Heel fijn

Alsof je inderdaad een cadeautje thuis afgeleverd krijgt. Echt heel leuk verpakt.

Snel geleverd, mooi verpakt

Mooie webshop, mooie merken

Kate herkent ons altijd meteen!

Kate helpt ons altijd zo fijn en speciaal mijn dochter .. dankjewel

Snel en zeer verzorgd!

Snelle service en alles met een persoonlijke touch!

Super zaak

Vrolijke verkoopsters mooie spullen top zaak

Leuk verpakt en tijdig bezorgd

Leuk verpakt, duidelijke website

Ze maken er een feestje van

Niet alleen een supergoede en snelle klantenservice, maar zo leuk om mijn bestelling als een echt cadeautje thuis te krijgen. Mooi ingepakt, lekker geurtje erbij, helemaal super!

Alles top verzorgd en top geregeld

Voor de eerste keer bij Mayke.com besteld. Super snelle levering en alles heel netjes verpakt. Het bestelde item was kamergenoot te groot en moest dus retour. Ook dit was allemaal top geregeld en erg snel verwerkt door Mayke.com. Zeer zeker een aanrader om te bestellen. Ik ga in de toekomst zeker nog vaker wat bij Mayke bestellen.

Service is geweldig

Zeer correct bedrijf, zowel online bestellen als de lieve vriendelijke dames in de winkel. Zo wil je geholpen worden. Al meer dan 25 jaar en Rit vanuit Numansdorp voor de mooie collectie waard

De collectie van Mayke is uitzonderlijk. Heel divers, hoge kwaliteit en modieus. Deze nieuwe sleehak laarzen besteld en volgende dag al in huis. Ingepakt als cadeau voor mezelf met leuk kaartje en heerlijk geurtje. Is een feestje om uit te pakken en daarna te dragen. Dank jullie wel team Mayke

Prachtige schoenen!

Heel blij met mijn schoenen. Met veel zorg verpakt waardoor het een cadeautje was om uit te pakken. Bezorging zoals op de site vermeld, top!

Snel contact, zeer vriendelijk en vlotte omruiling

Het was fijn dat ik een paar sneakers gemakkelijk kon omruilen.

Een extra plezierig was het feit dat de bestelling zo mooi was ingepakt.

Perfect!

Super snelle levering! En wat ziet het er verzorgd uit ! Echt een cadeautje! Prachtig

Super!!!

Snelle levering, vriendelijk personeel aan de telefoon en snelle reactie op email. Ik ben helemaal fan van dit mooie bedrijf.

Je koopt een ervaring

Niet de goedkoopste maar collectie is mooi en gebalanceerd samengesteld. Af en toe gun ik mezelf “een kadootje”. En dat is het! Ik word er blij van, ook al heb ik t zelf betaald :))

Really good

Order received the day after, impressive!

Blij!

Leuke schoenen van CrisVergre besteld. Het pakket was heel verzorgd verpakt. Zoals altijd bij aankopen bij Mayke ben ik heel blij!

Top schoenen en echt een cadeautje om te ontvangen!

Prachtige schoenen van Isabel Morant gekocht en toen ik het de dag er na al binnen kreeg het pakket was het een feest om uit te pakken. Echt een cadeautje.....2 dagen daarna wederom een paar aangeschaft omdat ik die ook mooi vond maar ook zeker om de service en de ervaring van het uitpakken van prachtige schoenen. Zeker een vaste klant erbij hebben jullie.

Superservice

Ik had eigenlijk een maatje te klein besteld en toch mocht ik hem “na” de retourperiode ruilen voor een maatje groter, die ik zo graag wilde Uiteraard was het ongedragen, maar toch! De winkel waar ik voortaan mijn merkkleding koop!

Snelle levering!

Snelle levering & super mooi verpakt, echt een cadeautje aan jezelf!

Geweldig, mooie verpakking en altijd leuk een persoonlijk kaartje.

Fantastische service en schoenen

Ik had mijn pareltjes de volgende dag in huis… echt een kadootje zo mooi ingepakt! Ben er heel blij mee.

Erg goed

Mooi ingepakt en contact met klantenservice was ook erg goed. Aanrader

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement