Goed georganiseerd

Netjes en goed uitgelegd

Duidelijke uitleg

Goede docent (George) Uitleg duidelijk met goede praktijk voorbeelden.

Zeer goede en duidelijke lesstof

Goed en duidelijk met duidelijke filmpjes ter ondersteuning . Geslaafd voor VCA Vol met 96%

ik miste een digitale brochure. Was handiger geweest als de filmpjes ook in tekst was meegestuurd. Ik kreeg het gevoel dat ik niet volledig werd geïnformeerd. Het klassikale dag was goed. Misschien ben ik het anders gewend met de wft diploma's. Dank voor de snelle schakelen en de cursus dag

organisatie was op zich goed

Qua examen en locatie heb ik geen klachten. Heb meer problemen met de boeken, heb er een viertal weten te bemachtigen, waaronder een uitgegeven febr. dit jaar. Er staan fouten in, een fout zit in de brandklassen, als je een bepaalde brand blust volgens het boek heb je wel een nieuwe schaftkeet of keuken nodig. Deze fout vind ik ernstig, de andere fouten waren niet zo ernstig. Maar wat ik vooral ernstig vind is dat alle boeken anders zijn, er is geen eenheid in de leerstof. sorry dat ik wat commentaar lever, bedoel het goed.

Ik nieuw

Ik ben aan verbetering

Ik vond het prettig om in mijn eigen tempo te leren

Duidelijke filmpjes , 3 oefenexamens zodat je je goed kunt voorbereiden. Tip is vergeet niet om op informatie te klikken onder je profiel hier vind je een begrippenlijst en de gebruikte pictogrammen in een lijst bij elkaar.

Duidelijke lessen, ik ben blij dat ik voor VGMbox heb gekozen

super goede ervaringen en met vlag en wimpel geslaagd!! als je hier niet voor slaagt, dan heb je gewoon niet goed opgelet

zeer goede opleiding en complete cursusdag

Dagcursus gehad bij George zeker geen vervelende cursus dag geeft goede adviezen, ik ben in ieder geval geslaagd. Inlog bij examen wel wat omslachtig,

Goeie cursus dag.

Voor vol VCA. De online oefeningen lukte niet, kreeg het niet geboren om in te loggen. Cursus boek van mijn huidige opdrachtgever geleend, daaruit voorbereiding gedaan. Cursus dag was wel dik voor mekaar. Corona maatregelen, lunch, examen goed geregeld. Geslaagd met 84% . Ik sta weer voor 10 jaar gesteld...

Fijn examen

Alles aan dit examen was prettig , de inschrijving, de regeling en de lokatie en de afwikkeling

Zeer complete cursus

Duidelijke cursus met heel veel videomateriaal. Na ieder hoofdstuk vragen en ook nog drie proefexamens om te oefenen.

Prima heldere voorbereiding op het examen

Positieve ervaring, prima heldere voorbereiding op het examen. Examen afname was erg rommelig door technische problemen met de laptops. Heb er zelf 20 min over gedaan om in te loggen, maar er waren ook mensen bij die pas na een uur in konden loggen, en dus erg laat aan het examen konden beginnen. Inlogprocedure was ook erg onduidelijk en omslachtig! De mevrouw die de examens afnam kon hier denk ik ook niks aan doen.

Makkelijke maar tijdrovende manier van leren

Alle filmpjes kijken kost best veel tijd en is soms best saai. Ik mis mogelijkheid om dingen op te zoeken als iets niet duidelijk is. Tijdens het examen afgenomen door PBNA bleek dat niet alle benodigde leerstof in de cursus zat.

Top locatie top geregeld!!!

Op 12-08-2020 in Heiloo. De locatie was heel goed lekker met dit warm weer airco en je examen VCA VOL doen en gehaald ook!!!!! Jullie zijn echt een aanrader en dit zal ik ook voor jullie doen bedankt.....

Ruime keuze in examen data en locaties. Examen wordt door PBNA uitgevoerd.

Ik had uitsluitend VCA examen via VGMbox geboekt. Uiteindelijk bleek dat het examen door PBNA werd uitgevoerd. Al met al blijkt VGMbox niet meer dan een doorgeef luik. Onduidelijk wat hun meerwaarde is t.o.v. PBNA (die het VCA examen afneemt)

zuiver en betrouwbaar

Gedegen examenafname

Goede opleiding voor VCA

Lesstof was goed te begrijpen. Online lessen gevolgd en kon binnen een paar dagen examen doen. Alles goed geregeld en duidelijk! Zeke aan te bevelen! :)

Examen gehaald

Met de kennis en 1x doorlezen van cursusmateriaal is het goed te doen.

Goeie locatie en laptop

Cursus snel kunnen maken gelijk slagingspercentage

Heel goed geregeld

Ik had überhaupt nog niet van VCA gehoord toen ik de cursus moest doen. Na de inschrijving heb ik een inlog gekregen voor een e-learning, deze heb ik 2 dagen ervoor gemaakt. De e-learning in combinatie met de volle dag cursus was voldoende om te slagen. De enige reden dat het cijfer een 9 is i.p.v. een 10 is omdat mijn cursus 2x verplaatst is, maar ik denk dat corona hier ook in meespeelde. Zeker doen!

Goede geregeld!!

Cursussen had ik al gedaan en moest alleen nog een keer bij een erkende opleider examen doen. Via internet en website van VGMbox was een en ander snel en goed geregeld. Ook examen ter plaatse ging gesmeerd. En.... nog geslaagd ook. Maar dat lag dan weer niet aan VGMbox. !

zeer overzichtelijk en goede samenvattingen aan het eind van iedere hoofdstuk

Opleiding als zeer prettig ervaren. Hoofdstukken waren goed opgebouwd en makkelijk te volgen.

Snel; betrouwbaar en goedkoop. SUPPPERR

Snel; betrouwbaar en goedkoop. Goedkoopste examens als je vergelijkt met andere websites. Het is ook nog een betrouwbaar en snel geregeld.