Wat beloofd werd na aankoop, werd ook nagekomen.

Het is de 2e keer dat ik een smartphone bij Telefoonwereld koop.Ik zou het een ieder aanbevelen. Wat ze beloven komen ze na. De telefoon werd keurig op tijd de volgende dag bij me thuis afgeleverd

Komen belofte niet na.

Er word op de website meerdere keren beloofd dat de volgende dag geleverd wordt. Dit komt telefoonwereld.nl niet na. Als je de vraag stelt om een eerlijk antwoord waarom het zo lang duurt krijg je een niets zeggend ontwijkend antwoord en zit je in spanning of je niet besodemieterd word. Betaal liever iets meer bij een webshop die wel het klantvertrouwen hoig heeft.

Beste klant, dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling helaas met vertraging was afgeleverd. Wij hebben wisselend mailcontact met u gehad m.b.t. de levering van uw bestelling en deze is uiteindelijk (met een kleine vertraging) in goede orde bij u afgeleverd. Met vriendelijke groet, team Telefoonwereld.

Levering in drie dagen in plaats van de beloofde 1.

Ik heb airpods gekocht bij Telefoonwereld omdat op de site stond dat ze in voorraad waren en de volgende dag geleverd zouden worden. Dat gebeurde niet. Toen ik ging mailen kreeg ik wel snel antwoord. Het bleek dat ze dropshipten en deze airpods niet in eigen voorraad hadden. Ik kreeg wel snel antwoord op mijn mail, daarom toch nog anderhalve ster ipv 1.

Beste klant, dank voor uw review. Helaas was uw bestelling vertraagd, echter doen wij niet aan dropshipping en wordt alles vanuit onze eigen voorraad verzonden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, team Telefoonwereld

Klantenservice ver onder de maat

De bezorging was snel en zoals beloofd. Echter, wordt er geadverteerd op hun eigen website (screenshots aanwezig en beaamd door de klantenservice) dat er bij de telefoon een kabel wordt geleverd die er uiteindelijk niet bijgeleverd wordt. Als ik hier na vraag, dan word ik afgewimpeld met dat ze de kabel niet los verkopen en dat het niet langer standaard in het pakket hoort. Prima, maar dan moet je dat niet adverteren. Dit is namelijk false advertisement. Vervolgens reageer ik op deze e-mail met een passende oplossing en wordt deze genegeerd. Na een herinnering e-mail of ik als nog een reactie terug mag krijgen, word ik wederom genegeerd. Een bedrijf hoort haar beloftes na te komen, het moedwillig negeren van klanten valt niet onder de kwaliteitseisen en is zeer onbeschoft. De eerste reactie kwam binnen 1 dag, het vervolg is inmiddels nog steeds in afwachting ruim 2,5 week later. Jammer, maar van mij krijgen jullie een zeer koude douche.

Helemaal niets op aan te merken

Goedkoop en keurige bezorging

Snelle levering, prima prijs

IPhone SE 2020 besteld en geleverd voor een concurrerende prijs. Van te voren gebeld met een vraag, heel professioneel antwoord met verstand van zaken

Apple EarPods besteld, liet 5 dagen op zich wachten, maar daar werd melding van gemaakt. Aangezien wachten een mens zijn/haar karakter opbouwt toch 4 sterretjes En natuurlijk de EarPods (2de generatie); Sprakeloos: wat een gemak wat een geluid... en dat voor iemand met zeer hoge eisen voor een mooi geluid

Duurzaam

Hoi, heb een airpod2 gekocht en ben tevreden omdat het toch een paar tientjes goedkoper was bij telefoonwereld. Wel een paar dagen gewacht maar goed kwam toch beter uit. Vriendelijk bedankt !

goede prijs-kwaliteit verhouding

Op zaterdag besteld, maar pas op donderdag geleverd. Geen volgende dag helaas, maar wel snel bericht dat er vertraging was. Daarna keurig op de hoogte gehouden wat de status van de bestelling was.

