Prima oplossing om in eigen tijd studiemateriaal eigen te maken.

Eenvoudig om materiaal te bestellen, het proces wijst zich vanzelf. Proefexamens doen iets gedateerd aan afgezet tegen de praktijk en zijn niet zo random als zou kunnen om jezelf meer op de proef te stellen.

Goede en leerzame les

Prima les

Fijn

Goed fijn en duidelijk

online cursus en proefexamens sluiten slecht aan op echt examen

Vandaag (31-07-'23) door de online cursus en proefexamens voor VCA Vol heengestormd. Ik had een spoedexamen / last minute aangevraagd dus moest alles in een dag proppen. Sowieso was het erg lastig, want ik had gehoopt in het weekend te kunnen leren, maar als je vrijdagmiddag het examen / cursus aanvraagt dan heb je dus op z'n vroegst maandagochtend, na zelf bellen, toegang tot de e-learning en proefexamens. En in een keer alles doorlopen zonder pauze kost ongeveer 8 uur. Kort dag als je om 9.15u je materiaal krijgt en om 20.00u examen hebt. Wat mij vrij snel opviel was de matige kwaliteit van de e-learning (en ik heb zelf beroepsmatig heel wat professionele e-learnings gemaakt) met spelfouten, haperingen en wat review issues bij vragen. De vragen in de cursus en proefexamens waren precies dezelfden, dus je kon ze gewoon 1 op 1 beantwoorden. Vervolgens toen ik examen ging doen waren er heel veel vragen bij die niet echt in het cursusmateriaal waren behandeld. Vooral in het begin waren er veel management gerelateerde vragen die ik helemaal niet in het cursusmateriaal had gezien. Gelukkig zijn de meeste zaken op logica gebaseerd dus kan je door goed na te denken alsnog prima het certificaat halen. Ik weet niet of andere aanbieders beter zijn, maar dit was onvoldoende.

Beste Mat, Jammer om te lezen dat jouw leerervaring door omstandigheden niet optimaal was. De betreffende order is geplaatst op vrijdag 28-07-2023 om 17:26, op dat moment waren wij al van het weekend aan het genieten ;). Dat is geen probleem als er gekozen wordt voor betalen met iDEAL, aangezien dan alles volautomatisch wordt verwerkt en bevestigd. Echter is er in dit geval gekozen voor een factuur waardoor we de betaling hiervan op maandagochtend pas hebben kunnen checken/verwerken. Hierdoor restte jou minder tijd om de cursus door te nemen. Gelukkig is dat wel gelukt en ben je een van de vele cursisten die met behulp van VGMbox is geslaagd voor het VCA examen, gefeliciteerd! We proberen er met het samenstellen van de oefenvragen in de cursus voor te zorgen dat de VCA eind- en toetstermen op een begrijpelijke manier worden behandeld. Het gaat er ons immers om dat cursisten met het volgen van de cursus aan hun veiligheidsbewustwording werken en zodoende veiliger kunnen werken in hun dagelijkse bezigheden. Jammer genoeg merken we dat sommige vragen in het officiële VCA examen wat taliger zijn. Wellicht kun je wat voorbeelden geven van vragen/situaties uit het examen die niet in de cursus behandeld zouden zijn? Dan kunnen we dit verder onderzoeken. Bedankt vast voor de aanvullende informatie! Team VGMbox®

Goede cursus en lekkere lunch!

Goede cursus duidelijk

Zeer tevreden over de communicatie en begeleiding.

Reserveren, communicatie en het examen is prima verlopen. Aanrader!

Online oefenvragen cursus wijkt veel af van vragen examen.

Opzich goede cursus.zit goed in elkaar. Maar als je niet in de bouw werkt is het lastig de examen vragen te beantwoorden. In online cursus veel over verguninngen en wetten. Examen 0 vragen.allen zeer praktijkgericht.

Gematigd

De online cursus zat goed in elkaar. Leek erop dat dit een goede voorbereiding was voor het examen. Heb deze online cursus dan ook meermaals grondig gestudeerd met de bijhorende oefenexamens. Echter verschoot ik op het examen. De vragen kwamen in mijn ogen helemaal niet overeen met de informatie uit de online cursus. De oefenexamens gaven ook totaal geen realistisch beeld over het examen.

