Top winkel

Wilde een 5 geven maar de sneakers waren een beetje vuil en er waren ook geen stofzakjes bij(altijd handig in de bagage) Voor de rest alles top zo als altijd maar ook wel veel geduld moeten hebben door dat de webshop zwaar overbelast was (was dan ook sale) maar al bij al tevreden, nog een fijne dag, katia

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede en snelle service, ook bij problemen

Goede en snelle service ook bij probelemen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website lag voortdurend plat wegens eerste dag solden, maar het is toch gelukt!

Het was een struggle om tijdens de eerste dag van de solden deze aankoop online af te ronden, maar eens dat het lukte waren mijn laarsjes super snel en correct geleverd.

FANTASTISCH

Iedere keer opnieuw GEWELDIG!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hele mooie collectie en super service zowel in de winkel als online

Slecht

Ik kon geen aankopen doen in de sale, website/ server was niet bereikbaar. Tegen de tijd dat ik er wel op kon (na 1,5 dag) waren de schoenen die ik graag wilde kopen al uitverkocht.....Super teleurgesteld!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prima en snelle service

Prima en snelle service!

Top!!

Top service en wat een collectie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijne collectie en vlotte afhandeling

Onlangs een paar laarzen besteld die ondanks de hectiek van de sale vlot werden afgeleverd. Geen overbodig verpakkingsmateriaal gebruikt, waarvoor hulde!

Super service!

Paar mooie sandaaltjes gekocht in de supersale! Binnen een paar dagen in huis. Mayke staat voor mooie collectie schoenen en accessoires!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service van de meest gave schoenen ever

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima service. Goed verzorgd.

Snel bezorgd. Mooi verpakt. Goede service.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een goede ervaring top team!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service, altijd! In de winkel (meedenkend) maar ook bij de webshop.

Top! Snelle reactie op e-mail. Meedenkend, schoenen terugzetten, fijn is dat! Snelle levering. Altijd leuk ingepakt! Super mooie schoenen.... Alleen tijdens de sale was het lastig om mijn bestelling te plaatsen op de eerste zaterdag. Is vooral vervelend voor jullie.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een feest om de deurbel te horen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Een feest om de deurbel te horen !!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle verzending en ik kreeg mijn pakket prachtig verpakt. Ik zie daar absoluut meerwaarde in!

Snelle verzending en ik kreeg mijn pakket prachtig verpakt (heel mooi magazine en schattig die lolly!). Ik zie daar absoluut meerwaarde in. Ook vind ik het heel fijn dat jullie met achteraf betalen werken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekende service, mooi aanbod en goede opruiming! Al ruim 20 jaar klant.

Goede snelle service

Leuke collectie, goede snelle service. Vriendelijk personeel! Aanrader

zeer correct

Zeer goede opvolging en correcte service. Ook al zijn er problemen, die worden meteen opgelost

fantastisch

Geweldig assortiment en snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top prima in orde niks op aan te merken

Goede service snelle levering

Prachtige sandaletjes besteld deze week en ontvangen, maar zag zaterdag tot mijn grote schrik dat ze 50 euro goedkoper op de site stond dan waar ik ze 3 dagen eerder voor gekocht had. 😬terugsturen en opnieuw bestellen met 50 euro extra korting??

geweldig!

Super mooie collectie, snelle en nette levering, en snel in de sale. Prima!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hoi Maria, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen! Alleen is er misschien iets misgegaan, dit omdat je tevreden lijkt maar toch een onvoldoende geeft? Ik hoor graag als ik iets voor je kan betekenen. Lieve groet, Maartje Team Mayke

Niet goed.

Ik heb schoenen bij jullie besteld die een veel te smalle leest hebben wat niet vermeld staat op de website. Nu wordt in de opruiming de retourkosten niet vergoed. Dat begrijp ik, maar zorg dan wel dat de schoenen juist zijn omschreven op de website.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Govina, Bedankt dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Dit wordt zeer door ons gewaardeerd. Ik heb nog even voor u naar de leest gekeken van de Julia Cerutti pump. Ik kan me voorstellen dat door de smalle neus hij voor smal valt. Echter is het niet zo dat de leest smaller valt dan normaal. Wellicht een idee om bij schoenen met een spitse neus een halve maat groter te nemen? Lieve groetjes Maartje Team Mayke.com

Over Mayke

Filter op Taal