De hele cursus moet dringend compleet nagekeken worden.

Veel vragen worden in de leerstof niet behandeld. Antwoorden in de cursus passen soms niet bij de vraag. Na afsluiting van de cursus hat ik de indruk dat het geheel niet echt een serieuse cursus is.

Beste Wim, Ik zie dat je geslaagd bent voor het examen, dus dat is mooi! We zien dat er soms onderwerpen naar voren komen in antwoordmogelijkheden van examenvragen, die niet in de lesstof behandeld worden. Wanneer er bijvoorbeeld wordt gevraagd naar oogbescherming en één van de antwoordmogelijkheden is ‘contactlenzen’. We krijgen van cursisten dan wel eens de reactie dat contactlenzen helemaal niet in de cursus worden behandeld, en dat klopt ook. Het gaat in dat geval dan om het uitsluiten van onjuiste antwoordmogelijkheden. Wellicht kun je wat voorbeelden geven van vragen/situaties uit het examen die niet in de cursus behandeld zouden zijn? Dan kunnen we dit verder onderzoeken en indien nodig aanpassen. Bedankt vast voor de aanvullende informatie! VGMbox

Examen in Hoogvliet gedaan en geslaagd.

Alles goed verzorgd. Alleen storend dat personen die te laat aanwezig waren alnog de toegang kregen tot de examenruimte.

De online cursus gedaan. Als je de aangegeven tijd die ervoor staat er ook echt insteekt, is het bijna onmogelijk om te zakken. De cursus is helder, duidelijk en goed opgebouwd.

goed opgevangen

Duidelijk uit gelegd

L. D.

De dag voor aanvang van het examen de online cursus VOL-VCA gekocht. Hele dag bezig geweest met alle filmpjes bekijken, oefenvragen beantwoorden. Voor mij als “leek” met 87% geslaagd. Duidelijke filmpjes, kijkt makkelijk weg, vele oefenvragen. Echt een aanrader.

Gewoon goed. Geen ingewikkeld gedoe

tevreden

ik heb 7 dagen online gestudeerd en 84% behaald

Prima geregeld

Goede ontvangst op locatie en duidelijke uitleg.

Zeer tevreden goed duidelijk en overzichtelijk

Positief ervaren

Goede duidelijke organisatie. Ga zo door

Zelfstudie is prima te volgen en examen aanvraag en afhandeling is ook uitstekend.

Goed en duidelijk!

De online Cursus is mij goed bevallen . duidelijke / makkelijke leerstof wat precies overeen kwam met het eindexamen

Prima !

Ik heb goede ervaringen opgedaan, prima cursus, duidelijke lesstof en duidelijke video’s. Aanrader !

Alles goed geregeld!

Hele goede lesstof ! Veel geleerd in korte tijd , kort en krachtig.

Goed bedrijf

Leuke en enerverende dag

Leuke docent die er erg veel zin in had en de aandacht goed vast kon houden

Duidelijke instructies. Goede informatie.

Goede uitleg en leuke leraar

Goeie leraar die Roland!

Uitstekende cursus met grote kans op slagen van examen

Gezellige cursus dag waarbij het programma luchtig gebracht werd en ook duidelijke uitleg met filmpjes en praktijk voorbeelden. Goede verzorging van koffie thee en lunch. Zeker aanrader voor anderen!

De ervaring was goed

Deze examen zijn goed maar dat niet betekent zij gemakkelijk zijn. de manier waarop de vragen worden gesteld, maakt ze moeilijk te begrijpen en dus moeilijk te beantwoorden. omdat het taalniveau zowel in het Frans als in het Nederlands zeer hoog is. Om het examen gemakkelijker te maken, moeten we daarom het taalniveau van het examen verlagen. Dit zijn nog steeds veiligheidsexamens op de werkplek, dus iedereen zou het moeten kunnen begrijpen. Als de waarschuwings- of verbodsborden bijvoorbeeld niet alomvattend zijn, zouden de werknemers deze niet kunnen respecteren, maar zou de veiligheid van de werknemers niet gegarandeerd zijn.

super goed georganiseerd. Snel en duidelijk

Heel veel mogelijkheden om examen te doen op veel locaties naar keuze. 23 December opgegeven 2 januari het VCA diploma op zak!! Per mail duidelijk de bevestigingen, factuur, reminders voor het examen en vrijwel direct het diploma. Examen zelf ook goed en fijn geregeld.

Oke

Oké

Online cursus vi aVGM-Box, Goed overzichtelijk en zeer duidelijk,

Ik had gekozen voor de online cursus, was goede keuze om dit via VGM-Box te doen. Bij telefonische vraag werd ik zeer klantgericht te woord gestaan. De cursus verder was zeer overzichtelijk, helder en duidelijk. Het examen ging via een andere organisatie. Dit was voor mij in Heerenveen. Dit viel me wel tegen, met veel kandidaten in 1 ruimte. De examinator 'een iets te oude man' naar mijn mening, die het overzicht niet had. Computers die voor start examen vast liepen en de mijne nog eens halverwege het examen. Het verliep allemaal zeer rommelig, waardoor ik me moeilijk kon concentreren op de vraagstellingen. Gelukkig is het examen goed afgelopen, door de aangeboden voorbereiding van VGM-Box. Ik zou zeker andere mensen ook VGM-Box adviseren. M.vr. groet Joost

geweldige goede uitleg

goede uitleg