Goed gegeven

Competente en leuke cursusleider

E-learning cursus sluit goed aan Cursusleider competent en duidelijk. Locatie goede verzorging, temperatuur in de ruimte was wel wat aan de hoge kant.

Beste Fred, Hartelijk dank voor deze mooie review! Vanwege het actief meedoen met de cursus kan het inderdaad nogal oplopen in temperaturen! ;-). Verder zien we dat je geslaagd bent, dus van harte gefeliciteerd met je diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Patrick tof en duidelijke info

redelijk

Aanmelding ging heel goed, vlot. Prima. De vermeldde vereiste regels, zoals mondkapje waren niet meer van toepassing. Onvoldoende informatie. Wel over telefoon niet mee mogen hebben, maar kan die dan wel mee het lokaal in. Mag je een tas meenemen? Meer info had fijn geweest. Ontvangst bij KIWA niet professioneel. Niemand die je ontvangt op het moment dat je aankomt en je informeert over waar je naar toe moet. Slechts een briefje in de hal dat je daar moet wachten tot je wordt opgehaald.

Beste D, Bedankt voor de review. Het klopt inderdaad dat wij onze communicatie nog moeten aanpassen naar de actuele maatregelen. Dit wordt intern opgepakt, maar bedankt voor de oplettendheid. Wat betreft het ontvangst: helaas is het niet op alle locaties mogelijk een bezetting te realiseren zodat mensen persoonlijk worden ontvangen. Hiervoor in de plaats wordt er dan gekozen een brief op te hangen, zodat de cursisten alsnog weten waar ze moeten zijn. Wel willen wij je van harte feliciteren met het behalen van je VCA VOL diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

prima geregeld

prima geregeld

Zeer prettige en leerzame dag

De cursus dat was zeer aangenaam en ontzettend snel voorbij. Dit is met name te danken aan de trainer. Een hele fijne en vooral praktische man die de toch droge stof zo zeer behapbaar maakt en de cursisten een beetje wakker houdt tijdens zo'n training. Ook de opbouw met filmpjes maakt het allemaal erg duidelijk.

Beste Paul, Hartelijk dank voor de positieve review! We zijn blij te lezen dat onze methode je zo goed bevallen is! Met vriendelijke groet en een fijne dag, Team VGMbox

Heel goed geregeld

Super ok

Zeer teleurstellend

In het weekend een examen gereserveerd voor de maandag en maandag ochtend gebeld worden dat het examen niet door gaat omdat ze mij niet konden aanmelden. Wat niet vermeld staat op de site is dat je minimaal 8 uur van te voren aangemeld moet kunnen worden en deze mensen werken in het weekend niet

Goedemorgen Jimmy, Bedankt voor de feedback en ontzettend vervelend natuurlijk dat dit zo gelopen is. Het is inderdaad zo dat wij op korte termijn cursussen en examens aanbieden. Op onze website tonen wij sessies tot 24 uur voor aanvangstijd. Aangezien er na de aanmelding bij ons nog een aantal handelingen benodigd zijn, is er helaas te weinig tijd geweest om de aanmelding te verwerken. Door deze zeer ongelukkige samenloop van omstandigheden zouden we je graag ter compensatie een gratis online VCA Basis cursus aan willen bieden twv €85,- welke een maand geldig is. Graag horen we of je hier gebruik van wilt maken. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed en leuke cursus gehad gisteren

Goed geregeld, duidelijke communicatie.

Alles was goed geregeld, communicatie duidelijk. Alles in orde.

cursus goed

cursus goed, examen wat rommelig

Niet goed

Door ziekte heb ik me afgemeld door een longontsteking. Gevraagd voor een andere datum maar ik moet al die kosten opnieuw betalen terwijl . Ik heb dit ook niet zien aankomen hier kan ik niets aandoen waarom weer die kosten

Beste Gerrit, Bedankt voor de beoordeling. We hebben inderdaad vernomen dat u helaas ziek bent en het VCA examen van afgelopen maandag niet kon afleggen. Heel vervelend natuurlijk en wij wensen u van beterschap toe! Zoals we aangegeven hebben moeten we onze procedure hierin volgen en kunnen we het examen helaas niet zo kortdag kosteloos annuleren. Wij hebben hiervoor een plek gereserveerd bij het examenbureau en krijgen hiervoor helaas ook de rekening. Het staat u vrij om een nieuw examen in te plannen wanneer u weer aan de betere hand bent. Mocht u daar hulp in nodig hebben, dan horen wij dit natuurlijk graag. Tevens zagen we dat u begonnen was met de online voorbereiding, maar u deze niet afgemaakt heeft. Mocht het zo zijn dat u vragen heeft over de voorbereidingsmodule, dan mag u ons hierover contacteren. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Netjes gemaakt!

Leuk om te leren, ik raad aan 100% tevreden.

Goed verzorgd. Duidelijke uitleg.

Gezellig en leerzaam.

Goed geregeld en vriendelijke examinator

Goed Alleen de examen vragen komen niet overeen met de leerstof vragen en prof examens.

