Snel en goed geregeld

Zaterdag geboekt en woensdag lesdag gehad en examen. Alles was goed verzorgd.

Slechte inhoud van de cursus.

Door de slechte inhoud van de cursus ben ik gezakt, omdat er in de examen heel veel vragen voorbij kwamen die niet tijdens de cursus niet behandelt waren.

Beste Safet, Je hebt bij ons een klassikale VCA VOL cursus gevolgd. Hierbij hoort een online voorbereidingsmodule, heb je die doorlopen? Mocht dat niet het geval zijn dan mis je een aanzienlijk deel van de lesstof en zullen veel examenvragen je inderdaad onbekend voorkomen. Ik verneem graag van je, bedankt vast! Met vriendelijke groet, Derk Arts | Teamleider Verkoop

Vond de moeilijk

Thuis geleerd maar krijgen andere vragen bij jullie

Beste Kees, Bedankt voor je review, ook al is die niet positief. Ik zie dat je een klassikale VCA Basis cursus bij ons hebt geboekt. Op 24 juni jl. heb je deelgenomen op onze locatie in Gilze. Jouw opmerking over thuis leren kan ik dan ook niet helemaal plaatsen. Wellicht heb je verouderde lesstof gebruikt ter voorbereiding of iets dergelijks? Als je aanvullende info met ons wilt delen hierover, dan hoor ik het graag. Bedankt vast! Met vriendelijke groet, Derk Arts | Teamleider Verkoop

ruim voldoende

ruim voldoende

Super makkelijk om te gebruiken wanneer je maar wilt . makkelijk te gebruiken ook al computer leek zo als ik .

Makkelijke aanmelding, vlotte afhandeling

VCA-Vol examen gedaan via VGMBOX, ging makkelijk en vlot.

Goed. Duidelijk. Snel en voordelig

Vgm box werkt fijn. Ik had snel een online cursus geregeld welke ik simpel in kon. De vca toets was in een van der Valk hotel. Allemaal goed geregeld en in een keer heb ik mijn vca behaald.

Goed geregeld

Heb bij vgmbox een vol vca cursus gedaan. Alles top geregeld.

Streng

Ivm fraude vond ik het streng alles inleveren telefoon jas zelfs geen pet maar dat is maar goed ook want het moet gewoon eerlijk gehaald worden de vca om veiligheid op de bouw en zo moeilijk is het niet gewoon goed leren is ook altijd beter voor je eigen veiligheid en van anderen en verder een hele aardige meneer die de vca heeft gegeven.

super

vrijdag heeft mijn zoon vrij van school. Een paar dagen van te voren besteld. Examen gedaan en VCA certificaat ontvangen binnen een dag. Binnen een week kan mijn zoon een bouwplaats betreden.

Zeer goede ervaring

Fijne examinator, legde alles heel goed uit.

Zeker voor herhaling vatbaar!

Opgeven voor mijn VOL VCA Cursus ging via de site heel gemakkelijk en was "in een zucht en een scheet" klaar! Ook de cursusdag zelf was tip-top in orde, net als de E learning! Tot over 10 jaar!

super

top geregeld

Zeer goed en duidelijk

Goeie uitleg en vriendelijke man

lekker makkelijk en werkt prima

Werkt goed en is duidelijk.

Prima.

Je krijgt wat je betaalt. Het enige jammere vind ik bij de digitale zelfstudiecursus voor vca vol dat alle lesstof alleen in videos word gegeven wat enorm veel tijd kost. Terwijl als je ook de leestheorie erbij doet dan kan iemand die makkelijk leest en leert veel sneller alle stof doornemen.

Duidelijke heldere uitleg 10/10 voor iedereen die een vca moet

Ik heb de klassikale cursus samen met het examen gekozen. Zeer blij klassikaal werd alles goed, duidelijk en helder uitgelegd. Leraar had vragen voorbereid via het scherm en nog een schriftelijk proefexamen.

Lesstof wordt niet boeiend overgebracht.

Ik vond het moeilijk om geconsentreerd te blijven luisteren. De teksten Zijn overduidelijk door een presentator van een autocue opgedreund.

Zeer goed!

Geweldige manier van uitleg!

Zeer duidelijke cursus.

Word duidelijk en goed besproken en uitgelegd

strak programma, heel gestructureerd

Docent ging zeer gedisciplineerd langs de onderwerpen met filmpjes. Verbetering kan zijn om van te voren een leesdocument te mailen die globaal de inhoud beschrijft. De lesdag zelf is luisteren, kijken en vragen behandelen. In de didactiek is lezen ook een leervorm. Voor mensen die affiniteit met lezen als leervorm hebben is voorbereiding door een stuk een prettige kans om een mentaal skelet te vormen waar, op de dag zelf, alle kennis aan opgehangen wordt.

Prima ondersteuning

Ik heb alleen het examen viaVGMBox aangevraagd. De leerstof via zelfstudie tot mij genomen. De ondersteuning was prima.

Goed voorgelicht als was t moeilijk door mijn verouderde hersencellen

Goede inhoud

Inhoudelijk goed. Cursus omvat veel praktische aanwijzingen. Vereist goede voorbereiding.