Rokje met bijpassende blouse gekocht, mooie pasvorm en goede kwaliteit en

Onlangs een rokje met bijpassende blouse gekocht. De pasvorm is prachtig en van goede kwaliteit. Al meerdere keren gewassen en ziet en nog steeds als nieuw uit! Erg tevreden!

Enthousiast, warm bedrijf

Goede en snelle levering, leuke kleding voor ons meisje. Altijd een vrolijk kaartje met persoonlijke tekst in pakket toegevoegd. Als er iets mis gaat, altijd alles netje ls overleggen en zoeken naar oplossingen. Altijd een fijn gevoel om zaken met Bobbi te doen!

Snel,netjes en superservice

Toen mijn bestelling binnen kwam was helaas het strikje kapot.Kan gebeuren,heb gelijk een mail gestuurd en binnen het uur kreeg ik al een positieve reactie!!!!

Uitstekende producten! Niets op aan te merken!

Snelle levering Uitstekende producten ! Dochter erg blij!

Super leuk merk voor mijn meisjes

Bobbi Ravioli is het favoriete merk voor mijn meiden, de jurkjes sluiten super mooi aan en de kwaliteit is geweldig.

Mijn dochter vind het een feestje om een strik te mogen uitkiezen voor haar outfit !

Ik heb hier thuis een blij ei (dochter♡)als ze mag kiezen welke strik op haar outfit gaat . De kleding zit geweldig lekker en staat super mooi bij haar . Fijne kwaliteit.

Mooi duurzaam!

Wat een frisse, hippe, zachte, verantwoorde en bovenal mooie jurkjes!! En wat het leukste is; het blijft ook mooi. De jurkjes van de oudste werden veel gedragen en veel gewassen, lagen toen enkele jaren in de kast tot kleine zus ze paste en ze zijn nog steeds fris, hip, zacht en mooi!

Prima service en fantastische jurkjes

De jurkjes hebben een prima pasvorm en blijven ook na het wassen mooi. Heel fijn dat de leggings smal zijn!

Super mooie fijne kleding

Ik zocht jurkjes voor m’n smalle meisje, Bobbi Rovioli past haar perfect! Heel erg blij een merk gevonden te hebben wat wel mooi is bij lange slanke meisje wij zijn fan!

Uniek merkje

Net even anders, onze dochters dragen al jaren Bobbi Ravioli en krijgen veel complimenten over de leuke jurkjes die net even anders zijn. De kwaliteit is erg mooi en blijft na het wassen ook goed. Ook de klantenservice medewerkers zijn super vriendelijk en denken graag mee! Wij zijn fan!

Mooi merk

Een snelle levering maar ook snelle oplossing wanneer blijkt dat er een stimfoutje in het shirtje zit. Kreeg een code om te retourneren en zelfs al een nieuw shirtje opgestuurd. Wij waren al fan van Bobbi maar nu helemaal!

Bobbi Ravioli, super gaaf kledingmerk!!!

Prachtige jurkjes van mooi materiaal

Hele mooie, fijne getailleerde jurkjes. Ik heb 2 meisjes. De jurkjes staan bij beide echt prachtig. Mooie diepe kleuren, mooie stof en enorm leuk met alle keuzes uit strikken! Wij zijn hier enorm fan! Verder vind ik het heel fijn dat er een kleine collectie is met duurzaam materiaal. Ik kan het elke mama met meisjes aanraden!

Echt een top merk

Super mooie kleding en heel tof team.

Net alweer een pakketje ontvangen met prachtige kleding. Wij zijn super fan van Bobbi Ravioli! De kleding is stijlvol en de strikjes erop maakt het voor ons extra leuk. De jurkjes die we een jaar geleden kochten, zien er nog steeds erg goed uit. Dus ook na veel dragen zien ze er super goed uit! Wij zijn er echt erg blij mee.

Prachtige stoffen en super leuke prints!

Dit seizoen ons eerst Bobbi Ravioli jurkje gekocht en wij zijn fan!! Wij hebben voor het all over hartjes jurkje gekozen en deze is de favoriet van mijn 3 jarige dochter. De print blijft mooi, ook na 10x wassen! Bij ons komen er zeker meer items!

GEWELDIG

Erg fijne communicatie over de mail. Dochterlief was gelijk een knoop kwijt en zonder problemen werd deze na gestuurd. Tevens bij het retour sturen en het betalen via Klarna wat niet helemaal goed ging hebben ze me ontzettend fijn geholpen. En bovenal Super veel complimenten over de mooie kwaliteit kleding!

Dank je wel voor jullie positieve review. We zien jullie heel graag terug.

Supermooie en draagbare kleding

Al jaren koop ik hier kleding voor mijn dochter. Naar volle tevredenheid. Heerlijk draagbare en mooi blijvende kleding.

Leuke, hippe kleding van goede kwaliteit!

Mijn dochter houdt van leuke combi’s te maken. Met de verschillende kledingstukken en variatie in gekleurde strikken zijn er genoeg mogelijkheden met een paar kledingstukken. Ook na het wassen blijven de producten mooi, wat ik dan weer belangrijk vindt!

Dank voor de positieve review Maaike. We zien jullie heel graag terug.

Super mooie kwaliteit en pasvorm

De jurkjes van Bobbi Ravioli zijn geweldig. De pasvorm is mooi en na nog zo vaak wassen en spelen blijft de kwaliteit erg mooi.

Erg leuk om te horen, dank je wel!

Geweldige kwaliteit en service!

De eerder gekochte jurkjes van bobbi ravioli waren te klein geworden, dat vond dochter erg jammer. Dus vier nieuwe jurkjes uit de zomercollectie besteld met 2 paar kousen. Toch weer verrast door de fijne kwaliteit stof en de pasvorm! Uit ervaring met eerder gekochte jurkjes en kousen weet ik dat het ook na veelvuldig wassen (want favoriet) erg mooi blijft. Tot slot, snel verzonden na bestellen, een feestje om uit te pakken (want zorgvuldig ingepakt en een extraatje erbij), gelukkige dochter, gelukkige ouders!

Geweldig!!!

Ik heb het jurkje binnen gekregen, Me dochtertje Vajèn is er echt super blij mee Snelle levering en echt super kwaliteit heerlijk zacht stofje ! Heb al heel wat mensen om me heen geadviseerd te bestellen bij jullie!!

kan niet beter

Jurkje voor mijn nichtje gekocht en super goed geholpen. Wist niet precies wat ik moest kiezen maar perfect geholpen.

Mooi jurkje en goede kwaliteit!

Snelle levering, leuke verpakking en mooi jurkje! Mijn dochter is er heel blij mee

Al een paar jaar fan van de mooie zachte jurkjes/leggings. Heerlijk stof en mooie pasvorm. En voor elke jurk een mooie strik. Mijn dochter en ik zijn er helemaal blij mee!