Levering heel snel.

Mijn schoenen waren er de volgende dag helaas waren ze veel te groot! Normaal heb ik 39.5/40 en ben ze gaan ruilen in Oisterwijk voor maat 38.5! Op de side was aangegeven dat de maatvoering ruim was en ik rekening moest houden met het opgeven van de maat dit verschil was wel heel ruim! Gelukkig waren ze op voorraad en kon ik ze snel omruilen. Ben ze dus voor de zekerheid maar komen passen.

Helaas was de maat te klein, maar fijn geleverd. Enige wat jammer was, is dat je voor 16.00 dacht ik moet bestellen om de schoenen de volgende dag in huis te hebben. Ik was net later en moest vervolgens een dag langer wachten.

geweldig

prachtige inspirerende winkel, goede site, bij retour staat het bedrag de volgende dag al terug op de rekening dus ook supersnelle service.

Wat een feestje!

Je kan bijna niet kiezen, alles is even mooi! De manier waarop de schoenen zijn verpakt is prachtig. De levering super snel. De kwaliteit geweldig. Helaas te kleine maat besteld anders had ik ze zeker gehouden. Snel even een ritje naar Oisterwijk maken om daar te passen.

Goeie ervaring

Goeie service

Top webshop!

Super assortiment, super snelle en eenvoudige retourservice en super mooi verpakt! Alles voelt heel persoonlijk en dat is een goed gevoel! Ik ga snel weer bestellen!

uitstekend

snelle levering en snele terugbetaling bij een retour

Altijd goed!

Perfecte service.

Zorgvuldig

Zorgvuldig. Op tijd bezorgd en mooi verpakt

Prachtig!

Prachtige laarzen en mooi verpakt!

Snellle levering van prachtige laarzen!

Prettig mail contact gehad!

prettig

Bestellen gaat makkelijk, afrekenen ook. Levering was snel, en geweldig verpakt. Echt een cadeautje wat ik binnen kreeg!

Snel, luxe en persoonlijk

Snelle levering. Mooi en luxe verpakt. Genot om open te maken. Vriendelijke en persoonlijke groet. Blij met mijn nieuwe sneakers

Top collectie en uitstekende service!

Mijn favoriete site om mooie exclusieve schoenen te kopen. Snelle levering en altijd zo mooi verpakt, met lief kaartje erbij met geschreven tekst en ruikt ook nog eens zalig. Gewoon een stukje extra aandacht voor de klant... top! Als ik meer te besteden had kocht ik iedere week wat nieuws bij Mayke!

Een feestje om schoenen van jullie te ontvangen

Snelle levering en het uitpakken van de levering is 1 groot feestje, met een persoonlijke touch!

Alle tijd in telefoongesprekken Afspraken worden nagekomen Antwoord op mail Vriendelijk

super mooie schoen en prima service !

Goede kwaliteit en een goede webshop met uitstekende service!

Mooie kwaliteit en bijzondere schoenen, mooi verpakt geleverd.

Vlotte levering - aangenaam verpakt!

Vlotte levering en aangenaam verpakt!

Super mooi ingepakt Een heerlijke geur Heel nette retour regeling De volgende dag in huis

Goede en eerlijke service

Klantvriendelijkheid

TOP TOP TOP

TOP TOP TOP

Super en verrassend

De bestelling was er de volgende dag, dus heel snel. Wat ik vooral super leuk vindt en wat ik nog niet op deze manier had meegemaakt.., Was dat de 2 schoenen dozen, als een echt mooi cadeau inclusief linten en Mayke papier was ingepakt en het rook heel lekker. Top verzorgt. Helaas paste de laarzen niet, veel te breed. Direct terug gestuurd, ook top geregeld met sticker. Dus echt een hele goede service.