Niet zo heel goed

Stond bij het hotel waar VCA examen zou worden gegeven maar dat was afgelast! De reden snap ik best, maar een mailtje of belletje was wel handig geweest! Zo’n examen is ook door ons ingepland.

Goedemorgen meneer/mevrouw, We betreuren het enorm om te lezen dat u niet tijdig bent geïnformeerd over het geannuleerde examen. Zojuist hebben wij dit intern nagekeken en is gebleken dat uw boeking helaas tussen wal en schip is beland en daardoor niet meegenomen is in ons overzicht. Graag willen wij u daarom ook een gratis online VCA Basis of VOL cursus aanbieden twv €85,-. Indien u hiermee akkoord gaat, krijgt u een activatiecode toegestuurd die u later in gebruik kunt nemen. We horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Helemaal prima.

Goede commiunicatie en gebruik van online media.

Gewoon goed

Binnen een week geslaagd :)

Beste Kelvin, Hartelijk dank voor de feedback. En vooral: gefeliciteerd met het behalen van het examen! Met feestelijke groet, Team VGMbox

Makkelijk examens te boeken, goede bereikbaarheid

Ik heb een VCA examen via VGMbox geboekt. Dit was makkelijk te doen. Het enige vervelende was dat ik een datum kon kiezen voor een examen welke al was afgelast. Er was vergeten deze van de site te halen. Ik ben echter gelijk persoonlijk benaderd via telefoon en mail en kon nog zeer snel switchen naar een examen op dezelfde dag in een andere plaats. Top geregeld

Beste Johan, Bedankt voor uw feedback. Spijtig te horen dat het boeken van het examen niet vlekkeloos is verlopen. Gelukkig is het direct opgelost en we zullen er in het vervolg beter op letten, zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Graag stilte tijdend de toets

De examenator praat tijdens de toets veel, dat was zeer onprettig en afleidend voor mij als examenkandidaat toch heb ik het één keer gehaald.

Beste Ibrahim, Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van je diploma! Jammer om te horen dat er veel ruis was tijdens het examen. Over het algemeen is de regel dat het stil moet zijn tijdens het examen, echter kan het wel eens voorkomen dat een kandidaat een vraag heeft. Wij zijn van mening dat er voor iedereen de ruimte moet zijn tot het stellen van een vraag, mocht iets onduidelijk zijn. Wij hopen daarom dat u hiervoor begrip heeft. Maar het allerbelangrijkste: u heeft het examen positief afgerond! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Voldoende theorie om het PBNA-examen te halen.

Op basis van de theorie van VGMBox was ik staat om de tests en proefexamens foutloos te maken. De vragen en vraagstelling van het PBNA waren echter zo afwijkend dat ik tijdens het examen erg ongerust werd over het eindresultaat. Verder vind ik het zelf nogal storend dat de dame die de theorie-filmpjes presenteerde zo overduidelijk geen idee had wat ze voorlas dat daarmee de effectiviteit van de presentatie negatief beïnvloed wordt. En er zouden geen spelfouten in de tekst mogen zitten. Er zijn toch voldoende mogelijkheden om een foutloze tekst te presenteren?

Toen ik wilde leren deden de filmpjes het niet. Dit is wel hersteld

Door het uitlopen van mijn klus in het buitenland had ik geen tijd gehad om te leren. Toen ik uiteindelijk wilde leren en net daarmee was begonnen deden de informatie filmpjes het niet meer. Aangezien dit op een zondag was waren ze niet bereikbaar dus maandag meteen gebeld en pas om 12:30 was de storing verholpen. verder vond ik de vraagstelling op het examen niet overeenkomen met oefentoets.

Beste Clifford, Hartelijk dank voor uw feedback! Vervelend om te horen dat de informatie filmpjes niet naar behoren werkte. We begrijpen dat dit frustrerend is, aangezien u weinig tijd heeft gehad om te leren. We hebben uw feedback intern doorgegeven, zodat we in de toekomst dergelijke problemen sneller kunnen oplossen. Wat betreft de oefenexamens/vragen: de vragen van de oefenexamens zijn altijd verschillend dan deze van het officiële examen. Dit, omdat wij geen inzicht hebben in de officiële vragendatabase. Dit zou namelijk in strijd zijn met de wet (fraude), omdat opleider en examenbureau verschillende organisaties moeten zijn. We proberen daarom oefenvragen aan te leveren welke zo veel als mogelijk aansluiten bij het officiële examen. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Flexibel, toegankelijke service

VCA examen geboekt, vanwege corona was examenlocatie gesloten. Alternatief werd binnen een dag aangeboden. Na examen gelijk voorlopige uitslag meegekregen. Vlotte en goede service. Aanrader!