In de avond besteld zoals beloofd volgende dag ontvangen.

Waardeloos

Apple AirPods besteld. Krijg ik na enkele dagen eerst de mededeling dat ze niet leverbaar zijn en pas de week erop binnenkomen en dan verstuurd worden. Dezelfde middag krijg ik een melding van PostNL dat ze verstuurd zijn en op zaterdag binnenkomen. Ik mis de voordeur bel en doodleuk ligt er briefje van PostNL dat ze maandag na 15:00 uur kunnen worden afgehaald op een postnl punt. Tot twee keer toe geprobeerd Telefoonwereld te bellen die dan na enkele minuten in de wacht te hebben gestaan doodleuk de verbinding verbreekt. Onbereikbaar dus! Dan maar een mail gestuurd met mijn frustratie en krijg ik een nietszeggend (standaard) antwoord wat me nog meer frustreert! Ik zou jullie adviseren geen postnl meer te gebruiken. Ik doe het in ieder geval niet meer bij een online shop die postnl gebruikt.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zijn als online webshop afhankelijk van een derde partij om onze pakketten te laten bezorgen, namelijk PostNL. Wanneer de bezorger u niet treft op het bezorgadres, zal de bezorger het besluit nemen of hij/zij de volgende dag terugkeert óf dat hij/zij het pakket naar een afhaalpunt in de buurt brengt. Wij als Telefoonwereld hebben hier geen invloed op en kunnen hier niets aan doen. Helaas was het iets drukker op de telefoonlijn dan gewoonlijk, onze oprechte excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

Goede side, correcte levering

De ervaring met telefoonwereld is zeer goed. De leveringen waren volgens afspraak (1 dag) binnen Zeer aan te bevelen.

Prima, levering volgens plan

Betaling uiteindelijk met overschrijving via Pay.nl, werkte goed. Graag mogelijkheid om met Creditkaart te betalen. Aantal banken voor Bancontact in Belgie uitbreiden.

Goede levering

De volgende dag al de telefoon in mijn hand zoals aangegeven op de website. Track en trace en kon dus goed bijhouden waar de telefoon was. Geen verder contact gehad wat dus ook niet nodig is als alles gaat zoals beloofd op de website!

Aanrader

Heldere site, goede prijzen, correcte levering. Kortom: doen wat ze beloven.

De bestelde IPhone 11 keurig op tijd geleverd !

Donderdag besteld en vrijdag in huis. Keurig aangekondigde levering, kortom alles top top geregeld.

Eerste telefoon teruggestuurd omdat ik toch een andere wilde. Geld teruggekregen, geen gedoe. Alles ging snel. Prettig!

Geen steren.

mail en bel niets wordt geleverd ik heb 14 werkdagen gewacht maar nog steeds geen telefoon. niet kopen hier

Duidelijke en snelle levering

Veel keus, duidelijke site en snelle levering. Top aan te bevelen

Geweldige service!

Ondanks een merkwaardige adressering geen enkel probleem ervaren,. integendeel, Prima service!!

Prima,correct en snel

Voor 24.00 uur besteld de volgende dag in huis. Was wel bijzonder dat Pistol het pakket in de brievenbus had gedaan. ..

Het algehele proces probleemloos verlopen

Bestellen was eenvoudig en de afgesproken levering was precies op tijd. Over de telefoon ben ik ook tevreden qua prijs kwaliteit verhouding

Prima. 's Middags besteld en de volgende dag al in huis.

Geen op- of aanmerkingen. 's Middags besteld en de volgende dag al in huis.

Ik heb de apple airpods 2 hier gekocht. De levertijd was wat langer dan vermeld. Hiervan ben ik netjes op de hoogte gebracht. Het kwam namelijk omdat de leverancier iets later was. Kan gebeuren! Na ongeveer 5 dagen was me bestelling binnen. De oortjes doen het goed! Was aan het begin toch beetje bezorgd om de reacties, maar bij mij is alles goed gegaan.

Zoals ze vermelden op de website

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!