Helemaal top!

Ik twijfelde of ik de Filling Pieces sneakers zou bestellen. Toch maar wel gedaan. En.......ze zijn echt super gaaf en ik ben er ontzettend blij mee!

Snelle levering.

Ik heb nieuwe laarzen tegen een leuke prijs van geweldige kwaliteit.

Kort maar goed.

Mayke nog maar nieuw ontdekt door een aanbeveling van vriendin. en dat is prima gegaan.

Goede service zowel via de shop als bij het passen in de winkel!

Duidelijke en snelle webshop met goede filters. Ook in de winkel was de service bij het ophalen en passen heel goed. Blij met mijn nieuwe schoenen.

Snel en persoonlijk!

Snel en persoonlijk geregeld. Het voelt alsof je een cadeautje krijgt.

Snelle goede service

Mooie bijzondere producten en een snelle, goede service bij de webshop.

Vriendelijke medewerkers, klantenservice top. Ik ben een zeer tevreden klant en beveel Mayke zeker aan!

Mooie collectie, uitstekende service en snelle levering

Al vele jaren tevreden klant. Gevarieerde collectie met mooie merken Schoenen altijd conform verwachting of zelf nog mooier dan verwacht. Als ik een vraag heb of een verzoek mbt levering, dan wordt snel en adequaat gereageerd.

Zoals altijd prima!

Super sale prijs! Mooi product en mooi verpakt. Echt een cadeautje.

Perfecte service en prachtige schoenen!

De verzending en communicatie was super. De korting was ook top! Super blij mee!

Ruime keus, leuke prijzen in de sale en altijd correcte service!!

Collectie is altijd heel divers, voor iedereen wel iets!!

Altijd weer een prachtige collectie schoenen. Mayke doet wat ze belooft; snelle verzending, en ook bij een enkele retournering geen enkel probleem. Topwinkel!

Klasse

Snelle service en bezorging !

grote klasse

Ik kom bij Mayke al van het begin af. heb aardig wat schoenen. gekocht van haar. intussen ben ik verhuisd en koop ik soms via de webshop. Mayke heeft schoenen die je bij geen een andere collega-concurrent kun t vinden! alle service is [perfect....dus ook die van de webshop! chapeau Mayke!

Mooie kwaliteit schoenen . Komen overeen met de getoonde foto’s op de website. De bestelling was zeer snel binnen. Alleen maar lof voor Mayke.

zeer goed

vooral de uiterst snelle levering van de bestelde schoenen viel in positieve zin op.

Snelle levering, mooie schoenen

Prachtige schoenen en goede service!

Super schoenen super service

Top geen andere classificatie mogelijk

Top bedrijf

Regelmatig al bestellingen gedaan bij Mayke en elke keer weer blij.

Fijn en zorgvuldig

Erg netjes, zorgvuldig en duidelijk. Persoonlijk kaartje zou nog erg leuk zijn!! Dat zou alles helemaal compleet maken.

Foute maat omruiling in n dag TOP

Ultieme beleving, snelle levering

Op het moment van ontvangst als je je pakket uitpakt voelt het werkelijk als een cadeautje. Dat je het zelf betaald hebt ben je dan allang weer vergeten. Genot om uit te pakken.