Heel slecht

ik belde omdat een bestelling niet geleverd was, terwijl volgens track trace het bezorgd was. Ik moest mailen, vandaag 1 week geleden dat ik geen antwoord heb gehad. Ik heb verschillende malen geprobeerd te bellen, maar nam niemand op.. jammer, heel jammer..!!

Een verassing die geen verrassing was

Goedemorgen, Helaas kan ik niet stellen dat ik erg tevreden was. Ik bestelde een fruitmand voor een zieke vriendin. Toen de mand aankwam kreeg ik een berichtje gericht aan die vriendin dat ze hem op kon halen bij een postnl punt omdat ze niet thuis was. Er werd in die mail vermeld dat ze geen briefjes meer in de bus deden waardoor ik die vriendin zelf op de hoogte moest stellen van dat haar "verassing" op het post NL punt lag. Later stond haar adres als afhaalpunt en bleek het pakket in de gang bij de hoofdingang van de flat te liggen. Niet echt in de buurt van de woning aangezien ze op 14 hoog woont. Ik hoop u voldoende te hebben geïnformeerd en zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Fijne dag gewenst, Mark

Niet zo tevreden

Als je wilt bestellen kan je een datum van afleveren aanvinken. Deze komt niet overeen. Ook de groote van het pakket viel tegen.

snel en overzichtelijk

alleen verwarrend dat ik als aanvrager op de dag van bezorging een mail kreeg geadresseerd (in de aanhef) aan de ontvanger en niet aan mij als besteller.

Leuk idee

Leuk om kado te doen, makkelijk te bestellen, goede communicatie, snelle levering. Echter de prijs is best stevig. Even 31 euro voor een doosje fruit. Dat gaan we dan niet vaker doen.... Het moer wel leuk blijven om een beterschapkado otje te versturen.

Supersnelle service

Vrijdagmiddag een fruitbox besteld. Werd zaterdagochtend bij een vriendin die geveld was door Corona afgeleverd. Zij was er zó blij mee. En wij dus ook :-)

Mooie box met vers fruit en de personalisering was perfect uitgevoerd.

Makkelijke website alleen zou ik mijn verzendkosten in de artikelen verwerken.

Fout goed opgelost

Verkeerde levering is goed gemaakt door een nieuwe kosteloos te leveren. Top!

Mooie lekkere fruitdoos

Mijn familie was er erg blij mee. Fruit was goed!

Het zag er heel leuk uit.

Ik ben heel tevreden over de fruitdoos die ik bestelt had. Degene die hem ontvangen had reageerde ook heel enthousiast. Het zag er heel leuk uit en ook mooi fruit. Snelle levering ook.

Eerlijke snelle service

Besteld via de website voor iemand anders. Website is overzichtelijk! Kreeg al snel een mail dat het pakket was verstuurd met code en duidelijk tijdstip hoelaat pakket bezorgd zou worden. Prijs kwaliteit verhouding lag wel wat hoog maar logisch want er moet oo aan verdiend worden.

Fruitdoos snoep besteld. Werd snel en netjes geleverd. Het snoep ontbrak, maar na contact opgenomen te hebben werd dit kosteloos nagestuurd met een extraatje. Zeker aan te bevelen!

Niet zoals afgebeeld op het plaatje en 2e werkdag pas bezorgd

Mand van 20 euro besteld met thee. Ik dacht je krijg een paar zakjes verschillende thee omdat je nergens kan kiezen. Helaas krijg je een doos groene thee kokos, zonder te weten of de ontvanger dit ook lust. 3 mandarijnen, 4 appels, 2 peren, 4 kiwis en 2 bananen voor 20 euro?! Los hiervan komen op het eind pas € 4,95 aan verzendkosten bij. Zaterdag besteld en dinsdagmiddag pas geleverd. Track en Trace werkte tot dinsdag niet dus je had op zondag en maandag ook geen idee wanneer het geleverd zou worden. Kortom flut, 1 keer en nooit meer. Volgende keer Greetz.

Goed, tijdig geleverd en zag er netjes en vers uit.

zie boven

Snelle levering en er goed uit!

Mooie producten, goed verpakt heel tevreden !!!

Goed maar niet helemaal eerlijk

Ik had een fruitmand met chocoladerepen besteld. Op de plaatjes stonden er 4 en uiteindelijk bleek de ontvanger er maar 1 gehad te hebben bij het fruit... Dit vind ik erg jammer. Ik had verwacht te ontvangen wat er op de afbeeldingen stond. Naar mijn mening kan het dus wel wat transparanter in de communicatie.

Snelle levering en het fruit zag er goed uit!

Het enige wat ik wel jammer vond, is dat de doos toch kleiner was dan ik had verwacht voor het geld (had een grote doos besteld). Maar verder top!

Fruitmand nooit aangekomen.

Fruitschaal nooit aangekomen. Post.nl zegt op nr. 64 afgegeven maar dat nr bestaat daar helemaal niet. Kadoos.nl zoekt uit inmiddels anderhalve week verder en nog steeds geen fruitmand. Hier last ik het niet bij zitten. Ik pleeg vandaag laatste telefoontje en dan nog geen goed bericht dan ga ik het maar via de media proberen Marion

zeer slecht, onaanvaardbaar

voldoende, een redelijke ervaring