Heeft een totaal van 1.790 beoordelingen met een gemiddelde score van 9
Review overzicht
Positief sentiment91%
Uit de reviews blijkt over het algemeen tevredenheid over kwaliteit en service. Klanten waarderen snelle communicatie en betrouwbare levering. Het assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding krijgen positieve feedback. De algehele ervaring wordt als prettig en betrouwbaar beschreven.
Sterke punten
Klantvriendelijke klantenservice
Snelle levering
Netjes verpakt
Gebaseerd op 53 reviews
Filters
Kies wat voor jou belangrijk isKlik op een onderwerp en bekijk hoe anderen dit beoordelen
9
Super service
Vlotte levering. Vriendelijke service.
Beveelt aan
28 January 2025
Martine H
MALDEGEM
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor je mooie woorden!
We zijn ontzettend blij dat je tevreden bent met zowel onze service als je aankoop. Geniet ervan en hopelijk zien we je in de toekomst weer bij ons terug!
5
Comunicatie
Helaas moet je om iets te weten te komen over je bestelling zelf erachteraan. Ze zeggen je op de hoogte te houden en dat je via je account je bestelling kan volgen maar dit klopt helaas niet. Bestelling is door een chagrijn geleverd die klaagde dat zijn bus te kort langs het hek moest staan terwijl hij de bus gemakkelijk langs de weg kon laten staan was nog makkelijker geweest om te lossen.
Om dit zou ik niet snel mensen doorsturen.
Beveelt niet aan
20 January 2025
Marjo Hajdari
KERKDRIEL
Reactie van Intens Wonen
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Het spijt ons te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie rondom uw bestelling en de bezorging. Wij streven ernaar om onze klanten goed op de hoogte te houden en een prettige bezorgervaring te bieden. Uw tv-meubel had een levertijd van 3-8 werkdagen en we hebben u gebeld met een tijdsindicatie van 2 uur om hem de 7e werkdag te komen bezorgen, aangezien dit geen pakket via een postdienst was, maar een bezorging door onze eigen bezorgers.
Mocht u aanvullende vragen of opmerkingen hebben, neem dan gerust contact met ons op via [email protected].
Voor nu veel plezier met van uw nieuwe tv-meubel
6
Wandlamp blijkt plafondlamp
Heb via bol.com hier een wandlamp besteld ( light & living model bapato)
Dit bleek na levering en uitpakken dus een plafondlamp te zijn ???
Dit was duidelijk te zien aan de bevestiging en het bijbehorende snoer + schakelaar voor een wandlamp ontbrak dus ook ( staat wel vermeld op de site van bol.com dat dit erbij zit)
Beetje jammer dit ,maar we houden de lamp wel en transformeren het om tot een wandlamp,vandaar 3 sterren !
PS het product was overigens goed verpakt en werd keurig bezorgd
Beveelt aan
17 January 2025
Henk
Borger
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring.
Het spijt ons te horen dat het product niet volledig aan de beschrijving voldeed en dat u een plafondlamp ontving in plaats van de verwachte wandlamp. Dit is uiteraard niet de bedoeling en we zullen dit dan ook aanpassen.
Fijn om te horen dat u desondanks een oplossing heeft gevonden door de lamp om te bouwen. We waarderen uw creativiteit en uw begrip in deze situatie.
9
Zeer tevreden
Wat betreft de verlichting, is er veel keuze in producten met, is onze ervaring, een goede kwaliteit.
Fijne website, correct mailcontact en snelle levering.
Alweer zeer tevreden!
Beveelt aan
11 January 2025
AJM
Kerkrade
Reactie van Intens Wonen
Wat geweldig om te horen dat u zo tevreden bent over onze verlichting, service en snelle levering! Het doet ons veel plezier dat u onze website fijn vindt en dat ons mailcontact naar wens was.
Hartelijk dank voor uw mooie woorden en voor het vertrouwen in Intens Wonen. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn!
10
Perfect!
Super fast delivery and great item. Recommended.
Beveelt aan
31 December 2024
Cecilia
Amsterdam
Reactie van Intens Wonen
Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that you were pleased with the fast delivery and the item you received.
We truly appreciate your recommendation and look forward to serving you again in the future!
