Geleverd zoals toegezegd

Levering verliep uitstekend.

valt erg tegen

Zaterdagmiddag besteld en maandag nog steeds geen email van bevestiging nee,zo hoort het niet ik heb zelf nog gebeld voor een bevesting (er werd niet gepakt) toen maar gemaild en daarna kwam de bevestiging ik dacht dat er iets mis was gegaan.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Uw mailbox had onze bevestigingsmails automatisch gefilterd naar uw spam- en reclame inbox. Hier kunnen wij helaas niets aan doen. Gelukkig heeft u na mailcontact gewoon uw bevestigingsinformatie ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

Geweldig woensdag besteld donderdagochtend inhuus

Al meerdere producten bestelt afgelopen jaren. Goede prijzen en correcte afhandeling! 1woord perfect!

snelle levering - goede prijzen

snelle levering - goede prijzen

4 sterren omdat er niet aan de levertermijn is voldaan. Voor 23.59 uur besteld, volgende dag thuis. Dit konden ze niet waarmaken. Anders 5 sterren.

Gekregen wat ik bestelde binnen de afgesproken termijn

Goede prijs / kwaliteit verhouding en snel geleverd zoals toegezegd. Super tevreden mee!

Jammer dat het zolang duurde

Ik had een zilveren Samsung A71 besteld. Deze bleek niet op voorraad te zijn. Ik had het fijn gevonden als ik een mailtje had ontvangen. Ik heb hierover zelf moeten informeren. Ik had dringend een nieuwe telefoon nodig en moest ruim anderhalve week wachten!

Slechte bereikbaarheid

Donderdag tablet besteld, zou vrijdag geleverd worden, zaterdag nog niet binnen, order geannuleerd i,v.m. Cadeau, alsnog dinsdag geleverd??, dus niet in ontvangst genomen, dus veel moeite en onkosten voor niets.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Uw bestelling was al ingepakt en uitgegeven voor verzending, maar helaas vertraagd geraakt bij PostNL. Hier kunnen wij als Telefoonwereld weinig aan doen aangezien wij afhankelijk zijn van een derde partij als bezorger van onze pakketten. Als u er voor wilt kiezen af te zien van uw bestelling wanneer deze al onderweg is, kunt u het pakket weigeren aan de deur. Uw annulering wordt dan verwerkt. Mocht u verder vragen hebben, stuur ons dan gerust een mail. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.nl

Er wordt snel gereageerd op vragen via de email. Keurige info mbt levering via track en trace

Goed en prettig

Reactie op een door mij gezonden mail was snel en zeer behulpzaam. Keurige afwerking.

Positieve ervaringen

Heldere website, snel gevonden wat ik zocht. Duidelijke en complete details per artikel. Snelle verzending en mooie prijzen

Telefonisch niet bereikbaar / Op e-mail krijg je geen reactie

Als bedrijf bestellen we al langere tijd bij Telefoonwereld, in het verleden ging dat altijd zonder problemen. Maar tegenwoordig is dat heel wat lastiger. Telefonisch niet bereikbaar Op E-mail wordt niet gereageerd De bestellingen die normaal binnen een paar dagen geleverd werd wacht ik er nu al 1,5 week op en als ze dan niet bereikbaar zijn is het lastig achterhalen waar het mis gaat. Maar de bestelling is wel betaald. Helaas wij hebben besloten om in het vervolg de telefoons elders te bestellen. Bovenstaande vind ik niet betrouwbaar meer.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Uw mail was zojuist beantwoord! Het door u bestelde artikel heeft een langere levertijd, dit staat specifiek onder het toestel vermeld. U dient er dan ook rekening mee te houden dat de levering voor dit product meer tijd in beslag neemt. Mocht u dit nou niet langer kunnen afwachten, dan kunt u te allen tijden uw bestelling laten annuleren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

Telefoon is naar wens en vlot geleverd

De bestelling is naar wens en vlot geleverd. Vrijdagavond besteld, dinsdag in huis. Maandag de track and trace code ontvangen, zodat we het pakketje konden verwachten.

Slecht

Als er iets is onberijdbaar zeer slecht

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij u aan de hand van bovenstaande gegevens niet terug vinden. Wij begrijpen daarom niet precies wat u bedoelt met deze review. U kunt ten allen tijden mailen naar het mailadres op onze website. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

jammer genoeg valt klantenservice tegen

ik wacht nog op een reactie op mijn klacht/mail...

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Aan de hand van bovenstaande gegevens kunnen wij u helaas niet terugvinden. Op basis van uw naam zien wij geen mail van u terug. Zou u naar het volgende mailadres kunnen mailen? info@telefoonwereld.nl Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

Redelijk

Kreeg pas een bevestiging na het sturen van een mail. Ik kreeg antwoord op mijn mail, wel opeens alles doorgestuurd.

topp.

snelle levering. Ook is er veel voorraad. Top webshop!!

Snelle verzending helemaal top bedankt

Bedankt

Goede service en scherpe prijzen.

Nakomen wat is afgesproken!

Slechte service en niet bereikbaar

Slechte service en niet te vertrouwen daar!

Alles ok , top!

Alles ok top snel geleverd prima

super

geweldig

vlotte afhandeling, perfect

perfect

Goede prijs en snelle verzending

Wij bestellen met de zaak al jaren onze mobieltjes bij Telefoonwereld. Elke keer weer komen zij als goedkoopste uit de bus. Daarnaast worden bestellingen snel afgehandeld.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!