De schoenen zijn altijd van goede kwaliteit. Retourneren is nooit een probleem.

Geweldige schoenen

Mooie schoenen en goede service. Binnen no time in huis. Enige nadeel: de prijsstickers die ze er zelf op plakken, krijg je er nauwelijks af. Wat krijg je dan...een zool die bij elke stap plakt.

Persoonlijk en zakelijk op hoog niveau!!

Perfecte afhandeling van mijn bestelling en een feestje bij het openen en uitpakken van mijn mooie aankoop.!!!

Had een aantal keren mederwerksters aan de telefoon, werd heel goed behandeld.

Erg aardige medewerksters, bereid om alles na te kijken voor je en handelen alles op een fijne manier af. Ik ben zee tevreden. TOP!!!

Parfait!

Service impeccable et rapide A une prochaine fois

Echt iets om naar uit te kijken

De schoenen zijn al een kado, maar de hele verpakking en heerlijke geur maken het helemaal een feestje. Super blij!

Een verwenmoment zodra je het pakketje open maakt!

Prachtige laarzen besteld bij Mayke. Verpakt als een cadeautje, pure verwennerij en persoonlijke aandacht.

Helemaal top !

Bestellen gaat duidelijk, goede presentatie op de webshop. En je bestelling komt aan als een cadeautje, een feestje om zo je nieuwe schoenen binnen te krijgen !

Echt een aanrader!

Prachtige schoenen en zowel in fysieke winkel als in de webshop super goede service!

Geweldige service en schoenen

Hele goede customer service, klantgericht. En natuurlijk waanzinnige schoenen.

Snelle levering, prachtige schoenen!

on

super

Prachtig verpakt, persoonlijke noot, snelle instructies en snelle refund!

Zeer betrouwbaar

Snelle levering, fijne webshop, betrouwbaar en natuurlijk prachtige schoenen ;)

Zeer goede service!

Website is goed toegankelijk: snelle levering en goede retourservice. Nb leuke verpakking met geurtje en lolly!

Super verzorgd!

Ik ben super tevreden.

Mooie en duidelijke website, snelle levering

De wijze van levering straalt professionaliteit uit!

De wijze van verpakking en de snelheid van levering laat een professioneel bedrijf zien!

Correcte en snelle levering van het gewenste produkt

Prettige ervaring.

Vanwege mijn afwezigheid in de seizoenen dat o.a. Mayke nieuwe collecties op haar website toont, ben ik niet in de gelegenheid om naar Oisterwijk te komen. In principe ben tegen on line-kopen vanwege de perikelen van de middenstand, maar omdat ik meestal schoenen koop bij Mayke wil ik niet meer - zoals eens eerder - een “nee”-want-uirverkocht” horen. Vandaar dat ik zowel begin 2019 als nu in juli/augustus per mail heel blij ben dat aankopen ook bij jullie opgeslagen konden worden. Ander pluspunt is dat ik goed geïnformeerd ben omtrent de maatvoering. Veel pluspunten dus voor team-Mayke

Zeer tevreden, zeker voor herhaling vatbaar!

Duidelijke foto's, zeer snelle verzending, mooie schoenen en zeer goede kwaliteit.

super webshop

Prachtige artikelen, binnen 24 uur bezorging met postnl (wat wij heel goed vinden), geweldig verpakt je aankoop is echt een cadeautje. Doen wat ze beloven!

Superservice en heel snel

WAUW

Netjes verpakt duidelijke foto's weet je wat je kan verwachten. Ook staat er netjes omschreven op de website of iets groter of kleiner uit valt.

Snel,accuraat, goed verzorgd

Snel na de bestelling van mijn schoenen, werden Ze keurig geleverd. Erg blij mee.

Top winkel

Perfect geholpen, geweldig aanbod schoenen

Over Mayke