Snelle levering, snelle retourverwerking, top!

Snelle levering, en ook heel belangrijk: goede en snelle retour verwerking zodat je gauw je geld terug krijgt. En als kers op de taart een prachtig ingepakte bestelling, dit geeft bijna t gevoel of je jarig bent, super!! Bedankt Mayke, ga zo door!! En tot de volgende keer!

Verwennerij

Helaas beantwoordde de schoenen niet aan mijn verwachting. Maar snelle levering en vlotte terugbetaling. De schoenen prachtig verpakt met een kleine attentie en tijdschrift.

Super, ook met vertraging door Post.nl wordt je goed op de hoogte gehouden.

De booties van Sam Edelman vallen 1 maat groter van je normale maat.

snel, keurig verzorgd!!

snelle reactie op mail, keurig verzorgd.

Prima levering

Duidelijke website, prima retourneren van te grote maat

zo leuk

iedere keer weer een cadeau om te openen

Leken wel 2 cadeautjes die ik kreeg 😍

Mooi verpakt, persoonlijk berichtje, heerlijke geur. Echt heel klantvriendelijk, voorbeeld voor velen 👍. ThanX

Zooo blij met jullie!

In mijn maat (35) heb ik in Nederland niet veel keus. En ik moet het dan ook nog wel mooi vinden. Jullie bieden het raffinement dat ik zoek en daarom ben ik heel erg blij met jullie!!

zeer goede service , zeer vriendelijk en een goede kwaliteit

alleen maar goede ervaringen. zeer klantvriendelijk en alles keurig verpakt. Dankjewel hiervoor

Helaas niet oké, vanwege onvolledige informatie retour.

Omdat op de website niet vermeld stond dat het om smalle, nauwe schoenen ging heb ik ze terug gebracht. Met volledige informatie had ik ze niet besteld.

Geweldig en zeer hulpvaardig

Een twee weken tijd heb ik twee keer een best grote bestelling gedaan. De laatste bestelling was echt 1 minuut voor 16.00 ik snel gebeld naar de dames van de webshop en ze waren zo lief om het gelijk klaar te maken zodat ik er zaterdag al van kon genieten.

Snel en altijd mooie schoenen

Snelle levering en komt altijd fantastisch ingepakt! Echt een cadeau voor jezelf!

Waanzinnig goed 1600 uur besteld

Volgende ochtend in huis geweldig dank u wel

In een woord geweldig!

Snelle levering, prachtige schoenen. Het pakket rook zelfs lekker!

Zeer hoge service en luxe levering

Persoonlijk handgeschreven kaartje, zeer mooi ingepakt en een heerlijke geur! Chapeau voor de personal touch en Luxury feel.

Snel, duidelijk, mooi!

Fijne manier van informeren over mijn bestelling, ook bij retourneren. Mooie producten en erg verzorgd ingepakt.

Wat een boven verwachting ultieme service

Prachtige verwachting, geweldig kaartje met geur, kortom feestje om het uit te pakken, cadeautje voor jezelf. En retourwijze Super easy. Meest geweldige retour: duidelijke factuur met prijs en slechts 1 vinkje om te retourneren. Kortom: ben klant voor het leven geworden

Snelle levering en wederom prachtig ingepakt!

Snelle levering en weer schitterend met aandacht ingepakt als altijd!

I love mayke❤️

Ik kocht vroeger mijn schoenen altijd in de winkel, maar nu ik verder weg ook kan ik nog steeds mijn schoenen/ laarzen vol vertrouwen via de webshop kopen. De afbeeldingen komen overeen met de werkelijkheid, pasvorm en maat zijn goed en de collectie natuurlijk super cool! Ps... niet verder vertellen😉

Uitstekende service en top klantvriendelijkheid!

Zeer mooie doos met leuke attenties ontvangen; zeer persoonlijk! Mooie schoenen ook ;-)

Snelle service, keurig afgeleverd en prachtig verpakt. Echt een cadeautje.

Zie boven.

Superrr..

Goed. Kreeg mijn bestelling mooi ingepakt . Niets terug gestuurd en kan dat dus niet beoordelen.

Super!!!

Snel geleverd in geweldige verpakking, leuk persoonlijk berichtje erbij! Het voelde of ik een kadootje kreeg!!!

Een feestje!

Een kadootje zoals jullie de bestelling toesturen!

Alles wat ik mooi vind onder 1 dak

Qua merken, modellen etc sluit de website en winkel van Mayke perfect aan op mijn wensen.