Makkelijk bestellen, goede prijs en snelle levering.

Makkelijk bestellen, overzichtelijk en snelle levering.

Helemaal top

Binnen 1 dag geleverd. Helemaal nieuw. Helemaal netjes afgeleverd echt een aanrader voor iedereen!!!

Snelle correcte levering.

Snel en correct.

Telefoon besteld niet ontvangen

Ik heb een telefoon gekocht en heb deze niet ontvangen. Ben nu 5 dagen in afwachting van terugbetaling.

Beste klant, bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent en dat u de terugbetaling lang vindt duren. Uw bestelling staat klaar om gecrediteerd te worden en deze zal dan ook met spoed uitgevoerd worden. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Vlotte en snelle levering

Snel en goede prijs

Dinsdag besteld,woensdag in huis. Super snel.En de goedkoopste prijs

Super bedrijf.

Had eerst gebeld met de vraag of ik mijn bestelling idd de volgende dag zou hebben zoals ze vermelden op de site.waarop ik vriendelijk antwoord kreeg ik zal de voorraad voor u eens controleren,we hebben er genoeg op voorraad dus morgen zal u uw bestelling ontvangen,en idd de volgende dag kwam lekker post nl het pakje afleveren.

De levering was iets langer dan verwacht ( twee dagen later)

Twee dagen later dan de levering voorwaarden.

Prima!!!!!!!!

Goedkoopste prijs van allen! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Snelle levering!

Goede prijs, snelle levering

Opzoek naar een goede tablet bij Telefoonwereld beland om de beste prijs!! Donderdagavond besteld en vrijdag geleverd. Wat wil je nog meer: de goedkoopste en zeer snel geleverd

Snelle levering .. beste prijs

Snelle levering en beste prijs.

Heel snel bezorgd

Het was heel snel bezorgd, binnen 1 dag. Ik opende mijn pakketje en het zat erin, geen schade. Ik ben heel blij ermee en dank jullie voor het snel bezorgen.

Snel, netjes, blij.

Snel,netjes,blij.

Snelle levering, mobiel voldoet aan de omschrijving

uitstekend

telefoon besteld volgende dag in huis

Alles correct geleverd, geheel naar wens

Prima service en beste prijs

Door omstandigheden wat vertraging op de levering, maar sneller dan uiteindelijk verwacht. Professionele communicatie en feedback omtrent de latere verzending.

Geweldig!!

40 (!!) Euro goedkoper dan BCC, Coolblue, enzovoorts op een bedrag van 300 Euro is natuurlijk echt te bizar voor woorden. 's Avonds besteld, de volgende ochtend (!!) in huis. Niets dan lof... je zou eerlijk gezegd wel gek zijn als je ergens anders bestelt. ...de voorgeprogammeerde taal van mijn nieuwe telefoon was Pools, dat was wel een klein beetje gek :)

Heel erg goed

Ik had iets besteld kwam snel aan goede kwaliteit alles wat je wil toch! Dus zeker een aanrader💙

prijs ok, levering snel, wat wil je nog meer?

gekregen wat ik heb besteld, met snelle levering. Prima

Mooie kwaliteit / prijs verhouding en snelle service.

Voordelige prijzen én een klantendienst die kort op de bal speelt.

Doordat er iets misgelopen was bij postnl was de zending enkele dagen vertraagd. Maar één mailtje naar de klantendienst en 's anderendaags thuisbezorgd!

Fantastisch.

Snelle levering, zoals staat beschreven. Top!

zeer tevreden

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!