3
Verkeerde geleverd
Had een andere en smallere besteld
Beveelt niet aan
30 December 2024
Am
Dordrecht
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor uw reactie.
Het spijt ons te horen dat u niet het product heeft ontvangen dat u had besteld. We willen dit graag voor u rechtzetten. Zou u contact met ons willen opnemen via [email protected] met uw ordernummer, zodat we dit samen kunnen oplossen?
Onze excuses voor het ongemak, en we staan klaar om u verder te helpen!
6
Verpakking beetje jammer
Bij Intens Wonen de Fatboy Oloha Trio besteld. Website en bestelproces prima en ook vlot verzonden en ontvangen. Wat alleen erg jammer is, is dat het in de originele doos kwam. Het verzendlabel is hierdoor dus rechtstreeks op de doos geplakt. Het is een cadeau en nu moet ik dit dus inpakken en geven met een verzendlabel erop óf geven met een beschadigde doos als ik het verzendlabel er toch aftrek. Vind ik echt supervervelend en doet afbreuk aan het mooie cadeau.
Verder was de doos aan alle kanten dichtgetaped. Wel veilig, dat deze dan tijdens verzendproces niet geopend kan worden, maar om de doos niet te beschadigen bij het openen (controleren of alles ok is) is dit wel een monnikenwerk. Verder oogt dit ook niet fraai bij het cadeau geven. Tenslotte wordt er nogal ruw met pakketjes omgegaan door de vervoerders en is er nu geen enkele extra bescherming tegen het gooi en smijtwerk.
Ik begrijp uit duurzaamheids en wellicht ook kostenoogpunt dat je niet voor niets extra verpakkingsmateriaal wil gebruiken, maar dat was hier naar mijn mening wel op zijn plaats geweest. Dus beetje teleurgesteld.
Beveelt niet aan
20 December 2024
Chantal
Maastricht
Reactie van Intens Wonen
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wat fijn om te horen dat het bestelproces en de levering naar wens zijn verlopen!
We begrijpen uw opmerkingen over de verpakking en waarderen uw feedback. Onze keuze om producten in de originele doos te verzenden is bewust gemaakt, met duurzaamheid en het verminderen van verpakkingsmateriaal in gedachten. Tegelijkertijd realiseren we ons dat dit, zeker bij cadeaus, niet altijd de meest praktische of esthetische oplossing is en zullen dit meenemen in onze evaluatie en bekijken hoe we in de toekomst een betere balans kunnen vinden tussen duurzaamheid, gebruiksgemak en een nette presentatie.
8
TV kast prima! Netjes binnen de aangegeven levertijd bezorgd.
Wij hebben de Benoa Jasmin tv kast (125cm breed) bij Intens wonen online besteld. Deze is netjes binnen de aangegeven levertijd bezorgd door een vriendelijke man.
Het enige minpuntje aan de kast zelf is dat de magneetsluitingen van de deuren niet goed zaten waardoor die niet werkten.
Ik heb er eentje nog wat kunnen stellen en bij de andere een nieuwe schroef moeten indraaien om het goed te krijgen.
Maar verder een mooie kast hij valt iets donkerder uit als verwacht maar daar kunnen wij prima mee leven.
Beveelt aan
9 December 2024
Eric
Best
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor je uitgebreide review!
Fijn om te horen dat de TV-kast netjes en op tijd is bezorgd en dat je tevreden bent met het ontwerp. Jammer dat de magneetsluitingen niet helemaal perfect waren, maar goed om te horen dat je het hebt kunnen oplossen! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan staan we natuurlijk voor je klaar en kun je altijd een mail sturen naar [email protected] of bellen met 085-2010242. Veel plezier met je nieuwe kast!
10
Perfecte afhandeling
We hadden Sinula hang lampen kappen besteld via de Praxis bij Intens wonen.
Alles is keurig geregeld door Intens wonen .
De lampen kappen zien er nog mooier uit dan op de foto's .
En ze staan super in ons interieur.
En een perfecte behandeling door de mensen ( Dames ) aan de telefoon toen we vroegen of de levering op tijd zou komen omdat Sinterklaas ook zeer grote bestellingen had gedaan die geleverd moest worden .
