Snel in huis, goede kwaliteit en goede service!

Super blij kind!

Dochter super blij met haar drie nieuwe mooie jurkjes met bijpassende kousen! 1 van de gekozen strikken was niet op voorraad, werd netjes telefonisch contact gezocht om samen te kijken naar een alternatief. En... dat werd meer dan geweldig opgelost met zelfs nog een paar extra kousen erbij. Kortom, prachtige kwalitatief hoogwaardige kleding, snel bezorgd en een super services!

Uitstekende kwaliteit

Wederom 2 jurkjes besteld, mooie slanke pas vorm zit als gegoten en een mooie afwerking van de naden streepjes lopen mooi door! Top!

Geweldige jurkjes, zowel de look als qua comfort en kwaliteit

Wederom ben ik weer erg tevreden over de kleding van Bobbi! Dit keer heb ik wat leggings besteld en nieuwe strikjes. De kwaliteit is gewoon super. Ik ben nog nooit een gat of dunne plek op een legging van Bobbi tegengekomen. Mijn dochter is gek op dit merk: ze vindt het heerlijk om elke keer weer leggings, jurkjes, sokken en strikken te combineren: hoe creatief ze ook combineert, het staat altijd leuk! Ook de service is top. Er wordt altijd heel vlot gereageerd op gestelde vragen en de verzending was ook dit keer weer direct verzonden. Ik kijk weer uit naar de zomercollectie!

Zachte jurkjes van écht goede kwaliteit

Mijn dochter draagt al een tijd graag de jurkjes van Bobbi Ravioli. Ze 'prikken' niet, zijn hip en fijn afwisselend door de verschillende drukkers. Wat fijn dat ze er voorlopig nog niet uitgegroeid is!

Mooie kwaliteit en zeer persoonlijke en betrouwbare levering

Mooie kwaliteit en zeer persoonlijke en betrouwbare levering

Vrolijk, hip, combineren, kleine meisjes

Mijn dochter Lieve draagt elk seizoen jullie jurkjes, leggings, trainingsjack, longsleeve. Super hip, zo leuk te combineren, met strikjes, bloemen of hoge sokken offfff beenwarmers. Goede kwaliteit, kleur blijft goed! Vrolijke stofjes, Vorige week nog een aantal jurkjes gekocht. Ben bang dat het nu wel bijna voorbij is. Ze is 7 en het dragen van jurkjes wordt iets minder, dat doet deze mama best een beetje pijn! Mis alleen een nieuw trainingsvest! Mijn zoon had de donkerblauwe met rood en m’n dochter met roze, waren echt mijn favorietje! En geweldige service, klachten worden correct opgelost!!! Jullie verdienen echt een dikke vette 10

Leuke jurkjes, goede pasvorm, snelle levering!

Uitstekend!

Een verkeerd geleverd jurkje werd meteen opgelost. Maar bovenal hélé leuke jurkjes! Dragen erg lekker en blijven mooi!

Leuke en heerlijke jurken, leggings

We blijven bestellen. Goede service, snelle correcte levering

Ik bestel al een paar jaar jurkjes en leggings en mijn dochter wil niet anders. Ze is gek op de zachte stoffen! En mama vindt de jurkjes ook geweldig!

Mooie kwaliteit kleding.

Super leuk jurkje

Wat een leuk jurkje hebben we ontvangen. Deze kan onze dochter prachtig aan.... wat hebben we zin om dit jurkje te dragen .

Topkwaliteit en snelle service!

Mooie kledij en snelle levering! Top!

Heerlijke jurkjes

Fijne stof, mooie pasvorm, na het wassen blijven de jurkjes mooi. Vriendinnen zitten vaak met spanning te wachten tot hun dochters de jurkjes die mijn dochter te klein zijn geworden mogen dragen.

Goeie kwaliteit en mooie pasvorm.

Gisteren voor het eerst een jurkje van Bobbi Ravioli in de brievenbus. Hoge verwachting naar aanleiding van de reviews. Maar gelukkig kloppen deze... lekkere stof, mooi afgewerkt en prachtige pasvorm. Maar het allerbelangrijkste is de reactie v mijn dochter v twee jaar... memmie mooooooiiii en lekker zacht... en natuurlijk de leuke strikken vielen erg in de smaak.... Hier wordt het een vast item in de kledingkast!!!!😊

fantastische jurkjes!

geweldige kwaliteit jurkjes, leggings en sokken. Stijlvol en tijdloos met enorm draagcomfort.absolute fan van!

Geweldige jurkjes en goede kwaliteit

Al jaren een enorme fan van de jurkjes, sluiten erg mooi aan. Schattig maar ook stoer!

Mooie jurkjes en een goede service!

Super mooie en goede kwaliteit kleding. Perfecte pasvorm voor onze smalle dochter.

super de super

Leuke jurkjes, fijne stretchstof en we kunnen ondertussen behoorlijk variëren met de strikken!! En wat ben ik blij met de grootste maat erbij!!!

Een feestje om te dragen

Ik heb inmiddels verschillende jurkjes en leggings besteld bij Bobbi Ravioli. De kwaliteit is echt super. Heerlijke zachte stoffen. Pasvorm is smal, maar voor mijn dochter daarom heel fijn. De bestelling wordt snel geleverd. Zelfs in de drukke tijd voor Sinterklaas.

Smalle maar erg mooie jurkjes

Mijn dochter heeft sinds kort maat 98, maar jurkje maat 98/104 is toch wat krap. 110/116 is nu onderweg en ik hoop dat die beter past. De jurkjes zijn met name erg smal. De stof is mooi,zacht en rekbaar en blijft ook mooi. De wisselbare strikjes zijn een heel mooi concept,behalve dat mijn meid ze er zelf steeds aftrekt.🤭

Super kwaliteit, super service!

Wauw, een nieuw favoriet merk erbij! (helaas pas vanaf 86/92 dus daardoor nog niet eerder gekocht) Wat een super kwaliteit, hele mooie dikkere jersey die super meerekt en mooi aansluit. Prachtige basics die overal en altijd kunnen, het geld meer dan waard! Ook na het wassen blijft de kleding super mooi, alles is netjes afgewerkt. Helemaal tof zijn de verwisselbare strikken, door het afwisselen is het net alsof je steeds weer een nieuw jurkje hebt! Klantenservice is goed bereikbaar, verzending snel en netjes. Bedankt! En tot snel ❤️

Top jurkjes

Ik ben echt heel blij met alle spulletjes van bobbi ravioli. Ze zijn qua stof heerlijk zacht. Het blijft mooi, hoe vaak je het ook wast. De leggings lijken onverslijtbaar. En het geheel staat superleuk, meisjesachtig en sportief! Ik koop het al jaren. De jongenskleding was ook erg leuk qua shirts en die leuke sportieve vestjes/ jackjes. Jammer dat die lijn is gestopt.