Een heel vlotte en keurige afhandeling van de bestelling.

zonder na te denken+ volgende toestel komt weer van jullie busines.

Prima,..kreeg wat ik wilde voor een goede prijs, direct gelevrd

Nvt

Maandag besteld >> dinsdag in huis: goed geregeld.

Een volgende bestelling zeker weer bij Telefoonwereld.

Viel eerst tegen,later opgelost

Viel een beetje tegen,ik hoorde maar niets. Ik heb toen zelf gemaild,bleek dat hij niet in die kleur verkrijgbaar was.Hadden ze vergeten mij te laten weten.

Zeer snelle levering

Tekenen bij postbode geeft vertrouwd gevoel. Het had wat beter ingepakt kunnen worden, maar verder tevreden

Supersnel en correct geleverd.

Duidelijke omschrijving, aantrekkelijke prijs en supersnel geleverd.

Om 23 uur besteld om half 12 volgende ochtend in huis

Conform de verwachting

Lage prijs en levering overeenkomstig toezegging

Ook een snelle levering in de coronatijd Perfect

Snelle bezorging

Ik heb mijn bestelling voor 23:59 geplaatst en volgende dag was die om 8 uur binnen. Ik vind het top !

Snelle en goede service

Reparatie goed en snel

smiddags besteld andere dag in huis, redelijke prijs

heel goede ervaring

Snelle levering.

Makkelijk te bestellen, gelijk een bevestiging via de mail, en de andere dag de bestelling al geleverd. Top !!!!

Snel geleverd en gewoon top product

Goedkoopste echte airpods die ik kon vinden op internet. En niet teleurgesteld, snel geleverd en inderdaad originele airpods.

Goed toestel, onleesbare gebruiksaanwijzing

Aan een telefoon kun je niet veel fout doen. Een gebruiksaanwijzing in een leesbare taal (voor mij vallen Russisch, Fins e.d. daar niet onder) was prettig geweest.

Alles is prima verlopen, snelle levering en netjes verpakt. Ze doen wat ze zeggen!

Prettig

Info over levering duurde iets langer dan ik verwachtte. Kan door kerstdrukte zijn gekomen. Tevreden over aankoop.

Snel binnen een dag aangekomen

Goede levering!

Prima geregekd en binnen 1 dag bezord!

Goede ervaring. Voor herharling vatbaar!

Doen precies wat ze zeggen te doen!

In een woord....uitstekend!

Mooie telefoon

T enige rare vond ik dat de telefoon in t arabisch was ingesteld

Avonds bij de koffie besteld, de volgende dag bij de koffie om 10uur al ontvangen.

Oortjes werken perfect en de levering was snel

Heb makkelijk mijn bestelling kunnen plaatsen op telefoonwereld en de levering was erg snel! Daarnaast werken de oortjes prima. Al met al een goede ervaring.

+Snel geleverd + toestel werkt goed en snel + batterij gaat lang mee - Heb het gevoel een geretourneerd product te hebben gekregen; toestel starte in het Pools op en de sailng van de verpakking was verbroken en opnieuw gesaild.

Goed !

Snelle verzending, goede service !

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!