Slecht

Bedrijf reageert nergens op.

Verlenen geen garantie

Let op met deze toko, goedkoop ja. Garantie nee. Ze reageren gewoon niet op elke manier van contant zodra je garantie wilt claimen

Slechte klantenservice

Vorig jaar Apple airpods gekocht. Nu een jaar later zijn ze kapot en is de klantenservice nauwelijks te bereiken. Geen bereik via de telefoon en de vragen in mijn mailtjes worden niet beantwoord. Mijn garantie is verlopen, maar volgens de Europese richtlijnen heb ik recht op een deugdelijk product voor minstens twee jaar. Er wordt na 10 keer mailen en 7 keer bellen geen oplossing gezocht voor het probleem. Koop hier niet je airpods!! Slechte klantenservice waar je niks mee kan!!

Samsung S20 5G los toestel aangeschaft. Viel tijdens installeren meerdere malen uit dus contact opgenomen en teruggestuurd. Snelle en adequate reactie vanuit telefoonwereld. Geld wordt binnen 10 dagen teruggestuurd

Prima hoesje!

Hoesje is prima, ik kan er zes pasjes in kwijt en nog is de telefoon niet zo “dik”. Bezorging ook prima, alleen een dagje later dan beloofd.

Ontevreden over garantieafhandeling

In Maart j.l. heb ik mijn iPhone verstuurd i.v.m. een defecte microfoon. Mijn telefoon is al twee keer naar u opgestuurd en telkens met de zelfde klachten terug gekomen. Ik ben buitengewoon ontevreden over de garantieafhandeling. Naast dat het probleem nog altijd aanwezig is, kan ik het bedrijf zeer slecht bereiken! Per e-mail is de reactietijd lang (als je al een reactie krijgt) en telefonisch is het bedrijf al helemaal niet bereikbaar! Daarbij had ik ook de verwachting dat ik feedback zou krijgen op wat er de eerste keren is gerepareerd / vervangen. Ik heb hier helemaal niks van vernomen. Telefoonwereld; kap met alle smoesjes en lever een snelle en vakkundige oplossing!

Neppe AirPods

Het blijft dat ik neppe Apple AirPods heb gekregen. Ik ben naar de Apple store in Amsterdam geweest en het is officieel bevestigd dat dit niet de originele zijn. Ik kan ze niet retourneren vanwege hygiënische maatregelen. Ik ben dus gewoon opgelicht.

was gauw in huis

telefonisch contact gehad was aardig

Neppe Airpods ontvangen, wordt niet geholpen

Twee weken geleden heb ik Airpods besteld bij Telefoonwereld.nl Bij Apple langs geweest na het horen van geluiden die je niet hoort bij de originele Airpods. Na mijn bezoek ben ik erachter gekomen dat de Airpods die ik heb ontvangen van Telefoonwereld nep zijn. Na meerdere keren contact te hebben opgezocht, verzocht om hier wat aan te doen. Meneer gaf aan dat ze mij zouden mailen. Echter tot op heden is dit niet gebeurd. Na verscheidene mails en onbeantwoorde telefoontjes nog steeds niet verder. Ik wil mijn geld terug en ik adviseer niemand om iets te bestellen bij Telefoonwereld.

Heel goed!

Beste prijs en zeer snelle levering!

Telefonisch onbereikbaar

Klantenservice is telefonisch onbereikbaar. Na enkele minuten in wachtstand word de verbinding verbroken met de mededeling dat klantenservice op dit moment niet bereikbaar is. Ik heb contact opgenomen per mail, waarop ik reactie heb gekregen met enkele vragen maar geen antwoord op mijn vragen. Ik wacht nog even af op vervolg.

Correct en snel je bestelling op de deurmat!

‘s-Avonds op vrijdag om 17:15u bestelde ik mijn iPods pro bij telefoonwereld. Met verbazing werd er zaterdag ochtend om 11:00u gebeld om de iPods pro af te geven. Ik had ze eigenlijk na het weekend pas maandag verwacht. Dit was geweldig, had ik mooi tijd in het weekend om ze uit te proberen.

top

snel geleverd en niet duur

Super fijn en Snel

Een hele snelle en goeie service

Goede en snelle levering en hele goede service

Binnen 24 uur geleverd, maar helaas de verkeerd besteld, maar weer heel snel een code gekregen om weer een nieuwe te bestellen.

Super goed

Snelle levering zoals altijd

Prima service, snelle levering.

Al mijn bestellingen waren binnen een dag geleverd. Prima service.

Snelle levering goede producten

Heb al een paar keer verschillende toestellen besteld, het laatste toestel was ook een fijn toestel maar helaas zat er geen Google Android op.. Maar dat ligt aan de Amerikaanse van voor Chinese producten.. En dat wist ik niet voordat ik het had besteld.. Maar ik heb hem terug gestuurd en zodra het binnen is zouden ze het volledige bedrag retourneren....

vlot besteld en heel snelle en vlotte levering, het pakje was netjes verzorgd

Je vind makkelijk je weg op de site. De ene dag besteld en de volgde dag werd het pakje al geleverd. Het artikel was netjes en stevig ingepakt.

Duidelijke site, makkelijk bestellen

Mijn ervaring is goed, makkelijk bestellen. Duidelijke uitleg van specs.

Zeer goed, heel behulpzame helpdesk

De levertermijn/beschikbaarheid stond fout op de website. Maar ze hebben zeer snel een oplossing gezocht om toch te kunnen leveren. Zeer tevreden met de service!

Snelle levering. Prima service.

Airpods heel snel geleverd. Prima service.

Levering goed, maar wees eerlijk over levertijd

Op de site staat ‘ vandaag besteld, morgen geleverd’. Nu was t zaterdagavond dat ik bestelde, dus ik snap echt wel dat er niet opzonden geleverd wordt. Maar zonder enig bericht, werd t maandag, dinsdag en ik besloot te vragen naar de levertijd. “ ietsje vertraagd” was t antwoord. Uiteindelijk werd t zaterdag geleverd, een week levertijd dus. Op zich niet zo erg maar wees er eerlijk over, zowel op de site als wanneer er besteld wordt. Niet zo moeilijk toch? De levering verder was ok.

zeer slecht, leveren niet en geld wordt niet terug gestort

Wij wachten nu al drie weken op ons geld ruim € 900,00. Als wij het maandag 13 september niet binnen hebben schakelen we ons incassobureau in om de vordering/ten onrechte betaling terug te vorderen.

No refund

I returned a pair of Airpods that I have bought from Telefoonwereld in a perfect state (unopened package). They acknowledged they received the product on the 23rd of August and said they would refund me. I am writing this review on the 7th of September and I still did not receive my money back

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!