Perfecte service!

100 % tevreden

Schoenen en handtas zijn zeer mooi. Service OK. Levering volgens bevestiging.

Alles top!

Mooie schoenen en van een super kwaliteit!

Ik bestel de schoenen altijd online en ze passen altijd!

Altijd snel verstuurd, mooi ingepakt, snelle reactie via mail, in een woord geweldig sorry ik heb niks te klagen

Voor herhaling vatbaar

Mooie webshop met een geweldig assortiment een traktatie om hier te mogen en kunnen shoppen. Buiten dat word er snel geleverd en ziet de verpakking met toebehoren er keurig uit. Zoals het hoort!!

Een beleving op zich! Mayke is een klasse apart.

Mayke heeft alles, mooie merken en een fantastische winkel. Zelfs online begrijpen ze als geen ander hoe ze de klant blij kunnen maken met hun eigen beleving. Van de doos tot het kleine presentje. Ongelofelijk goed, ik raad iedere aan om een kijkje te nemen in de prachtige winkel of online te bestellen.

Lampje werkt niet ...

Ben blij met mijn tas- alleen lampje werkt niet? Mag hopen dat het geen retour is of eerder “ gebruikt “..

Eerlijkheid

Werd gebeld door een medewerkster: K, de schoenen die je bestelde zijn iets beschadigd onderop de zool. Wil je dat ik ze toch stuur? Krijg je er een beetje korting over!

Snelle levering en super verpakt

Bijzonder mooi verpakt. Een feestje om uit te pakken .helaas was de maat niet goed. Maar ik kom zeker terug

Retour snel afgehandeld jammer van verzendkosten

Dit weerhield mij om andere te bestellen

Altijd helemaal top, gave schoenen, goeie service!!

Toppie!

In een mooie doos geleverd. Bijna een feestje. Zeer betrouwbaar! Geld terug binnen enkele dagen. Nu inmiddels meerdere artikelen besteld service is onveranderd!

Super snel en correct

Hele mooie winkel en afhandeling via webshop is uitstekend!

Voldeed volledig aan de verwachtingen

Op tijd geleverd, mooi verpakt, zelfs de factuur in een mooi hoesje. Fijn dat je de bezorgtijd via track en trace kunt volgen. Kortom top!

Mooie collectie met goede service.

Goede ervaring zowel in de winkel als via de webshop. Veel keuze en mooie collectie!

Supersnel en goed!

Ik was blij verrast met alles

Een van de beste schoenenwinkels van Nederland

Netjes ingepakt en snel verzonen

Super collectie en snelle webshop

Leuke winkel leuk personeel en fijne webshop

Perfect bedrijf

Prachtige schoenen, snelle en perfecte levering

Snelle levering en snelle verwerking retouren!

Via de website prachtige plateausandalen van See by Chloe gekocht. Binnen een paar dagen afgeleverd. Helaas bleek het model te smal voor mijn brede voeten. Meteen dezelfde avond geretourneerd. Al de volgende ochtend kreeg ik van Mayke webshop een ontvangstbevestiging met de mededeling dat het aankoopbedrag binnen 5 dagen wordt teruggestort.

Ben blij met mijn nieuwe sneakers!

Gelukkig was mijn maat er nog zaten ze meteen fijn. Snelle service zoals altijd!

Immens leuke collectie. Online shop werkt perfect en sneller dan snel. Een dikke 10/10

• Reviews with a score below 6 are published 7 days after placement