Supersnel geleverd

Mooie laars, snelle levering

Hele fijne sneakers

De sneakers waren prachtig verpakt;al een cadeau opzich! En wat zitten ze lekker! De sneakers vallen goed op maat. Hoop alleen dat het mesh op de zijkanten lang vast blijft zitten ivm druk erop. Het model is heaven!

Online service ook geweldig

Goed contact gehad en heel blij met mijn schoenen! Schoenen online besteld.

De hele shopervaring is iedere keer weer een cadeautje. Prettige en heldere website, snelle verzending en de items zitten mooi verpakt. Je kunt zien dat hier over is nagedacht en tijd aan is besteed. Top!

Mooie merken, luxe verpakt en snelle levering

mooie schoenen & top service

gebruiksvriendelijke website, mooie collectie en leuk ingepakt

Mooie collectie waar je hebberig van wordt.

Prima ervaringen via de website.

Belle découverte ce magasin !

Je suis très contente de mon achat. Livraison rapide. Contact par mail très sympathique et sérieux. Sabine est charmante et patiente. Je recommande vivement ce magasin. Si un jour je vais aux Pays-Bas j’irai sûrement faire un tour.

Erg mooie sneakers veel keus zorgvuldig ingepakt .

Prima snelle levering, goed verpakt en feestelijk ingepakt.

Echt goede nette levering

Sneller levering leuk verpakt

De volgende dag meteen geleverd in een super verzorgde tas/ doos. De inhoud was verpakt als een kado super leuk

Mooie webshop

Je krijgt een cadeautje voor jezelf Het is zo'n feest, de mooie ingepakte doos, het is echt persoonlijk gemaakt Heerlijk

Hele goeie ervaring!!

Mijn schoenen waren prachtig ingepakt en er zat een heerlijke huisgeur bij geleverd, wat een verrassing!

Altijd goed

Goed, snel en flexibel

Prachtige collectie samengesteld met liefde

zowel online als in de winkel genieten van de mooie met liefde samengestelde collectie!

Wat een top service.

Wat een top team! Heel vlotte service en heel duidelijke communicatie! Heel tevreden over de mooie verpakking bij verzending. We kregen er nog een overheerlijke huisparfum bij! Super! Ik blijf jullie volgen. Tot snel. Dominique/ België

Snelle levering, met zorg ingepakt, goede klantenservice.

Perfecte service, hele hele mooie collectie

De leveringen zijn altijd snel en zeer goed verzorgd. Het is een feestje van mooie bijzondere items op de website van mayke.Com.

Wederom een fantastische behandeling en aftersales

Mooi cadeau gekocht, optijd ontvangen, Feestelijk ingepakt, echt leuk om uit te pakken. Niet goed gelezen, verkeerde maat besteld. Handig retour etiket en handleiding hoe te handelen en in een flits de goede maat ontvangen, Kortom alles klopt zoals jullie dit doen. Maar het liefst kom ik graag bij jullie in de winkel, fijne koopsfeer.

Goed, snel, kwalitatief hoog

Mooie artikelen, duidelijke website, snelle afhandeling.

Perfect!

Fijne koopervaring!

Snelle service en super mooie collectie

Heel erg tevreden en snelle levering

Normaal kwam ik af en toe in de winkel maar deze keer had ik geen tijd dus dan maar bestellen! Het pakketje leek wel een cadeau zo prachtig als het eruit zag! Bedankt volgende keer doe ik het weer!H.G.Isolde Melis

Top webshop en Top service

Hele fijne webshop, maat-voering van de schoenen is uitstekend. Mooie merken met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Bijzondere merken, unieke modellen.