Snelle levering online aankoop en goede service bij klacht (schoen ging kapot)

Zeer snel geleverd

Uitstekend!!

Super snelle levering en na retourzending binnen 5!! dagen mijn geld terug gestort!

Schoenenparadijs en gelukkig ook voor de wat grotere schoenmaat (42)

Onlangs een aantal paar schoenen besteld/gekocht bij Mayke. Met maat 42 en niet al te makkelijke voeten soms een hele zoektocht. Maar bij Mayke geslaagd. Toen bleek dat 1 paar schoenen een manco had aan de zolen, ruilen geen optie was gezien er maar 1 paar 42 was, werd direct ingestemd met mijn voorstel de schoenen te laten herstellen bij een lokale schoenmaker. Netjes en klantgericht dat jullie zo meewerken aan een gepaste oplossing. Naast schoenen ook een winkel met prachtige kleding, tassen, sieraden en andere accessoires. Kortom een winkel waar je het liefst elke week even binnenloopt (en koopt ;-) )

snelle levering, mooi verpakt, erg blij mee

Mooie producten

Snel geleverd.

Snelle levering, alleen de doos waar de schoenen in zaten was helemaal beschadigd, dus dat zag er niet zo netjes uit.

everythink wonderful

good quality, fast delivery, very good webshop

Snelle en goede levering

Ik heb twee maal besteld bij Mayke en twee maal heel tevreden. De producten worden mooi verpakt en voldoen voor 100% aan mijn verwachting.

Een geweldige winkel met mooie merken en zeer vriendelijk personeel

Wanneer je binnen stapt voel je gelijk de warmte van het personeel en de merken zeer goed geplaatst in de gehele winkel. Ook on- line bestellen is Top!!!!!!

With love to... Mayke! ♡

● Website: top! ● Persoonlijk contact voor ondersteuning en advies: top! ● Verzorging en snelheid verzending: top! ● Afhandeling retour: top! With love to... Mayke! ♡

Mooie website, overzichtelijk, ik had mijn sneakers devolgende dag in huis, ondanks de genoemde vertraging bij PostNL. En wat ik een voordeel vond als je wat duurdere schoenen/ kleding koopt dat het ook mooi en netjes verpakt is, dat je het pakketje als een kadootje ontvangt, en dat was zo! Complimenten!

Altijd feest

Verzending snel

Goede service!

Response from the business owner

Hi Ella, Wat ontzettend vervelend om te horen dat je je ballerina's zo hebt ontvangen. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zou je ons een mailtje willen sturen: [email protected]. Want dit soort klachten lossen wij altijd graag op. We horen graag van je! Lieve groet, Team Mayke

Duidelijke en snelle levering en service

Mooie kwaliteit, goede service

Heel erg goed!

Communicatie is erg goed, service top. Mooie items!

Alles correct en vlot verlopen en een super service. Zeer tevreden

Geweldig ❤️

Het was mijn derde bestelling bij Mayke! En altijd snelle verzending en levering. Elke keer zeer verzorgd pakketje. Ben fan van de winkel en van prachtige collectie. Merci ❤️

Besteld en dag nadien al geleverd! En ik was zo verrast door de verpakking en de attentie. Uniek ! Een echte aanrader !!!

Altijd top!

Super collectie. Snelle verzending en wanneer van toepassing ook snel je geld terug.

Zoals een online aankoop verstuurd moet worden.

Mooie producten

Favoriete shop!

Prachtig assortiment en fijn personeel, echt een must visit shop!

Helemaal goed

Snel verstuurd en mooI verpakt. Het uitpakken is echt een kadootje.

Nette en snelle levering .

Heb mijn bestelling opgehaald in de winkel en top geholpen door de dames. Hele leuke toffe winkel !!!

29-31 De Lind

Oisterwijk 5061hs