Perfect met video's

Makkelijk leren met behulp van video's en een goede leraar die er geen 100 woorden voor nodig heeft om iets duidelijk te maken Perfecte training en super goede catering

Nog nooit vca gedaan 1e vca vol meteen geslaagd super goeie trainer

prettige cursusdag

Continue bij de les betrokken worden door de interactie met vragen beantwoorden naar aanleiding van het lesmateriaal gedurende de gehele cursus dag

Instructeur is een prima man, weet waar hij het over heeft. Prima geregeld.

Locatie vind ik wat minder, zeker als ze naast ons tijdens het examen, en tijdens het proefexamen een dans school ernaast hebben zitten. in ieder geval lessen die gegeven worden waardoor e.a. hard door galmt. Verder materialen enzovoort werkt allemaal prima, dat is goed geregeld.

Strakke organisatie van het examen. Snelle verwerking uitslag. Onpersoonlijk; je bent een nummer

Ik heb het examen gedaan ahv zelfstudie, dus kan niks zeggen over de dagcursus. Goede en duidelijke examenvragen. Fijn dat je gelijk de voorlopige uitslag te zien krijgt. Een aantal strikvragen waarvan je je kunt afvragen waarom die op die manier gesteld worden.

Gewoon erg goed!

Online de cursus besteld op maandagavond. De cursus (VCA-VOL) beslaat best aardig wat lesstof, maar door de handige hoofdstuk-vragenblokken hoef je het maar 1x door te nemen. Donderdagavond (3 dagen later dus) examen gedaan en direct geslaagd.

Regelgeving te plaatse exame / zeer te spreken over de computers

Regelgeving ter plaatse van examen is zeer duidelijk. Handhaving van deze regels is slecht. Voorbeeld: Jassen en tassen moeten achter in het lokaal worden opgehangen..... is echter geen kapstok dus iedereen had jas over stoel. En zover ik kon zien hadden nog steeds twee personen hun telefoon binnen handbereik. Computers zeer goed geregeld geen opstart problemen en de toewijzing via tafel nummer, inlog code en dan je eigenaam zien is zeer profesioneel. Examinator zeer vriendelijk en behulpzaam.

Handig

Heb het examen VCA Vol gedaan en geslaagd met 81%. Was wel handig maar ik raad ook aan om een lesboek erbij te gebruiken. Kun je na een hoofdstuk gezien te hebben op de computer het altijd nog in het boek terug lezen. Het sluit in ieder geval goed op elkaar aan, al vind ik de mevrouw die je elke keer in het filmpje ziet een beetje een “jeukgevoel” opwekken!

Compleet, duidelijk, snel en goedecommunicatie

Ik wilde graag zsm mijn certificaat op nieuw halen nadat ik er achter kwam dat de mijne verlopen was. Tussen inschrijven en het examen doen zat ongeveer een week denk ik. Prima geregeld!

Prima geregeld

Jammer dat je geen gewoon pasje meer krijgt en alleen een digitale. Is in de praktijk niet altijd handig

Lange vermoeiende dag

Prima leraar alhoewel hij door zijn haagse accent niet altijd even goed was te verstaan. Examen was best chaotisch, de examinator liep steeds onrustig door het lokaal vanwege wat problemen met de laptops van andere cursisten. Hierdoor was het lastig te concentreren. Het lokaal was de hele dag steenkoud(fletcher nieuwegein) zelf na een verhuizing naar een ander lokaal bleef het koud.

Uitstekende sfeer gedurende de cursus en duidelijk. Top

De cursus werd rustig en duidelijk gegeven. Goed aanwijzingen voor her examen werden er gegeven. De sfeer was erg goed. Het cursus materiaal erg duidelijk.

Goede uitleg

Goede uitleg

Goed, snel en correct geregeld.

Na inschrijving en betaling van factuur, kun je direct online aan de slag. Je wordt netjes op de hoogte gehouden en ontvangt met regelmaat enen herinnering t.b.v. de examendatum en tijd.

Afspraak VCA-vol prima volgens planning en snelle afwikkeling

Afspraak prima volgens planning en snelle afwikkeling

Zeer tevreden over!

Gemakkelijk om te regelen, en je wordt erg duidelijk op de hoogte gehouden en herinnerd aan je examen etc.

Goed georganiseerd, vriendelijk ontvangen

Het examen VCA vol gedaan in Goes. Vriendelijke ontvangst. Goede uitleg door examinator. Vervolgens heel snel mijn definitieve resultaat en diploma met pasje per mail ontvangen. In één woord TOPPIE

Prima scholing

Ik kon mijn VCA VOL goed voorbereiden, had eerst wel moeite met de filmpjes maar bleek uiteindelijk toch het beste leermiddel. Maar ik zou het ook fijn vinden als er tekst voorhanden was geweest.

Alles snel en goed geregeld

Netjes teruggebeld voor uitleg en bevestiging.

Kundige leider, prima locatie.

Prima programma met veel oefenvragen

Veel lesstof met ook veel oefenvragen. Goede uitleg van de leraar. Lunch was prima geregeld. Wel een lange dag.

Helemaal top!

Filmpjes zijn duidelijk en door tussenvragen die beantwoord moeten worden blijft de stof makkelijk hangen. Belangrijke zaken worden ook vaak genoeg herhaald.

Meer dan goed

Erg tevreden duidelijke lestof goede uitleg en alles tot in de puntjes geregeld . De lunch was ook uitstekend.

Jammer dat er geen naslagwerk is!

Ik had graag wat naslagwerk gezien tijdens de online cursus. Bij de hoofdstuk vragen en de oefen examens wordt er aangegeven hoeveel fout je hebt, maar niet wat je fout doet dus daar heb ik niet zo veel aan.

Duidelijk snel, tevreden

Als boven beschreven