goedkoopste aanbieder

Prima levering

Zeer tevreden. Snelle levering en duidelijke bevestigingen via mail met leveringstijd.

Snelle levering, mooie prijs

Keurig en snel geleverd. Duidelijke website en geen verrassingen. Top winkel.

snelle levering van prima telefoon voor een scherpe prijs Helaas had ik verkeerde bookcase besteld. Zonder problemen werd deze omgeruild. Top service

Slechte service

Goede prijzen,snelle levering maar daar heb je ook alles mee gehad,slechte service,personeel t zelfde,telefoon was na een half uur openen kapot,een andere bedrijf zou meteen een nieuw toestel leveren,nou mooi niet,beter iets meer geld uitgeven voor een goede service,ik kon niet eens een klacht indienen,absoluut niet aan te raden,

Samsung S20e

bestelling supersnel geleverd. Prijs was ook perfect.

Snelle service, scherpe prijzen

top, goed verpakt, snelle levering scherpe prijzen.

prima was zeer snel binnen

goede ervaring met het bedrijf

Goede ervaring

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en goede prijs.

zoals we van telefoonwereld gewoon zijn , topie

gemakkelijk bestellen en betalen, snelle levering, nog nooit problemen gehad bij jullie.

Snelle nette levering

Snelle nette levering, binnen 24 uur telefoon geleverd!

Goede prijs, prima service en snelle levering

AirPods besteld en deze werden, ondanks ietwat vertraging bij PostNL, snel geleverd. Vragen werden snel en goed beoordeeld per e-mail en de AirPods werken perfect! Aanrader!

Snelle levering ,gunstige prijzen

Al 2 keer iets besteld en op tijd geleverd

super

snel en stevig verpakt

Prima geholpen, snel geregeld

Telefoon snel geleverd, hoesje was zwart i.p.v. wit, toch snel een oplossing hiervoor

Goed, snelle levering

Prima, alleen jammer dat de taal ingesteld stond op Pools en je dan maar zelf uit moet vinden in die taal waar de taalwijzigingen staan. Als je bekend bent met Samsung is het te vinden anders erg lastig in het Pools...

Gewoon prima

De service was prima en ik heb de iPad voor een goede prijs kunnen bestellen bij hen. Enige puntje is dat ik mijn bestelling 1 dag te laat binnen kreeg. Wel snel antwoord op mijn mail.

Tevreden, komen afspraken na

Vrijdag besteld en zaterdag in huis, afhaalmogelijkheid zou een verbetering zijn

Beste prijs en snelle levering

Op zaterdag een mailtje gestuurd om te vragen of levering op maandag mogelijk was bij bestelling op zaterdag. Dezelfde dag nog bevestiging gekregen. Die dag dan nog besteld voor de beste prijs en op maandag geleverd gekregen.

alles volgens de regel toegepast: levering, product

Toegepaste prijs was een positief aanbod

Ze hebben snel en duidelijk gehandeld en product is in orde

Prima snelle service

Nadat me telefoon was gestolen moest ik snel een nieuwe....... En nu een mooie telefoon SNEL geleverd

Beste, erg vervelend om te horen dat uw vorige toestel is gestolen.. Wij hopen in ieder geval dat ze nu van uw toestel af zullen blijven! Wij danken u voor uw mooie review en wensen u veel plezier met uw nieuwe toestel! Met vriendelijke groet, team Telefoonwereld

Zoals telefoonwereld het op de site heeft beloofd

telefoon uitgezocht ruime keuze hierin. En goed en optijd geleverd. Dus top.

Zoals beloofd, voor 23.00 uur besteld volgende dag binnen.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!