Filters

7

simlock vrij, voor de beste prijs, snelle correcte levering

Dit is de 2e telefoon die ik in korte tijd gekocht heb , zeer tevreden over de snelle levering en prijs . Deze keer heb ik echter afgezien van de verzekering , van Simplesurance ,want die is niet zo best! Ze reageren niet op je schade claims , pas na de 3e keer ,als de termijn van indienen verstreken is krijg je een reactie dat de claim afgewezen ,omdat deze te laat ingediend is deze raad die dan ook af dat is weggegooid geld

  • Aanbevelen? Ja
1

Kutsite

Heel slecht niks bij bestellen

  • Aanbevelen? Nee
4

te laat en verkeerde kleur telefoon

Mijn Honor 9x die ik in de kleur blauw had besteld, kwam te laat binnen en het ergste, ook nog in de verkeerde kleur. Ik had hem echt nodig want mijn oude telefoon was kapot gegaan, maar had hem eigenlijk willen terugsturen.

  • Aanbevelen? Nee
5

Volgende dag levering is een leug

Drie dagen levering in plats van een. Telefonisch niet berijkbaar

  • Aanbevelen? Nee
6

Goede prijs maar slechte levering

Als je op je site zet dat vandaag besteld morgen in huis is en dat dat een van de drie zekerheden van telefoonwereld is dan moet je hem niet na vijf dagen pas bezorgen. Prijs is prima. Dus als je geen haast hebt dan prima keuze

  • Aanbevelen? Ja
5

Goed

Ik heb mijn foon gekregen naar 6 dagen met vertraging helaas en ook niks te horen hebben gekregen van het bedrijf had post-nl gebeld en tehoren gekregen dat de code terug gestuurd was om de rede dat het te zwaar was

  • Aanbevelen? Ja
1

OPLICHTERS 1e KLAS

ik heb een bestelling geannuleerd binnen 12 uur van bestellen, ik wacht inmiddels al sinds 29/04/2021 op mijn geld. ik krijg excuus na excuus en heb nog steeds mijn geld niet terug. BESTEL HIER NIET!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Uw order was middels beslist.be geplaatst en wij hebben in het kader van de privacywetgeving geen inzage in de betalingsgegevens via dit platform. Nadat wij deze gegevens van u hebben verkregen, is deze terugbetalingsopdracht direct ingevoerd. Inmiddels zien wij dan ook dat de betaling is uitgevoerd en dat het geld is teruggestort op uw rekening. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

1

slecht

Toen ik bij jullie een telefoon had besteld kreeg ik niks te horen. Dus ik had toen jullie opgebeld en jullie namen niet op. Dus toen had ik een mailtje gestuurd daar kwam wel antwoord op. Maar eer dat dan de telefoon binnen is zijn we twee weken verder dus ik heb twee weken zonder telefoon moeten doen en daar wordt niemand blij van.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling inmiddels is afgeleverd en wensen u veel plezier met uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

1

Doen niet wat ze beloven en slecht bereikbaar

Telefoon besteld die op voorraad lag. Volgende dag geen levering maar ook geen bericht dat deze verstuurd was. Kan gebeuren. Na 5 werkdagen telefonisch contact gezocht, hier krijg je een bandje en na 5 minuten wordt de verbinding verbroken. Mail gestuurd maar ook geen reactie. Uiteindelijk bericht ontvangen dat deze verstuurd is naar Post NL. Uiteindelijk komt de telefoon wel maar klantvriendelijkheid is ver te zoeken.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling inmiddels is afgeleverd en wensen u veel plezier met uw bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

10

Prima service

Nadat rode SE2020 niet zo snel leverbaar was, reageerde Telefoonwereld erg snel en stuurde een witte! Prima service!

  • Aanbevelen? Ja
10

Gevelde

Snel en goed verpakken

  • Aanbevelen? Ja
2

Telefoon is er niet en geen reactie

Telefoon betaald, bevestiging ontvangen daarna niets meer vernomen/ contact kunnen krijgen! Telefoon zou er de volgende dag zijn, niets van waar. Bellen heeft geen zin, wordt niet geantwoord op mail. Ongelooflijk!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling door het weekend een kleine vertraging heeft opgelopen, maar dat deze gelukkig vandaag wordt afgeleverd. Op de track and trace pagina die naar uw mail toegestuurd is, ziet u dat moment van levering vandaag plaatsvindt. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

2

oplichterij koop niets bij telefoon wereld

ze zijn telefonisch nooit bereikbaar heb kapotte airpods gehad zo vaak gebeld en gemaild helemaal geen reactie mensen koop niets bij deze winkel

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Helaas kunnen wij u op basis van de huidige gegevens niet terugvinden in ons systeem. Indien u vragen heeft met betrekking tot de garantie van een product, mail dan naar info@telefoonwereld.nl. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

8

Correct afgehandeld de manco

Na de melding van een manco binnen een week opgelost

  • Aanbevelen? Ja
2

Slecht bereikbaar

Zondags een telefoon bestled zaterdag pas in huis! Na gemiddeld 20x bellen (niet overdfeven) geen contact kunnen krijgen.. na 1 klacht mailtje had ik na een half uur mijn track en tracé code. Niet heel netjes

