Super snel geleverd

Mijn Samsung a 50 's avonds besteld volgende dag al in huis perfect te volgen via track en trace

Prima afgehandeld.

Snelle service, toestel Samsung A10 prima toestel!

Binnen 24 uur was de telefoon geleverd, bevestiging en communicatie vanuit Telefoonwereld ook prima. De Samsung A10 doet wat deze beloofd. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Zeer slechte telefoon samsung A 10

Telefoon samsung A 10 heeft allerlei mankementen en laad langzaam terwijl ik de oplader gebruik die ik er bij heb gekregen. Hij geeft ook gebruikt de orginele oplader maar dat doe ik al.In sommige apps zit er woorden in een andere taal wat niet hoort. Dit heb ik dus niet bij me andere samsung en iphone. De luidspreker zit achter de telefoon en kan hem dus niet neer leggen tijdens een gesprek op luidspreker. De speaker om een gesprek aan te gaan zitten aan onderkant dus je moet tijdens het bellen de telefoon in het midden houden. Hij happert en blijf vast zitten. Soms springt hij naar andere app. Doodlachen gewoon๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Lijkt wel of ik de telefoon van aliexpress heb bestelt๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚Gelukkig is dit een tijdelijke telefoon maar is niet voor herhaling vatbaar.

Beste klant, bedankt voor uw review. Het klopt inderdaad dat de Samsung Galaxy A10 niet bekend staat als het snelste en beste toestel uit de productlijn van Samsung, de A10 is het goedkoopste model en is een budgetmodel, deze is niet te vergelijken met een product uit de S-lijn van Samsung. Is uw klacht hiermee toch nog niet opgelost? Neem dan alstublieft contact met ons op per mail zodat wij u verder kunnen helpen met uw klacht! Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

spannend

ik dacht krijg de telefoon de dag na de bestelling voor 23uur besteld maar kreeg hem na 2dagen pas en ik vind dat als je jullie belt dat je de klant moet horen en niet naar 6a8 minuten in de wacht te laten en dan beeindigen zonder reden

Goede prijs, goede telefoon, snelle levering

De instructie voor ingebruikneming was alleen bijgevoegd in Deens, Noors, Zweeds en Fins! Maar zo moeilijk was het niet om de telefoon toch in gebruik te nemen,

Snelle levering, niks mis mee een aanrader

De bestelling werd vlot geleverd je wordt goed op de hoogte gehouden over de voortgang van je bestelling, volgende keer weer niks mis mee ๐Ÿ‘๐Ÿป๐Ÿ‘๐Ÿป

Alles zoals het zou moeten. Zelf eerder geleverd dan verwacht.

goede snelle levering

Helaas was er niemand thuis toen de postbode kwam. Het pakketje met de telefoon erin lag bovenop de brievenbus die niet meer dicht kon omdat er meerdere pakketjes in zaten. Voor dit pakketje zou getekend moeten worden maar dat is niet gebeurd, volgens de site wordt het pakketje anders naar dichts bijzijnde servicepunt gebracht en kan het de dag erna daar opgehaald worden, maar niks daarvan. Gelukkig troffen we het pakketje nog aan bij thuiskomst, maar een handtekening hebben wij nooit gezet.

snelle levering, vlotte respondentie

Tevreden met het product

Goede, snelle levering

Snelle en correcte levering

Vlotte levering, goed apparaat, geen problemen

Binnen 24 uur geleverd. Goede beschrijving van de verzendprocedure.

Erg fijne online shop

Snelle levering, goede producten, correct omschreven en goede service. Nu voor de derde keer gebruik van gemaakt.

Correcte levering

Toestel was volgens de site op voorraad en zou volgende dag uitgeleverd worden. Dit was niet het geval, kwam drie dagen later. Had de tijd dus geen probleem, verder nette en correcte levering.

Klantenservice reageerde per mail snel op mijn vraag, pakketje was snel binnen en beste prijs die ik online kon vinden,

Prima service!

x

Snelle service en goede kwaliteit prijs

Snelle levering, goede kwaliteit en lage prijs!

zeer tevreden!

Laagste prijs, duidelijke communicatie en snelle correcte levering

Telefoonwereld was 30 euro voordeliger dan de grote aanbieders. Eenvoudig bestelprocedure en de volgende dag in huis. Niets op aan te merken. In feite zoals je als consument mag verwachten. Een aanrader om te bestellen.

S'avonds iets voor 22 uur besteld en s'ochtens voor 11 uur in huis.

Het bewijs dat je prima dit soort zaken via het web kunt aankopen. Een aanrader.

Airpods besteld en 2 dagen later geleverd.

Bekeken, besteld en geleverd. Niks op aan te merken.

Goed product

Goed product. Levering op tijd

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!