Mooie collectie!!

Twee paar slippers besteld, geweldig materiaal, snelle levering, heel tevreden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle en nette correcte service

Het is een super bedrijf met leuke medewerksters die hun werk met veel passie doen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top service & kwaliteit! Super!

Toppppp, zeker een aanrader!

Slechte service

1 dag voor de echte sale schoenen gekocht. Er is niet bij vermeld dat de volgende dag de schoenen voor 40% korting verkocht zouden worden. Terug naar de winkel gegaan om tot een compromis te komen omdat het verschil €70,- was. Hier deden ze niet aan omdat dit te veel moeite kost bij de boekhouding. Terwijl het evenveel werk is als ik ze terug breng en iemand anders ze koopt. Ik vind dit echt belachelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Geweldige laarsjes!

Helemaal goed!

Duidelijke site, goede foto’s , snel geleverd ,

Prima, zie boven

Prima service!

Snelle verzending van tópsneakers voor een scherpe prijs in de sale! Blij mee!

Uitstekend!

Prima service en geweldige schoenen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De portemonnee is goed aangekomen ook volgens afspraak. Erg tevreden

Goede service!

Twee paar schoenen besteld in de sale. Helaas beide niet naar mijn zin dus terug gestuurd. Retourneren ging heel gemakkelijk en werd super snel afgehandeld. Ik kom terug!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

De grootste keuze in de topmerken en een fijne snelle service!

Ik vind het altijd prettig om zoveel keuze te hebben en het aanbod van de merken is super op jullie site.

Wederom geweldig!

Heel vaak besteld al - wederom weer super goede communicatie en de schoenen ondanks de sales drukte op de beloofde dag (super snel) bezorgd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super schoenen op website met duidelijke foto's.

Snel, duidelijk, megahip

snelle vlotte aflevering

uitstekend

Slecht

Op zaterdag vanaf 17.00 tot zondagavond gepoogd tot de site door te dringen. Uiteindelijk item in boodschappenwagen , maar betaling lukte niet. Volgende dag item verkocht aan andere klant... Balen!!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

geweldig

Mooi product. Snelle levering.

Snel, goed, betrouwbaar.

Snel, goed, betrouwbaar.

De mooiste schoenen van Nederland

Uitzondelijk mooie collectie, een persoonlijke benadering, supersnelle levering en geen gedoe met retouren. Dat maakt dat ik iedere keer weer met plezier bij Mayke kom shoppen.

Geweldige service

Goede ervaringen de laatste jaren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Tijdige en nette levering van de schoenen. Site is duidelijk en makkelijk te bedienen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Website lag eruit bij start sale, echter snek opgelost. Helaas 1 paar schoenen te klein en retour moeten sturen, helaas moet je dan wel verzendkosten betalen vanwege sale. Verder fan van Mayke 😃

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering, zelfs met de topdrukte

Prettig en snel!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Superlief team met supertoffe schoenen

Door de drukte ivm de sale ging er het een en ander mis met mijn bestelling, maar dit werd heel charmant opgelost dus no harm done.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle reactie op vragen via websevice

Keurig verzorgd pakket, met duidelijk instructies voor ruilen en retourneren. Wel jammer dat een paar schoenen duidelijk al gebruikt waren. Niet heel ernstig maar wel vervelend als ze niet blijken te passen en retour gaan. Ik vind dat dan ongemakkelijk.

Over Mayke

Filter op Taal