Mvgrt Anja
Beveelt aan
8 December 2024
Anja
Enschede
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! Wat fijn om te horen dat de lampen nog mooier zijn dan u had verwacht en dat ze zo goed in uw interieur passen. Dat is precies waar we het voor doen!
We zijn ook blij dat u tevreden bent met onze service en dat onze collega’s u goed hebben kunnen helpen. Het is altijd ons doel om ervoor te zorgen dat alles naar wens verloopt, ook tijdens de drukke feestdagen.
10
Prima service
Professioneel in communicatie. Kwalitatief product dat ik kocht. Levering ging vlot.
Beveelt aan
7 December 2024
Guy
Hasselt
Reactie van Intens Wonen
Wij zijn blij om te horen dat u zo tevreden bent over onze klantenservice, we streven bij intenswonen.nl namelijk naar een goede communicatie tussen ons en de klant. Ook proberen we altijd de beste kwaliteit te leveren en de levering zo goed mogelijk te laten verlopen, dus fijn om te horen dat dit ook bij u het geval was.
4
Product heeft veel minder kleur dan op de site
Kleur komt niet overeen met de fotos op website.
Beveelt niet aan
4 December 2024
Yuri
Elen
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor je feedback. Jammer om te horen dat de kleur niet helemaal aan je verwachtingen voldoet.
We proberen onze productfoto's zo waarheidsgetrouw mogelijk weer te geven, maar soms kan de kleur door verlichting of beeldscherminstellingen iets afwijken.
Mocht je vragen hebben of willen overleggen over een mogelijke oplossing, neem dan gerust contact met ons op. We helpen je graag!
9
Solved!!!Received a marble dining table with several big scratches and damages on edge
I paid quite a lot of money for round marble dining table which was available in stock but I received it after 2 weeks and in damaged mode. The edges were very rough and damaged at several places. I sent email with photos to their contact address. Soon I received call from them and they agreed to replace the table with new one when it will be in stock and meanwhile they suggested to use the damaged one. I am happy with the solution provided to me. I will definitely come back for my next purchase.
Beveelt aan
30 November 2024
Ashutosh
Brussels
Reactie van Intens Wonen
Thank you for the review!
We are very happy to hear that you are satisfied with the solution we offered you for the table, and that the table is as desired. We hope to see you again soon on intenswonen.nl!
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
1
Ongelooflijk slecht!
Slechte service, eerlijkheid wordt niet gewaardeerd!
Beveelt niet aan
23 November 2024
Gosh
Emmen
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas geeft deze beoordeling ons wel een zure nasmaak!
Wij willen graag benadrukken dat we hebben geprobeerd u tegemoet te komen door een korting aan te bieden op het item dat u mogelijk wilde behouden welke u teveel had gekregen. Het spijt ons dat de hoogte van deze korting niet aan uw verwachtingen voldeed. Zoals u aangaf, wilde u de rest van de items sowieso retourneren. Dat u nu besluit alles terug te sturen, is uiteraard uw keuze, maar wij hebben ons uiterste best gedaan om een passende oplossing te bieden en hadden zeker niet verwacht dat ons voorstel zodanig was dat dit deze beoordeling creëert.
Eerlijkheid en transparantie staan bij ons hoog in het vaandel en zodoende de korting welke wij u hebben aangeboden. We hopen dat u begrijpt dat we altijd proberen een balans te vinden tussen klanttevredenheid en eerlijke voorwaarden. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben, staan wij graag voor u klaar.
8
Hmm,heel vriendelijk en behulpzaam toen ik belde met een klacht.ik
Ik had een lampenkap besteld via bol.com. Jwam helemaal gedeukt aan. Retour gedaan, via bol.com en een nieuwe besteld. Ik hoop dat ze hem nu beter verpakken! Er wordt nogal gesmeten met de dozen bij post.nl. Ik wacht het dus af.
Beveelt aan
18 November 2024
Jolanda
Spankeren
Reactie van Intens Wonen
Bedankt voor uw beoordeling en voor het delen van uw ervaring. We vinden het erg vervelend om te horen dat de eerste lampenkap beschadigd is aangekomen. Het is goed om te weten dat onze klantenservice u vriendelijk en behulpzaam te woord heeft gestaan.
