Prima snelle levering, goed verpakt en feestelijk ingepakt.

Echt goede nette levering

Sneller levering leuk verpakt

De volgende dag meteen geleverd in een super verzorgde tas/ doos. De inhoud was verpakt als een kado super leuk

Mooie webshop

Je krijgt een cadeautje voor jezelf Het is zo'n feest, de mooie ingepakte doos, het is echt persoonlijk gemaakt Heerlijk

Hele goeie ervaring!!

Mijn schoenen waren prachtig ingepakt en er zat een heerlijke huisgeur bij geleverd, wat een verrassing!

Altijd goed

Goed, snel en flexibel

Prachtige collectie samengesteld met liefde

zowel online als in de winkel genieten van de mooie met liefde samengestelde collectie!

Wat een top service.

Wat een top team! Heel vlotte service en heel duidelijke communicatie! Heel tevreden over de mooie verpakking bij verzending. We kregen er nog een overheerlijke huisparfum bij! Super! Ik blijf jullie volgen. Tot snel. Dominique/ België

Snelle levering, met zorg ingepakt, goede klantenservice.

Perfecte service, hele hele mooie collectie

De leveringen zijn altijd snel en zeer goed verzorgd. Het is een feestje van mooie bijzondere items op de website van mayke.Com.

Wederom een fantastische behandeling en aftersales

Mooi cadeau gekocht, optijd ontvangen, Feestelijk ingepakt, echt leuk om uit te pakken. Niet goed gelezen, verkeerde maat besteld. Handig retour etiket en handleiding hoe te handelen en in een flits de goede maat ontvangen, Kortom alles klopt zoals jullie dit doen. Maar het liefst kom ik graag bij jullie in de winkel, fijne koopsfeer.

Goed, snel, kwalitatief hoog

Mooie artikelen, duidelijke website, snelle afhandeling.

Perfect!

Fijne koopervaring!

Snelle service en super mooie collectie

Heel erg tevreden en snelle levering

Normaal kwam ik af en toe in de winkel maar deze keer had ik geen tijd dus dan maar bestellen! Het pakketje leek wel een cadeau zo prachtig als het eruit zag! Bedankt volgende keer doe ik het weer!H.G.Isolde Melis

Top webshop en Top service

Hele fijne webshop, maat-voering van de schoenen is uitstekend. Mooie merken met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bijzondere merken, unieke modellen.

Erg vriendelijke en goede service!

Na per ongeluk mijn bestelling in een verkeerde kleur geleverd te hebben gekregen, werd dit snel en erg vriendelijk opgelost. En als extraatje zat er zelfs nog een house fragrance bij!

Snelle verzending, prachtig verpakt, en een retourticket bijgesloten.

Erg tevreden!

Snelle levering .. persoonlijk verpakt

Snelle levering en prachtig verpakt. Je krijgt het als een waar kado opgestuurd.

Een tegenvaller

Een stoffige jas, veel stofdeeltjes erop, haren, zag er smoezelig uit, alsof hij al gedragen was, label zat los van het stukwerk met sluitspelden bevestigd Dit alles ben ik niet van Mayke gewend

Snelle levering, super mooi ingepakt ! Prachtige schoenen

Altijd super!

De schoenen, de service … beide zijn steeds top!!

Grote en mooie collectie schoenen. Bestellingen worden zeer snel geleverd.

Super service!!!

Wat was dat een verassing!!! Om mijn schoenen in zo'n prachtige verpakking te ontvangen!!!