GEWELDIG

Erg fijne communicatie over de mail. Dochterlief was gelijk een knoop kwijt en zonder problemen werd deze na gestuurd. Tevens bij het retour sturen en het betalen via Klarna wat niet helemaal goed ging hebben ze me ontzettend fijn geholpen. En bovenal Super veel complimenten over de mooie kwaliteit kleding!

Dank je wel voor jullie positieve review. We zien jullie heel graag terug.

Supermooie en draagbare kleding

Al jaren koop ik hier kleding voor mijn dochter. Naar volle tevredenheid. Heerlijk draagbare en mooi blijvende kleding.

Leuke, hippe kleding van goede kwaliteit!

Mijn dochter houdt van leuke combi’s te maken. Met de verschillende kledingstukken en variatie in gekleurde strikken zijn er genoeg mogelijkheden met een paar kledingstukken. Ook na het wassen blijven de producten mooi, wat ik dan weer belangrijk vindt!

Dank voor de positieve review Maaike. We zien jullie heel graag terug.

Super mooie kwaliteit en pasvorm

De jurkjes van Bobbi Ravioli zijn geweldig. De pasvorm is mooi en na nog zo vaak wassen en spelen blijft de kwaliteit erg mooi.

Erg leuk om te horen, dank je wel!

Geweldige kwaliteit en service!

De eerder gekochte jurkjes van bobbi ravioli waren te klein geworden, dat vond dochter erg jammer. Dus vier nieuwe jurkjes uit de zomercollectie besteld met 2 paar kousen. Toch weer verrast door de fijne kwaliteit stof en de pasvorm! Uit ervaring met eerder gekochte jurkjes en kousen weet ik dat het ook na veelvuldig wassen (want favoriet) erg mooi blijft. Tot slot, snel verzonden na bestellen, een feestje om uit te pakken (want zorgvuldig ingepakt en een extraatje erbij), gelukkige dochter, gelukkige ouders!

Geweldig!!!

Ik heb het jurkje binnen gekregen, Me dochtertje Vajèn is er echt super blij mee Snelle levering en echt super kwaliteit heerlijk zacht stofje ! Heb al heel wat mensen om me heen geadviseerd te bestellen bij jullie!!

kan niet beter

Jurkje voor mijn nichtje gekocht en super goed geholpen. Wist niet precies wat ik moest kiezen maar perfect geholpen.

Mooi jurkje en goede kwaliteit!

Snelle levering, leuke verpakking en mooi jurkje! Mijn dochter is er heel blij mee

Al een paar jaar fan van de mooie zachte jurkjes/leggings. Heerlijk stof en mooie pasvorm. En voor elke jurk een mooie strik. Mijn dochter en ik zijn er helemaal blij mee!

Prachtig jurkje!

Echt heel tevreden over het jurkje. Mooie stof, valt erg goed en sluit mooi aan. Ook erg blij met de bijpassende kniekousen en een strik in kleur naar keuze. Mijn dochter van 2 jaar lijkt gelijk 2 jaar ouder :) En ze wilt elke dag haar nieuwe jurk met strik aan, ze is er dol op! :D

Kwaliteit en super service

Wat een super fijne jurkjes zijn dit! De stof blijft super in de was. Lekker zacht. Door de verschillende strikjes altijd net weer anders.

Dochters willen niet anders!

Onze drie dochters willen eigenlijk alleen nog maar Bobbi Raviolo jurkjes aan! Ze voelen zo heerlijk zacht! Ik vind dat ze netjes en sportief te dragen zijn en een goede pasvorm! Snelle levering!

Kwalitatieve jurkjes!

Mooie jurkjes van hoge kwaliteit.Ik vind het prettig dat de jurkjes in Europa,Portugal worden gemaakt van biologische katoen. Fiep is de absolute favoriet van mijn kleindochter en staat haar fantastisch.

Prachtige jurkjes, super kwaliteit

Super mooie jurkjes, de kwaliteit is heel goed. Na veel wassen blijven de jurkjes namelijk ook echt mooi. Snelle levering en super vriendelijke mensen bij de klantenservice. Ik had een klein probleem en het werd meteen voor me opgelost.

Prima, superleuke sokken!

Super sokken voor mijn dochter gekocht. Heel blij mee!

Prachtige jurkjes, super mooie kwaliteit!

‐---------------

Er leuk dat variëren

meerdere jurkjes besteld. Mooie, goede kwaliteit en leuk dat je de jurkjes kunt variëren met behulp van de bijkomende strikken. Erg blij mee!

Leuke jurkjes helaas te klein

In de sale een jurkje besteld helaas te klein. Wie weet eentje in de nieuwe collectie

Super leuk

Legging besteld. Bestelling verliep snel en de legging is van mooie kwaliteit en zit heel lekker.

Wij zijn blij!

Wat een mooi jurkje kwam er binnen! Heel blij mee. Onze dochter zal stralen op de bruiloft van haar tante! Bedankt!

Goed!

Had sokken besteld maar zaten er niet bij. Na mail contact te weten gekomen dat sokken ook niet meer op voorraad waren...wel andere soort gelijk opgestuurd gekregen.

Zacht materiaal en leuke designs!

Leuke jurkjes en een lekker zacht stofje. Onze dochter is er dol op. Love it!

Ik word hebberig van die leuke jurkjes.

De jurkjes zijn gemaakt van een heerlijk, zacht knuffelstofje. Het liefst draagt onze dochter elke dag een ander. Er wordt altijd snel en persoonlijk gereageerd op berichtjes of vragen. Dus het vervolg na een bestelling is persoonlijk en de kleding wordt snel opgestuurd.

Tof design, goede kwaliteit en mooie prijs!

Te leuke kleding van Bobbi Ravioli. Erg goede kwaliteit en blijft ook mooi. Snel verzonden. Een enorme aanrader. Nu hopen dat ze snel weer jongens kleding gaan aanbieden ;)

Top! Kiek met rode strik!

Getipt door een vriendin eens gaan neuzen op de website van bobbi ravioli! Wat een leuke jurkjes! Kiezen was bijna onmogelijk maar toch gelukt! We gingen voor het jurkje Kiek, met rode strik. Netjes verpakt kwam alles binnen en dochterlief super enthousiast over haar nieuwe jurkje! Wil 'm het liefste elke dag aan. Mooie pasvorm en goede kwaliteit! Zojuist nog even de bijpassende kousen in het winkelwagentje gedaan, dat maakt de outfit helemaal compleet! En stiekem nog even kijken voor een bijpassende accessoire!