Geen feedback bij bestelling

Beloven maar niet nakomen van levering. Zelf geen telefoon opnemen na meermaals bellen laatste maal dat ik hier nog iets bestel.

Goed product voor een goede prijs op tijd geleverd.

Goed product voor een goede prijs op tijd geleverd, weinig aan toe te voegen.

Ik had wel moeite met de verzenging want dat duurde best lang maar voor de rest is alles goed

Levering

Ik las het al in de reviews, en helaas ook bij mij. Als je de levering (binnen 24 uur) niet waar kan maken, communiceer dat dan niet op je website. 24 uur werd bij mij 4 dagen. En ik had écht binnen 24 uur een nieuw toestel nodig. Ook klantenservice niet telefonisch bereikbaar. Telefoon wordt gewoon niet opgenomen, heel slecht

Goede service alleen wel lange wachttijden als je belt voor een vraag naar aanleiding van bestelling

Had telefoon besteld,was niet op voorraad, kon ook niet meer geleverd worden, laat het dan even weten, zodat de klant er zelf niet achter aan moet gaan hoe het zit. Is later wel goed opgelost.

Alles perfect geregeld

Goede site, makkelijk zoeken en bestellen. Netjes de volgende dag bezorgd en goed ingepakt.

top

mijn bestelde telefoon was niet meer leverbaar, zonder bij betaling duurdere uitvoering gekregen.

Snel en voordelig

Zeer tevreden. Mooie prijsstelling en snelle en zorgvuldige levering.

Goede ervaring met telefoonwereld

duurt lang voor dat mijn besteld telefoon binnen komen maar het toestel was mooi

Goede website en prijzen. Snelle en correcte levering.

Na even zoeken al snel een goede telefoon gevonden voor een goede prijs.

Snelle levering en duidelijke informatie

De oude bookcase voor mijn tablet was versleten en ik kon gelukkig snel en goedkoop een nieuwe bookcase bij Telefoonwereld bestellen. Snelle levering waarbij je uitstekend op de hoogte wordt gehouden van de voortgang. Gewoon prima.

Goede prijs, prima service

Naast dat het de goedkoopste aanbieder was ook nette levering na twee dagen. Ik belde na een dag. Goed telefonisch bereikbaar. Vriendelijk te woord gestaan.

Doen niet wat ze beloven, zeer slecht bereikbaar

Telefoon besteld op vrijdag om 11 uur. Deze zou binnen 24 uur geleverd worden, maar arriveerde pas op woensdag. Dit vind ik geen probleem, maar adverteer dan niet met binnen 24 uur geleverd. Ik heb meerdere malen geprobeerd telefonisch contact op te nemen, maar je krijgt steeds hetzelfde bandje te horen. Op mail of het contactformulier op de site wordt ook niet gereageerd. Bij de telefoon had ik een hoesje besteld. Dit zat niet bij de levering. Nadat ik gemaild heb, zou het de volgende dag geleverd worden, maar deze kwam pas ruim een week later. Dit bedrijf is niet eerlijk en slecht bereikbaar.

Goede opvolging.

Ondanks andere criteria ben ik zeer tevreden

Over het algemeen goed

Mijn ervaring is over het algemeen goed heeft iets langer geduurd maar dat was omdat de telefoon niet voorradig was

Shipping is

Als je zegt voor 2300 volgende dag ik huis . Moet je het waar maken . Anders zeg binnen 72 uur ( moest 3 dagen wachten ) Had beter naar de Mediamarkt Kunnen rijden . Maar ja

Perfecte levering op tijd zoals medegedeeld

zoals gemeld

Heel slecht

Op de website: Vandaag besteld, morgen in huis. Nou, ik wachten op mijn telefoon, geen levering. Bellen naar Telefoonwereld, nooit opgenomen. Zeker 15x gebeld, verbinding wordt verbroken na 3 minuten. Meerdere mailtjes gestuurd, geen bericht. Ik had 550 euro betaald voor een telefoon en vreesde dat ik mijn geld kwijt was. Tot bericht: Sorry, vertraging, morgen levering. Fijn dat de telefoon alsnog is binnengekomen, maar ZEER slechte klantenservice en contact met klanten. Dit was mijn 3e aankoop bij Telefoonwereld, maar ook mijn laatste.

simlock vrij, voor de beste prijs, snelle correcte levering

Dit is de 2e telefoon die ik in korte tijd gekocht heb , zeer tevreden over de snelle levering en prijs . Deze keer heb ik echter afgezien van de verzekering , van Simplesurance ,want die is niet zo best! Ze reageren niet op je schade claims , pas na de 3e keer ,als de termijn van indienen verstreken is krijg je een reactie dat de claim afgewezen ,omdat deze te laat ingediend is deze raad die dan ook af dat is weggegooid geld

Kutsite

Heel slecht niks bij bestellen

te laat en verkeerde kleur telefoon

Mijn Honor 9x die ik in de kleur blauw had besteld, kwam te laat binnen en het ergste, ook nog in de verkeerde kleur. Ik had hem echt nodig want mijn oude telefoon was kapot gegaan, maar had hem eigenlijk willen terugsturen.

Volgende dag levering is een leug

Drie dagen levering in plats van een. Telefonisch niet berijkbaar

Goede prijs maar slechte levering

Als je op je site zet dat vandaag besteld morgen in huis is en dat dat een van de drie zekerheden van telefoonwereld is dan moet je hem niet na vijf dagen pas bezorgen. Prijs is prima. Dus als je geen haast hebt dan prima keuze

Ik heb mijn foon gekregen naar 6 dagen met vertraging helaas en ook niks te horen hebben gekregen van het bedrijf had post-nl gebeld en tehoren gekregen dat de code terug gestuurd was om de rede dat het te zwaar was

Over Telefoonwereld

De slimste smartphone keuze maak je bij Telefoonwereld. Bij ons weet je zeker dat je niet te veel betaalt voor de nieuwste smartphones, tablet en accessoires! Simlock vrije smartphones van de grote merken zoals Apple, Samsung en Huawei zijn bij ons verkrijgbaar. De beste simlock vrije smartphones voor de beste prijs!