Topservice

Snelle levering, verpakt als cadeau compleet met strik. Echt een feestje.

Het bestellen ging heel eenvoudig. De volgende dag kwam het pakketje aan zoals beloofd. Wat een feest. Een mooie doos met daarin de door mij bestelde schoenen. Wederom ingepakt in mooi en heerlijk geurend papier met een mooie strik erom. Ben dus super tevreden.

Professioneel, snelle levering en goed advies!

Altijd vriendelijk, behulpzaam en super snelle levering , ook bij retour!

Snel en nette bezorging

Super! meer maat 42!!!

hele goede service Meer maat 42 !!!!!

Hele snelle service en bezorging, en heel leuk ingepakt met een persoonlijke boodschap.

Super collectie

Ik zou alles wel willen kopen zo mooi

Altijd een feest als ik een bestelling binnen krijg!

Super verzorgt’ vooral het heerlijke roomspray die ze op/in de verpakking gebruiken! Heerlijk! Altijd mooi ingepakt’ echt een feest als ik bij jullie iets bestelt heb. Gr karin

Top service en wat n genot om je pakket open te maken!

Dit pakket ontvangen is een beleving. Mooi ingepakt.... geurtje erbij... lolly etc♥️ Aanbod aan merken en prijzen in de winkel/webshop passen volledig hierbij.

Prachtige schoenen

Prima produkt en mooi verpakt.

Prima service in mooie verpakking met persoonlijk briefje.

Mooie webshop en goede service

Ik ben erg goed geholpen, de medewerkers waren erg attent. Het uitpakken van de schoenen was echt een cadeau.

Snel en goede service

Kopen bij Mayke is altijd een feestje

Altijd is mijn bestelling mooi en met zorg verpakt met een lief persoonlijk berichtje erbij. De service is top en de collectie schoenen van Mayke is al jaren favoriet bij mij.

Mega cadeautje voor mezelf

De snelheid, de manier waarop elke bestelling ingepakt is. Het geurtje wat er uit de doos komt.... voelt alsof ik een cadeautje krijg! Elke keer weer! Als ik twijfel over een paar schoenen maar Mayke heeft ze in haar collectie weet ik gewoon dat ze cool zijn!

Klantvriendelijk en snel! Mooie collectie

Fijne winkel waar ik regelmatig online koop maar een bezoek aan de winkel zelf is zeker de moeite waard!

Snelle levering en een kado om uit te pakken met zalige geur!!!

Direct dag erop geleverd. Helaas bleek de maat niet goed. Na retourneren direct een mail en dag later geld terug op de rekening. Super service. Mijn maat was uitverkocht maar shop snel weer

Geweldige winkel en webshop

Geweldige winkel en webshop

Ik word altijd blij van Mayke!

Heerlijk geurende doos, prachtige schoenen, mooi ingepakt. Als altijd een feestje.

Prachtige items. Mooi verpakt, het is elke keer weer een cadeautje wat je mag uitpakken. Daarnaast een snelle levering. Kortom, de klant is koning!

Snelle levering, snelle retourverwerking, top!

Snelle levering, en ook heel belangrijk: goede en snelle retour verwerking zodat je gauw je geld terug krijgt. En als kers op de taart een prachtig ingepakte bestelling, dit geeft bijna t gevoel of je jarig bent, super!! Bedankt Mayke, ga zo door!! En tot de volgende keer!

Verwennerij

Helaas beantwoordde de schoenen niet aan mijn verwachting. Maar snelle levering en vlotte terugbetaling. De schoenen prachtig verpakt met een kleine attentie en tijdschrift.

Super, ook met vertraging door Post.nl wordt je goed op de hoogte gehouden.

De booties van Sam Edelman vallen 1 maat groter van je normale maat.

snel, keurig verzorgd!!

snelle reactie op mail, keurig verzorgd.