Prachtig jurkje!

Echt heel tevreden over het jurkje. Mooie stof, valt erg goed en sluit mooi aan. Ook erg blij met de bijpassende kniekousen en een strik in kleur naar keuze. Mijn dochter van 2 jaar lijkt gelijk 2 jaar ouder :) En ze wilt elke dag haar nieuwe jurk met strik aan, ze is er dol op! :D

Kwaliteit en super service

Wat een super fijne jurkjes zijn dit! De stof blijft super in de was. Lekker zacht. Door de verschillende strikjes altijd net weer anders.

Dochters willen niet anders!

Onze drie dochters willen eigenlijk alleen nog maar Bobbi Raviolo jurkjes aan! Ze voelen zo heerlijk zacht! Ik vind dat ze netjes en sportief te dragen zijn en een goede pasvorm! Snelle levering!

Kwalitatieve jurkjes!

Mooie jurkjes van hoge kwaliteit.Ik vind het prettig dat de jurkjes in Europa,Portugal worden gemaakt van biologische katoen. Fiep is de absolute favoriet van mijn kleindochter en staat haar fantastisch.

Prachtige jurkjes, super kwaliteit

Super mooie jurkjes, de kwaliteit is heel goed. Na veel wassen blijven de jurkjes namelijk ook echt mooi. Snelle levering en super vriendelijke mensen bij de klantenservice. Ik had een klein probleem en het werd meteen voor me opgelost.

Prima, superleuke sokken!

Super sokken voor mijn dochter gekocht. Heel blij mee!

Prachtige jurkjes, super mooie kwaliteit!

‐---------------

Er leuk dat variëren

meerdere jurkjes besteld. Mooie, goede kwaliteit en leuk dat je de jurkjes kunt variëren met behulp van de bijkomende strikken. Erg blij mee!

Leuke jurkjes helaas te klein

In de sale een jurkje besteld helaas te klein. Wie weet eentje in de nieuwe collectie

Super leuk

Legging besteld. Bestelling verliep snel en de legging is van mooie kwaliteit en zit heel lekker.

Wij zijn blij!

Wat een mooi jurkje kwam er binnen! Heel blij mee. Onze dochter zal stralen op de bruiloft van haar tante! Bedankt!

Goed!

Had sokken besteld maar zaten er niet bij. Na mail contact te weten gekomen dat sokken ook niet meer op voorraad waren...wel andere soort gelijk opgestuurd gekregen.

Zacht materiaal en leuke designs!

Leuke jurkjes en een lekker zacht stofje. Onze dochter is er dol op. Love it!

Ik word hebberig van die leuke jurkjes.

De jurkjes zijn gemaakt van een heerlijk, zacht knuffelstofje. Het liefst draagt onze dochter elke dag een ander. Er wordt altijd snel en persoonlijk gereageerd op berichtjes of vragen. Dus het vervolg na een bestelling is persoonlijk en de kleding wordt snel opgestuurd.

Tof design, goede kwaliteit en mooie prijs!

Te leuke kleding van Bobbi Ravioli. Erg goede kwaliteit en blijft ook mooi. Snel verzonden. Een enorme aanrader. Nu hopen dat ze snel weer jongens kleding gaan aanbieden ;)

Top! Kiek met rode strik!

Getipt door een vriendin eens gaan neuzen op de website van bobbi ravioli! Wat een leuke jurkjes! Kiezen was bijna onmogelijk maar toch gelukt! We gingen voor het jurkje Kiek, met rode strik. Netjes verpakt kwam alles binnen en dochterlief super enthousiast over haar nieuwe jurkje! Wil 'm het liefste elke dag aan. Mooie pasvorm en goede kwaliteit! Zojuist nog even de bijpassende kousen in het winkelwagentje gedaan, dat maakt de outfit helemaal compleet! En stiekem nog even kijken voor een bijpassende accessoire!

Snel in huis, goede kwaliteit en goede service!

Super blij kind!

Dochter super blij met haar drie nieuwe mooie jurkjes met bijpassende kousen! 1 van de gekozen strikken was niet op voorraad, werd netjes telefonisch contact gezocht om samen te kijken naar een alternatief. En... dat werd meer dan geweldig opgelost met zelfs nog een paar extra kousen erbij. Kortom, prachtige kwalitatief hoogwaardige kleding, snel bezorgd en een super services!

Uitstekende kwaliteit

Wederom 2 jurkjes besteld, mooie slanke pas vorm zit als gegoten en een mooie afwerking van de naden streepjes lopen mooi door! Top!

Geweldige jurkjes, zowel de look als qua comfort en kwaliteit

Wederom ben ik weer erg tevreden over de kleding van Bobbi! Dit keer heb ik wat leggings besteld en nieuwe strikjes. De kwaliteit is gewoon super. Ik ben nog nooit een gat of dunne plek op een legging van Bobbi tegengekomen. Mijn dochter is gek op dit merk: ze vindt het heerlijk om elke keer weer leggings, jurkjes, sokken en strikken te combineren: hoe creatief ze ook combineert, het staat altijd leuk! Ook de service is top. Er wordt altijd heel vlot gereageerd op gestelde vragen en de verzending was ook dit keer weer direct verzonden. Ik kijk weer uit naar de zomercollectie!

Zachte jurkjes van écht goede kwaliteit

Mijn dochter draagt al een tijd graag de jurkjes van Bobbi Ravioli. Ze 'prikken' niet, zijn hip en fijn afwisselend door de verschillende drukkers. Wat fijn dat ze er voorlopig nog niet uitgegroeid is!

Mooie kwaliteit en zeer persoonlijke en betrouwbare levering

Mooie kwaliteit en zeer persoonlijke en betrouwbare levering

Vrolijk, hip, combineren, kleine meisjes

Mijn dochter Lieve draagt elk seizoen jullie jurkjes, leggings, trainingsjack, longsleeve. Super hip, zo leuk te combineren, met strikjes, bloemen of hoge sokken offfff beenwarmers. Goede kwaliteit, kleur blijft goed! Vrolijke stofjes, Vorige week nog een aantal jurkjes gekocht. Ben bang dat het nu wel bijna voorbij is. Ze is 7 en het dragen van jurkjes wordt iets minder, dat doet deze mama best een beetje pijn! Mis alleen een nieuw trainingsvest! Mijn zoon had de donkerblauwe met rood en m’n dochter met roze, waren echt mijn favorietje! En geweldige service, klachten worden correct opgelost!!! Jullie verdienen echt een dikke vette 10

Leuke jurkjes, goede pasvorm, snelle levering!

Uitstekend!

Een verkeerd geleverd jurkje werd meteen opgelost. Maar bovenal hélé leuke jurkjes! Dragen erg lekker en blijven mooi!