ben super blij met de schoenen en met jullie service!

helemaal tevreden , top!

Altijd een feestje om online the shoppen bij Mayke

Mooie collectie en uitstekende service!

mijn schoenen ingepakt als een cadeautje aan mezelf

Ik word er blij van als ik het pakje zie. Alsof ik een cadeau voor mezelf heb gekocht en het nu mag uitpakken: een feestje dus.

fijne merken, snelle reactie, soms werkt het niet op alle punten

Site berekende de korting niet goed, moest ik zelf inzien en aangeven en wel goed opgelost

Super slecht!

Ik heb in totaal 3 bestellingen gedaan waarvan elke keer gedragen schoenen ontvangen!!!

2 x laarzen met kapotte rits ontvangen

Service heel goed! Kreeg een gratis retour label

Perfect!

Super snelle levering!

Grensverleggende (schoen-) mode; wauw, challenging & inspiring!!

Bijzonder vind ik ook het zorgvuldige, persoonlijke en sympathieke contact met Mayke.com medewerkers. Ook of juist als er problemen zijn. Ze doen wat ze zeggen en beloven. Echt, chapeau

Zeer klantvriendelijk

Altijd heel enthousiast en vriendelijk geholpen

Top winkel!

Mooie collectie, snelle levering

Snel bezorgd! Leuk ingepakt!

Het was echt een cadeautje!

Leukste en fijnste web en stenen winkel.

Leukste en fijnste web en stenen winkel.

Snel en efficiënt

Jammer genoeg was de ene laars maat 37,5 te groot en de andere te smal. Daar kan Mayke weinig aan doen.

Geweldige service

Maat bleek niet meer beschikbaar te zijn ondanks bevestiging per email uit de webshop. Dit hebben ze zeer netjes opgelost.

Snelle levering en mooie schoenen

Super blij mee. Wordt duidelijk op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Enige min puntje is dat de optie om voor een avond bezorging te kiezen en waarvoor je 2 euro extra betaald niet werkt. Ontving van post nl track and trace met de melding dat het pakket in de middag bezorgd zou worden. Vervolgens kan je via de post nl site je bezorging wijzigen naar een andere tijd maar dan dien je nogmaals 2 euro te betalen. Uiteindelijk gekozen om het te laten bezorgen bij een afhaalpunt.

Snelle reactie. Ook op zondag!! Mooie winkel mooie schoenen en tassen.

Snelle service. Wil adres veranderen maar weet niet hoe in mijn account.

professionele service!

vlotte en professionele service!

Het is een cadeautje om een pakket van Mayke te ontvangen

Ik liet mijn partner weten dat het zo leuk is om een pakje van Mayke te ontvangen. Mooie doos, leuk pakpapier, strik. Zelfs de factuur is mooi verpakt:-). De website is klantvriendelijk, leuke autoreply

Snelle fijne en leuke communicatie. Snelle verzending, keurig verpakt en zeer mooie schoenen!

Mooie collectie en zeer vriendelijk telefonisch advies

een cadeautje voor mezelf

Met de prachtige verpakking waarin de schoenen geleverd worden is het echt net alsof je een cadeautje voor jezelf uitpakt. Heel blij met de nieuwe laarzen!

Ervaring

Keurige snelle aflevering

Altijd goed, altijd mooie schoenen & laarzen

Online supersnel!

Hele snelle levering en schoenen zijn nog mooier in het echt!