Prima geregeld en duidelijke communicatie!

Informatie vooraf was helemaal helder. Examenlocatie was ook goed geregeld.

i learning was goed

goed te doen

Correct en vriendelijk

Hadden wat inloggen probleempjes, erg netjes opgelost

Prima geregeld, zowel examen als e-learning

Inschrijving en betaling ging soepel. Ik kom snel examen doen in de de buurt. Voorbereiding middels hoofstukken met video's, samenvatting en oefenvragen zag er prima uit. Daarnaast ook 3 oefenexamens kunnen doen. Ook examen was prima geregeld. Examen gehaald en de dag daarna al bevstiging, diploma enb digitale VCA-VOL pas.

Geweldige ervaring

Goed geholpen

Doen wat ze moeten doen

Je wordt bij aankomst voor VCA examen een beetje aan je lot overgelaten. Geen van de participanten weet waar ie precies moet sijn. Welkomst bord of zo zou helpen. Ruimte waar ze examen afnemen is wat basic, maar voldoet.

Prima (vca-vol)

Je hoeft niet te leren en je haalt nog steeds 80%, gewoon logisch nadenken en je haal het sowieso

Duidelijke lesstof, korte wachttijd

Online cursus gedaan met duidelijke lesstof en het plannen van het examen was voldoende keus en kon al snel.

Geweldig georganiseerd en goed verzorgd

Heel prettig en goed geregeld allemaal. Zeer fijne docent en goed opgebouwd systeem, om succesvol te kunnen slagen

Duidelijk les gekrijgen

Fijne cursus gehad met gezelig leerar

vriendelijke en goede lesinstructeur

goede cursus, mogen iets meer oefenexamens bij.

Cursus was op zich prima, het viel me wel op dat er tijdens het examen toch weer andere zaken gevraagd werden. De vraagstelling in de oefenexamens kan wat meer aangepast worden op de daadwerkelijke examen stof.

Zeer duidelijke uitleg van instructrice

De uitleg was zeer duidelijk en de stof kwam echt binnen. Het enige jammere vind ik wel dat ik tijdens de toets van 70 vragen er zeker 30 vragen waren waarvan ofwel niks in de theorie van is voorbijgekomen als ook niet in de elearning. Gelukkig wel geslaagd voor vca-vol met 88%

Alles goed geregeld. Niet alle informatie van tentamen stond in de lessen aangeven

Was goed

De uitleg was goed de docent legde alles goed uit.

Top docent met een goede uitleg.

Heb mij. Vca vol gehaald door deze cursus te volgen.

Goede ervaren instructeur , alles simpel en duidelijk behandeld , PRIMA !

Alles goed georganiseerd , goede locatie , lekkere lunch , examen goed geregeld !! Zeer tevreden en geslaagd naar huis gegaan !!

Een topdocent die de droge stof levend maakte!

Het is best veel 'droge stof' waar je doorheen moet op zo'n dag. De docent die ik had op vrijdag 8 september jl. deed dat erg goed. Daarbij een prima verzorgde lunch. Ga zo door! Mvg Piet.

Duidelijke cursus

Goede vca cursus die de lesstof duidelijk uitlegt en voorbereid op het examen

De docent had veel kennis en knowhow van de stof.

Goede les opbouw. Helder en bondige uitleg, ondersteunt met goede afbeeldingen en video's (sommige gedateerd).

Prima oplossing om in eigen tijd studiemateriaal eigen te maken.

Eenvoudig om materiaal te bestellen, het proces wijst zich vanzelf. Proefexamens doen iets gedateerd aan afgezet tegen de praktijk en zijn niet zo random als zou kunnen om jezelf meer op de proef te stellen.

Goede en leerzame les

Prima les