Geen problemen tegen gekomen

Op zich goed!

Het bestellen en het examen ging allemaal heel goed! Totdat ik mijn diploma thuis moest krijgen. Sturen ze het naar een oude werkgever op! Daar ben ik niet blij mee! Heb ook helemaal geen van die gegevens doorgeven dat het daar heen moest. Dus dat vind ik een erg grove en slechte fout dat verdient een 1. Dat wou ik even kwijt! Ik snap het ook niet als je het niet weet stuur je een mail of geeft even een belletje om te vragen. Zou ook graag willen weten hoe dat gekomen is.

Kort, bondig en overzichtelijk

Alle informatie is aanwezig, kort bondig en duidelijk. De interface vond ik soms wat eenkennig. Maar misschien kon ik het juiste knopje niet vinden.

Heldere inschrijving en afhandeling

Eenvoudig ingeschreven, examen gedaan en certificaat ontvangen.

Beste Huib, Hartelijk dank voor de beoordeling. We zijn blij om te lezen dat je geslaagd bent! Gefeliciteerd! Met feestelijke groet, Team VGMbox

Prima ervaring met VCA examen

Vanwege Corona maatregelen zijn zowel de datum als later ook de locatie aangepast. Netjes op tijd geïnformeerd via de mail met mogelijkheid van keuze voor nieuwe datum en locatie.

Beste Martijn, Bedankt voor deze mooie review! We zijn blij om te lezen dat je onze service in deze toch al rare tijden als positief hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed en duidelijk

De leeromgeving was prettig en het examen was goed georganiseerd.

Beste Alex, Bedankt voor deze mooie beoordeling! Wij waarderen het dat je onze lesmethode als positief hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Helder,duidelijk,prettig

Goed georganiseerde dag.

Beste François, Hartelijk dank voor de beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat je onze cursus als prettig ervaren hebt. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

alles was goed bevallen

Beste Jan-Willem, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Wat goed om te lezen dat de VGMbox je goed bevallen is! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Super georganiseerd en duidelijk.

Beste Vijay, Super om te lezen dat VGMbox je bevallen is! Wij waarderen de positieve feedback. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Gewoon goed!

Alles prima georganiseerd!

Beste Hanneke, Bedankt voor deze mooie review! Goed om te lezen dat je de VGMbox positief hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Super georganiseerd

Super georganiseerd en duidelijk.

Beste Bernd, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! Dit waarderen wij enorm! Met hartelijke groet, Team VGMbox

Excellent

Gone the extra mile, very happy with the service and product received.

Hi David, Thank you very much for the positive feedback. We are pleased to hear that our service and product is much appreciated. Have a nice day! Team VGMbox

Niet zo heel goed

Stond bij het hotel waar VCA examen zou worden gegeven maar dat was afgelast! De reden snap ik best, maar een mailtje of belletje was wel handig geweest! Zo’n examen is ook door ons ingepland.

Goedemorgen meneer/mevrouw, We betreuren het enorm om te lezen dat u niet tijdig bent geïnformeerd over het geannuleerde examen. Zojuist hebben wij dit intern nagekeken en is gebleken dat uw boeking helaas tussen wal en schip is beland en daardoor niet meegenomen is in ons overzicht. Graag willen wij u daarom ook een gratis online VCA Basis of VOL cursus aanbieden twv €85,-. Indien u hiermee akkoord gaat, krijgt u een activatiecode toegestuurd die u later in gebruik kunt nemen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Helemaal prima.

Goede commiunicatie en gebruik van online media.

Gewoon goed

Binnen een week geslaagd :)

Beste Kelvin, Hartelijk dank voor de feedback. En vooral: gefeliciteerd met het behalen van het examen! Met feestelijke groet, Team VGMbox

Makkelijk examens te boeken, goede bereikbaarheid

Ik heb een VCA examen via VGMbox geboekt. Dit was makkelijk te doen. Het enige vervelende was dat ik een datum kon kiezen voor een examen welke al was afgelast. Er was vergeten deze van de site te halen. Ik ben echter gelijk persoonlijk benaderd via telefoon en mail en kon nog zeer snel switchen naar een examen op dezelfde dag in een andere plaats. Top geregeld

Beste Johan, Bedankt voor uw feedback. Spijtig te horen dat het boeken van het examen niet vlekkeloos is verlopen. Gelukkig is het direct opgelost en we zullen er in het vervolg beter op letten, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Graag stilte tijdend de toets

De examenator praat tijdens de toets veel, dat was zeer onprettig en afleidend voor mij als examenkandidaat toch heb ik het één keer gehaald.

