Vandaag besteld morgen in huis, goede kite, flink afgeprijsd, top!

Vandaag besteld morgen in huis, goede kite, flink afgeprijsd, top!

Best Prices and Super Fast Shipping!

I recently purchased two kitesurfing products from this store, which offered the best prices compared to any other online shop, and I couldn’t be happier with my experience! The shipping was incredibly fast, even to Germany, ensuring I received my items in perfect condition just in time for my next kitesurfing adventure. Highly recommend this shop for its great deals and efficient service!

goede persoonlijke communicatie, snel opgestuurd goed ingepakt

fast service outstanding products

I had a wetsuit in less than 24 hours at home in time for my week-end kite session, because wind doesn't wait you can count on Shaka team to get you the reliable gear you need and when you need it.

Heel fijn hoe er wordt meegedacht. Snelle reacties, vriendelijk en snelle verzending!

Great service

Good

duidelijk, goed en snel

duidelijk, goed en snel

Snel, vriendelijke, leuke spullen

Gewoon goed

Het product ontvangen zoals verwacht

Mooie winkel dicht bij het strand van Scheveningen. Altijd goed advies en service

Nice and easy

Nice and easy

Ik heb het artikel nog niet gekregen maar word nu al gevraagd naar feedback

Beste Jaap, wij vinden het vervelend om een 1 ster te krijgen hiervoor. Je hebt het artikel op zaterdag in het Pinkster weekend besteld. Op zaterdag wordt de post niet opgehaald dus dan zou die maandag normaal gesproken verstuurd worden. Maar maandag was het 2e pinksterdag en ook dan wordt de post nergens opgehaald. Vanzelfsprekend wordt jou pakket dus op dinsdag verzonden en hopelijk vandaag bij je bezorgd. Sneller kunnen wij het helaas niet doen. En de review kun je dus ook het beste pas invullen zodra je jou pakken in handen hebt en waarschijnlijk een wat vrolijker gevoel hebt dan nu. Van een 1 ster worden wij helaas niet blij want wij doen echt alle moeite om pakketten zsm bij de koper thuis te krijgen. Wij hopen dat je deze dus nog wilt aanpassen voor ons. Team Shaka.

Erg vriendelijk en behulpzaam

Bij mijn bestelling had ik moeite met betalen via de webshop. Waarop ik een telefoontje ontving, met de vraag of ik hulp nodig had. Toen is mijn bestelling achter gehouden en heb ik de bestelling thuis kunnen doen op mijn laptop. Allemaal gelukt dus, helemaal chill (en goede deal)!

Trustworthy webshop

The after sales service was excellent. I had an issue with a product I ordered. OK, they sold me the product, but the problem wasn't really their mistake. They answered each of my emails within hours, and finally found an acceptable solution for me.

Goed advies en snelle bezorging

Strapless surfboard gekocht op goed advies van 2 verschillende heren van Shaka. Ze denken mee en hebben veel kennis. Aanrader!

Soepeler kan het niet.

Zeer snelle levering. Snelle reactie.

Snelle levering, duidelijke communicatie

Blij met de aankoop.

Wat een leuke mensen!

Gewoon bij een simpele bestelling (wetsuit shampoo) nemen ze de moeite om het perfect in orde te maken en krijg je een handgeschreven aardige opmerking op de pakbon

Super aardige hulp en op tijd geleverd

Super vriendelijk en behulpzaam personeel

Good proces and delivery!!

I especially liked the re-use of packaging material.

supersnelle return

Supersnel bij webshops is meestal geen issue maar wel als er een windverwachting is. Shaka doet een stap extra en maakt slim gebruik van de mogelijkheden die DHL biedt, ook als het (mijn) retourproduct nog niet in huis is bij ze.

Super snel geregeld

1 telefoontje eind van de middag , de volgende middag in huis !!

stipt, en mooi product

prima levering, zoals verwacht. Aankoop (tweedehands) is zoals omschreven op de website.

Prima service, snelle levering en mooie producten

Prima service, snelle levering en mooie producten