Alleen jammer dat je geen naslagwerk heb kunt doen, had het graag geweten wat ik desondanks ik geslaagd ben, toch een paar fouten heb gemaakt....

Prima geregeld

Tijdens het examen had mijn zoen wel last van een computer storing waardoor hij 4 keer opnieuw moest beginnen. Maar uiteindelijk toch geslaagd.

Begrijpelijk

Ik heb zelfgestudeert en ik heb vol vca examen in een keer geslaagd. Online videocursus en vragen waren bevredigend en leerzaam.

Heel goed met VCA vol.

It was beautiful experience the theacher himself great person kind thank you again

The material was very clear

De digitale lesstof was zeer goed

Gedegen en professioneel Voldeed goed aan de verwachtingen

Verouderd

Heel prettig online navigerend cursusmateriaal. Als je snel leest (en de videos wilt overslaan), is het makkelijk om snel door de hoofdstukken te navigeren en de oefenvragen te beantwoorden. Ook in meerdere talen.

top

Duidelijke uitleg omtrent de leerstof. Open voor vragen

Prefect online leeromgeving voor VCA-VOL

Heldere online cursus waarin zeer uitgebreid alle onderwerpen worden behandeld met zoveel tekst al veel video. Ik had de oefenexamens gemiddeld 84% van de vragen goed en op het echte examen 88%!

Gewoon geweldig

Van a tot z alles perfect geregeld, top gedaan ga zo door

Zeer toegankelijk, overzichtelijk en heel duidelijk allemaal

Heel duidelijk proces en goede communicatie. Makkelijk om de voortgang te volgen en overal in te loggen ...opzet cursus is ook heel duidelijk. Beveel het zeker aan

Zeer tevreden!

Ik had via VGM-box een VCA-Vol cursus klassikaal incl. examen aangevraagd. Vooraf duidelijke cursusinformatie ontvangen incl. een training met daarbij 3 oefenexamens. Ik ben hier ca. 3,5 uur mee bezig geweest, maar ging daarna ook goed voorbereid naar de dagcursus toe. Deze werd gehouden in een vergaderruimte bij het Fletcher Hotel. Hier hadden we een fijne cursusleider die met veel plezier en leuke verhalen alles duidelijk wist over te brengen. Tussen de middag lekker iets kunnen eten in het restaurant en aan het einde van de middag aansluitend meteen het examen gedaan. Dit is zeker aan te raden aangezien je dan nog alles vers in het geheugen hebt. Gelukkig dan ook de 1e keer geslaagd, tot over 10 jaar!!

diploma haal je hier.

leuk en leerzaam ,bij een top lokatie. je leerstof gevolgd met examen.

Supergoed en duidelijk!!!

NVT

Goed en duidelijk uitleg zeker aanrader

Goed en duidelijk uitleg zeker aanrader

Oplichters!

Ik had een VCA vol geboekt en betaald (€238). Je kunt dus niet annuleren, en als je de curcus dag wilt verzetten om wat voor een reden dan ook, moet je dus 50% van het betaalde bedrag extra als boete betalen. Dus als je bv een ongeluk heb gehad, en moet naar het ziekenhuis, maakt dat hun niks uit! Zolang je maar 50% extra betaald wordt, dan kun je je curcus verplaatsen naar een andere datum. Belachelijk! En ongelooflijk! Dus mensen wees gewaarschuwd voor deze oplichters praktijken!!

Goed geregeld ik kon achteraf niet op de dag van mijn examen en met 1 telefoontje een andere datum kunnen regelen en met een ruime voldoende geslaagd

Prima verzorgt.

Ik heb alleen examen gedaan en dat was prima te doen. Alles digitaal en een duidelijke uitleg van de mevr. die bij het examen zat.

duidelijk lesmateriaal in beeld en geluid

Geldklopperij

Dit heeft totaal geen meerwaarde,

Eenvoudig aan te melden voor een examen

Op zeer korte termijn in kunnen schrijven voor een VCA examen bij mij in de buurt.

Super service verleend

Nvt

Nvt

Goede overzichtelijke informatie

Goede overzichtelijke informatie gekregen om goed te kunnen voorbereiden.

Molenstraat 5

5581 JT Waalre