Zeer slechte communicatie

Ik heb 2 en een halve week moeten wachten op mijn telefoon terwijl er op de site stond dat wachttijd 3 werkdagen betrof. Daarbij werd ik niet op de hoogte gehouden van de status ervan. Meerdere malen gebeld…….niet te bereiken. Meerdere malen gemaild……geen reactie terug. Dit vond ik erg vervelend.

Geen respons op mijn retour zending

De telefoon die ik had besteld, had ik retour gezonden. Tot op heden heb ik geen reactie en terugbetaling ontvangen

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij hebben u op dag van ontvangst een mail gestuurd, maar kregen geen reactie van u terug. Na deze mail een tweede keer verzonden te hebben, kregen wij van u reactie terug. Uw retour is daarom ook inmiddels verwerkt. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.nl

slecht

Na eindeloos in de wacht zijn ze plotseling telefonisch niet bereikbaar. Twee telefoons en toebehoren betaald maar niet geleverd.

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het spijtig om te horen dat u een negatieve ervaring heeft met ons bedrijf. Helaas kunnen wij u aan de hand van bovenstaande gegevens niet terugvinden in ons systeem. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen via het volgende mailadres? info@telefoonwereld.nl. Wij horen graag van u. Met vriendelijke groet, Telefoonwereld.nl

Slechte service.Dit moet je alleen doen als je van je geld af wilt.

Verkopen je telefoons die niet goed functioneren en als je ze terug stuurt is er bijna geen communicatie en en volgens hun werken ze en ben je 25% van je aankoopbedrag kwijt.

Antwoorden op je mail

Positief ervaring over deze degelijke Swissten Powrbank

Zeer snelle levering, de dag na bestelling ontvangen! Degelijke en krachtige Swissten Black Core Powerbank, na 6 x gebruik opladen van allerlei, nog 77% over (na de eerste oplading). Powerbank zeer degelijk in gebruik en voldoet dus ruimschoots. Op lange termijn zal zich dat moeten uitwijzen.

Altijd goed en service zoals het hoort!

Altijd goede en snelle service.

Snel, goed en prima service

Snel, goed en prima service

Fijne service

Ik had een witte Huawei p30 lite besteld, hier na 1- 4 werkdagen nog niets van gehoord. Contact gezocht via de mail. Deze bleek niet meer leverbaar, ik kreeg kostenloos een andere kleur toegestuurd. Voor mij geen probleem. Al met al dus fijn opgelost en uiteindelijk was de telefoon snel binnen.

Naar wat contact storingen, correct geholpen

Door een storing in hun systeem kon de bestelling niet op tijd worden geleverd en waren ze niet telefonisch bereikbaar. Per mail de bestelling geannuleerd, hierop heb ik mail ontvangen dat helaas de bestelling al onder weg was hierbij ook de procedure voor het retourneren. Nu nog in afwachting van restitutie van het geld.

Geen feedback bij bestelling

Beloven maar niet nakomen van levering. Zelf geen telefoon opnemen na meermaals bellen laatste maal dat ik hier nog iets bestel.

Goed product voor een goede prijs op tijd geleverd.

Goed product voor een goede prijs op tijd geleverd, weinig aan toe te voegen.

Ik had wel moeite met de verzenging want dat duurde best lang maar voor de rest is alles goed

Levering

Ik las het al in de reviews, en helaas ook bij mij. Als je de levering (binnen 24 uur) niet waar kan maken, communiceer dat dan niet op je website. 24 uur werd bij mij 4 dagen. En ik had écht binnen 24 uur een nieuw toestel nodig. Ook klantenservice niet telefonisch bereikbaar. Telefoon wordt gewoon niet opgenomen, heel slecht

Goede service alleen wel lange wachttijden als je belt voor een vraag naar aanleiding van bestelling

Had telefoon besteld,was niet op voorraad, kon ook niet meer geleverd worden, laat het dan even weten, zodat de klant er zelf niet achter aan moet gaan hoe het zit. Is later wel goed opgelost.

Alles perfect geregeld

Goede site, makkelijk zoeken en bestellen. Netjes de volgende dag bezorgd en goed ingepakt.

mijn bestelde telefoon was niet meer leverbaar, zonder bij betaling duurdere uitvoering gekregen.

Snel en voordelig

Zeer tevreden. Mooie prijsstelling en snelle en zorgvuldige levering.

Goede ervaring met telefoonwereld

duurt lang voor dat mijn besteld telefoon binnen komen maar het toestel was mooi

Goede website en prijzen. Snelle en correcte levering.

Na even zoeken al snel een goede telefoon gevonden voor een goede prijs.

Snelle levering en duidelijke informatie

De oude bookcase voor mijn tablet was versleten en ik kon gelukkig snel en goedkoop een nieuwe bookcase bij Telefoonwereld bestellen. Snelle levering waarbij je uitstekend op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Gewoon prima.

Goede prijs, prima service

Naast dat het de goedkoopste aanbieder was ook nette levering na twee dagen. Ik belde na een dag. Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk te woord gestaan.

Doen niet wat ze beloven, zeer slecht bereikbaar

Telefoon besteld op vrijdag om 11 uur. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden, maar arriveerde pas op woensdag. Dit vind ik geen probleem, maar adverteer dan niet met binnen 24 uur geleverd. Ik heb meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar je krijgt steeds hetzelfde bandje te horen. Op mail of het contactformulier op de site wordt ook niet gereageerd. Bij de telefoon had ik een hoesje besteld. Dit zat niet bij de levering. Nadat ik gemaild heb, zou het de volgende dag geleverd worden, maar deze kwam pas ruim een week later. Dit bedrijf is niet eerlijk en slecht bereikbaar.

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!