Alles conform afspraak

heel goede en correcte service, juiste bestelde toestel goed verpakt geleverd, op een kortere termijn dan afgesproken. ondanks de huidige omstandigheden.

Snelle afhandeling

Goede en snelle afhandeling

Slechte communicatie

Telefoon besteld, na een week zelf even contact opgenomen, via telefoon zijn ze niet bereikbaar geweest. Via e-mail in contact gekomen, bleek de levering vertraagd en ik werd hier niet van op de hoogte gesteld. Zou je wel verwachten als service. Reactie verstuurd op de mail, maar geen reactie ontvangen.

Supersnelle levering

Goede website met uitgebreide informatie maakt de keuze eenvoudig.

Slecht

Telefoon besteld zou de volgend geleverd worden met een hoesje. Volgende daggebeldwaarmijn telefoon bleef . Sorry maar je krijgt de telefoon maandag of dinsdag. Nee dus. Kleur was niet leverbaar. Andere kleur prima volgende dag gekregen. Helaas zonderhoesje. Deze werd na een telefoontje van mij de volgende dag geleverd

Beste klant, bedankt voor uw review. Wij vinden het erg jammer om te horen dat er zo veel mis is gegaan bij het bezorgen van uw bestelling! Gelukkig is dit gecorrigeerd en is alles bij u afgeleverd. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Snelle en goede levering

Mijn batterij van mijn oude toestel laat het afweten dus er moest een snelle oplossing gevonden worden. De site van Telefoonwereld geeft een goed overzicht wat er te koop is. De ene dag 's middags besteld de volgend dag geleverd. Heel fijn, ik ben hier dus heel blij mee, snel de backup terug gezet en ik ben weer helemaal up to date en bereikbaar.

Snelle bestelling en levering

Bestelling was heel makkelijk via internet en levering thuis was heel snel binnen 2 dagen. Heel goed gedaan !

Prima telefoon, op tijd ontvangen

Telefoon naar wens ontvangen.

Super vlugge levering, goedkoopste op de markt :)

Galaxy A71 supersnel geleverd

Goede service, prima prijs, snelle levering

Makkelijk bij te bestellen en snel geleverd (binnen de tijd die ze beloven). Houden je ook goed op de hoogte van de voortgang.

Keurig Netjes

Overzicht op de site, het bestellen, de levertijd, de bestelde producten,....alles was keurig netjes!! Of te wel: GROTE AANRADER!!

Een vlotte en vlugge levering.

Niet tevreden

Mijn bestelling zou op voorraad zijn wat niet het geval bleek. Een week na de bestelling kreeg ik een track & trace code maar PostNL had de bestelling nog niet ontvangen. Na een aantal dagen wachten heb ik mijn bestelling geannuleerd. Jammer, ik lees hier betere recensies. De telefonische en e-mail bereikbaarheid zijn prima, nu de levering nog

Beste klant, bedankt voor uw e-mail. Het is momenteel een erg drukke periode met bekende vertragingen en telefonische drukte. Gelukkig was de bereikbaarheid goed voor u en bent u volgens behoren geholpen. Helaas moest uw bestelling geannuleerd worden i.v.m. een vertraging en de beschikbaarheid, hiervoor, nogmaals onze excuses. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Zeer tevreden!

Snelle levering van het product en het product werkt naar wens!

Zending niet binnen, slechte service

Ik heb mijn telefoon inmiddels 8 dagen geleden voor half 10 besteld. Volgens de voorwaarden van telefoonwereld zou deze dus de dag na bestelling binnenkomen. Het toestel is nog steeds niet binnen en was ook nog niet binnen op mijn verjaardag die ik 5 dagen na bestelling vierde. Ik heb in totaal 3 keer gebeld naar telefoonwereld (na in totaal 12 pogingen) en iedere keer kreeg ik een ander excuus. Bij eerste 2 belletjes lag het aan het magazijn. Bij de laatste was (blijkbaar) alles goed bij telefoonwereld en werd er een onderzoek gestard naar postnl (wat ook weer 5 werkdagen zou duren). Ik voel me opgelicht...

Beste klant, bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw bestelling vertraagd is, en onbekend blijkt te zijn bij PostNL. Wij hebben per mail, en telefonisch contact met u gehad en hieruit hebben wij een onderzoek gestart bij PostNL en deze is momenteel nog lopend. Wij houden u per stap telefonisch op de hoogte of per mail . Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Hartstikke tevreden

perfecte service

telefoon besteld, 's anderendaags levering, telefoon was in originele verpakking en werkt perfect

Strenge regels, maar wel betrouwbaar

Snelle levering , maar retourregeling is niet helemaal zoals de wet aangeeft, maar je weet wel dat je een ongebruikt toestel krijgt.

Geweldige service

Zou het voor iedereen aanbevelen, duidelijk site. Snelle service

Traag

De product A71 blauw was in voorraad gemeld Na mijn actie opbellen hoor ik van een van je collega dat een vertraging van de leverancier. Hij beloofd mij over 2 dagen bij mij bezorgd. Helaas na 3 dagen geen bezorging. Weer bellen voor telefoon wereld. Hoor ik van mevrouw dat de article is niet leverbaar. Wel een optie met een ander kleur zwart of zilver. Dus ik heb een ander kleur gekozen en binnen 2 dagen is bezorgd. Hehehe

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Allereerst excuses voor de verwarring op onze website, er stond inderdaad dat het toestel in kleur blauw voorradig was. Wij hebben het toestel kosteloos omgezet naar kleur naar keuze en hopen dat de klacht zo is opgelost! Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl.

Los van het produkt: Telefoonwereld maakt "voor 23.59 uur besteld morgen in huis" niet waar

Belofte van levering volgende dag niet waargemaakt. Op zich niet zo erg, maar het wordt niet met je gecommuniceerd. Daarom ook niet duidelijk of je een track & trace code ontvangt.

Superservice!

Telefoon besteld op aanbeveling van een vriendin, de prijs was al een heel stuk lager dan op andere websites en de telefoon was binnen een dag bezorgd! Ook de extra optie voor verzekering was erg fijn

Prima prijs en zeer snel geleverd.

oke

gemakkelijk toestel. Voldoet volledig aan wens.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!