Bestelling in goede orde ontvangen.

Jammer dat de bestelling enkele dagen op zich liet wachten.

Prima service en scherpste prijs

Top service!

Snelle levering en goede communicatie

Snel en correct geleverd. Ik ben tevreden.

Zeer tevreden!!

Laat in de avond besteld voor 23.30 uur. Stukken goedkoper dan andere online shops. Volgende dag was ik niet thuis maar, kon ik het ophalen bij Bruna. Top!!👍

Zowel de snelle levering als een goed werkende nieuwe telefoon Samsung Galaxy A40. In de vooravond besteld en de volgende dag in huis. Zeer blij met mijn aankoop.

so far so good

Het lijkt een goede telefoon te zijn(A10). Op tijd bezorgd en makkelijk in het gebruik.

Naar volledige tevredenheid

Wat je ziet en leest, is wat je koopt. Vakkundige en snelle levering. Geen toeters noch bellen.

Goede bestelling

Heel vlot geleverd en goed verzorgd. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit en dat ik eerst moet zoeken hoe ik hem op NL zet. Maar verder een prima toestel

Snel geleverd,

Snel geleverd, alleen het hoesje wat erbij geadviseerd werd ( zo'n flap waar je pasjes in kan doen) is te dik, je kan telefoon lastig aan zetten en vingerafdruk pakt ie helemaal niet. Da's wel jammer...

Volgens afspraak de volgende dag in huis.

Heel slecht

Telefoon besteld omdat ik zsm een nodig had, voor 23;59 besteld morgen in huis.. NIET DUS t duurde 5 dagen en heb t toestel aan de deur geweigerd. Dezelfde dag een retourbevestiging ontvangen en dat het geld binnen 10 werkdagen word teruggestort. Na 4 weken nogsteeds tot heden niks ontvangen. Elke dag bellen en je krijgt niemand te pakken. Elke keer worden er dingen beloofd op de mail maar t bedrijft komt t niet na. Heel teleurstellend dit

Beste klant, bedankt voor uw review. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij kunnen u helaas niet terugvinden in ons systeem. Zou u contact met ons op kunnen nemen zodat wij u kunnen helpen met uw klacht? Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Aangebroken verpakking met sjoemel stickers

Ben dit keer eens voor de goedkoopste aanbieder gegaan. Was 35 euro goedkoper dan een A kwa liteit winkel. Had zoiets van zoveel kan er niet misgaan. De bezorging was perfect. Donderdags om 23.00 uur besteld en volgende werkdag geleverd. Maar wat men hier ook wel meermaals vermeld zijn dit de credits voor Post NL. De levering was prima. Vervolgens blijken de orginele zegels van de verpakking van de Samsung A20 te zijn verbroken en er een iligaal zelf gefabriceerd stickertje overheen te zijn geplakt. Hierover contact gehad mef telefoonwereld en geven als reactie een 2% steekpenning argument betreft of alles wel in verpakking ks geleverd. In mijn beleving is dan de frabrieksgarantie al vervallen. Maargoed aangezien er toch al fake stikkers opzaten de verpakking voorzichtig opengemaakt en bleek dat over de telefoon zelf een plastickje te zitten wat niet orgineel uit de Samsung fabriek komt. Dus geen idee wat er met de tekefoon gedaan is. Telefoon was een cadeau dus uiteindelijk toch maar geaccepteerd. Maar dit was 1x en nooit weer kwa aankoop.

Beste klant, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg vervelend dat u een slechte ervaring met ons heeft i.v.m. de levering van uw toestel en de ontevredenheid ermee. Wij kunnen u verzekeren dat het een gloednieuw toestel betreft en dat alles origineel is, ook officieel en alles via Samsung verloopt. Is uw klacht hiermee toch nog niet opgelost? Neem dan alstublieft contact met ons op per mail zodat wij u verder kunnen helpen met uw klacht! Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Frustrerend (zie onderstaand)

Jullie hebben binnen 24 uur geleverd. Top! Ik ben nog twee jaar bezig om met mijn Samsung A50 om te kunnen gaan. Vandaar frustrerend. Huub Langeweg, 74, Delft

Telefoon is naar wens

Duurde iets langer maar voor de rest tevreden

Snel en perfect

Maken waar wat jullie beloven.

Goede service. Snelle levering

Goede service. Snelle levering

snelle goed service

zie boven

Zeer tevreden.

Zeer tevreden. Goede service.

Super snelle levering , netjes verpakt en bezorgd voor een hele mooie prijs . Top

Bestelling netjes afgehandeld en geleverd

Prima afhandeling.

Interessante prijs, snelle levering en duidelijke website.

fijne prijs, snelle levering

Samsung A10 besteld voor familielid, jammer dat 'quickstart' in een onbegrijpelijke taal was bijgesloten, zo ook de aanwijzingen op telefoon. Geen onoverkomelijk probleem , maar je bestelt op nederlandse website, dan verwacht je nederlandse 'quickstart'. Alles op telefoon moest aangepast worden naar nederlands gebruik. Prijs en levering was prima.

Hele snelle, nette volgorde

Snelle service en zonder problemen.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!