Beste Ibrahim, Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Jammer om te horen dat er veel ruis was tijdens het examen. Over het algemeen is de regel dat het stil moet zijn tijdens het examen, echter kan het wel eens voorkomen dat een kandidaat een vraag heeft. Wij zijn van mening dat er voor iedereen de ruimte moet zijn tot het stellen van een vraag, mocht iets onduidelijk zijn. Wij hopen daarom dat u hiervoor begrip heeft. Maar het allerbelangrijkste: u heeft het examen positief afgerond! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Voldoende theorie om het PBNA-examen te halen.

Op basis van de theorie van VGMBox was ik staat om de tests en proefexamens foutloos te maken. De vragen en vraagstelling van het PBNA waren echter zo afwijkend dat ik tijdens het examen erg ongerust werd over het eindresultaat. Verder vind ik het zelf nogal storend dat de dame die de theorie-filmpjes presenteerde zo overduidelijk geen idee had wat ze voorlas dat daarmee de effectiviteit van de presentatie negatief beïnvloed wordt. En er zouden geen spelfouten in de tekst mogen zitten. Er zijn toch voldoende mogelijkheden om een foutloze tekst te presenteren?

Toen ik wilde leren deden de filmpjes het niet. Dit is wel hersteld

Door het uitlopen van mijn klus in het buitenland had ik geen tijd gehad om te leren. Toen ik uiteindelijk wilde leren en net daarmee was begonnen deden de informatie filmpjes het niet meer. Aangezien dit op een zondag was waren ze niet bereikbaar dus maandag meteen gebeld en pas om 12:30 was de storing verholpen. verder vond ik de vraagstelling op het examen niet overeenkomen met oefentoets.

Beste Clifford, Hartelijk dank voor uw feedback! Vervelend om te horen dat de informatie filmpjes niet naar behoren werkte. We begrijpen dat dit frustrerend is, aangezien u weinig tijd heeft gehad om te leren. We hebben uw feedback intern doorgegeven, zodat we in de toekomst dergelijke problemen sneller kunnen oplossen. Wat betreft de oefenexamens/vragen: de vragen van de oefenexamens zijn altijd verschillend dan deze van het officiële examen. Dit, omdat wij geen inzicht hebben in de officiële vragendatabase. Dit zou namelijk in strijd zijn met de wet (fraude), omdat opleider en examenbureau verschillende organisaties moeten zijn. We proberen daarom oefenvragen aan te leveren welke zo veel als mogelijk aansluiten bij het officiële examen. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Flexibel, toegankelijke service

VCA examen geboekt, vanwege corona was examenlocatie gesloten. Alternatief werd binnen een dag aangeboden. Na examen gelijk voorlopige uitslag meegekregen. Vlotte en goede service. Aanrader!

Dag Andre, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat vervelend dat de door u gekozen examenlocatie gesloten was. Helaas is het voor iedereen in deze tijden wat behelpen, maar het is goed om te lezen dat u ondanks dit toch nog een positieve ervaring eraan heeft overgehouden. Gelukkig mag deze uitslag wél positief zijn! :-) Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Ogólnie jestem zadowolony

Na egzaminie były inne pytania niż w materiałach które dostałem do nauki, ogólnie polecam, odejmuje jedna gwiazdkę za mały błąd w materiałach po polsku (odpowiedziami były pytania ale tylko w jednym pytaniu)

• Poleciłbyś nas? Yes

goed contact

Uitstekend.

Zeer duidelijk en overzichtelijke cursus. Mogelijkheid tot oneindig herhalen. Goed dashboard met resultaat overzicht. Bij de start veel problemen gehad met verwerking van vraag en antwoord. Bleek aan chrome te liggen, o.geschakeld naar msn edge weg probleem. Aanrader!

Beste M. Hoorn, Hartelijk dank voor uw feedback en de uitstekende beoordeling! Wat fijn dat u de cursus goed heeft ervaren. Jammer dat er opstart problemen waren, maar zo te lezen heeft u dit goed opgelost. Met hartelijke groet, Team VGMbox

Erg snel geregeld en goese begeleiding

Top geregeld