We doen ons uiterste best om onze producten zorgvuldig te verpakken, maar helaas hebben we niet altijd invloed op hoe pakketten tijdens het transport worden behandeld. We zullen uw feedback meenemen om onze verpakkingen waar mogelijk verder te verbeteren.
We hopen dat uw nieuwe bestelling in perfecte staat bij u aankomt. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, laat het ons gerust weten!
10
Geweldig
Super mooi product ontvangen
Zeer goed verpakt
Beveelt aan
18 November 2024
Carolien
Almelo
Reactie van Intens Wonen
Wat een fantastische beoordeling, hartelijk dank! We zijn blij te horen dat u zo tevreden bent met uw aankoop en dat de verpakking aan uw verwachtingen voldeed.
We hopen dat u veel plezier beleeft aan uw product en zien u graag terug in onze webshop!
8
Best goed
Keurig verpakt, eenvoudig te monteren en ze zitten heerlijk en staan mooi. Vind het een mooie stoel.
Beveelt aan
15 November 2024
Eric
Vlaardingen
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de stoelen. Het doet ons plezier dat ze niet alleen mooi staan, maar ook heerlijk zitten én eenvoudig te monteren zijn.
We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
8
Leuke stoelen, vlot geleverd.
Vlot geleverd en op de hoogte gehouden over het bezorgen.
Mooie stoelen, naarverwachting.
1 puntje: mijn man is gelukkig handig maar stoelen moesten we zelf in elkaar zetten...
Schroefdraad niet goed maar toch gelukt..
Beveelt aan
11 November 2024
AH
Willems
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw beoordeling en het delen van uw ervaring. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de stoelen en de snelle levering!
We begrijpen dat het zelf monteren van de stoelen soms een uitdaging kan zijn, zeker als het schroefdraad niet helemaal in orde is. We waarderen uw geduld en dat het dankzij de handigheid van uw man toch gelukt is. Uw feedback nemen we mee om onze producten verder te verbeteren.
We hopen dat u veel plezier heeft van de stoelen en zien u graag weer terug in onze webshop!
10
Prachtige meubels/decoratie en snelle service
ruim aanbod op de site van kwaliteit merken voor een goede prijs/kwaliteit verhouding. Nadat een bijzettafel helaas kapot bleek te zijn is dit door het team snel en professioneel opgelost. Erg tevreden.
Beveelt aan
31 October 2024
M
Rijswijk
Reactie van Intens Wonen
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank! We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met ons aanbod, de prijs/kwaliteitverhouding en de snelle service.
Het spijt ons dat de bijzettafel in eerste instantie beschadigd was, maar het doet ons goed te horen dat ons team dit naar uw tevredenheid heeft kunnen oplossen.
We waarderen uw vertrouwen en hopen u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Veel plezier met uw aankoop!
10
Aardige medewerkers en ik ben tevreden met mijn aankoop!
Ik heb een aantal keer contact gehad met de winkel en ik werd telkens vriendelijk te woord gestaan. Ik had een salon tafeltje besteld en deze heb ik zeer goed verpakt ontvangen! Ik ben er blij mee!
Beveelt aan
26 October 2024
Esther
Brabant
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankoop en dat ons team u telkens vriendelijk te woord heeft gestaan. We doen ons best om onze klanten een goede service en ervaring te bieden, dus het is geweldig om te horen dat dit bij u is gelukt.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe salontafel en zien u graag weer terug in onze webshop!
8
Keramisch blad, geeft gewicht aan je tafel
"Deze eettafel van 140 x 90 cm met een keramisch blad is een echte aanwinst voor mijn eetkamer. Het moderne design past perfect bij mijn interieur en het keramische blad geeft de tafel een luxe uitstraling. Het blad is stevig, krasbestendig en gemakkelijk schoon te maken. Ook de hoogte van de tafel is prettig. De tafel staat bovendien erg stabiel. Kortom, een aanrader voor iedereen die op zoek is naar een stijlvolle en praktische eettafel." Alleen jammer dat de chauffeur mij in de steek liet toen ik vroeg of hij een handje kon helpen.
Beveelt aan
25 October 2024
Bart
Terneuzen
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw uitgebreide en positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw nieuwe eettafel. Het moderne design en het stevige keramische blad lijken perfect te passen bij uw interieur, en we zijn blij dat de kwaliteit en het gebruiksgemak aan uw verwachtingen voldoen.