Dag Andre, Bedankt voor uw positieve beoordeling! Wat vervelend dat de door u gekozen examenlocatie gesloten was. Helaas is het voor iedereen in deze tijden wat behelpen, maar het is goed om te lezen dat u ondanks dit toch nog een positieve ervaring eraan heeft overgehouden. Gelukkig mag deze uitslag wél positief zijn! :-) Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Ogólnie jestem zadowolony

Na egzaminie były inne pytania niż w materiałach które dostałem do nauki, ogólnie polecam, odejmuje jedna gwiazdkę za mały błąd w materiałach po polsku (odpowiedziami były pytania ale tylko w jednym pytaniu)

• Poleciłbyś nas? Yes

goed contact

Uitstekend.

Zeer duidelijk en overzichtelijke cursus. Mogelijkheid tot oneindig herhalen. Goed dashboard met resultaat overzicht. Bij de start veel problemen gehad met verwerking van vraag en antwoord. Bleek aan chrome te liggen, o.geschakeld naar msn edge weg probleem. Aanrader!

Beste M. Hoorn, Hartelijk dank voor uw feedback en de uitstekende beoordeling! Wat fijn dat u de cursus goed heeft ervaren. Jammer dat er opstart problemen waren, maar zo te lezen heeft u dit goed opgelost. Met hartelijke groet, Team VGMbox

Erg snel geregeld en goese begeleiding

Top geregeld

fijne leermethode

omdat ik geslaagd ben is het natuurlijk een fijne leermethode, echter als kantlijn wil ik er aan toevoegen dat de vraagstelling in het examen ver afweek van de leer methode.

Voldoende maar registratie mag iets moderner!

cursus goed met proefexamen en stof. examen komt langzaam van start, maar oke.

Certificaat behaald dankzij een goed programma

Goed stukje theorie online als voorbereiding op de cursusdag. Proefexamens helpen goed. Op de cursus een ervaren instructeur. Catering prima. Ter afsluiting een pittig examen. Blij met mijn certificaat.

Beste Nik de Nijs, Hartelijk dank voor uw feedback! Wat goed dat u het examen positief heeft afgerond. Proficiat. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Naar verwachting

prima verzorgde cursus

Goed verzorgde cursus op een prima locatie met de juiste faciliteiten

Ga zo door!

Alles goed geregeld!!

wannzinnig goede uitleg

heel goed

een goede ervaring omdat alles soepel is gelopen

Waarom de proefexamens zonder de juiste antwoorden

Waar staan de antwoorden van het proefexamen VCA-VOL? Zo weet je toch niet welke antwoorden je fout hebt en wat dan wel de juiste antwoorden zijn. Daar leer je weer van.

Beste Debby, Bij het gratis proefexamen VCA VOL wat wij op onze website aanbieden staan inderdaad geen antwoorden. Wanneer je bij ons een online VCA cursus koopt, dan krijg je uiteraard wel volledig inzicht in alle gemaakte oefenvragen en oefenexamens. Je kunt dan van elke gemaakte vraag zien welke antwoord je zelf gegeven hebt, en als dit niet (helemaal) goed is, dan kun je ook zien welke antwoord(en) juist waren. Dit alles inderdaad om er van te leren en de kans van slagen bij het maken van het officiële VCA examen te maximaliseren! Hopelijk geeft dit meer inzicht. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed georganiseerd

Het thuis leer materiaal (filmpjes) was prettig en er was voldoende oefenstof. De software voor de leerstof was prettiger om mee te werken dan het uiteindelijke examen.

Ging top

Geen problemen

Geen noemenswaardig min punten op de cursus/presentatie. Dhr. Feenstra heeft het prima gepresenteerd. De verwachting van het lunchpakket lag wel een stuk hoger dan werkelijk werd aangeboden.

makkelijk leren online

prettig leren online wanneer het je uitkomt.