Leuke en heerlijke jurken, leggings

We blijven bestellen. Goede service, snelle correcte levering

Ik bestel al een paar jaar jurkjes en leggings en mijn dochter wil niet anders. Ze is gek op de zachte stoffen! En mama vindt de jurkjes ook geweldig!

Mooie kwaliteit kleding.

Super leuk jurkje

Wat een leuk jurkje hebben we ontvangen. Deze kan onze dochter prachtig aan.... wat hebben we zin om dit jurkje te dragen .

Topkwaliteit en snelle service!

Mooie kledij en snelle levering! Top!

Heerlijke jurkjes

Fijne stof, mooie pasvorm, na het wassen blijven de jurkjes mooi. Vriendinnen zitten vaak met spanning te wachten tot hun dochters de jurkjes die mijn dochter te klein zijn geworden mogen dragen.

Goeie kwaliteit en mooie pasvorm.

Gisteren voor het eerst een jurkje van Bobbi Ravioli in de brievenbus. Hoge verwachting naar aanleiding van de reviews. Maar gelukkig kloppen deze... lekkere stof, mooi afgewerkt en prachtige pasvorm. Maar het allerbelangrijkste is de reactie v mijn dochter v twee jaar... memmie mooooooiiii en lekker zacht... en natuurlijk de leuke strikken vielen erg in de smaak.... Hier wordt het een vast item in de kledingkast!!!!😊

fantastische jurkjes!

geweldige kwaliteit jurkjes, leggings en sokken. Stijlvol en tijdloos met enorm draagcomfort.absolute fan van!

Geweldige jurkjes en goede kwaliteit

Al jaren een enorme fan van de jurkjes, sluiten erg mooi aan. Schattig maar ook stoer!

Mooie jurkjes en een goede service!

Super mooie en goede kwaliteit kleding. Perfecte pasvorm voor onze smalle dochter.

super de super

Leuke jurkjes, fijne stretchstof en we kunnen ondertussen behoorlijk variëren met de strikken!! En wat ben ik blij met de grootste maat erbij!!!

Een feestje om te dragen

Ik heb inmiddels verschillende jurkjes en leggings besteld bij Bobbi Ravioli. De kwaliteit is echt super. Heerlijke zachte stoffen. Pasvorm is smal, maar voor mijn dochter daarom heel fijn. De bestelling wordt snel geleverd. Zelfs in de drukke tijd voor Sinterklaas.

Smalle maar erg mooie jurkjes

Mijn dochter heeft sinds kort maat 98, maar jurkje maat 98/104 is toch wat krap. 110/116 is nu onderweg en ik hoop dat die beter past. De jurkjes zijn met name erg smal. De stof is mooi,zacht en rekbaar en blijft ook mooi. De wisselbare strikjes zijn een heel mooi concept,behalve dat mijn meid ze er zelf steeds aftrekt.🤭

Super kwaliteit, super service!

Wauw, een nieuw favoriet merk erbij! (helaas pas vanaf 86/92 dus daardoor nog niet eerder gekocht) Wat een super kwaliteit, hele mooie dikkere jersey die super meerekt en mooi aansluit. Prachtige basics die overal en altijd kunnen, het geld meer dan waard! Ook na het wassen blijft de kleding super mooi, alles is netjes afgewerkt. Helemaal tof zijn de verwisselbare strikken, door het afwisselen is het net alsof je steeds weer een nieuw jurkje hebt! Klantenservice is goed bereikbaar, verzending snel en netjes. Bedankt! En tot snel ❤️

Top jurkjes

Ik ben echt heel blij met alle spulletjes van bobbi ravioli. Ze zijn qua stof heerlijk zacht. Het blijft mooi, hoe vaak je het ook wast. De leggings lijken onverslijtbaar. En het geheel staat superleuk, meisjesachtig en sportief! Ik koop het al jaren. De jongenskleding was ook erg leuk qua shirts en die leuke sportieve vestjes/ jackjes. Jammer dat die lijn is gestopt.

Super mooie jurkjes van een heerlijk zachte stof

Heb 3 jurkjes gekocht voor 3 kinderen. Over allemaal heel tevreden: mooie pasvorm en echt mooie stof. Ik vind het fijn dat het om duurzame kleren gaat die op een goede manier onder goede omstandigheden gemaakt worden. Ga zeker vaker jurkjes kopen!

Bobbi Ravioli is het favoriete kledingmerk van mijn dochter Bobbi, hoe kan het ook anders!

Inmiddels hebben we al een aardige collectie jurkjes van Bobbi Ravioli, omdat er altijd nog wel een leuk nieuw exemplaar bij kan :-) Ze blijven mooi en onderscheidend door de kwaliteit en het design. Echt een aanrader dus!

Een vrolijk kind in een vrolijk jurkje.

Helemaal blij met het jurkje, heerlijke zachte stof. En wat een goede service! Zeer snel een persoonlijke reactie na het sturen van een mailtje.

Gewoon super goed!

Iedere nieuwe collectie probeer ik een nieuw jurkje te kopen. Dat probeer ik want het worden er meestal meer 🤭 De kwaliteit van de jurkjes blijft goed. Fantastisch eigenlijk. Ze blijven lekker zacht, de kleuren lopen niet door en na tig keer wassen nog steeds als nieuw. De pasvorm is super of je kindje nu smal of breder is, staat altijd. Ieder jurkje is leuk te combineren met de verschillende kleuren strikken. Hiermee kun je steeds leuk combineren en met steeds een andere kleur legging heb je iedere keer weer net een andere outfit. Het is iedere keer weer huilen wanneer een jurkje echt niet meer past.

Jurkje en legging besteld.... legging kregen we in de verkeerde maat. Er werd meteen gereageerd dat ze de juiste maat gingen opsturen en dat ze in de andere wel zou groeien. Super service!

Prima. Goed afgeleverd. Tevreden.

Mijn kleindochter is erg blij met de mooie legging. Goede kwaliteit.

Goede levering, goede kwaliteit. Inmiddels 3 jurkjes en heel veel complimentjes gekregen.

Leuk jurkje en mooie kwaliteit

Ik wist niet zo goed wat ik ervan moest verwachten maar was aangenaam verrast.mn dochter wilde de jurk gelijk aan...

Mooie jurkjes en snelle levering

3 jurkjes besteld en al de volgende dag in huis! Mooie kwaliteit jurkjes en de bijgeleverde strikjes maken ze helemaal af! Ik ga zeker vaker bestellen!