Perfect geregeld allemaal en in 1 keer geslaagd

Beste Arjen, Hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt om ons te beoordelen! We zijn blij te lezen dat je ons een 10 geeft en dat alles goed verlopen is. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je VCA diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Prima voor elkaar.

Eerste de online e-learning thuis gedaan met uitleg en oefenexamen vragen. Gisteren klassikaal hele dag uitleg gehad docent George die haar fijn alles uitlegde en ook zulke stof met humor uit kunnen leggen dat vindt ik knap. Aansluitend examen gedaan en geslaagd.

Beste Hans, Bedankt dat je de moeite genomen hebt om ons te beoordelen! We worden heel blij van het lezen van jouw review! Goed om te vernemen dat George de les op een leuke manier verzorgd heeft :-). En als kers op de taart ook nog geslaagd voor je examen! Top gedaan, van harte gefeliciteerd met je VCA diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Duidelijk en ontspannen

Ik heb de cursus VCA Basis gehaald Uistekende uitleg en lesstof gehad en makkelijk en duidelijk uitgelegd. Een goede docent!

Beste Jan, Hartelijk dank voor de beoordeling! Allereerst, van harte gefeliciteerd met het behalen van je VCA Basis diploma! We vinden het goed om te lezen dat de cursus je zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Spijtig , geen verdere informatie

Ik heb deze proef gedaan als voorbereiding op mijn vca vol en ik ben hier op helaas gezakt en nu wou ik zien welke fouten ik heb gemaakt en dit krijg ik niet te zien

Goedemorgen Frankie, Bedankt voor jouw feedback. Het klopt inderdaad dat wij gratis de mogelijkheid bieden om een proefexamen te maken. Hiermee geven wij iedereen de gelegenheid om hun kennis te toetsen, zodat ze helder hebben of ze direct op examen kunnen of nog een (online) cursus vooraf dienen te volgen. Mochten wij je verder nog kunnen helpen met het eventueel boeken van een cursus en examen, dan horen wij dit graag! We kijken dan samen wat de beste optie voor je is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Compact en doelgericht, e-learning te dun

Ik heb de VCA VOL, e-learning en Dagcursus met examen gedaan. Om de dagcursus te kunnen volgen is de e-learning zeer belangrijk, zonder doe je te weinig kennis op voor het examen want de dagcursus is te kort om alle onderwerpen inhoudelijk te behandelen en te onthouden. Je moet de dagcursus zien als een vlotte herhaling van alle stof en puntjes op de i. Kennis van te voren is dus noodzakelijk. In de dagcursus zaten mensen voor Basis en VOL tegelijk. Je moet dus wel een instructeur hebben die hier rekening mee houdt. De E-learning vond ik te compact en zeer eentonig waarbij sommige belangrijke punten alleen verteld werden en niet tekstueel werden getoond. Dankzij een extra boek wat ik had gekocht (PBNA VCA VOL) kon ik alles opzoeken en beter leren. De oefenvragen en proefexamens van de e-learning zijn zeer goed te gebruiken om je kennis te checken van de specifieke onderdelen. Dit is goed gemaakt. Als je geen enkele of zeer weinig ervaring met VCA hebt en ook niet in of met de bouw of fabrieken werkt, adviseer ik je extra boeken te kopen. Deze leggen meer uit en geven je een goed beeld waardoor de kennis uit de cursus beter kan worden begrepen en toegepast. Tevens zijn de PBNA Proefexamens op dezelfde manier als de echte opgebouwd. Dit geeft je geen verrassing bij het examen en je went gelijk aan de vraagstelling. Een ander goed boek vond ik lesboek VCA combi van het veiligheidsboek. Perfect aangegeven wat je moet weten voor VCA basis, Vol of VCU. Overigens ben ik geslaagd en de vragen uit het echte examen bevestigde mijn ervaring: Goede instructeur die de puntjes op de i zet omdat er veel terug kwam wat hij extra had verteld tijdens de dag en natuurlijk wat je zelf geleerd hebt in je voorbereiding. Ik beoordeel hier bewust niet de instructeur zelf omdat dit elke cursus anders zou zijn. (Dan toch even...Ik had een echt rot uit het vak. Veel ervaring en met humor. Dat geluk moet je hebben...)

Beste Arjen, Allereerst hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt om op een uitgebreide manier ons te beoordelen! We vinden het goed om te lezen dat jouw ervaring goed is geweest en zo te lezen heb je je goed verdiept in de materie. Dit is dan ook rijkelijk beloond met het behalen van je VCA VOL diploma. Top prestatie! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Prima online cursus.

De cursus online is prima, uitleg is goed alleen de 3 oefen examens lijken mij wat verouderd. De vragen die ik kreeg op het echte examen kwamen voor 60% niet voor in de oefen examens.

Beste Albert, Hartelijk dank dat je de moeite genomen hebt om ons te beoordelen. Allereerst willen wij je van harte feliciteren met het behalen van je VCA VOL diploma! Wat betreft onze online cursus en proefexamens is het zo dat wij als VGMbox zo dicht mogelijk in de buurt van de officiële examenvragen proberen te komen. Echter is het zo dat wij dit natuurlijk niet 1 op 1 mogen overnemen. Het kan daarom voorkomen dat vragen op een andere manier gesteld worden, maar in de basis zal alle stof behandeld worden. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed geregeld ,tijdig en goed informeren

Beste Gershwin, Dank dat je de moeite genomen hebt om ons te beoordelen! Fijn om te lezen dat alles goed verlopen is. Fijne dag verder! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Prima geregeld,goede en vriendelijke uitleg.

