte verpakking

Snel verzonden maar verpakking had veel beter gemogen!!

Beste, Bedankt voor het plaatsen van uw bestelling. Voor ons is het belangrijk wat de klant ervaring is geweest. Uit uw bericht komt naar voren dat de verpakking beter had gemogen. De bestellingen die wij binnen krijgen worden zorgvuldig ingepakt, waar nodig wordt er opvulling gebruikt om eventueel breuk te voorkomen. Wij hebben daarom ook contact opgenomen nadat wij de recensie hadden ontvangen, om meer duidelijkheid te krijgen over de verpakking. Door de feedback kunnen wij kijken naar hoe wij onze service nog beter kunnen maken. U heeft ons aangegeven dat het zorgvuldiger is wanneer de artikelen in een papiertje waren gewikkeld. Wij begrijpen uw feedback en hebben dit dan ook besproken met het magazijn. Uit uw bericht terug naar ons gaf u aan dat de artikelen onbeschadigd aan zijn gekomen. Dit vinden wij uiteraard fijn om te horen, hopelijk heeft uw aankoop al een mooi plekje gekregen.

Prima levering, netjes geïnteresseerd over de levertijd, artikel was er veel eerder dan was aangegeven.

Prima service, mooie producten

Had 3 lampenkappen besteld. Was echter maar 1 op voorraad. Hiervan snel op de hoogte gebracht. Prima contact gehad met het bedrijf, 2 overige kappen werden snel nageleverd. Prima service, mooie producten Aanrader!!!

Beste Miranda, Bedankt voor uw mooie recensie. Fijn om te horen dat het contact prima is verlopen en dat u de lampenkappen snel nageleverd hebt gekregen. Wij wensen u veel woonplezier van de lampenkappen. :)

Snelle levering, ook de klantenservice goed bereikbaar en behulpzaam

Sprendlingenstraat 9

5061 KM Oisterwijk

Over Intens Wonen

Intens Wonen is een nieuwe, jonge en dynamische winkel met een innovatieve en eigen kijk op de woonwens van vandaag in woonartikelen- en accessoires. Of u nu zoekt naar een nieuwe vintage look of het landelijke huiskamergevoel, dan zit u bij Intens Wonen helemaal goed. Bestellen via de webshop of toch even langskomen in onze showroom om de meubelen te zien onder een lekkere kop koffie is allemaal mogelijk.