Het spijt ons echter te horen dat de chauffeur u niet kon helpen bij het tillen. We begrijpen dat dit een teleurstelling kan zijn en zullen uw feedback hierover zeker meenemen om onze dienstverlening verder te verbeteren.
We wensen u veel plezier met uw nieuwe tafel en hopen u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
10
Fijne webshop, goede persoonlijke service
Fijne overzichtelijke webshop. Artikel werd snel geleverd voor een eerlijke prijs. Een deel van de bestelling had een lange levertijd, hierover werd ik keurig gebeld en de mogelijkheden werden doorgenomen. Op basis van deze goede ervaring vandaag weer een nieuwe bestelling gedaan.
Beveelt aan
21 October 2024
Roy
Helmond
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling! We zijn ontzettend blij dat u zo tevreden bent met de service en de snelheid van de levering. Het is fijn om te horen dat onze persoonlijke benadering en communicatie over de langere levertijd gewaardeerd worden.
We vinden het geweldig dat u opnieuw een bestelling bij ons heeft geplaatst, en we zullen er alles aan doen om u ook deze keer van uitstekende service te voorzien.
9
perfecte organisatie
Alles prima gelopen mooie tafel.
Beveelt aan
13 October 2024
John van der Linden
VLAARDINGEN
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen en dat u tevreden bent met uw nieuwe tafel.
We hopen dat u er veel plezier van zult hebben en kijken ernaar uit om u in de toekomst weer van dienst te mogen zijn!
10
Prachtige kap
Mooie lampenkap. Kwaliteit is conform de prijs. Kleur is zoals op het plaatje. Vlot geleverd (op verzoek wat later). Keurig verpakt.
Beveelt aan
9 October 2024
Nick
Alphen aan den Rijn
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! We zijn blij te horen dat de lampenkap naar wens is. Fijn ook dat de levering op het gewenste moment en goed verpakt is verlopen.
We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw aankoop en zien u graag terug in onze webshop!
4
teleurgesteld
Ik heb na een aantal jaren nu allemaal nieuwe meubels kunnen kopen. Maar ik maakte de bestelling open en dacht echt dat dit een B keuze meubel is. Helemaal voor het geld wat ik ervoor betaald heb. Ik heb reeds foto's gestuurd naar jullie, en kijken wat jullie er van vinden.
Met vriendelijke groet,
Shirley Nagtegaal
Beveelt niet aan
6 October 2024
shirley nagtegaal
Enschede
8
Mooi meubel, thuis bezorgd, vriendelijk en duidelijk telefonisch contact.
Meubel besteld
Keurig afgeleverd, na een telefonische vraag over aflevering datum.
Vriendelijk te woord gestaan tijdens telefonisch gesprek.
Afspraken goed nagekomen.
Aardige chauffeur.
Maar een tip, doe even een mail, na dat je de bestelling hebt geplaatst en betaald.
Meldt dan even dat de bestelling en betaling is ontvangen en vertel even wat de vermoedelijke levertijd zal zijn.
Beveelt aan
29 September 2024
Marga
Joure
Reactie van Intens Wonen
Hartelijk dank voor uw beoordeling en positieve feedback! We zijn blij dat u tevreden bent met zowel het meubel als de service rondom de levering. Fijn om te horen dat u goed geholpen bent tijdens het telefonische contact en dat alles naar wens is afgeleverd.
We waarderen uw tip over het verstrekken van een bevestigingsmail na de bestelling en betaling. Dit is zeker waardevolle feedback, en we zullen dit meenemen om de klantcommunicatie in de toekomst te verbeteren.
We hopen dat u veel plezier zult hebben van uw nieuwe meubel en zien u graag terug in onze webshop!
Review overzicht
Positief sentiment91%
Uit de reviews blijkt over het algemeen tevredenheid over kwaliteit en service. Klanten waarderen snelle communicatie en betrouwbare levering. Het assortiment en de prijs-kwaliteitverhouding krijgen positieve feedback. De algehele ervaring wordt als prettig en betrouwbaar beschreven.
Kiyohcollects reviews exclusively through invitations after a registered purchase. All reviews are checked for authenticity to exclude unlawful content and manipulation. This guarantees that the experiences come from actual customers.