Gewoon super goed!

Iedere nieuwe collectie probeer ik een nieuw jurkje te kopen. Dat probeer ik want het worden er meestal meer 🤭 De kwaliteit van de jurkjes blijft goed. Fantastisch eigenlijk. Ze blijven lekker zacht, de kleuren lopen niet door en na tig keer wassen nog steeds als nieuw. De pasvorm is super of je kindje nu smal of breder is, staat altijd. Ieder jurkje is leuk te combineren met de verschillende kleuren strikken. Hiermee kun je steeds leuk combineren en met steeds een andere kleur legging heb je iedere keer weer net een andere outfit. Het is iedere keer weer huilen wanneer een jurkje echt niet meer past.

Jurkje en legging besteld.... legging kregen we in de verkeerde maat. Er werd meteen gereageerd dat ze de juiste maat gingen opsturen en dat ze in de andere wel zou groeien. Super service!

Prima. Goed afgeleverd. Tevreden.

Mijn kleindochter is erg blij met de mooie legging. Goede kwaliteit.

Goede levering, goede kwaliteit. Inmiddels 3 jurkjes en heel veel complimentjes gekregen.

Leuk jurkje en mooie kwaliteit

Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten maar was aangenaam verrast.mn dochter wilde de jurk gelijk aan...

Mooie jurkjes en snelle levering

3 jurkjes besteld en al de volgende dag in huis! Mooie kwaliteit jurkjes en de bijgeleverde strikjes maken ze helemaal af! Ik ga zeker vaker bestellen!

Heerlijke toffe jurkjes, eindeloos combineren!

Inmiddels bestel ik de jurkjes alweer in de 3e maat voor mijn dochter, ze blijven hier favoriet! Onlangs een paar jurkjes besteld en ontvangen in een maatje groter, ze hangen klaar voor de winter! En gisteren weer een jurkje met legging uit de nieuwe collectie besteld, ik ben benieuwd! Materiaal is heel prettig, lekker zacht en rekbaar, zonder dat de pasvorm gaat lubberen. Blijft mooi zitten! En zelfs na tig keer wassen (wel op 30 gr) blijven ze mooi en kleurvast, vervalen niet. Inmiddels ook een aantal leggings en sokken erbij dus mijn dochter creëert zelf haar dagelijkse look en ziet er toch elke keer weer anders uit (terwijl ze soms rustig een week lang alleen maar Bobbi draagt :-)

Super leuk

Super leuke jurkjes en vooral ook leuke sokken en beenwarmers die je kunt combineren. Inmiddels hebben we ook de nodige strikken en sokken en kunnen we veel combi’s maken. Mooie, zachte stof en leuk afgewerkt. Hele goede prijs/kwaliteit verhouding.

De leukste jurkjes!

Mijn dochter is weg van de jurkjes! Staan super, zitten mooi en lekker en blijven mooi in de was. De jurkjes die te klein zijn, zijn nog zo mooi dat ze met veel plezier gedragen worden door een nichtje. En zij krijgt er dan ook weer veel complimentjes over.

Super jurkjes!

Super blij met de jurkjes voor mijn dochter! Getipt door vriendin en heb er een nieuwe verslaving bij ben ik bang:)! Ze zitten haar als gegoten. Kijk al uit naar de nieuwe collectie!

Dochter die eindelijk een jurkje niet verknipt om het naar haar smaak te maken ... 👍🏻

Ons dochtertje van 6 heeft een heel eigen smaak qua kleding terwijl mama eigenlijk houdt van vrolijke jurkjes. Normaal zit niks goed (van dure tot goedkope merken) en knip ik truitjes korter en jurkjes worden truitjes en van dd overgebleven stof maakt ze sjaaltjes voor haar beren 😂 ... maar dit jurkje is anders ... de stof is superzacht, pasvorm geweldig maar het meest opmerkelijke is dat dit jurkje gewoon als jurkje gedragen wordt en ik deze dus niet hoefde te ‘vermaken’ tot truitje ... je hebt geen idee hoe fijn dat is 🤗 ... dit is voor ons dus ook niet het laatste jurkje van Bobbi! Mama vindt het verhaal erachter heel mooi en her gebruik van verantwoord katoen 😊 ... of we nu wel of geen jurkje winnen, deze mama is superblij 👊🏻

Een feestje om te dragen en om naar te kijken

Heerlijke basic jurk. Zit lekker en kan je naar eigen smaak aankleden met een gekleurde strik, sokken of legging. Echt een must have voor elke jonge dame haar kledingkast.

Goede kwaliteit, zachte stof

Super mooi jurkje

Echt heel erg blij met het jurkje. Snelle levering en mooie pasvorm en kwaliteit. Wij zullen meer aankopen gaan doen.

Snelle service en heel vriendelijke hulp bij een probleem. Top!

Goede kwaliteit en mooie pasvorm

Ik ben al jarenlang klant bij Bobbi Ravioli. De kleren blijven mooi en zelfs na door mijn beide dochters gedragen ( 3 en 5 jaar) ziet het er nog heel goed uit. Ik bestel dan ook regelmatig iets bij in een maatje groter zodat ze altijd iets in de kast hebben hangen. Nu voor het eerst ook de kniekousen voor mijn oudste besteld. Leuk voor onder de jurkjes.

Lievelingsjurk met een strik!

Als veel van je jurken en broeken kriebelen, stugge stofjes hebben of gewoon niet lekker zitten, dan ben je zooo blij met zachte jurkjes van Bobbi Ravioli! Onze Noor heeft haar Lievelingsjurken gevonden... met Strik! Ze dragen heerlijk, hebben een mooie pasvorm, blijven ook netjes na heel vaak wassen en fijn om ze na bestellen zo snel in huis te hebben. Tot de volgende Lievelingsjurk! Bianca & Noor

Goede service, lief briefje en mooie jurkjes

Helemaal prima

Prachtige, unieke jurkjes voor elk type meisje

Hele fijne materialen, stoere en lieflijke ontwerpen, tijdloos en staat ieder meisje!

Goede kwaliteit en perfecte pasvorm!

Twee jurkjes besteld en ze vallen mooi op maat en zitten perfect. Goede kwaliteit en erg fijne zachte stof. Zonder korting vind ik de jurkjes wel prijzig.

Prachtige stoere schattige outfits

Wauw wat ben ik blij met mijn bestelling! Alles past, alles is met elkaar te combineren en dat voor een super leuk prijsje. Net even anders dan waar de halve school al in rondloopt!

Top service!

Snelle en fijne service!

Stoer en schattig!!

Wat een leuke verrassing bij thuiskomst! Twee jurkjes gekocht met bijpassende kousen en alles zit perfect :) Mijn dochter blij en ik blij. Ze ziet er stoer en schattig uit en ik ben helemaal fan van bobbi ravioli! PS Wanneer kunnen we de dameslijn verwachten? ;)

Yesss! Helemaal blij met bobbi ravioli

Kom je thuis... ligt er weer een pakje op de mat van bobbi... yesssss... helemaal blij word ik ervan. Weer 2 schattige jurkjes gekocht. 1 met sterren en een rose. Dochterlief ook helemaal blij!!

Hele mooie kwaliteit en uniek in formaat!

Jurkjes van Bobbi ravioli zijn van mooie kwaliteit, zelfs na meerdere keren wassen! Strikken blijven mooi en de jurkjes zitten geweldig, zowel voor het kind als om te zien. Hele mooie stretchstof en ook een hele leuke bijkomstigheid, op het schoolplein lopen er geen 10 van rond!