Super mooie collectie, heel snelle levering

Super mooie collectie, heel snelle levering

Mooi verpakt, fijne Mayke opbergzak

Een kadootje om te ontvangen!

Prachtig verpakt en snel in huis! Kan niet beter!

Helemaal blij

Eerst telefonisch informatie ingewonnen over het artikel, omdat ik graag zekerheid wilde. Ik werd zeer vriendelijk te woord gestaan en omdat de informatie duidelijk was heb ik meteen mijn order geplaatst. Een dag later werd het pakketje al bezorgd. Mooi ingepakt in een stevige doos. En ja, de inhoud was zeer naar mijn zin; een mooie tas, precies de kleur zoals ik ‘m voor ogen had. Helemaal blij!

top!

Snelle levering, mooi ingepakt, precies als beloofd. En natuurlijk uit die prachtige "snoepwinkel" van Mayke waar je eigenlijk alles wel wilt kopen :-)

Geweldig assortiment en snelle levering

Alles klopt gewoon. Duidelijke foto's, goede beschrijving (maatvoering) Pakket wordt netjes verpakt in een handige draagdoos/tas Retoursticker bijgevoegd En het belangrijkste, gewoon hele mooie schoenen en accessoires Top bedrijf

Het was echt een cadeautje om mijn schoenen binnen te krijgen! Heel mooi en praktisch ingepakt. Fantastische service ❤️

Prachtige zilveren sandalen..binnen 24 uur in huis! Applausje waard, en schitterend verpakt!

De mooiste winkel van Nederland!

Goed verzorgd

Ben altijd al goede kwaliteit gewend van Mayke !

Vlot en vriendelijk

Slippers besteld, was er weg van, maar helaas te klein. Retourneren ging makkelijk en ik had heel snel mijn geld retour. Volgende keer beter, was tevreden over de verzending en het retourneren.

Snel, duidelijk en netjes. Heel blij met de Prada slippers, ze zijn fantastisch!!

Top.

Prachtig verpakt en snel verstuurd.

Snelle, keurige bezorging

Snelle, keurige bezorging

Vlug en perfect geregeld

Schoenen besteld volgende dag in huis geweldig

Heel leuke website, snelle levering

Pakket snel binnen. Leuke tas erbij gekregen. Pakket leuk verstuurd, dankjewel!

Iedere keer een feestje!

Iedere keer als ik mijn pakket ontvang vind ik het een feestje. Echt een cadeautje voor mijzelf! Shoelover❤️

Heel goed!

Snelle en mooie levering en goede verpakking

Keurig

Het was een duidelijke site, zeer keurige verpakking ter verzending en snelle levering.

Supersnel en als een kadootje geleverd!

Erg tevreden over de levering en over de prachtige schoenen.

Prachtige collectie en fijne, snelle service!

Favoriete schoenenwinkel

Snel bezorgd, heel goed verzorgd pakket! Mijn complimenten

Zie hierboven

Snelle levering en hoge kwaliteit

Mayke heeft een prachtig assortiment, supermooie winkel en ook bestellen via de website gaat eenvoudig en snel!

Fijne ervaring in alle opzichten

Mooie, overzichtelijke webshop. Makkelijk bestelproces, snelle/tijdige levering. Kortom professioneel en betrouwbaar. Ben geen online shopper en kom het liefst in de winkel, maar dit is perfect alternatief.