Snelle goede service. Mooi aansluitende hippe jurkjes van zachte kwaliteit katoen

Snelle en goede service. Jurkjes zijn mooi aansluitend, hippe strik en leuk ceintuurtje om te strikje. Mooie pasvorm. Stof en heerlijk zacht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke jurkjes met strik

Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. De jurkjes zijn van een zachte katoen gemaakt met stretch. Ik zou de strik (met drukknoop) wel even vast zetten aangezien mijn dochter al een keer van school thuis kwam zonder strik. De strik is los te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wederom blij met de bestelde kleding!

Mooi en kwalitatief. Snelle levering. Helaas waren niet alle kleuren strikken op voorraad maar kan me ook voorstellen dat ze snel zijn uitverkocht, zijn ook zo leuk!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wauw wat zit het jurkje mooi bij mijn dochter

Erg goed

Mooie jurkjes, goede kwaliteit

Mooie jurkjes van hele zachte katoen. Blijven ook mooi na het wassen

Mooie kwaliteit

De jurkjes van Bobbi Ravioli zijn van mooie kwaliteit, met een prima prijs. Ze vallen wat klein. Persoonlijke boodschap bij de bestelling maakt het af!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super leuke/fijne jurkjes met mooie smalle pasvorm.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Leuke kleertjes , goede service!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie aansluitende kleding, kwaliteit is goed!

Grotere maten! Mijn dochter draagt nu de grootste maat en we zouden supergaag ook als ze uit 146-152 is gegroeid Bobbi Ravioli blijven dragen! En misschien ook jurkjes voor mama’s?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle reactie, hele mooie kleding én super fijn meegedacht!

Geen, gewoon zo doorgaan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

heel leuke collectie , snelle levering en vriendelijk contact !

n.v.t.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Weer een prachtog bobbi jurkje besteld voor ons meisje. Wat staat dat super. Mn nichtje vond het zo leuk staan datbzij er ook 2 besteld heeft voor haar meiden. Super blij (weer) mee. Met de gave kniekousen en verschillen strikken mixen we weer wat af. Weer happy hier! Dank je wel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed en snel bereikbaar via mail, snelle levering. Prachtige jurkjes.

Op dit moment geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gele strik besteld, krijg ik netjes bericht dat gele strik uitverkocht is, waarop ik antwoord dat aankoop jurk met strik juist echt om gele strik ging. Gezocht en gezocht en gevonden, volgende dag in de bus! Super service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijk en begrijpelijke site. Overzichtelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Unieke stijl en de stof is van een hoge kwaliteit en zit (zegt mijn dochter) dus heerlijk én staat ook nog eens fantastisch!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer goede service!! De jurkjes staan heel leuk!! Ook zat er nog een extra strik bij geleverd! Bedankt!

Ga zo door!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie jurkjes, snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering met persoonlijke aandacht

Aanbod jurken is vanaf maat 92, echter bijpassende sokken worden niet in gelijkgestemde maat verkocht (maat 22-23). Groot minpunt want combinatie (outfit zoals zichtbaar is in advertentie) is daardoor niet mogelijk (waardoor advertentie eigenlijk misleidend is..)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Mooie kwaliteit stof Lekker elastisch, zacht en blijft goed in vorm. Maar valt ook zoals hoort.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zonder bobbi ravioli geen leven!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Net weer jurkje madelief binnengekregen! Dit wordt voor mijn meiden alweer de 4e zomer in dit geweldige jurkje! Zo zacht en speelproof, wij zijn fan!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Voorheen ook leuke shirts en joggingbroekjes voor mijn zoon en nu prachtige jurkjes met stoere kousen voor mijn dochter. Mooie stoffen die ook goed blijven na het wassen. En snelle levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Duidelijke webshop en vlotte levering.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prachtige kwaliteit, mooie pasvorm en blijft geweldig mooi na wassen

Grotere maten! Mijn dochter heeft nu de grootste maat en we zouden nog jaaaaaaren deze jurkjes willen kunnen bestellen! Ze zijn hartstikke hip bij tieners vanwege de pasvorm, maar als ze 152 uitgroeit, dan hebben jullie geen passende jurkjes meer.... al zovelen gehoord die daar enorm van balen

Over bobbi ravioli

Filter op Taal