Prima voorlichting

Zeer prettig goede begeleiding

Goede uitleg en snelheid in het programma.

Zonder ervaring erin gedoken en gedlaagd met een 8,7! Prima toch?

perfect georganiseerd

Fijne ervaring!

uitstekend

Ik ben er geweest voor vca basis examen . Was allemaal goed en duidelijk.

Goede en duidelijke uitleg

Ben er geweest voor vca vol Was allemaal goed en duidelijk. Ook een fijne lerares die alles goed uitlegde en er de tijd voor nam

Interessant, top cursus, goede uitleg

Ofschoon ik niet in de bouw werk, toch een interessante cursus. Goede e-learning, uitleg tijdens lesdag was ook top. Soms lijkt 't op een cursus begrijpend lezen, dat vind ik jammer. De proefexamens en het eigenlijke examen lijken niet op elkaar, dan bedoel ik hoe de vragen geformuleerd worden. Dit was voor mij ff aanpoten:). Maar ik heb 't gehaald, nogmaals bedankt. Mattie

Erg goed geholpen met alles

Dtum verzetten en proefexamens aangevraagd alles verliep op rolletjes, alleen vind ik wel dat een vca examen wel gegeven mag worden in het werk wat je doet, nu ben ik civiele uitvoerder en kreeg ik 2 vragen over de graafwerkzaamheden, niks over afzettingen ed. Misschien handig om het examen in de branche te geven waar je werkt.

Goed verzorgd

Goede website, heldere info. Locatie Poelenburgt prima. Miste daar wel een bord met VCA examen deze kant op of hier melden. We ( mijn zoon deed examen) vielen binnen in de buurtmaaltijd en er was geen herkenbaar iemand om iets te vragen. Loste zich verder prima op met geduld, maar kan tot onzekerheid leiden. Niet gewenst voor n examen.

Prettige en rustige omgeving voor examen.

Er was voldoende parkeerruimte rond het gebouw voor alle examenkandidaten. Prettige ontvangst met koffie, thee, fris en versnapering. Prettige ontvangst door examenbegeleider met goede uitleg over examenprocedure. Voldoende ruimte tussen de tafels van de examenkandidaten en prima laptops voor het invullen van het examen. Tijdens het examen was het volledig stil in het gebouw dat positief uitwerkte naar de kandidaten.

Duidijke filmpjes, alles wat behandeld werdt op het examen, zat in het pakket, de filmpjes met de mevrouw erin waren wel heel monotoon en slaapverwekkend, lastig om de aandacht erbij te houden.

Zeer slechte docent

Docent beheerste de Nederlandse taal zeer matig waardoor les onduidelijk, chaotisch en traag verliep

Hallo Bert, Wij herkennen de betreffende docent niet in uw omschrijving, zeker niet in combinatie met andere ontvangen reviews. Waarschijnlijk was de persoon in kwestie hoognodig toe aan vakantie en was er sprake van een off-day... We gaan ervan uit dat dit een incident was en we bij volgende cursusdagen weer het hoge niveau kunnen bieden wat onze klanten van ons gewend zijn! Team VGMbox®

Gezellig en duidelijk

Een leuke dag

Ik ben blij met de coach George die ik heb gekregen voor de uitleg/cursus. Hij heeft op een professionele manier ons uitgelegd over de lesstoffen Vca. De manier van zijn les geven en voorbeelden was zo goed dat ik heel goed kon onthouden tijdens het examen. Als ik weer een cursus zou moeten volgen bij jullie dan zou ik toch echt willen dat zgeorge dat weer doet. Ik ben hem zeer dankbaar voor zijn werk en uitleg en alle moeite die hij heeft genomen.

Hallo Ramazan, Super dat George je zo goed heeft kunnen begeleiden, proficiat met je VCA diploma! Team VGMbox®

locatie en lunch was ok!

Super snel geregeld

Ik had een vca vol diploma nodig en bij dit bedrijf heb ik het binnen 1 week geregeld.

Uitstekend geregeld

Molenstraat 5