Goede en vriendelijke uitleg, netjes geregeld.niks mis mee.

Beste Ton, Dank dat je de moeite genomen hebt om ons te beoordelen, dat waarderen we! Goed om te vernemen dat alles goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed geregeld

Nette proffesionele ruimte om het examen af te leggen. Genoeg parkeerplek aanwezig. En makkelijk berijdbaar van de snelweg.

Beste Michael, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! We vinden het fijn om te lezen dat het je zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Gladjes verlopen zonder poespas.

Vlot aangemeld, fijne consulent, goede locatie.

Beste Ronald, Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat goed om te lezen dat je alles zo positief ervaren hebt. Hele fijne feestdagen gewenst namens Team VGMbox.

Goed geregeld!

Goede docent en interactief lesmateriaal wat het interessanter maakt

Beste Sem, Hartelijk dank voor de mooie 9! Fijn om te lezen dat onze methode je zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Niks

Niks

Goedemorgen, Bedankt voor de review. Wat vervelend om te zien dat u ons een onvoldoende geeft. Kunt u dit wellicht onderbouwen? Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Duidelijk en ontspannen

Ik heb het als zeer ontspannen en duidelijk ervaren.

Beste Marco, Hartelijk dank voor de beoordeling. Wat goed om te lezen dat onze cursus je zo goed bevallen is! En van harte gefeliciteerd met het behalen van je VCA VOL diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Prima trainer, enthousiast en informatief

Wel veel stof om in een keer te kunnen onthouden. Echt wel noodzakelijk om de zelfstudie op tijd te beginnen.

Beste Guido, Bedankt voor de review! Het klopt inderdaad dat, wanneer je kiest om je VCA VOL te halen, je voorafgaand aan de cursusdag/examen ook een deel zelfstudie zal moeten doen. Tijdens de cursusdag wordt de VCA VOL stof namelijk niet behandeld en is het aan te raden dit thuis zelf voor te bereiden. Daarbij is het examen ook uitgebreider dan de VCA Basis variant, waar je maar 40 vragen moet maken en bij VCA VOL 70. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

prima geinformeerd

prima geholpen

Goedemorgen Peter, Bedankt voor deze mooie 7 en goed om te lezen dat je prima geholpen bent! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goede service gehad van jullie.

Beste Fernando, Bedankt voor de beoordeling! Wat goed om te lezen dat je onze service een 10 geeft! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Duidelijk en goed geregeld

Duidelijk en snel en goed geregeld

Goedemorgen Stefan, Bedankt voor de beoordeling! Fijn om te lezen dat alles zo goed verlopen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Kort en bondig, dik tevreden over de afwikkeling van een en ander

Beste Jordy, Wat een mooie review, hartelijk dank hiervoor! Fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goed geregeld

Alles was tot in de puntjes geregeld, zelfs op de locatie vroeg men nog aan mij waarom bent u zo laat ( zegge en schrijven 1 minuut) dit vond ik wel perfect dat hij hier over begon want het dient in 1 keer uitgelegd te worden en niet 3 keer. Helemaal top. Alleen als ik dan nog 1 ding mag zeggen, dat is dat deze VCA meer over de raffinaderijen gaat als over de bouw. wat wel jammer is. Ooit heeft men gezegd dat deze meer naar de bouw gerelateerd gaat worden. Hierdoor zal er zeker minder ongevallen gaan gebeuren als dit zo is. En ik vind dat men deze 1x in de 5 jaar moet houden, dit om de wijzigingen in de bouw op te vangen.

Beste Arie, Bedankt voor de feedback. De VCA lesstof is ooit begonnen in de petrochemie, wat dus ook een redelijk aandeel behoudt in de lesstof. Daarnaast is het zo dat er tegenwoordig steeds meer over de bouw in de stof behandeld wordt. Wel waarderen we de feedback, en willen we je vooral van harte feliciteren met het behalen van je VCA VOL diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

2 dagen de tijd gehad om te leren en nog met 84% geslaagd top alles is super netjes uitgelegd in E-oefen programma

Beste Rafal, Bedankt voor jouw mooie review. En wat een enorm mooie score heb je behaald! Gefeliciteerd! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Goede docent

Docent legt goed en duidelijk uit. Is instaat om aandacht gedurende de dag vast te houden. Cursus bereidt goed voor op het examen. De uitleg is gevuld met theorie, maar ook met praktijk voorbeelden.

Beste Yorick, Bedankt voor jouw feedback! We zijn blij om te horen dat onze methode je zo goed bevallen is. Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Leuke dag met een goed resultaat. Ik

Alles goed georganiseerd.

Grotendeels goed, met een verbeterpunt

Ik ben tevreden over mijn ervaring, maar ik had wel veel moeite om de instructeur te verstaan. Hij sprak met een accent, dat was het probleem niet, het probleem was dat hij veel lettergrepen inslikte (een woord als tijdelijk werd dan 'tijlk'). Waarschijnlijk een bijwerking van routine. De instructie was verder goed.

Snel en makkelijk geregeld. We kregen snel toegang tot het oefen programma. Ook fijn dat er proef examens gemaakt kunnen worden. En in 1 keer geslaagd. Ook snel per post het pasje en diploma binnen.

Beste Kevin, Heel erg bedankt voor jouw mooie beoordeling! We vinden het prettig om te lezen dat onze online cursus je goed bevallen is. Van harte gefeliciteerd met het behalen van je VCA VOL diploma! Met vriendelijke groet, Team VGMbox

Prettig en professioneel

Fijne sfeer en kundige docent