Heel blij worden als je het pakketje open maakt. Dank je wel.

Mooie tas bij bestelling!

Helaas door black friday vertraagde bestelling ( 4 dgn ) maar wel snel reactie via mail gekregen, top. Leuk om een extra tas te krijgen bij de bestelling.

Altijd een feestje om een bestelling te ontvangen, perfect!

Zoals altijd bij een bestelling komt deze keurig verpakt aan. Het fotomateriaal dat gebruikt wordt op de site is perfect. Nooit verrassingen door een totaal andere kleur bij ontvangst dan de weergave op de site. Ik had extra betaald voor avondlevering. Deze kwam echter niet en de levering werd de dag erna overdag afgeleverd. Dit reken ik jullie niet aan dit zal ongetwijfeld liggen aan de drukke periode bij de post maar was wel een beetje jammer.

Aanbod van merken is mi geweldig van golden goose tot Isabel marant, see by chloe.. site is zeer aantrekkelijk. Ik kan nooit kiezen by mayke. Bij mij was er een fout gemaakt (artikel bleek in mijn maat uitverkocht itt wat er op de site stond) dit werd geweldig opgelost door een aantrekkelijke korting op ander paar schoenen.. daarnaast enorm vriendelijk. Artikelen worden altijd snel verzonden..kortom een feestje om hier te shoppen zowel online als in prachtige winkel.

Efficiënt

Ruime keuze, vlot afgehandeld, duidelijke site

Altijd goed en snel geleverd

Besteld en volgende dag al leuk verpakt in huis altijd goed snel en netjes

superfijne webshop

Altijd netjes en correcte afhandeling en uitstekende service !

TOP

Altijd correct en doen wat er beloofd wordt.

prachtige laarzen waar ik vaak naar gekeken heb maar nu met korting. Ben er blij mee!!

Mijn eerste koop ervaring is een goede ervaring. De website is heel prettig om te bezoeken.

Geweldige service in de winkel alswel telefonisch

Altijd top, altijd wonderschoon, altijd superblij

Mayke is een beleving, altijd spannend welke schoenen jouw persoonlijkheid onderstrepen en jou laten stralen. Helaas ben ik niet altijd op tijd voor maat 35, maar dan word ik toch weer verrast met een kleine maat 36. Geluk is Mayke schoenen!

Vriendelijke service, heel goed geholpen!

Mijn vraag over een product snel en vriendelijk beantwoord.

Uitstekende verzorging van het gehele pakket!

Prachtige producten en vriendelijke en professionele medewerkers

Snelle levering, mooi ingepakt! Fijn cadeautje!!!

Prachtige beleving

Echt n cadeautje om de bestelling uit te pakken, prachtig! Ik vond de pasvorm onvoldoende en heb ook het retour proces als simpel ervaren

Opnieuw topervaring

Alles perfect, directe levering in mooie verpakking en ook de retour geen super snel

Really nice 😊👌

Really nice 😊👌

Levering en mijn nieuwe liefde helemaal top!!!

Levering en mijn nieuwe liefde helemaal top!

Super service!

Ik was heel blij verrast om zo'n mooi verpakte doos met een nog mooiere inhoud uit te pakken!!

Topservice

Snelle levering, verpakt als cadeau compleet met strik. Echt een feestje.

Het bestellen ging heel eenvoudig. De volgende dag kwam het pakketje aan zoals beloofd. Wat een feest. Een mooie doos met daarin de door mij bestelde schoenen. Wederom ingepakt in mooi en heerlijk geurend papier met een mooie strik erom. Ben dus super tevreden.

Professioneel, snelle levering en goed advies!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en super snelle levering , ook bij retour!