Veel goedkoper als elders en supersnel geleverd

EarPods besteld volgende dag geleverd Snelle service Stuk goedkoper als bij een ander

Super snel

Iphone SE 2020 besteld en de volgende dag werd deze zonder problemen afgeleverd. Super snelle service.

matig

Samsung A8 telefoon besteld in de kleur grijs/blauw. Helaas wordt er een zwarte opgestuurd (wel binnen 2 dagen ) De grijze samsung hebben ze niet en kunnen ze ook niet leveren !!! Verzocht om een tegemoetkoming in de aankoopprijs maar helaas was niet dat mogelijk. Kon de zwarte wel terug sturen maar heb hem toch maar gehouden dus de tactiek van ze is wel gelukt.

Beste klant, dank voor uw review. Dit is uiteraard niet de bedoeling geweest. Aangezien u de verkeerde kleur geleverd had gekregen boden wij u aan om de bestelling terug te sturen en te annuleren. Wij konden voor dit model helaas geen korting verschaffen, hiervoor, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Correcte en snelle levering

Vandaag besteld en morgen in huis. Alles prima gegaan.

Cheap and best

De opzet van de website was gemakkelijk en helder. Bestelling en betaling gingen gemakkelijk en zeer snelle en correcte levering. Goed verpakt en goed produkt. TOP

Goede prijs snelle verzending

Goed verpakt en snel verzonden. Absoluut de beste prijs.

Goede service en snel

Goede en snelle service online. Telefonisch klant gericht personeel top.

Snel levering. Goed prijs voor de kwaliteit

Snel levering. Goed prijs voor de kwaliteit

Twee weken gewacht, en een lege doos ontvangen.

Lege doos ontvangen.

Beste klant, dank voor uw review. Dit is uiteraard niet de bedoeling! Wij helpen u graag verder, maar wij kunnen uw persoonsgegevens niet terugvinden. Zou u contact met ons op kunnen nemen? Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Prima. Gedaan wat was beloofd.

Gedaan wat beloofd

Alles ging volgers afspraak, netjes te woord staan oven levering .

Snel geleverd en goede telefoon

Binnen 16 uur had ik mijn bestelde telefoon in huis Samsung a20 e Geweldige telefoon erg blij mee. Al met al een uitstekend bedrijf

Super snelle levering voor een scherpe prijs!

Op zondag 2 telefoons besteld na goede vergelijking van de prijzen. Telefoonwereld kwam al voordeligste uit de bus en ze hebben ook nog eens super snel geleverd. Kon de volgende dag rond de middag mijn nieuwe telefoon al in gebruik nemen. Top!!!

Lage prijs snelle levering

Dit is al mijn 2e aankoop bij telefoonwereld ben super tevreden zal zeker niet mijn laatste aankoop zijn, ze zijn goedkoper dan andere aanbieders en de volgende dag werd de telefoon geleverd zoals ze ook hadden beloofd.

Snelle, correcte levering

Prijsstelling onduidelijk m.b.t. refund/cashback actie

Samsung A51 is het niet-Nederlandse model, maar een Europees model. Doet niet mee aan refund-acties, prijsvergelijking verloopt hierdoor erg scheef. Dit staat niet duidelijk vermeld op de site. product is snel geleverd.

Beste klant, dank voor uw review. Om deze miscommunicaties te voorkomen vermelden wij expres op onze website dat wij Europese modellen leveren. Wij raden u aan om bij de extra informatie van het toestel te kijken. Met vriendelijke groet, Team Telefoonwereld

Goede telefoon voor een leuke prijs

Goede telefoon, een leuke prijs voor een brugklasser en erg snel geleverd. Heel blij mee!

Prima website en snelle orderverwerking.

Zeer tevreden.

Snelle en duidelijke levering

Snelle service en levering

Ik vond de goedkoopste via Telefoonwereld. 's Avonds besteld en de volgende dag al in huis.

Snel en gebruikersgericht.

Direct to the point. Ik heb een goede telefoon nodig en binnen 1 dag geregeld.

zondag besteld maandag geleverd veel beter kan niet DANK U.

Op dinsdag besteld en woensdag geleverd zoals beloofd. Bevestiging van verzending kwam wel pas in de avond en het moment van aflevering was niet aan te passen. Telefoon is afgegeven bij buren en Postnl heeft zelf getekend voor ontvangst. Nu geen probleem maar stel dat de verpakking beschadigd was, wie is er dan verantwoordelijk?

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!