Beste Erik, Hartelijk dank voor de feedback! Wat betreft de oefenexamens/vragen: de vragen van de oefenexamens zijn altijd verschillend dan deze van het officiële examen. Dit, omdat wij geen inzicht hebben in de officiële vragendatabase. Dit zou namelijk in strijd zijn met de wet (fraude), omdat opleider en examenbureau verschillende organisaties moeten zijn. We proberen daarom oefenvragen aan te leveren welke zo veel als mogelijk aansluiten bij het officiële examen. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Medewerker was heel duidelijk.

Ik heb hier geen mening voor en ik ben tevreden met resultaat dat ik heb gekregen.

Goed maar wel verbeterpuntjes

Goed: Snel gepland en correcte afhandeling Voor verbetering vatbaar: - voor een online examen waar 8 man aan deelnamen van een uurtje inclusief registratie is 84 euro best wel stevig (waarde oordeel ;-)). - laptops waren bijzonder klein waardoor als je wat ouder wordt de plaatjes wat lastiger te beoordelen zijn - je ziet wel wat je fout of onvolledig gedaan hebt maar niet wat het dan wel moet zijn. Ik vul onderin wel aanbevelen als Ja in maar de minpuntjes zou ik wel aan diegene benoemen, vooral de kleine schermen.

Goedemorgen Rene, Bedankt voor de beoordeling. Allereerst natuurlijk hartelijk gefeliciteerd met het behalen van je VCA VOL diploma! Wat betreft het 'waardeoordeel' over de prijs van ons examen: dat is voor iedereen natuurlijk anders! Wij zijn van mening dat we qua prijs goed in de markt liggen en het staat iedereen natuurlijk vrij om hier anders tegenaan te kijken. We waarderen desalniettemin je feedback hierin. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Snel, duidelijk en goed

Ik moest snel examen doen voor mijn vca vol. Binnen 2 werkdagen kon ik examen doen bij mij in de buurt.

Uitstekend, motiverend.

Duidelijke uitleg, goed onderbouwd en to the point. Geen overbodige of langdradige uitleg.

Beste Erik, Bedankt voor deze mooie beoordeling! We zijn blij om te lezen dat de klassikale cursusdag je goed is bevallen. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je VCA! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Alles snel en goed geregeld

Eerst een proefexamen VCA-VOL gedaan en gelijk aangemeld voor een examen. Ik kon binnen enkele dagen terecht op een locatie dicht bij huis. Helemaal top!

Beste Michael, Hartelijk dank voor de positieve beoordeling! We zien dat je geslaagd bent voor je VCA VOL examen. Van harte gefeliciteerd met je diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Het niet kunnen nalezen van de gepresenteerde stof maakt het voor mij onwerkbaar

Ik was onder de indruk van de presentatie op de website, ik dacht dat het presenteren van de leerstof via video echt iets voor mij zou zijn. Echter Het niet kunnen teruglezen van de gepresenteerde stof maakt het voor mij onwerkbaar. Video is leuk om zaken duidelijk te maken, echter als het gaat om 'blokken' voor een examen heb je er andere middelen bij nodig. Zoals een passage markeren (zoals in een handout), is hierbij niet mogelijk. het snel iets terugzoeken is bijna onmogelijk omdat je niet weet waar het ergens in een van de hoofdstukfilmpjes zat, daardoor weer een hele film bekijken. een volgend filmpje bekijken is dan ook lastig omdat je dan eerst weer vragen moet beantwoorden. Ook vreemd dat je vragen krijgt over stof die nog behandeld moet worden. De ene keer wordt een 'opsomming' wel ondersteund met teksten in beeld, een andere keer weer niet. Het niet kunnen teruglezen was voor mij zeer frustrerend. Ik ben maar begonnen met schermafbeeldingen van alle tekstdelen in de filmpjes te maken om zo voor mijzelf iets te maken. Jammer want voor de rest zijn de filmpjes goed en helder gemaakt.

Beste Johan, Bedankt voor de feedback, we hebben hier zojuist kort intern overleg over gehad. Een collega geeft aan dat er 2 weken geleden ook telefonisch contact is geweest over het bovenstaande. Het is inderdaad zo dat de online VCA VOL cursus geen tekstuele overzichten bevat. Wel is dit het geval in onze online VCA Basis cursus. Daarom hebben we kosteloos een VCA Basisveiligheid licentie toegevoegd aan je account, zodat je een groot deel van de cursus inclusief tekstuele samenvattingen kon leren. Dit leek toen een passende oplossing. We betreuren het daarom om alsnog een negatieve review te ontvangen. Er ligt inmiddels een voorstel bij onze Productie afdeling om ook in de online VCA VOL cursus tekstuele samenvattingen op te nemen, want wij willen natuurlijk dat alle cursisten tevreden zijn met onze cursussen. Wat wel goed nieuws is, is dat we zien dat je geslaagd bent. Proficiat hiermee! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Lesstof was goed te volgen

Echter 30% van de examenvragen waren niet terug te vinden in de lesstof. Dit had ik telefonisch ook al doorgegeven.

Goede online leeromgeving

De online leeromgeving is goed en de stof kwam overeen met de toetsing

Vlekken loos, het was duidelijk aan gegeven

Gemakkelijk alles gevonden en niet hoeven zoeken naar waar ik heen moest en hoe iets moest gebeuren.

Beste Stan, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Namens het team van VGMbox willen wij je van harte feliciteren met het behalen van jouw diploma! Met feestelijke groet, Team VGMbox