Snelle en super nette verzending

Verpakking mooi en leuk ingepakt. Super!

Super snelle levering. En prachtig verpakt. Daar was Heel veel zorg aan besteed

Super snelle levering. Prachtig verpakt. Daar was heel veel zorg aan besteed. Ik ben blij met mijn aanwinst.

Geweldig! Service zoals je het altijd wilt

Wat een geweldige winkel. Mooie merken, snelle verzending, duidelijke communicatie maar waar Mayke echt het verschil mee maakt is de verpakking 1. Je bestelling wordt ingepakt als een cadeau: mooi papier, lint … een cadeau om uit te pakken ook al weet je wat je ontvangt 2. Hetgeen je hebt besteld is verpakt in een stevige tas met handvat. Gemak als je je pakket ophaalt bij pakketpunt Ik ben fan!

Mooie spullen ! Snelle levering Super leuk verpakt ( top!!

snel en accurate levering

snelle en accurate levering

Echt geweldig!!

De informatie vooraf mbt aankoop echt super! De mogelijkheid om evt te retourneren. Dan komt de bestelling, wat een feest om dit open te maken!! Het was als een kado verpakt met prachtig papier en lint!!!! Echt geweldig

Altijd goed en mooi

Snel verzenden, de mooiste spullen en supermooi ingepakt

Geweldige retourzending Herbestelling en supersnel Dus ja heel blij

Kwaliteit slecht

De laarzen die afgeleverd zijn heb ik een halve dag aangehad. De hak is afgebroken. Ik heb ze niet teruggestuurd omdat ze niet meer op voorraad zijn. Ze liggen nu bij de schoenmaker en hij denkt dat 50% hij ze kan maken.

Response from the business owner

Hoi Monique, Wat ontzettend vervelend om te horen dat de laarzen al zo snel kapot zijn gegaan. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Ik zie dat je nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Zou je ons een mailtje willen sturen (webshop@mayke.com) dan gaan we het netjes met je oplossen! We horen graag van je! Lieve groet, Team Mayke

Mooi ingepakt, snel ontvangen en heel blij mee !!

Steeds top en dankbaar voor schoenen in maat42!

Mooie keuze en mooie merken! Dankbaar dat jullie ook een keuze van schoenen hebben in maar 42.

Je ontvangt een kadootje. Ook al heb je het zelf betaald.

Het voelt alsof je een cadeau ontvangt

De producten zijn altijd van hoge kwaliteit en beeldschoon verpakt

ALTIJD TOP!

Leuke site met mooie zaken, iets originelere items, snelle en correcte service! Zeker een aanrader deze website!

Aanrader!

Hele gave schoenen en super service!

Correct, snel en een mooie verpakking

mijn schoenen kwamen mooi ingepakt binnen :)

Snelle levering, mooi ingepakt.

Een prachtige collectie, snel geleverd, geweldig ingepakt afgeleverd: echt een cadeautje om te krijgen of te geven.

De sneakers werden supersnel en in een bijzondere verpakking geleverd!

Een feestje om zo je bestelling te mogen ontvangen

De schoenen werden met veel zorg en mooi verpakt geleverd.

Perfect ontvangen.

De verpakking waarin dit was verpakt… Was veel te groot!

Perfecte Customer experience

Alles klopt. Van de bestelling tot de levering. Goed op de hoogte gehouden en mooi en praktisch verpakt! En bovenal heel erg blij met de super mooie schoenen.

Mooie spullen, goede service

Had online gekocht en was naar de winkel gekomen om te ruilen. Werd goed geholpen/geadviseerd. Terugbetaling ook snel. Volgende keer kom ik meteen naar Oisterwijk: lekker uitje!

Het is een kado wat je ontvangt zo mooi ingepakt. Een dikke 10