Goede snelle levering

Goede snelle levering Netjes verpakt

Snel en waar voor je geld

Prima levering, snel en juiste product.

Zeer snelle levering

dag na bestelling al geleverd

Heel goed en vlotte levering..

Vlotte en snelle service in goed verpakte pakje..

Beste Buis, bedankt voor je review. Wij wensen jou veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.

Snelle levering en goede service!

Produkt voldeed aan de verwachting, snelle levering en goede service.

vlot en netjes bezorgd

telefoon mooi en handig

Fantaties

Zeer snel geleverd toppie

In 1 dag geleverd, een i phone 7, zelfs in deze hectische tijd.

Beste Petra, bedankt voor je bestelling. Wij wensen jou veel plezier met jouw nieuwe iPhone, Met vriendelijke groet, team Telefoonwereld.

Echt super tevreden

Zondag heb ik een samsung A10 besteld en maandag geleverd echt een top bedrijf, Ben er helemaal blij mee !!!

Beste Armin, bedankt voor jouw leuke review! Veel plezier met jouw nieuwe Samsung A10. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.

Goede service en levering

In eerste instantie had ik gekozen voor een Samsung A70 kleur koraal. Later bleek dat deze iet geleverd kon worden Toen gekozen voor kleur blauw. Als compensatie voor dit ongemak kreeg ik een presentje.

Zeer snelle levering voor de beste prijs

Mijn telefoon was stuk, ik had zo snel mogelijk een nieuwe nodig. Ik baalde want mijn oude was pas een half jaar oud. Gelukkig hetzelfde model kunnen vinden bij telefoonwereld, voor een nog betere prijs dan ik had verwacht. Op zondag besteld, maandagochtend in huis!

Was bijna een slechte ervaring.

Ik had een foute aankoop gedaan. Eerst had ik maar recht op de helft van mijn geld. Was teleurgesteld. Maar na een andere mail gestuurd te hebben kreeg ik mijn volledig bedrag. MERCI

prima geholpen

Zeer snelle en nette levering. Telefoon is precies wat ik ervan verwacht had en dat voor een zeer scherpe prijs. Bij de beschrijving stond dat de documentatie niet in het Nederlands was en dat klopte. Het was dus iets behelpen qua handleiding, maar gelukkig is het geen ingewikkelde telefoon. Bij het opstarten van de telefoon kreeg ik eerst ook een vreemde taal, waardoor ik de instructies op het scherm niet begreep. Gelukkig werd dit na opnieuw opstarten vanzelf in Nederlands veranderd.

Uitstekend!!!!!

Zeer vlotte afhandeling met een uitstekende service

Beste André, bedankt voor jouw positieve review! Met vriendelijke groet, team Telefoonwereld.

Snelle levering, zoals beloofd

Telefoon is perfect, alleen jammer dat het bestelde pantzerglas niet pastte, en de bestelde hoes te groot was en niet de hoes die ik had besteld.

Snelle levering en goede prijzen

Mooie telefoon voor een scherpe prijs. Zeker een aanrader.

Beste David, Fijn om te horen dat je tevreden bent met je bestelling. Veel plezier met jouw nieuwe telefoon! Met vriendelijke groet, Telefoonwereld

Komen na wat ze beloven.

Twee simlockvrije samsung A51 gekocht. Die geheel conform de toezegging op de juiste dag en tijdstip zijn geleverd. Totaal niet de negatieve ervaringen gehad zoals ik achteraf pas na de bestelling gelezen heb.

Beste Frank, Bedankt voor je positieve review. We wensen jou veel plezier met jouw nieuwe Samsung! Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Perfect geregeld.

Mijn bestelling kwam precies zoals vooraf aangegeven bij mij thuis.

snelle levering en goede service

Een duidelijk en helder stappenplan. Doen wat je belooft zonder poespas. Betrouwbaar en doen wat je zegt. Prima!

Beste Roger, bedankt voor jouw review en veel plezier met je bestelling. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.

Geweldige service telefoon besteld volgende dag in huis Prijs was top Verder geen ervaring met telefoonwereld

Snel en Compleet geleverd

Via de website snel gevonden wat ik zocht, inclusief accessoires. Eenvoudig te bestellen en snel geleverd!

Eerste bestelling van mij is zeer goed verlopen. Doen wat er beloofd is

Mijn eerste bestelling is goed verwerkt en in goede orde aan mij geleverd.Verder heb ik geen ervaring met telefoonwereld.

Verkeerde telefoon en kompleet ander hoesje gestuurd in een bestelling

Geld van hoesje nog steeds niet retour gekregen ...... gaat ook niet meer komen waarschijnlijk! Na lezen van recensies online van mensen die nooit geld terug hebben gekregen na retour sturen telefoons maar besloten om de telefoon te houden om problemen te voorkomen!

Beste klant, bedankt voor uw review. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij kunnen u helaas niet terugvinden in ons systeem. Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat wij u kunnen helpen met uw klacht? Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Supersnelle levering

Ik heb alleen maar lof dat het zo snel ging en stuk goedkoper was als bij andere leveranciers.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!