Uitmuntend!!

Mooi verpakt !! Erg snel geleverd en een lekker geurtje kado. Ziet er top en zeer professioneel uit. !! In een woord GE WEL DIG. !!

Top product, mooi verpakt.

Complimenten voor de snelheid en goede service.

Zeer goede ervaring en zo super ingepakt verstuurd, echt een kado. Ik was blij verrast en zeker voor herhaling vatbaar.

Snel, pakketje een feestje en nooit teleurgesteld

Het is echt altijd een feestje om de pakketjes te ontvangen. Levering is snel, communicatie is altijd goed.

Gewoon een kadootje

Het shoppen op de site, het bestellen en achteraf betalen (zeker een pre) verlopen allemaal soepel. De levering een dag na bestelling is ook super, want dat wil je natuurlijk, je aankoop meteen ontvangen. De levering zelf is ook een kadootje: mooie doos, de bestelling als kadootje ingepakt, lekker geurtje.. gewoon geweldig! De retournering is ook soepel verlopen d.m.v. de retoursticker die reeds in de doos bijgevoegd was. Helaas was de schoen zelf te breed voor mijn voeten, waardoor ik deze heb moeten retourneren.

super snel geleverd en fantastisch ingepakt

Hele leuke verpakking en snel

Besteld de volgende dag geleverd, in een hele mooie verpakking. Ik hebben de schoenen uiteraard zelf betaald maar het voelde als een cadeautje!

Goeie en snelle service

Supersnel, attent, mooi verpakt en persoonlijk!

Perfecte service, prachtig verpakt, persoonlijk, en uiteraard een super mooi assortiment aan schoenen. PGa zo door!

Mooie schoenen, snel geleverd!

Zeer goed verzorgd

Snel bezorgd

Mooi verpakt met handreinigers in mooi doosje cadeau

Schoenenzijn prachtig maar de maat klopt niet en helaas is de maat die ik nodig heb net uitverkocht

Ik draag al jaren Tods, Mijn maat is 37,5 die altijd enigszins krap zit, ik laat ze door de schoenmaker een paar mm oprekken zodat ze precies passen. En deze maat 37,5 (van Tods) is echt een halve maat te groot.

Teleurgesteld

Ik heb mijn schoenen moeten retourneren, omdat ze te klein waren. Op de website werd aangegeven dat je de schoenen 1 volle maat kleiner moest bestellen,omdat ze erg groot zouden vallen. Dit heb ik,achteraf,spijtig genoeg, gedaan. Ik heb standaard 37 en bestel dit ook altijd!!! Maar de 36,die arriveerde was écht te klein. Vond het geen goed advies en baalde enorm!!

Top laarzen en super snelle levering

Super mooie laarzen en zeer snel geleverd!!! Ik ben er onwijs blij mee

Snelle, nette levering van mooie laarzen

Mijn eerste bestelling bij deze webshop en smaakt naar meer. Heel snelle levering van laarzen die nog leuker zijn in het echt dan op de foto en dat voor 68% van de prijs. Ik zal hun webshop vanaf nu vaker bezoeken.

Mooie schoenen, snelle levering

Zie boven

Super netjes geleverd en prachtige laarzen

Iedere vrouw heeft de knik wel een schoenen tik maar deze prachtige laarzen zijn wel erg tof. Ze staan al een week in de buurt te pronken. Heel blij Mayke

Boven verwachting

Snel, makkelijk en prachtige laarzen zoals op de foto

Heel behulpzaam en snel in levering en retour. Super mooie schoenen en ruime keuze!

Geweldig service ook mbt sale producten

Bestel betaal en binnen dag verstuurd dus top geregeld

geweldig!

De doos op zich is al een cadeau. Het wordt heel mooi ingepakt, ziet er zeer verzorgd uit. Na opening van de doos word je helemaal blij. Het is alsof je cadeautjes aan het uitpakken bent. Leuke attentie erbij.

Uitstekende service!

Snelle levering, mooie schoenen en laarzen. Jammer alleen dat je retourzendingen moet betalen.

Snelle levering en onwijs leuke schoenen en kleding!

Snelle en super goede service

Super mooie schoenen en top kwaliteit