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling is uitgegeven voor verzending en dat het pakket zich momenteel bij PostNL bevindt. Wij hebben contact opgenomen met PostNL en gaan er van uit dat deze vertraging zo spoedig mogelijk wordt ingehaald. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

4

Geen communicatie omtrent bestelling

Op 12-05-2021 een iPhone 11 besteld bij Telefoonwereld. Na enkele dagen nog niets ontvangen. Gebeld op voor een status update. Blijkt dat ze in een verhuizing waren en dat deze dezelfde dag zouden versturen, dit was 17-05-2021. Op 21-05-2021 een track&trace mail ontvangen. Vandaag, 25-05-2021, zouden ze het leveren. Nog even afwachten. Als ik als klant op de hoogte was gehoudenvan mijn bestelling, dan zou ik niet zo snel een onvoldoende geven. Helaas moest ik als klant achter mijn bestelling gaan. Hopelijk gaat het volgende keer beter als ik hier weer gaat bestellen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling is uitgegeven voor verzending en dat het pakket zich momenteel bij PostNL bevindt. Wij hebben contact opgenomen met PostNL en gaan er van uit dat deze vertraging zo spoedig mogelijk wordt ingehaald. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

7

Prima levering, redelijk snel

Prima levering. Alleen niet morgen binnen wat wel op de site staat als je voor 23.59 besteld. Communicatie via mail/telefoon is slecht. Telefonisch niet bereikbaar, op mail geen reactie. Dinsdag besteld, zaterdag bezorgd.

  • Aanbevelen? Ja
6

Onzekerheid

Site geeft aan volgende dag levering.... maak daar maar 5 dagen van. Op mail wordt niet altijd gereageerd en telefonisch moeilijk bereikbaar. Als het lukt zeer behulpzaam.

  • Aanbevelen? Nee
2

Veel beloven maar niet nakomen

Ik wacht nog steeds op een door mij bestelde Samsung telefoon. Na veel pogingen ,contact via de telefoon gekregen maar na veel beloftes nog niks binnen. Hopelijk dat ik het helemaal mis heb maar na verschillende reviews gelezen te hebben gelezen ben ik bang dat ik naar mijn geld/telefoon kan fluiten. Hopelijk hoef ik geen andere aan maatregelen te nemen en dat het allemaal toch goed gaat komen

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling is uitgegeven voor verzending en dat het pakket zich momenteel bij PostNL bevindt. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met PostNL en gaan er van uit dat deze vertraging zo spoedig mogelijk wordt ingehaald. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

1

Ontevreden over garantieafhandeling

In Maart j.l. heb ik mijn iPhone verstuurd i.v.m. een defecte microfoon. De reparatie heeft twee maanden geduurd. Vorige week heb ik de telefoon eindelijk retour ontvangen. Helaas moet ik tot de conclusie komen dat de telefoon nog altijd de zelfde problemen heeft! Ik ben buitengewoon ontevreden over de reparatie. Naast dat het probleem nog altijd aanwezig is, kan ik het bedrijf zeer slecht bereiken! Per e-mail is de reactietijd lang (als je al een reactie krijgt) en telefonisch is het bedrijf al helemaal niet bereikbaar! Daarbij had ik ook de verwachting dat ik feedback zou krijgen op wat er precies is gerepareerd / vervangen. Ik heb hier helemaal niks van gezien. Telefoonwereld; ik wil een snelle en vakkundige oplossing!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de klacht aanhoudt nadat het toestel van reparatie is teruggekomen. Onze oprechte excuses hier dan ook voor. Wij hebben u per mail een retourlabel toegestuurd, hiermee is het toestel kosteloos terug te sturen. Wij gaan het toestel voor u controleren en komen met een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

1

Wel betalen, niks krijgen

Bestelling geplaatst, betaald, en nu al anderhalve week aan het wachten op de levering. Heb het gevoel opgelicht te zijn en deze firma zal binnenkort wel in het programma opgelicht komen.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij zien dat uw bestelling op dag van bestellen tijdig is uitgegeven voor verzending en dat het pakket zich nog in het sorteercentrum van PostNL bevindt. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met PostNL en gaan er van uit dat deze vertraging zo spoedig mogelijk wordt ingehaald. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

1

ik heb mijn telefoon niet ontvangen

Het is twee dagen geleden dat de post me vertelde dat ik het moest ontvangen .. nog steeds niets

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review! Wij zien dat uw bestelling op dag van bestellen tijdig is uitgegeven voor verzending en dat het pakket zich nog in het sorteercentrum van PostNL bevindt. Wij hebben inmiddels contact opgenomen met PostNL en ook op uw mail gereageerd met meer informatie. Mocht u verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld.nl

9

Top

Klantenservice uitstekend

  • Aanbevelen? Ja
8

Prima geholpen met duidelijke communicatie

Volledig transparant en direct reageren op vraag. Jammer dat PostNL een zooitje maakte van het versturen. Heeft ruim een week geduurd. Telefoonwereld doet er goed aan om te overwegen of ze nog wel door willen met PostNL. Het regent klachten bij die club. Dat stukje negativiteit straalt nu ook af op Telefoonwereld. Anders had ik zeker een 10 als score gegeven.

  • Aanbevelen? Ja
9

Goed

Ben zeer tevreden over het toestel

  • Aanbevelen? Ja

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd