Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Good proces and delivery!!

I especially liked the re-use of packaging material.

supersnelle return

Supersnel bij webshops is meestal geen issue maar wel als er een windverwachting is. Shaka doet een stap extra en maakt slim gebruik van de mogelijkheden die DHL biedt, ook als het (mijn) retourproduct nog niet in huis is bij ze.

Super snel geregeld

1 telefoontje eind van de middag , de volgende middag in huis !!

stipt, en mooi product

prima levering, zoals verwacht. Aankoop (tweedehands) is zoals omschreven op de website.

Prima service, snelle levering en mooie producten

Prima service, snelle levering en mooie producten

Keurige levering, net geprijsd!

Makkelijk besteld, keurig op de hoogte gehouden van de levering. Goede prijs en netjes verpakt geleverd. Precies zoals je het zou verwachten.

Vlotte communicatie, prima service en goede prijzen.

Vlot besteld bij Shaka.

Top service!

Nette prijzen en een super service, bij bestellen ging de betaling verkeerd. Een appje en 15 min later kreeg ik een nieuwe betaal link en kon mijn bestelling alsnog de zelfde dag verzonden worden. De dag erna stond ik al met mijn nieuwe gear op het water!

Keurig

Alles cf afspraak

Goed telefonisch advies gekregen. Snel geleverd, helaas paste het niet en moest het geretourneerd worden. Maar de retourbedrag was binnen een paar dagen terug op de rekening!

Veel keuze in de webshop en correcte, snelle afhandeling! Top. Heb een beetje vertraging gehad met de pakketdienst maar Shaka zelf deed al het mogelijke om steeds een update te geven. Heel fijn!

Good price and very fast to deliver

Also quickly reply to questions and solutions finders. Great shop!

Alles ok

Super service!

Kort contact gehad over een nieuwe set waar ik heel blij mee ben. Zin om weer het water op te gaan!

Goes advies, snelle levering

Per mail en telefonisch contact gehad met Randy. Deskundig advies gekregen, werd geen druk gezet om iets te kopen en er werd actief meegdacht. Daarna zeer snelle levering. Wat mij betreft een aanrader.

Ervaren, vriendelijk, klantgericht

Net een nieuw kiteboardje gekocht. En als je iets nieuws koopt, wil je het snel gebruiken. Shaka gaf me al aan dat 'het goed ging komen' en dat ging het! Via de post zou het te lang duren, dus hebben we een rendez-vous afgesproken. Haha, klein gebaar natuurlijk, maar dat voelt wel heel fijn. Keer ik terug? Jazeker! Als je zo met je klanten meedenkt, dan krijg je het ook terug!! ;)

Hele goede service. Mijn wingplank werd afgeleverd aan mijn deur. Speciaal gereden naar Oostende!

Perfect advies en service

Kunnen veel surfshops een voorbeeld aan nemen!

Tweedehands bij een winkel voor een echt goeie prijs

Unieke ervaring in NL

Correcte en snelle levering

Netjes verpakt met leuke tape geënt op hun markt.

Goed advies

Goed geholpen, goede prijs kwaliteit verhouding.

very good :-)

very good :-)

Fast, client friendly

Recommend

Snelle levering en topservice na een foute (deel)levering.

De bestelling was snel bij ons ondanks het buitenlandse adres, Één deel van de levering was een ander model,maar een telefoontje was voldoende om dit in orde te brengen.Werd helemaal niet moeilijk over gedaan en het juiste itwm werd dezelfde dag nog verstuurd.